IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2008 16:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

'Historisch' akkoord over Noord-Ierland

Internationaal De katholieke en protestantse leiders van Noord-Ierland hebben een overeenkomst bereikt over de verdere verdeling van de macht in de Britse provincie. Beide partijen spraken over een historisch akkoord, meldden Britse media.

De overeenkomst maakt een einde aan een maandenlange impasse die het vredesproces in de verdeelde provincie in gevaar had kunnen brengen. Het akkoord is de laatste bouwsteen in het proces dat Noord-Ierland vrede en democratie moet brengen, aldus de Britse premier Gordon Brown.

De leiders stelden de voorwaarden vast waaronder de bevoegdheden van politie en justitie van Londen naar Belfast kunnen worden overgedragen. Noord-Ierland krijgt onder meer een eigen ministerie van Justitie.

Door het akkoord gaat de regering van de provincie morgen weer vergaderen, voor het eerst sinds juni. De overeenkomst werd gesloten door de Noord-Ierse premier Peter Robinson, leider van de grootste protestantse partij Democratic Unionists, en vicepremier Martin McGuinness van de katholieke partij Sinn Fein.

hehe de troep van Willem III wordt nu pas een beetje opgeruimd misschien toch iets om als Nederlander trots op te zijn

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-11-2008 16:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2008 18:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tilburgse kroegbazen gaan controleurs fotograferen

TILBURG - Tilburgse kroegbazen aangesloten bij het actiecomité Buigen of Barsten gaan controleurs van de Voedsel- en Warenautoriteit (VWA) fotograferen om elkaar te kunnen laten weten met wie ze te maken hebben.

Ze hebben dat woensdag besloten tijdens een gezamenlijk overleg naar aanleiding van strengere handhaving die minister Ab Klink (Volksgezondheid) heeft aangekondigd.

Bij het actiecomité hebben zich de afgelopen maanden in totaal ongeveer 1400 kleine kroegen uit 32 steden aangesloten. Kroegeigenaren in de rest van het land worden woensdagavond op de hoogte gebracht van het Tilburgse initiatief.

Eenvoudig

Volgens woordvoerder Wichard Taks komen controleurs nu langs en krijgen de kroegeigenaren pas een dag later telefonisch te horen dat ze worden beboet voor overtreding van het rookverbod. In Tilburg lijken de controleurs eenvoudig herkenbaar omdat ze onder politiebegeleiding hun werk doen, stelt Taks.

Het actiecomité overweegt portretten van de VWA'ers op zijn internetpagina te publiceren. "Het is echt niet de bedoeling om die mensen aan de schandpaal te nagelen maar we willen weten wie we in onze zaak hebben."



Per direct sluiten die kroegen ..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-11-2008 18:52 by Mark Profiel van Mark

Het is toch wel zuur, die lui denken echt dat ze buiten de wet staan of zo. Zielig gewoon, en totaal respectloos naar andere cafe-bazen die zich wel netjes aan het verbod houden. Wederom een mooi voorbeeld van een kleine groep drugsgebruikers die het verpest voor de rest.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2008 19:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik ben absoluut niet voor het rookverbod, maar ik moet jou wel gelijk geven Mark.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-11-2008 22:01 by Mark Profiel van Mark

Man pleegt zelfmoord met kettingzaag

LONDEN - Een Britse man heeft zelfmoord gepleegd door zichzelf te onthoofden met een kettingzaag. De 50-jarige David Phyall kwam tot zijn daad omdat hij zijn sloopwoning, niet wilde verlaten.

,,In de vijftien jaar dat ik werkzaam ben als lijkschouwer, is dit de meest bizarre zaak die ik ooit heb meegemaakt'', aldus Simon Burge.
Volgens de patholoog-anatoom was de zelfmoord nog een hele klus. Phyall had de kettingzaag met een koord aan de poot van een snookertafel vastgebonden, de 'aan'-knop met tape vastgeplakt en het apparaat aangesloten op een tijdschakelaar.

Vervolgens ging hij onder de tafel liggen met zijn hoofd omhoog en plaatste de zaag tegen zijn nek.
De politie werd gealarmeerd toen de ouders van Phyall hem niet konden bereiken. De woning in Bishopstoke, in Zuid-Engeland, was besmeurd met bloed.

***************

Het blijft toch een apart volk, de Engelsen


[edit]Daarop inhakend:

IPhone begrijpt Britse accenten niet

LONDEN - Het nieuwe spraakherkennings- programma van de iPhone weet geen raad met Britse accenten. Dat meldde de Britse krant Daily Telegraph woensdag op basis van reacties van lezers.

Het programma, dat deze week door Google werd gepresenteerd, moet gebruikers van de 'slimme mobieltjes' in staat stellen informatie op het internet te zoeken door een zoekopdracht uit te spreken tegen hun telefoon. Verschillende Britse gebruikers hadden echter weinig succes.
Zo leverde de zoekopdracht 'iPhone' uitgesproken met een Schots accent uiteenlopende resultaten op als 'Einstein', 'my sister' en 'sex'. In een Welsh accent gaf dezelfde opdracht de telefoon het idee dat er om informatie over gorilla's of keukenaanrechten gevraagd werd.
Volgens Google is het programma voorlopig alleen beschikbaar voor Amerikaans Engels.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-11-2008 22:04]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-11-2008 22:15 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 november 2008 22:01 schreef Mark het volgende:
Man pleegt zelfmoord met kettingzaag

LONDEN - Een Britse man heeft zelfmoord gepleegd door zichzelf te onthoofden met een kettingzaag. De 50-jarige David Phyall kwam tot zijn daad omdat hij zijn sloopwoning, niet wilde verlaten.

,,In de vijftien jaar dat ik werkzaam ben als lijkschouwer, is dit de meest bizarre zaak die ik ooit heb meegemaakt'', aldus Simon Burge.
Volgens de patholoog-anatoom was de zelfmoord nog een hele klus. Phyall had de kettingzaag met een koord aan de poot van een snookertafel vastgebonden, de 'aan'-knop met tape vastgeplakt en het apparaat aangesloten op een tijdschakelaar.

Vervolgens ging hij onder de tafel liggen met zijn hoofd omhoog en plaatste de zaag tegen zijn nek.
De politie werd gealarmeerd toen de ouders van Phyall hem niet konden bereiken. De woning in Bishopstoke, in Zuid-Engeland, was besmeurd met bloed.


over deze voorbereiding heeft hij vast wel een tijdje zijn hoofd over gebogen huhuhuh


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-11-2008 22:24 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Hij krijgt in ieder geval de creativiteitsprijs Een kettingzaag, exotisch hoor.


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-11-2008 3:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jij hebt hem geholpen of heb je goede concurrentie?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-11-2008 4:30]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2008 10:00 by bastianus Profiel van bastianus

"Hitlergroet levert fikse geldboete op

HASSELT - De correctionele rechtbank heeft twee Nederlandse nazi-sympathisanten veroordeeld tot een geldboete van 1.100euro. Volgens het gerecht hebben Stefaan Wijkamp en Joop Glimmerveen aangezet tot discriminatie.

De feiten dateren van maart 2007 en vonden plaats tijdens een bijeenkomst van de extreem-rechtse organisatie Blood & Honour. De neonazistische organisatie komt jaarlijks samen op de militaire begraafplaats in Lommel om gesneuvelde Duitse soldaten te herdenken. Ook Wijkamp - beter bekend als de Hitler van Kerkrade - en de extreem-rechtse politicus Joop Glimmerveen waren aanwezig en hebben enkele krasse uitspraken gedaan. De beklaagden zouden erg scherp uitgehaald hebben naar asielzoekers, allochtonen en homo's tijdens de omstreden herdenking.

Bovendien hebben ze de Hitlergroet uitgebracht. Een beschuldiging die de tachtigjarige Glimmerveen steeds hardnekkig ontkende. Volgens hem ging het om een Germaanse groet.

Ondanks dat argument kregen ze toch een boete van 1.100euro opgelegd. Een gevangenisstraf was volgens de rechter niet aan de orde. Als Wijkamp en Glimmerveen de opgelegde boete weigeren te betalen, riskeren ze wel een celstraf van zestig dagen. Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR) kreeg een symbolische schadevergoeding van 1euro toegekend. De beklaagden stuurden hun kat naar de rechtzitting. Waarschijnlijk uit vrees dat ze in ons land aangehouden zouden worden."

Glimmerveen: "Het ging om een Germaanse groet. En dat teken op mijn mouw is omdat ik meedoe aan de Indiaase cultus van de zonnewende-verering." (Dit verzin ik ter plekke uiteraard.)
Verder: Ik heb altijd al gezegd dat katteneigenaren niet deugen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2008 10:03 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Kwart Nederlanders gestrest door Sinterklaas
Uitgegeven: 20 november 2008 09:06
Laatst gewijzigd: 20 november 2008 09:10

AMSTERDAM - Een op de vier Nederlanders schiet in de stress door Sinterklaas. Ruim de helft van hen noemt drukke winkels als belangrijkste stressfactor. Twee op de vijf krijgen het benauwd bij het idee dat er gedichten moeten worden geschreven.
ANP

Andere redenen die genoemd worden zijn een tijdgebrek om te winkelen en surprises te maken en het feit dat kinderen wekenlang onrustig zijn. Dat meldt online winkel bol.com op basis van een onderzoek dat het heeft laten uitvoeren.

De eerste stresssymptomen ontwikkelen zich bij het gros van de ondervraagden al ruim zes weken voor sinterklaasavond. Ouders met kinderen, vrouwen en de lagere inkomens lijden er dit jaar relatief het meest aan. Gedichtenstress speelt vooral inwoners van de steden parten.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2008 10:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 november 2008 10:03 schreef Ralph het volgende:
Gedichtenstress speelt vooral inwoners van de steden parten.



Plattelanders kunnen nou eenmaal beter dichten. Vraag maar aan het vee, of aan je vriendin...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2008 10:17 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Mensen moeten gewoon niet zo kleinzielig piepen om alles, tegenwoordig. De gemiddelde Nederlander kan helemaal niets meer hebben of ze schieten een burnout in.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2008 10:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als je het Nederlands al niet machtig bent is het dichten al helemaal een probleem


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-11-2008 10:18 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik lul er gewoon een eind op los en dat type ik uit. Doe ik wel vaker. Dus geen stress.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2008 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ik schrijf geen gedichten

mijn neefjes kunnen toch niet lezen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-11-2008 10:22 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

je hebt toch gewoon die sinterklaas gedichten generator op internet. Werkt al jaren prima.. beetje aanpassen, maar het format is er iig al


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2008 10:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 november 2008 10:17 schreef Ralph het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zo kleinzielig piepen om alles, tegenwoordig. De gemiddelde Nederlander kan helemaal niets meer hebben of ze schieten een burnout in.

Is dat zo? Of wordt er nu bovengemiddeld veel media-aandacht aan besteed, wordt het nieuws oppervlakkiger en moeten er zo achterlijk veel mensen afstuderen dat er alleen nog maar flauwekulonderzoeken worden gedaan?
Sinterklaasgedichttip: Metrums van Drs. P. bekijken en proberen te imiteren.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-11-2008 10:25]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2008 10:27 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 november 2008 10:23 schreef bastianus het volgende:
Is dat zo?


Ja, dat is zo.

quote:
Of wordt er nu bovengemiddeld veel media-aandacht aan besteed,


Dat is ook zo.

quote:
wordt het nieuws oppervlakkiger


En dat ook.

quote:
en moeten er zo achterlijk veel mensen afstuderen dat er alleen nog maar flauwekulonderzoeken worden gedaan?


En dit ook nog.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2008 10:30 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2008 10:46 by bastianus Profiel van bastianus

Toch denk ik dat bij dit soort onderzoeken de manier van vragen ook van betekenis is. Als je lichte verschijnselen van stress gaat proberen te constateren (die eigenlijk normaal zijn) kom je al snel tot bepaalde conclusies.
Verder is het raar om de oorzaak bij de goedheiligman te zoeken. Zijn er geen bovenliggende oorzaken van stressverschijnselen? Bijvoorbeeld de druk die het werk oplegt, de wil om beter voor de dag te komen dan de buren of de slecht opgevoede koters die van het schuldgevoel van hun carrière-ouders willen profiteren en bijna geen enkel cadeau goed genoeg vinden?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-11-2008 10:47 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 20 november 2008 10:03 schreef Ralph het volgende:
Gedichtenstress


Hahaha.

Ik ga nog maar een bakkie halen..


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-11-2008 11:34 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

U wilt ground breaking wetenschappelijk nieuws van GeenStijl, dan kunt u het krijgen. In de VS is een bedrijf actief dat energie wint uit koeienscheten en poep. Want koeien produceren methaangas, en groener kan energie niet worden. Belachelijk trouwens dat we dit weer uit de VS moeten vernemen, want waren wij geen koeien+kennisland? Maar goed. Het bedrijf BioEnergy Solutions heeft ontdekt dat je met 2.500 koeien meer dan 1.000 Amerikaanse huishoudens van energie kunt voorzien. Dat is omgerekend, gezien de ecologische footprint van een Amerikaan, dus minimaal drieduizend Nederlandse huishoudens. In 2007 waren er exact 3.762.784 koeien in Nederland, dus reken maar uit, bijna 3 miljoen huishoudens. Hoe ze het doen? Ze verzamelen de koeienpoep (mooi klusje voor alle werklozen van Nederland!), gooien dit in een soort bassin, laten het verrotten en zuigen het biogas wat vrijkomt bij dit proces af. Reinigen het gas en pompen het de gasleiding in. Klaarrrr!


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2008 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou .. wat nieuw .. gebeurt al op redelijke schaal in Nederland en andere landen in Europa.

Kun je weer mooi zijn dat het domme randstadvolk niet eens weet wat er in de landbouw gebeurd. Maar wel miepen dat dieren houden siellug is. Kutvolk.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 20-11-2008 11:37 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Als ze het zelfs in Top Gear al eens gedaan hebben lijkt het me weinig groundbreaking.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2008 11:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 november 2008 11:37 schreef chriz het volgende:
Als ze het zelfs in Top Gear al eens gedaan hebben lijkt het me weinig groundbreaking.

Het wetenschappelijk gehalte is ook niet ground breaking, het feit dat het (blijkbaar) exploitabel is ground breaking.

En misschien het schoonmaken van het gas wat genoemd wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen