IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Heavy Metal.nl Volgende pagina
heavymetalnl
Usericon van heavymetalnl
Posted 25-10-2008 17:59 by heavymetalnl Wijzig reactieProfiel van heavymetalnlQuote dit berichthttp://www.heavymetal.nl

Hij is online, Heavy Metal.nl, een portal voor alles wat met metal te maken heeft. Geen lullig startpagina'tje, maar een serieuze en overzichtelijke verzameling metallinks. Zowel voor nieuwe als doorgewinterde metalheads een waardevol overzicht.

De linklijsten zijn altijd nog groeiende, ook de ontwikkeling van de site in zijn geheel is nog in volle gang. Alle kritiek, tips en andere feedback (niet alleen reacties als: 'kut', maar ook graag een waarom..) zijn welkom!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-10-2008 18:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Originele lettertype.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-10-2008 18:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat is dat een onwijs drukke pagina zeg!!! Het knettert gewoon door mijn netvlies heen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2008 18:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met metalfan nieuws?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2008 18:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ziet er meer uit als een stukje spam dit


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2008 18:29 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het muisicoontje is irritant..


Het is de lichtinval ;')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2008 18:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-10-2008 18:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 17:59 schreef heavymetalnl het volgende:
Hij is online

EINDELIJK!!!



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2008 18:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 18:33 schreef ZelThoR het volgende:
EINDELIJK!!!





signature


heavymetalnl
Usericon van heavymetalnl
Posted 25-10-2008 18:39 by heavymetalnl Wijzig reactieProfiel van heavymetalnlQuote dit berichthttp://www.heavymetal.nl

Dat dacht ik ook ja
Lettertype is inderdaad gejat van een of ander obscuur bandje. Muisicoon is weg, daar twijfelde ik al aan. Over het netvliesgeknetter hoor ik verschillende dingen.. Misschien meer witruimte? Afbeeldingen zou het nog drukker maken, en de blokken houden het toch overzichtelijk. Verder, nee geen spam, dit lijkt me een intitiatief dat nuttig en handig is, ook door het nieuwsoverzicht, agenda, platenzakenlijstjes etc.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2008 19:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

voegt het echt iets toe aan wat er al is? Blabber, metalfan, zwaremetalen, metal-archives...je bent helemaal voorzien. Naja, succes ermee iig!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2008 19:18 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik zeg in prullebak ermee..
Er zijn al genoeg van zulke sites.


Het is de lichtinval ;')


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-10-2008 20:50 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

buiten het feit dat t er natuurlijk uitziet alsof een motorich gestoorde blinde kleuter op een computer is gevallen is het natuurlijk een kompleet nutteloze site

als de aanstichter wil mag hij dit zo gebruiken...




maar als hij slim is stopt hij voor hij goed en wel begonnen is


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-10-2008 20:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ziet er een stuk beter uit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2008 20:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd


signature


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2008 20:59 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Veel mooier en rustiger.


Het is de lichtinval ;')


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2008 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

doet me wat denken aan ZM, maar net niet zo mooi


signature


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2008 21:04 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Zm is nog rustiger qua opmaak..
Is wel prettig btw..


Het is de lichtinval ;')


heavymetalnl
Usericon van heavymetalnl
Posted 25-10-2008 21:41 by heavymetalnl Wijzig reactieProfiel van heavymetalnlQuote dit berichthttp://www.heavymetal.nl

Ik heb zelf anders aardig wat gave dingen ontdekt via diverse links. Dank voor de mensen die nuttige reacties geven, de overige cynische die argumentloos loopt te zeiken om te zeiken: jammer.

quote:
Op 25 oktober 2008 19:07 schreef Spirit In Black het volgende:
voegt het echt iets toe aan wat er al is? Blabber, metalfan, zwaremetalen, metal-archives...je bent helemaal voorzien. Naja, succes ermee iig!


quote:
Op 25 oktober 2008 19:18 schreef Kimmey het volgende:
Ik zeg in prullebak ermee..
Er zijn al genoeg van zulke sites.



Je moet dit zien als een gouden gids van de metal, ik ken geen enkele andere site (en heb alle links van heavymetal.nl bezocht) die een dergelijk overzicht geeft gericht op de metalliefhebber in Nederland. Heavymetal.nl is een mooi domein die bezocht wordt door mensen die informatie over metal zoeken, maar durf te stellen dat voor zowel beginners als liefhebbers als muzikanten iets hebben aan deze verzameling. Ze staan overal wel, maar nergens netjes bij elkaar.

Ook dank voor de lay out suggestie, dat past inderdaad wel beter bij een metalsite. Wat nu online staat is de derde versie en nu voor het eerst dus openbaar, het is steeds verder puzzelen en aanpassen en ik wil een overzichtelijke strakke site , dus dit soort suggesties zijn zeer welkom!

En in plaats van verder te zeggen dat het allemaal kut en zinloos is, hoor ik graag wat je dan op een metalportal wilt zien. Als je gewoon je eigen kanalen voor metalinfo hebt, niksn nieuws wilt ontdekken en daardoor de site overbodig vindt: prima, maar dan hoef je ook geen tijd te besteden in dit topic. Dank!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-10-2008 22:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vind het wel een verdienstelijke poging. De site is overzichtelijk en simpel, daar hou ik wel van. Bovendien staat er echt behoorlijk wat informatie op.

Als je een en ander goed bijhoudt en het hier en daar wat opleukt kan het best wat worden.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-10-2008 22:06 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

idd opleuken, zie arco's voorbeeld

dat gezeik komt omdat mensen niet verder kijken, staat idd veel op, erg handig. Maarja, die pagina oogt lelijk en m.i. ook onoverzichtelijk (dat menu sucks, nogmaals; zie arco's vb.) dus dan wil je niet snel verder kijken.


[edit]ah menu onderaan dus, die zag ik nog niet. ik bedoel maar hehe

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-10-2008 22:08]


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 26-10-2008 2:54 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 25 oktober 2008 19:07 schreef Spirit In Black het volgende:
voegt het echt iets toe aan wat er al is? Blabber, metalfan, zwaremetalen, metal-archives...je bent helemaal voorzien. Naja, succes ermee iig!
Ja, zo zeiken we allemaal (mij vaak incluis) als het op sites aankomt...


Ik zeg: goed initiatief en ga zo door! Wie weet wat het uiteindelijk wordt? Als niemand het probeert schiet het ook niet op

En hey.. als alle azijnzeikers net zo kritisch waren over bandjes, waarom doen zovelen dan ook pogingen in bands om er wat van te maken? Zeg dan ook: hey er is al genoeg goede zooi dus waarom wat toevoegen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2008 9:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 2:54 schreef Myth of Fury het volgende:
Ja, zo zeiken we allemaal (mij vaak incluis) als het op sites aankomt...


Ik zeg: goed initiatief en ga zo door! Wie weet wat het uiteindelijk wordt? Als niemand het probeert schiet het ook niet op

En hey.. als alle azijnzeikers net zo kritisch waren over bandjes, waarom doen zovelen dan ook pogingen in bands om er wat van te maken? Zeg dan ook: hey er is al genoeg goede zooi dus waarom wat toevoegen
Er zijn ook teveel nederlandse bands ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2008 10:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2008 9:25 schreef Jenje het volgende:
Er zijn ook teveel nederlandse bands ..


Er zijn ook teveel Nederlanders ...


signature


Snark
Usericon van Snark
Posted 26-10-2008 10:40 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik ben altijd blij als zo'n middelmaige nietstoevoegende band de handdoek in de ring mikt.

als je naar de enorme berg doe-het-allemaal-zelf prutskut slaapkamer (black) metal bands van het moment kijkt zal nagenoeg iedereen t met me eens zij dat dat geen verrijking voor de scene is. Zo ook met talloze zgn handige websites.

ik denk dat sjakie met zn heffiemettol ennel een leuk initiatief heeft, ik denk ook dat t moeilijk is om zoiets goed te blijven houden.

hoeveel mede-apen zijn er bezig op deze site?




Snark
Usericon van Snark
Posted 26-10-2008 10:42 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

en dan nog iets, zit er geen database/cms achter?

dat lijkt me een hel voor zoiets





Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen