IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Negura Bunget & Control Human Delete | 6 november, Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 05-11-2008 20:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je gaat hem eten, hoe dan ook.

Jammer joh, ik had je graag eens irl gesproken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2008 20:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:23 schreef spectre het volgende:
Je gaat hem eten, hoe dan ook.

Jammer joh, ik had je graag eens irl gesproken
Ik jou en FRNK ook....nou goed, er is nog een kansje, morgen even afwachten, baas. iig hoop ik op een goed gevulde baroeg voor jullie.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-11-2008 20:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als jij komt...

*te makkelijk*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2008 20:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:26 schreef spectre het volgende:
Als jij komt...

*te makkelijk*
die grap had ikzelf al gemaakt.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 20:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:28 schreef mental het volgende:
die grap had ikzelf al gemaakt.

Was dat een grap?





Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2008 20:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:32 schreef ZelThoR het volgende:
Was dat een grap?




en helaas een harde waarheid!


Fuck the world and fuck you


Snark
Usericon van Snark
Posted 06-11-2008 11:59 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2008 20:21 schreef mental het volgende:
hou het maar erop dat ik weer een tegenslag heb moeten verwerken, helaas...


Je maakt ons nieuwsgierig...




FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-11-2008 12:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ons?

snarco nog aanwezig dan vanavond? of alleen als mental ook komt?


Snark
Usericon van Snark
Posted 06-11-2008 12:42 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik kom met zn 5-en zelfs


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-11-2008 12:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

kijk!

[update]onze geluidsman kan helaas niet hoorden we gisteravond. De mixer vd Baroeg zal ons geluid gaan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-11-2008 12:47]


Snark
Usericon van Snark
Posted 06-11-2008 12:59 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

oe lekker klote

ik gok dat hij er geen fuk van gaat begrijpen


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-11-2008 13:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

mwoa minder te mixen dan met een drummer hoor. Ton heeft het electronische deel al voorgemixt, zou makkelijker moeten zijn.


Snark
Usericon van Snark
Posted 06-11-2008 13:36 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

toen ik jullie in amolsvoort zag vond ik juist dat niet een voordeel...

ton hoort op t podium niet hoe de zaal reageert op t geluid, in die zaal had er best meer bassdrum bij mogen zitten enzo...

je kan nooit iets vooruit mixen als je in een nieuwe zaal terecht komt, uiteraard zullen jullie daar anders over denken maar t feit blijft dat jullie op t podium met je eigen kutgeluid ( ik heb t over de baroeg vanavond, succes alvast) staan en de zaal een ander geluidsbeeld toebedeeld krijgt.




Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 06-11-2008 14:33 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Inderdaad. Geluid in Amersfoort was niet zo heel best toen. De sfeer die op de cd gecreeƫrd werd kwam niet over, terwijl die zaal juist wel een goede uitstraling had voor CHD (vind ik dan...)

Succes vanavond iig.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-11-2008 14:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dus vanavond; 20.00 uur Baroeg open, CHD begint om 20.15 uur?


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-11-2008 14:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Joa zoiets denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2008 14:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 13:36 schreef Snark het volgende:
kutgeluid ( ik heb t over de baroeg vanavond, succes alvast)



Probeer ook vooraf goed naar het toilet te gaan. Dat wil je daar ook NIET doen. Of neem je eigen bril mee.

Helaas geen tijd om jullie met een barkruk te bewerken daar.
(Ja ik verzin het ook niet maar dat is daar traditie )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snark
Usericon van Snark
Posted 06-11-2008 15:43 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 14:59 schreef Argus het volgende:
Probeer ook vooraf goed naar het toilet te gaan. Dat wil je daar ook NIET doen. Of neem je eigen bril mee.

Helaas geen tijd om jullie met een barkruk te bewerken daar.
(Ja ik verzin het ook niet maar dat is daar traditie )


lul niet man.. barkrukken zijn elkel voor hoofden van punkers en pissen doe je staand dus geen bril nodig...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-11-2008 18:30 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik ga er toch bij zijn



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-11-2008 18:53 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heb er zin an.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-11-2008 19:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik pak zo de bus


Snark
Usericon van Snark
Posted 07-11-2008 7:21 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

Toen ik vooraf Heer Spectre tegen het lijf liep en hij me haastig vertelde;"hee man, we gaan beginnen" en ik m zei dat t pas 20:00 was liep hij verbaasd weg om even later terug te keren om me te vertellen dat hij zich gefopt voelde en toch echt de computer uit de sluimerstand ging halen. Daaropvolgend namen de mensen van CHD plaats op het podium (inclusief Frank die nog even een biertje ging halen en redelijk wankel op zn benen stond).
CHD was erg oke, ik denk wel dat ze echt eens na moeten denken over de presentatie van het geheel want dat komt echt niet over zoals het over zou kunnen komen (videoschermen, andere kleur belichting etc). De drums beukte iig nu wel behoorlijk door en het gitaargeluid was vanaf het derde nummer ook prima. Doordat er iets mis ging met de kleptop werd de setlist gewijzigd en leek het alsof 'the creation equivalence principle' niet gespeeld zou worden, wonder boven wonder kregen we die als een-na-laatste nummer toch nog in de oren geschoven, best lekker want dit nummer duwt,zaagt, hakt en trapt lekker door.

Wat viel negura bunget me tegen.. niet een klein beetje maar echt heel heel veel, in tijden niet zo'n rottig te beluisteren stuk herrie aangehoord. De band had een vrachtwagenlading aan instrumentjes mee (panfluit, traditionele trommel) die voor t overgrote deel werden bespeeld door iemand die behoorlijk op urbanus leek. Toen er een in ene een hengel op t podium kwam en er onnodig irritant op een woodblock gemept moest worden (wordless knowledge?) trokken mn oren dat niet meer en ben even weggewandelt. Op cd vind ik de muziek wel oke maar live vond ik t behoorlijk irritant. De afsluiter 'Tesarul de lumini' was redelijk te doen ( lees: langdradig maar wel zonder al te veel irritante bijgeluiden)



[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 07-11-2008 7:45]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-11-2008 7:38 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

CHD was zeer goed te doen maar Negura Bunget was echt de band van de avond!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-11-2008 7:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Gitaren klonken vooral de tweede helft erg lekker. Drumcomputer klonk vooral in de stukken met alleen synths erg plastic, maar als de gitaren invielen beukte het wel weer door. Misschien nog iets aan de podiumaankleding doen, met stagekleding en videoschermen inderdaad. Jammer dat er geen merrchandisetafel was.

Negura Bunget vond ik ok, maar die fluiten en bamboestok hadden ze beter thuis kunnen laten.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-11-2008 8:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Beide bands waren erg gaaf. Wel vaag bij CHD om een vette band te horen en te zien maar dan zonder drummer op het podium. Negura Bunget vond ik wel de gaafste band van de avond.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen