IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : bermuda driehoek Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Je kijkt niet goed.... de Vargen Triangle heeft al vele slachtoffers geëist.




Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 21:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

was dan ook een theorethisch onderzoek, wel een 8.5 voor gehaald toen de tijd trouwens

en erg coole vragen bermuda


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 06-08-2002 23:04 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 6 augustus 2002 21:31 schreef Cadaveria het volgende:
he bah dat klinkt al een stuk minder spooky


Je kunt het natuurlijk veel mooier maken

Ergens onder die donkere wolk zweven de geesten die rechtstreeks uit de afgrond komen, en die jouw mee willen nemen zoals lang geleden dat bij hun werd gedaan.
Dit is het verhaal van Galei dat daar zonk en waarvan de bemanning als geesten rondwaren om schepen tot zinken te brengen gelijk hun schip zonk....

Hoew...Alleen de echte verklaring licht gewoon scheikundig, want de gassen die uit de zee komen hebben ook weer invloed op het weer etc...dus alles met alles zinken die dingen gewoon



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-08-2002 23:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ach, een maat van me vliegt er elk jaar doorheen [en dat al 9 jaar ofzo], en hij kan nog steeds z'n veters strikken. So what's the deal?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-08-2002 23:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:44 schreef Vampie het volgende:
Dit schijnt het te zijn



en hier ziet u de driehoek



pffff, het lijkt nog geen eens op een driehoek...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 23:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Tja..daarvoor moet je niet bij mij wezen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-08-2002 23:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:44 schreef Vampie het volgende:




Ik zie hier duidelijk een driehoek in.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2002 23:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het is gewoon een gasveld, door al die gasbellen zinken schepen en ontploffen vliegtuigen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 07-08-2002 13:15 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 6 augustus 2002 21:44 schreef Vampie het volgende:
Dit schijnt het te zijn





Fuck, nu zie ik het! Erg gevaarlijk zie ik al wel, nu snap ik ook waarom die schepen daar allemaal zinken



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-08-2002 13:49 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Waterstofhydraat, hoe moet ik dat zien? Waterstof dat water complexeert?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-08-2002 14:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 23:07 schreef Slechtheid het volgende:
Ach, een maat van me vliegt er elk jaar doorheen [en dat al 9 jaar ofzo], en hij kan nog steeds z'n veters strikken. So what's the deal?


Dan zal hij waarschijnlijk niet laag genoeg vliegen om in die gasbellen terecht te komen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 07-08-2002 14:55 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Misschien is het een idee er eens met een roeibootje overheen te varen


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-08-2002 15:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:36 schreef Jenje het volgende:
Hey, het is maar een theorie hoor .. hij is nog niet bewezen, maar het is een scenario wat zou kunnen. Waterstofhydraat is namelijk een ontdekking die recentelijk gedaan is.

Waterstofhydraat is erg gevoelig voor temperatuursschommelingen, dus als de aarde warmer wordt (wat gebeurt) dan komt er wereldwijd steeds waterstof vrij uit dit waterstofhydraat (en er zijn gigantische hoeveelheden in de zeebodem gevonden), gevolg hiervan is dat de dampkring meer warmte vasthoud, waardoor temperatuur op aarde nog verder stijgt waardoor er nog meer waterstof vrijkomt etc etc.

Als dit proces eenmaal echt op gang komt is het snel gedaan met moeder aarde (vermoed men ..)


off-topic:

En als moeder aarde opwarmt smelten de polen waardoor het zout gehalte van de oceanen omlaag gaat (polen zijn zoet-water), waardoor de gulfstream gaat haperen waardoor de hele planeet weer afkoelt... zou elkaar dus netjes op moeten heffen, vraag 2 is natuurlijk of wij memsen dat soort extreme klimaat schommelingen overleven...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-08-2002 15:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 14:55 schreef LordJohn_2 het volgende:
Misschien is het een idee er eens met een roeibootje overheen te varen


Ja! wie meld zich aan?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-08-2002 15:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

De verklaring heb ik ooit eens gelezen in X-Factor.

Het gaat om een enorme gasbel dicht onder de bodem. Wanneer een schip of vliegtuig passeert over de oceaan stralen ze een bepaalde frequentie uit, trilling dus, daardoor ontstaan kleine scheuren in de bodem waardoor soms grote gasbellen naar het wateroppervlak stijgen, daardoor ontstaat een zeer ruwe zee en een zeer grote opwaartse luchtstroom. Schepen worden direct verzwolgen en vliegtuigen worden direct uit evenwicht gebracht en onbestuurbaar gemaakt door de enorme turbulente lucht eromheen, daardoor crashen ze ook, een heel team van Grumman TBF Avengers zijn er in de Tweede Wereldoorlog in terecht gekomen. Een Lockheed Constelation is er ook eens in gevlogen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 07-08-2002 15:24 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 7 augustus 2002 14:46 schreef Misanthrope het volgende:
Dan zal hij waarschijnlijk niet laag genoeg vliegen om in die gasbellen terecht te komen.


Of vetersstrikken is nog het enige wat hij kan doen...



LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 07-08-2002 15:43 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 15:02 schreef Vampie het volgende:
Ja! wie meld zich aan?


Ikke natuurlijk


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-08-2002 16:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 15:24 schreef Grimnir het volgende:
Of vetersstrikken is nog het enige wat hij kan doen...


Zou ook kunnen


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-08-2002 18:52 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik las ergens dat er onder in de zee bij de bermuda driehoek een enorme magnetische kracht aanwezig is waardoor de schepen/vliegtuigen naar de bodem worden getrokken.. Dont ask me if its true..maar dat is wat ik gelezen heb


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 07-08-2002 18:54 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

dan kan je er met een rubberbootje dus nog steeds overheen roeien

Nieuw doel in mijn leven


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 07-08-2002 20:10 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Dan meld ik mij ook aan. Kan wel weer een nieuw doel in mijn leven gebruiken.
Maken we er gelijk een ZM-boottochtje van..... ;-)


Bring The People Together


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-08-2002 21:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 13:49 schreef elessar het volgende:
Waterstofhydraat, hoe moet ik dat zien? Waterstof dat water complexeert?


Het klinkt vrij instabiel iig...
Kan me er weinig bij voorstellen.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 07-08-2002 21:26 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik kan het wel uitleggen maar......... ga het niet doen is me teveel type werk.
zal kijken of ik het nog ergens op floppy heb staan en dan kan crtl-c en v en.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2002 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik dacht dat het waterstofhydraat heette

Het is iig een erg onstabiele vaste stof, een soort steenachtig materiaal, die in open lucht zowiezo uit elkaar valt.





linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 07-08-2002 21:33 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 21:26 schreef Jenje het volgende:
Ik dacht dat het waterstofhydraat heette

Het is iig een erg onstabiele vaste stof, een soort steenachtig materiaal, die in open lucht zowiezo uit elkaar valt.




ga door je zit goed


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen