IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Priest Feast Datums (Judas Priest, Megadeth, Testament) Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-10-2008 14:23 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Gezellig dus alleen kleine concertjes pakken. Ze kunnen gigantisch mijn rug op bij dat Live Nation.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-10-2008 13:47 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Livenation + Mojo + Eventim = 3x(niks)



Hatsjikidee!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-10-2008 13:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2008 14:23 schreef Ralph het volgende:
Gezellig dus alleen kleine concertjes pakken. Ze kunnen gigantisch mijn rug op bij dat Live Nation.


+1. De lol van naar een concert gaan is er wel af met die onzin.


Boeiender


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-10-2008 13:56 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Oh ja, even over de extra kosten:

Ticketprijs: Eur 55,-
Extra kosten onbekend: Eur 3,50
Verzendkosten per bestelling: Eur 2,-
Transactiekosten p/ bestell.: Eur 4,50
Kosten betaling m/creditcard: Eur 4,32 (*)

Totaalprijs voor 1 kaartje: Eur 69,32

(*) het enige alternatief is iDeal wat inhoudt dat mensen zonder internetbankieren of een credit card voortaan niet meer welkom zijn op grote Mojo concerten.

Een mooi voorbeeld van het fenomeen 'kleine graaiers'...


Hatsjikidee!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-10-2008 13:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 oktober 2008 13:56 schreef Unholy Mary het volgende:
Oh ja, even over de extra kosten:

Ticketprijs: Eur 55,-
Extra kosten onbekend: Eur 3,50
Verzendkosten per bestelling: Eur 2,-
Transactiekosten p/ bestell.: Eur 4,50
Kosten betaling m/creditcard: Eur 4,32 (*)

Totaalprijs voor 1 kaartje: Eur 69,32

(*) het enige alternatief is iDeal wat inhoudt dat mensen zonder internetbankieren of een credit card voortaan niet meer welkom zijn op grote Mojo concerten.

Een mooi voorbeeld van het fenomeen 'kleine graaiers'...


Damn, dus niet dat je iets zelf thuis uit moet printen ook nog? En een kaartje kost 2 euro om op te sturen?

Nu helemaal duidelijk, dan maar niet hoor, wat een maffiapraktijken.


Boeiender


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 31-10-2008 14:00 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Bijna €15 erboven op.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-10-2008 14:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 13:56 schreef Unholy Mary het volgende:


(*) het enige alternatief is iDeal wat inhoudt dat mensen zonder internetbankieren of een credit card voortaan niet meer welkom zijn op grote Mojo concerten.




voor iDeal heb je geen creditkaart nodig en het werkt als een zonnetje. Het is het beste alternatief.

Voor mensen zonder internet bankieren; welkom in de 21ste eeuw!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2008 14:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2008 8:21 schreef MR. N het volgende:
Nou, het ziet er dus naar uit dat ik niet meer naar grote optredens ga, kansloos gezeur met dat internetindekontnaaierij gebeuren.


Nog een +1.
Jammer, maar dit geklooi heb ik geen zin in.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2008 14:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

't Is te ziek voor woorden, maar goed, teveel mensen tuinen er momenteel nog gewoon in.

Waarschijnlijk lopen dergelijke bedrijven binnen een paar jaar gewoon alsnog glashard tegen de lamp en prijzen ze zichzelf uit de markt.

Edit: daarnaast, de planning is om het door te voeren naar musicals, theatervoorstellingen e.d. Zou dus betekenen dat het grootste deel van ouder Nederland (60+) nergens meer heen kan omdat ze geen (verstand van) internet hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 31-10-2008 14:03]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-10-2008 14:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 13:59 schreef MR. N het volgende:
Damn, dus niet dat je iets zelf thuis uit moet printen ook nog? En een kaartje kost 2 euro om op te sturen?

Nu helemaal duidelijk, dan maar niet hoor, wat een maffiapraktijken.


Je mag ze wel printen (en dat kost idd 2 euro minder), maar misschien moet je dan eerst even met MMayo gaan praten over geprinte kaartjes. (@MMayo: of had dat meer met België te maken dan met de kaartjes?)


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-10-2008 14:27 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:01 schreef Ralph het volgende:

Zou dus betekenen dat het grootste deel van ouder Nederland (60+) nergens meer heen kan omdat ze geen (verstand van) internet hebben.


Je hebt ze door! Het is een complot tegen de oudere medemens!
Geen 60-plussers meer bij Judas Priest !!!



Hatsjikidee!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2008 14:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 13:56 schreef Unholy Mary het volgende:
Oh ja, even over de extra kosten:

Ticketprijs: Eur 55,-
Extra kosten onbekend: Eur 3,50
Verzendkosten per bestelling: Eur 2,-
Transactiekosten p/ bestell.: Eur 4,50
Kosten betaling m/creditcard: Eur 4,32 (*)

Totaalprijs voor 1 kaartje: Eur 69,32

(*) het enige alternatief is iDeal wat inhoudt dat mensen zonder internetbankieren of een credit card voortaan niet meer welkom zijn op grote Mojo concerten.

Een mooi voorbeeld van het fenomeen 'kleine graaiers'...



Jij laat via de post zeker ook altijd alles via rembours komen...

Om dan te kunnen gaan zeuren dat de verzendkosten zo hoog zijn.



En o wat erg, je moet internetbankieren hebben als je online een kaartje wilt bestellen. Gewoon onvoorstelbaar dat ze dat durven te vereisen!




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2008 14:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:00 schreef Spirit In Black het volgende:
voor iDeal heb je geen creditkaart nodig en het werkt als een zonnetje. Het is het beste alternatief.

Voor mensen zonder internet bankieren; welkom in de 21ste eeuw!!


+1


Ik bestel mijn kaartjes voor de Baroeg (en recent voor Het Kasteel en Luxor Live) ook altijd online. Da's dan via Paylogic en die rekenen wel minder servicekosten (hoogstens een paar euro per bestelling en niet per kaart).

Waarom kon LiveNation niet ook gewoon over gaan op PayLogic?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-10-2008 14:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik moet toch wel toegeven dat die twee euro verzendkosten vrij hoog zijn voor een envelopje en 39 cent-postzegel. Krom dat ze zelfs op die kosten aan het graaien zijn...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2008 14:34 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 31 oktober 2008 14:28 schreef altx het volgende:
Jij laat via de post zeker ook altijd alles via rembours komen...

Om dan te kunnen gaan zeuren dat de verzendkosten zo hoog zijn.



En o wat erg, je moet internetbankieren hebben als je online een kaartje wilt bestellen. Gewoon onvoorstelbaar dat ze dat durven te vereisen!





En je punt is? Niet iedereen zit er op te wachten om op zaterdag 10 uur voor de PC te zitten, niet iedereen die iets wil ondernemen heeft PC/internet en niet iedereen is aan het internetbankieren.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-10-2008 14:37 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:28 schreef altx het volgende:
Jij laat via de post zeker ook altijd alles via rembours komen...

Om dan te kunnen gaan zeuren dat de verzendkosten zo hoog zijn.

En o wat erg, je moet internetbankieren hebben als je online een kaartje wilt bestellen. Gewoon onvoorstelbaar dat ze dat durven te vereisen!




1) ik zeur niet over de verzendkosten, ik vermeld alleen dat ze Eur 2,- zijn (en ja, dat is het tarief van 100 tot 250 gram + 0,24 eurocent extra -> Hoe zwaar is 1 kaartje ook alweer?)

2) ik vind dat je ook een alternatief moet bieden waarbij mensen zonder computer of creditcard niet per definitie afvallen. Maar kennelijk vindt dit bedrijf dat niet belangrijk (genoeg).

Om kort te zijn: ik zit gewoon niet op dit gezeik voor één kaartje te wachten. Ik wil een band zien. Maar zo hoeft het niet.




Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2008 14:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:25 schreef Unholy Mary het volgende:
Je mag ze wel printen (en dat kost idd 2 euro minder), maar misschien moet je dan eerst even met MMayo gaan praten over geprinte kaartjes. (@MMayo: of had dat meer met België te maken dan met de kaartjes?)


Denk dat het meer aan Belgie zelf lag dan aan het online ticket gebeuren, voor mij hoeft het iig niet meer.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2008 14:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:34 schreef Ralph het volgende:
En je punt is? Niet iedereen zit er op te wachten om op zaterdag 10 uur voor de PC te zitten, niet iedereen die iets wil ondernemen heeft PC/internet en niet iedereen is aan het internetbankieren.


+1


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-10-2008 14:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

+1, en ik heb laatst voor Walibi bijvoorbeeld ook kaartjes uitgeprint, ging gewoon goed. Qua Mayo lag het ook een beetje aan de organisatie van Graspop.


Boeiender


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-10-2008 14:40 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:39 schreef MR. N het volgende:
+1, en ik heb laatst voor Walibi bijvoorbeeld ook kaartjes uitgeprint, ging gewoon goed. Qua Mayo lag het ook een beetje aan de organisatie van Graspop.


Dat valt dan weer mee
Scheelt weer Eur 2,-


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2008 14:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:39 schreef MR. N het volgende:
Qua Mayo lag het ook een beetje aan de organisatie van Graspop.


Nope, was dat belgische ticketservice waar het zo gruwelijk mis mee liep en vervolgens de belgen van Graspop die niet durfden op te lossen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2008 14:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:34 schreef Ralph het volgende:
En je punt is? Niet iedereen zit er op te wachten om op zaterdag 10 uur voor de PC te zitten, niet iedereen die iets wil ondernemen heeft PC/internet en niet iedereen is aan het internetbankieren.


Dat zaterdag om 10:00 uur is alleen bij concerten die dezelfde dag nog uitverkocht raken.

En verder heb je vast wel vrienden/kennissen die ook naar dat concert gaan die dan wel even een kaartje voor jou willen bestellen.

Ik bestel zelf meestal de kaartjes voor iedereen, want je hebt inderdaad mensen die niet met computers overweg kunnen. Maar je kan het probleem ook groter maken dan dat het is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-10-2008 14:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2008 14:37 schreef Unholy Mary het volgende:
1) ik zeur niet over de verzendkosten, ik vermeld alleen dat ze Eur 2,- zijn (en ja, dat is het tarief van 100 tot 250 gram + 0,24 eurocent extra -> Hoe zwaar is 1 kaartje ook alweer?)

2) ik vind dat je ook een alternatief moet bieden waarbij mensen zonder computer of creditcard niet per definitie afvallen. Maar kennelijk vindt dit bedrijf dat niet belangrijk (genoeg).

Om kort te zijn: ik zit gewoon niet op dit gezeik voor één kaartje te wachten. Ik wil een band zien. Maar zo hoeft het niet.





Waarom haal je steeds die credit card erbij?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-10-2008 14:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 oktober 2008 14:42 schreef altx het volgende:
Dat zaterdag om 10:00 uur is alleen bij concerten die dezelfde dag nog uitverkocht raken.

En verder heb je vast wel vrienden/kennissen die ook naar dat concert gaan die dan wel even een kaartje voor jou willen bestellen.

Ik bestel zelf meestal de kaartjes voor iedereen, want je hebt inderdaad mensen die niet met computers overweg kunnen. Maar je kan het probleem ook groter maken dan dat het is.


Je kan ook het probleem omdraaien natuurlijk. Wat is er nu qua voordeel voor de consumenten te behalen uit de online ticket verkoop? Fijn dat het er is, maar wat is er mis met de ticketservicepunten? (Op de steeds belachelijker wordende service kosten na, maar die heb je online ook).


Boeiender


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 31-10-2008 14:54 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Belachelijk systeem, na ga ik vrijwel nooit naar Mojo concerten dus dat scheelt, maar het word je wel moeilijk gemaakt zo en al die kosten gaan me ook wat te ver.
Ik snap niet waarom de verkooppunten nou zo nodig moeten verdwijnen, hele charme gaat eraf op deze manier.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen