IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Reggae Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-02-2013 22:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Pas maar op, straks moeten we nog neuken.

Of is dat uit?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-02-2013 22:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 februari 2013 22:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Pas maar op, straks moeten we nog neuken.




Op de muziek van 10cc.

10cc, die naam ook n dit geval.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-02-2013 22:21 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2013 22:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Pas maar op, straks moeten we nog neuken.

Of is dat uit?


Neehoor


... hoe de hazen lopen ...


drumtrasher
Usericon van drumtrasher
Posted 29-03-2013 18:14 by drumtrasher Wijzig reactieProfiel van drumtrasherQuote dit bericht



catchy as hell!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-07-2018 11:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Weinig populair onderwerp blijkbaar . Volgende week zaterdag een eerste keer Reggae Geel met de vriendin. Als het zo'n weer is als de laatste dagen, zie ik dat helemaal zitten. Ik hoop gewoon dat ik de reggae na een paar uur niet schijtbeu ben.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 27-07-2018 11:55 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Ik trek dat niet.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-07-2018 12:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2018 11:26 schreef PandroidJack het volgende:
Weinig populair onderwerp blijkbaar . Volgende week zaterdag een eerste keer Reggae Geel met de vriendin. Als het zo'n weer is als de laatste dagen, zie ik dat helemaal zitten. Ik hoop gewoon dat ik de reggae na een paar uur niet schijtbeu ben.

Sly & Robbie zijn bazen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2018 13:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben de laatste tijd ook meer en meer van dit genre aan het ontdekken. Vooral roots reggae en dub. Heerlijke muziek.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-07-2018 14:01 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dub zeker. Mad Professor komt blijkbaar samen met Lee Skratch Perry.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2018 14:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Stelt Lee Scratch Perry nog wat voor? Super Ape is geniaal, maar een vrij recente live-clip deed me wel bijna huiveren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-07-2018 14:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik zal het u na Reggae Geel kunnen zeggen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2018 17:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2018 17:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

:')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 28-07-2018 22:00 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

A.s woensdag naar the Wailers!


A metalheart is hard to tear apart


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-08-2018 9:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2018 13:36 schreef BenKnuckles het volgende:
Ben de laatste tijd ook meer en meer van dit genre aan het ontdekken. Vooral roots reggae en dub. Heerlijke muziek.


Dit. Ivm warm weer. O.a. Super Ape en van Scientist: Scientist Rids the World of the Evil Curse of the Vampires. Wat zwaardere dub betreft kan ik iedereen Rhythm & Sound - See Mi Yah aanraden. Een hele plaat lang dezelfde minimalistische beat -van de hand van dubtechno grootheden van Basic Channel- met op elke track een andere zanger. Ook wel te spreken over Creation Rebel - Starship Africa.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-08-2018 10:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Scientist Rids the World of the Evil Curse of the Vampires heb ik op vinyl, doet het dan nog een heel stuk beter. Alles wat kan breken, zal breken.

Super Ape heb ik nog iets hoger zitten omdat dat allemaal nóg vager is. Die plaat zet je niet zo maar even op.

Over See Mi Yah had ik al wat vernomen, maar heb er nog niet naar geluisterd. Ik zal het klaarzetten. Basic Channel is sowieso best goed te doen, ben benieuwd hoe die reggae-trip uitpakt dan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-08-2018 16:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-08-2018 17:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2018 14:32 schreef PandroidJack het volgende:
Ik zal het u na Reggae Geel kunnen zeggen.

Vertel meer!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-08-2018 20:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-08-2018 20:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


miikja
Usericon van miikja
Posted 27-09-2018 2:12 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Reggae uit IJsland:



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-09-2018 10:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Netjes, heerlijk ontspannen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2018 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vorige week nog een uitgesproken (op verschillende manieren) homoseksuele man gewezen op het feit dat de combinatie van hem met zijn Bob Marley tshirt vergelijkbaar was met een Jood die een SS-shirt zou dragen.

maja, die muziek hé. Als het lekker genoeg is dan mag je je eigenwaarde er zo bij verliezen blijkbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-09-2018 10:12]


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-09-2018 10:25 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Yep, erg hypocriet allemaal. Een vriendin die al vele keren naar Jamaica geweest is, zei me dat lesbiennes dan weer wel worden getolereerd, want dat past beter in de über-machocultuur van Jamaica, dan twee mannen samen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-09-2018 10:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dit vind ik wel een tof nummertje trouwens.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen