IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Website ontwerper gezocht Volgende pagina
Traumatizer
Usericon van Traumatizer
Posted 21-10-2008 20:57 by Traumatizer Wijzig reactieProfiel van TraumatizerQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Traumatizer op 23-10-2008 19:57]



WMP
Usericon van WMP
Posted 21-10-2008 21:01 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

400 Euro voor een goede website is een schijntje. Je vraagt toch ook niet aan een automonteur of hij je auto repareert voor een paar kratten bier?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-10-2008 21:03 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 21:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

alleen doet die het niet voor 400 euro, de oude goudglans!

maar toegegeven, de dude maakt mooi werk.


Fuck the world and fuck you


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 21-10-2008 21:06 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-10-2008 21:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 oktober 2008 21:05 schreef mental het volgende:
alleen doet die het niet voor 400 euro, de oude goudglans!

maar toegegeven, de dude maakt mooi werk.
zeker!

400/goudglans combi; 400 is wisselgeld als je een profi site wilt laten maken


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 21:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:10 schreef FRNK het volgende:
zeker!

400/goudglans combi; 400 is wisselgeld als je een profi site wilt laten maken
daarom zeg ik toch ook dat ie het niet voor die prijs doet ?


maar goed hun willen een basic site he. ik zou zeggen, vraag het LL eens lief, die kan het ook goed.


Fuck the world and fuck you


Traumatizer
Usericon van Traumatizer
Posted 21-10-2008 21:15 by Traumatizer Wijzig reactieProfiel van TraumatizerQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Traumatizer op 23-10-2008 19:57]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2008 21:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 20:57 schreef Traumatizer het volgende:
Hallo, Maurice, bassist van Aratron hier.

Wij als band zijn dringend op zoek naar iemand die een eenvoudige website voor ons wil maken.
Het moet echt doodeenvoudig, gewoon een paar knoppen met Nieuws, Biografie, Optredens, Foto's, etc.
Geen flitsende animaties of geluiden of zo.
Ons logo is zwart/grijs en we willen graag heel de website in de stijl van het logo hebben.

We hebben al een paar webdesigners gevraagd, maar een prijs van 400 euro schijnt normaal te zijn.
We zoeken dus iemand die het voor de prijs van maximaal 4 of 5 volle kratten Hertog Jan wil doen.

Wie heeft een gouden tip?
info@aratron.nl


Hier is je gouden tip.

Pauper!

edit: nuance toegevoegd..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-10-2008 21:16]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-10-2008 21:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Als het niks mag kosten kun je het beste gewoon je band aanmelden bij Myspace



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 21:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

websites zijn sowieso allang out, natuurlijk, fuck die shit.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2008 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:17 schreef Judge M. het volgende:
Als het niks mag kosten kun je het beste gewoon je band aanmelden bij Myspace
Beste tip tot nu toe .. zelfs ik kon dat ..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2008 21:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:15 schreef Traumatizer het volgende:
Dat ligt eraan wat er kapot is! Voor het vervangen van een ruitenwisser betaal je toch ook geen 400 euro? Ik niet tenminste. Dat doe ik zelf.
Moet de nokkenastapflensdistributieverdelertuimelaar vervangen worden, dan laat ik dat doen ja.

Hetzelde als met een website, kon ik het zelf, dan deed ik dat wel. Alleen kan ik het niet, en wil ik het ook niet. Er is vast wel iemand die het voor weinig wil en kan doen.
Er zijn zoveel bandwebsites, en als ik die zie geloof ik niet dat daar 400+ euro aan is uitgegeven, of wel?

Dat van die kratten bier moet ook niet al te serieus genomen worden, hè kindertjes.


400 euro is toch simpelweg niet (te) veel geld voor een profi site? Daar kan een prof net een mok koffie van drinken en ff schijten..

Andere bandinvesteringen zoals drumstellen, versterkers, instrumenten, studioopnames daar worden duizenden euro's aan uitgegeven..

Ik begrijp het niet..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 21:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En ik snap niet waarom een website zoveel moet kosten / kan iemand dat een keer deze leek serieus uitleggen ?


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2008 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:19 schreef Snaack het volgende:
400 euro is toch simpelweg niet (te) veel geld voor een profi site? Daar kan een prof net een mok koffie van drinken en ff schijten..

Andere bandinvesteringen zoals drumstellen, versterkers, instrumenten, studioopnames daar worden duizenden euro's aan uitgegeven..

Ik begrijp het niet..
Sjongejonge wat een elitair gezeur, de kerel vraagt gewoon of iemand dat voor nop wil doen. Het hoeft toch ook geen megasuperduper super site te zijn .. gewoon een bandsiteje ..



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 21:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

elitair, mooi woord blijft dat.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-10-2008 21:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 oktober 2008 21:24 schreef mental het volgende:
En ik snap niet waarom een website zoveel moet kosten / kan iemand dat een keer deze leek serieus uitleggen ?


uurtarief + onkosten bedrijf, eventueel met hosting erbij. dan zit je heeeel snel op 400


Je moeder.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-10-2008 21:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

http://langdradig.nl/informatie/

Vraag het eens hier? Je weet nooit, mark heeft ook onze site ooit gemaakt.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 21-10-2008 21:28 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

probeer llphotograph (forummember) maar eens... kan leuke dingen in elkaar zetten.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 21:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:27 schreef karnivoor het volgende:
uurtarief + onkosten bedrijf, eventueel met hosting erbij. dan zit je heeeel snel op 400
lekker hoog uurtarief dan. en dan, een beetje site zal toch ook geen weken kosten om inelkaar te draaien ? mis je er goed in bent ?


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2008 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:29 schreef mental het volgende:
lekker hoog uurtarief dan. en dan, een beetje site zal toch ook geen weken kosten om inelkaar te draaien ? mis je er goed in bent ?
Hey, de krokodillelederen schoentjes komen niet vanzelf in de kast te staan!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-10-2008 21:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 oktober 2008 21:29 schreef mental het volgende:
lekker hoog uurtarief dan. en dan, een beetje site zal toch ook geen weken kosten om inelkaar te draaien ? mis je er goed in bent ?


salaris per uur en uurtarief zijn twee totaal andere zaken he als jij je kosten bij het bedrijf als netto salaris zou krijgen, zat jij niet te miepen dat andere goudglanzen zijn

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-10-2008 21:30]


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-10-2008 21:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:29 schreef mental het volgende:
lekker hoog uurtarief dan. en dan, een beetje site zal toch ook geen weken kosten om inelkaar te draaien ? mis je er goed in bent ?


Een simpele site kan ook al gauw 25/30 uur kosten, al met al. Reken maar uit, 30 * minimaal 50 euro.

EDIT:
En met 50 euro ben je er bij de meeste designers nog lang niet.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-10-2008 21:33]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-10-2008 21:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:29 schreef Jenje het volgende:
Hey, de krokodillelederen schoentjes komen niet vanzelf in de kast te staan!
is ook zo ja.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-10-2008 21:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, ik kan ook wel een simpele site maken. Ik zie niet in waarom dat zoveel moet kosten. Maar goed.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2008 21:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:24 schreef mental het volgende:
En ik snap niet waarom een website zoveel moet kosten / kan iemand dat een keer deze leek serieus uitleggen ?


Hoeveel uur denk je dat er in ontwerp + realisatie zit?

Zeg 4 uur ontwerp en 8 uur bouwen op zijn minst.

Wat denk je dat zo ongeveer het laagste, redelijke, commercieel uurtarief is van een ontwerper/ webdesigner?

Voor 400 euro zit je op zeg 35 euro per uur, daar komt een loodgieter niet eens voor.. En die heeft echt niet "gestudeerd".

35 euro is dan ook een compleet idioot uurtarief, daarvoor mag je in je handjes knijpen..

quote:
Op 21 oktober 2008 21:26 schreef Jenje het volgende:
Sjongejonge wat een elitair gezeur, de kerel vraagt gewoon of iemand dat voor nop wil doen. Het hoeft toch ook geen megasuperduper super site te zijn .. gewoon een bandsiteje ..



Elitair geneuzel? Ik weet wel dat er een economische crisis gaande is, maar dat we van het monetair systeem afgestapt zijn was me tot nu toe nog ontgaan..

Voor vrienden gratis/ voor wat hoort wat iets doen: dikke prima.

Voor wildvreemden: nevernooitniet.

Daarnaast, "doe het goed of doe het niet".

Je kan vast wel 1 of andere lowlife vinden die met klefgerukte handjes een koekiewoekiesite in elkaar zet maar of het echt mooi gaat worden..

Dan is het gewoon beter om ff te investeren.

Alle waar is immers naar zijn geld.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen