IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Website ontwerper gezocht Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-10-2008 23:46 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

fuck! nou, tot over een dag dan maar.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2008 23:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

On topic?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 21-10-2008 23:49 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 21 oktober 2008 23:41 schreef Traumatizer het volgende:
Zo dan! Leuke discussie!
Er heerst verwarring geloof ik (op zich zwaar heersend natuurlijk, dat wel).

Dat ik/we er niks voor over hebben is natuurlijk niet waar, ik zie alleen niet in waarom zoiets minstens 400 uro moet kosten. Echt niet!
Wie gaf er vroeger zo'n 1000 Hollandsche Florijnen uit voor een simpele folder? Zeker niet de gasten hier die 400 euro nog aan de magere kant vinden.

De meesten hier missen m'n punt. Aratron is een band. Simpel. Een website is een handig medium om wat meer bekendheid te krijgen en om de band een 'gezicht' te geven door middel van nieuws, foto's, mp3's, etc. Het is dus een hulpmiddel, zie het als een sticker of flyer, gewoon wat info, meer niet.

Morgen maar eens kijken voor een fatsoenlijk website inelkaarschroefpakketje kijken, zal zo rond de 50 euro zijn denk ik, dan probeer ik het wel zelf.

En kunnen de artiesten nog even blijven fantaseren over krokodillenleren schoentjes....

Nog wat, zaterdag komt er iemand bij me langs om het logo van de band opnieuw te ontwerpen. Dat gebeurd voor een paar koppen koffie, wat bier, een bord patat en wat gezelligheid.
Of moet ik me nu schuldig voelen en deze persoon toch maar mijn huis afstaan plus auto en onkosten?
Zie mijn meel


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2008 23:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 22:35 schreef Snaack het volgende:
Als deze mijnheer "iets" op het web wil hebben voor zijn bandje is MySpace afdoende. Een halfgare website voegt dan totaal niets toe.


Dat wil ik nogmaals onder de aandacht brengen. Echt geloof me, ik speel zelf ook in bands, tenzij je echt een hele bijzondere website hebt, voegt het weinig toe.

Eén van mijn bands had een redelijk standaard website en vooral het laatste jaar liepen de hits op de site af en die op MySpace juist toe!

Dus, een YouTube account nemen, filmpjes uploaden, op MySpace knallen dat voorzien is van een leuk logo, strakke MP3's en mooie bandfoto's en je kan je band promoten.

MySpace begint (ook onder programmeurs) het voornaamste medium te worden om leuke bands te ontdekken en niet zonder reden, het is uniform en erg makkelijk in het gebruik.

Hoe vaak overkomt het jou niet dat je een band luistert, wat doorklikt naar profielen van bevriende bands en voor je het weet ben je een paar uur verder en heb je 10 leuke bands ontdekt..

Bespaar jezelf dus de moeite, schrijf een nieuw nummer in de tijd die je aan het "bedenken" van een halfgare site zou besteden.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-10-2008 23:57 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

maar voor een paar koppen koffie en gezelligheid is't mooi meegenomen


=!Boemba!=
Usericon van =!Boemba!=
Posted 22-10-2008 0:22 by =!Boemba!= Profiel van =!Boemba!=Quote dit bericht

*ban is ban*

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 22-10-2008 0:24]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-10-2008 11:26 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:24 schreef mental het volgende:
En ik snap niet waarom een website zoveel moet kosten / kan iemand dat een keer deze leek serieus uitleggen ?


Nouja, 150 uur excl btw per uur en bedenk ff hoe lang je bezig bent om wat knoppen alleen al uit te lijnen?

Geen idee wat de echte prof overigens aan uur tarief vraagt maar als ik naar je site moet kijken kan ik amper lunchen van dat kleingeld


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2008 22:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 oktober 2008 23:49 schreef Snaack het volgende:

Hoe vaak overkomt het jou niet dat je een band luistert, wat doorklikt naar profielen van bevriende bands en voor je het weet ben je een paar uur verder en heb je 10 leuke bands ontdekt..




Dat deed ik voor myspace ook altijd al, dan klikte ik in een homepage op de linksectie. Ik zie het verschil niet zo.

Ik ben dan ook niet zo wild op myspace, ik vind het maar lelijke pagina's.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2008 9:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja tuurlijk zijn ze lelijk, maar het geeft iedereen wel een kant-en-klaar instapmodel. Duik in html en css en je kunt er zelfs een alleraardigst ontwerpje uit toveren, maar hoe lelijk ze ook zijn soms, de muziek is echt wel beter te vinden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-10-2008 10:09 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 22:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ben dan ook niet zo wild op myspace, ik vind het maar lelijke pagina's.


Ja kan die dingen toch zoveel aanpassen als je zelf wilt? Je kan er zelfs een compleet flash design in hangen om alles achter te verstoppen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 23-10-2008 11:40 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 21 oktober 2008 21:13 schreef mental het volgende:
daarom zeg ik toch ook dat ie het niet voor die prijs doet ?


maar goed hun willen een basic site he. ik zou zeggen, vraag het LL eens lief, die kan het ook goed.


Ook ik doe het niet voor een paar kratten bier, juist niet, goor spul


Snark
Usericon van Snark
Posted 23-10-2008 13:01 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 21:35 schreef Snaack het volgende:


Zeg 4 uur ontwerp en 8 uur bouwen op zijn minst.




vergeet niet de tijd die je hebt aan overleg en uitzoeken wat de klant nou eigenlijk wil /mooi vind etc...

...

is die boemba echt een mental-achtige sukkel of lijkt dat maar zo?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-10-2008 13:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 13:01 schreef Snark het volgende:
vergeet niet de tijd die je hebt aan overleg en uitzoeken wat de klant nou eigenlijk wil /mooi vind etc...

...

is die boemba echt een mental-achtige sukkel of lijkt dat maar zo?
Trol van het zuiverste water. Weet niets maar doet alsof en geniet van de zinloze discussie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-10-2008 13:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik schat Mental echter vele malen hoger in dan Boemba.


Bruce Banner


Snark
Usericon van Snark
Posted 23-10-2008 16:40 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

boemba is meer laneliididieildlo nivo?

oke dan


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2008 17:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

1) RidM
2) Boemba
3) Mental
4) Lainedil
5) Greycloak

Zoiets?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-10-2008 17:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ja.


RottingGrave
Usericon van RottingGrave
Posted 23-10-2008 17:32 by RottingGrave Wijzig reactieProfiel van RottingGraveQuote dit berichthttp://www.rottinggrave.nl

Grim:Graphics: http://www.grimgraphics.nl/

Heeft voor een klein bedrag mijn website en mijn logo gemaakt. Echt een aanrader!


Out now: GRAVE002 Obskure Torture - Spilling The Blood Of The World CD


Snark
Usericon van Snark
Posted 23-10-2008 17:41 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik werk voor bands ook tegen een minimum bedrag, simpelweg omdat t tussen al t zakelijke geleuter ontspannend werkt om bloedspetters, botten, lijken en dergelijke in een ontwerp te mogen verwerken...

mocht er iemand es iets nodig hebben...





mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-10-2008 17:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 11:40 schreef LLphotograph het volgende:
Ook ik doe het niet voor een paar kratten bier, juist niet, goor spul
Daar weet ik alles van.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-10-2008 17:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 13:41 schreef Lainedil het volgende:
Ik schat Mental echter vele malen hoger in dan Boemba.
ik dank u zeer.


Fuck the world and fuck you


Traumatizer
Usericon van Traumatizer
Posted 23-10-2008 18:37 by Traumatizer Wijzig reactieProfiel van TraumatizerQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Traumatizer op 23-10-2008 19:59]



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-10-2008 19:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Of je valt even keihard kapot met je band en je site, ondankbare hond dat je er rondloopt..



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2008 19:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 18:37 schreef Traumatizer het volgende:
't Is al geregeld jongens en meisjes.
Ik heb zelf een website maker gekocht voor 30 euro en de site is al een heel eind op weg en is precies wat ik zelf wil. Wat is dat doodeenvoudig zeg, als je maar een makkelijk programma hebt. Website Maker 2.0 van Magix in dit geval.
Scheelt toch weer zo'n 370 euro, maar aan de reacties hier te lezen is dat voor de gemiddelde bezoeker hier waarschijnlijk een zakcentje, maar ik kan er weer een hoop andere leuke dingen voor doen.
Zodra 'ie online is meld ik me wel weer en als jullie het mooi vinden maak ik er ook een voor jullie.
Maar dan wel voor minstens 2000 euro natuurlijk, dat kunnen jullie wel missen.


Jij komt er wel...
















Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-10-2008 19:52 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik ben benieuwd..

Heb mijn site laten maken door m'n broer, en ben er erg tevreden mee. Binnenkort gaat het werk aan een nieuwe site beginnen, maar deze heeft de afgelopen jaren z'n voordeel wel opgeleverd. Investeren in een goede site betaalt zich dubbel en dwars terug!

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-10-2008 19:56]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen