IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : heel vaag slapen Vorige pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-10-2008 21:13 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2008 21:04 schreef Metalhead22 het volgende:
Nog meer mensen die het fijn vinden als ze een nachtmerrie hebben?


Ja, zolang ik maar niet in een keer halverwege wakker schrik van de wekker.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2008 21:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, vooral als het van die lucide nachtmerries zijn


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-10-2008 21:24 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ze voelen levensecht maar ik kan ze niet na vertellen. Ik blijf ook niet altijd in bed, ik ben wel eens in de woonkamer schreeuwend wakker geworden.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 05-04-2009 12:58 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 19:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik blijk vanochtend rond 8 uur opeens beneden te hebben gezeten en nog (onverstaanbaar) tegen me vader aan zitten lullen. Maar herinner er me niks van.
Eerste keer dat ik zoiets mee maak.


Ik schijn ook hele gesprekken aan te gaan 's nachts, netjes reageren op vragen zoals iedereen dat van een wakker iemand verwacht. En dan opeens een compleet onlogische opmerking zoals: "laat jij de dinosaurus nog even naar buiten?" ....en snurk.
Of boos mn partner wakker schudden omdat godverdomme dat raam ALWEER is opengewaaid...terwijl we geen raam in de slaapkamer hadden die openkon

Mij in mn slaap uithoren schijnt dan weer niet te werken, maar ja dat heb ik ook maar van horen zeggen...


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 05-04-2009 13:00 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2008 21:04 schreef Metalhead22 het volgende:
Nog meer mensen die het fijn vinden als ze een nachtmerrie hebben?


Yep.
Vaak ben ik me er wel van bewust dat ik droom. Dan zit ik me verbaasd af te vragen waar ik al die enge shit toch vandaan haal...


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 05-04-2009 15:38 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nachtmerries vind ik niet erg. Waar ik wel een schijthekel aan heb is in mijn slaap het gevoel krijgen dat ik keihard naar beneden stort/gezogen wordt. Ben dan ook in 2 seconden wakker, meestal bezweet en met bonkend hart. Niet fijn.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-04-2009 15:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 13:00 schreef Papillonneke het volgende:
Yep.
Vaak ben ik me er wel van bewust dat ik droom. Dan zit ik me verbaasd af te vragen waar ik al die enge shit toch vandaan haal...
haha.. leuk is dat ja

Nachtmerries zijn niet erg, zolang ze geen betrekking hebben op huidige gebeurtenissen in mijn leven. Brr, daar hou ik niet van.
Hoewel het wel lekker veel stof tot nadenken geeft

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-04-2009 15:55]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2009 16:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hebben jullie ook welleens dat je droom eindigd en dat dan het einde dan herhaald maar dan met een andere wending?

Zo had ik pas een vage droom waar dan elke keer het verhaal anders was, maar op het allerlaatst werd ik dan wel elke keer doorzeeft met kogels hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 05-04-2009 18:41 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Heh, zoiets als Lola Rent?
Ik heb het wel eens gehad, maar het komt bij mij bijna nooit voor.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-04-2009 19:38 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 15:38 schreef Mottighaerd het volgende:

Nachtmerries vind ik niet erg. Waar ik wel een schijthekel aan heb is in mijn slaap het gevoel krijgen dat ik keihard naar beneden stort/gezogen wordt. Ben dan ook in 2 seconden wakker, meestal bezweet en met bonkend hart. Niet fijn.

Bekend. Heb dit af en toe weleens zo erg dat ik, als ik vervolgens wakker wordt, heel wazig zie en alles hoor alsof er watten in m'n oren zitten. Heel raar.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-04-2009 19:39]


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 06-04-2009 19:10 by Papillonneke Wijzig reactieProfiel van PapillonnekeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 16:02 schreef ElitE het volgende:
hebben jullie ook welleens dat je droom eindigd en dat dan het einde dan herhaald maar dan met een andere wending?

Zo had ik pas een vage droom waar dan elke keer het verhaal anders was, maar op het allerlaatst werd ik dan wel elke keer doorzeeft met kogels hehe.


Wel vaak met dezelfde strekking, wegrennen en verstoppen maar toch gevonden worden. Of per se iets heel belangrijks af moeten krijgen, maar het lukt steeds niet omdat er wat tussendoor komt (Godzilla bijvoorbeeld).

Heeft iemand het wel eens andersom? Steeds hetzelfde verhaal (booooringggg) maar met n ander eind... Zoiets als "alternatief einde" op je DVD selecteren zeg maar.


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 06-04-2009 19:16 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Waarom wist ik niet dat dit topic bestond toen ik voor het eerst last van slaapverlamming kreeg, had heel wat verwarring uit de wereld geholpen!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-04-2009 19:38 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Minder drugsgebruik ook.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 06-04-2009 20:02 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Wat gek dat dan al begon voor het drugsgebruik


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen