IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-12-2008 22:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 december 2008 22:10 schreef Lainedil het volgende:
OJ Simpson, 33 jaar cel. LAWL!

Is hij eindelijk aangepakt voor zijn belabberde acteerwerk in the Naked gun?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-12-2008 22:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 december 2008 13:21 schreef Jenje het volgende:
ik wil zelf 100% zeker weten dat het veilig is, anders doe ik het niet.

Precies, je bent gewoon een mietje, zo kennen we je weer
quote:
Op 5 december 2008 13:44 schreef MR. N het volgende:
Nou, de Nederlandse wetgeving zit vol met wetten die aangepast zijn op de gebruikers, de bevolking dus. Als maar genoeg mensen iets anders dan voorgeschreven wordt uitvoeren, wordt het voorschrift daar op aangepast ipv andersom.

Ik ben benieuwd, noem er eens 1.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-12-2008 0:29 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 december 2008 21:54 schreef Illusione het volgende:
(meervoud inderdaad hakenkruizen)

Nee.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2008 0:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Swastikaas??


Against God and Government


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-12-2008 0:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ja.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-12-2008 0:37 by Schaep Profiel van Schaep



JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 06-12-2008 1:20 by JFK Profiel van JFK

quote:
Op 5 december 2008 16:11 schreef ElitE het volgende:
Dutch people celebrate enslaving black people annually!



shiiit


Ik wordt hier zo moe van he... Alles tolereren we in Nederland van buitenlanders. De meest krankzinnige religies met ideeen van voor de middeleeuwen worden geaccepteerd. Tradities als de ramadan, waaronder de hele bevolking leidt als die lui een maand lang moe en chaggerijnig op het werk rondlopen, worden in ere gehouden door 4e generatie marokkanen. En terecht, we mogen in Nederland gelukkig zijn wie we willen zijn.
Maar dat die ene traditie die wij als Nederlanders hebben dan ook nog eens belachelijk gemaakt moet worden en dat er serieus op de kritiek op het Sinterklaasfeest wordt ingegaan is te dramatisch voor woorden.


Ich bin ein Berliner


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-12-2008 1:33 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 6 december 2008 1:20 schreef JFK het volgende:
Ik wordt hier zo moe van he... Alles tolereren we in Nederland van buitenlanders. De meest krankzinnige religies met ideeen van voor de middeleeuwen worden geaccepteerd. Tradities als de ramadan, waaronder de hele bevolking leidt als die lui een maand lang moe en chaggerijnig op het werk rondlopen, worden in ere gehouden door 4e generatie marokkanen. En terecht, we mogen in Nederland gelukkig zijn wie we willen zijn.
Maar dat die ene traditie die wij als Nederlanders hebben dan ook nog eens belachelijk gemaakt moet worden en dat er serieus op de kritiek op het Sinterklaasfeest wordt ingegaan is te dramatisch voor woorden.


Nou wat zijn die meest krankzinnige religies dan?



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-12-2008 2:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 december 2008 1:33 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nou wat zijn die meest krankzinnige religies dan?


Is dit een retorische vraag?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-12-2008 8:40 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 december 2008 1:33 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nou wat zijn die meest krankzinnige religies dan?


Man man man, wat is dat toch met jouw eeuwige Moslim-verdedigen? Word je soms door een Mohammed in je aars genomen ofzo?

Nichts für ungut, maar het hangt me zo langzamerhand de strot uit.


Bruce Banner


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2008 10:44 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 december 2008 2:38 schreef Burzum het volgende:
Is dit een retorische vraag?


Speerwerper is duidelijk niet geïntegreerd, hij is net zo dom als een vierderangs kamelen beffer.

Ontopic

Tijdens de kerstdagen en rond oud op nieuw zullen er geen alcoholcontroles worden gehouden op de Belgische snelwegen. Politievakbond ACOP laat weten dat hier geen geld meer voor is: "Het is aan het eind van het jaar, iedereen zit aan zijn maximaal toegelaten overuren", aldus een woordvoerder van de vakbond.

Er zijn wel agenten die op 24, 25 en 31 december werken, maar zij hebben geen tijd om ook nog eens alcoholcontroles uit te voeren. "En extra manschappen kunnen niet betaald worden", laat de woordvoerder weten. Tijdens de feestdagen zouden wel in de provincie Antwerpen alcoholcontroles plaats kunnen vinden. Het provinciebestuur wil daar mogelijk financieel bijspringen, zodat de alcoholcontroles gewoon door kunnen gaan.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-12-2008 10:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 december 2008 1:20 schreef JFK het volgende:
Ik wordt hier zo moe van he...

En ik word zo moe van...
quote:
Alles tolereren we in Nederland van buitenlanders. De meest krankzinnige religies met ideeen van voor de middeleeuwen worden geaccepteerd. Tradities als de ramadan, waaronder de hele bevolking leidt als die lui een maand lang moe en chaggerijnig op het werk rondlopen, worden in ere gehouden door 4e generatie marokkanen. En terecht, we mogen in Nederland gelukkig zijn wie we willen zijn.
Maar dat die ene traditie die wij als Nederlanders hebben dan ook nog eens belachelijk gemaakt moet worden en dat er serieus op de kritiek op het Sinterklaasfeest wordt ingegaan is te dramatisch voor woorden.

Je begrijpt toch wel dat dat Comedy Central filmpje grappig bedoeld is, he? Ik vind het prima dat Sinterklaas bestaat, hoewel ik het een vrij debiel feest vindt. Of we daar nu qua traditie zo blij mee moeten zijn.

En ik kan me heel goed voorstellen dat buitenlanders (als in mensen die niet in Nederland wonen) er wat vreemd tegen aan kijken, want er zitten natuurlijk wel wat dubieuze aspecten aan Vroeger kon dat allemaal nog, maar net als dat veel religieuze ideeen niet meer in deze tijd passen werpt Sinterklaas toch wat negatieve respons op. Van mij mag het prima blijven bestaan, maar ik vind wel dat men niet zo lafjes moet doen met 'Pieten zijn geen negers' enzovoorts

En hoewel er veel gedonder is vanuit allochtone en (anit)fascistisch hoek, las ik gister in de Pers dat 80% van de allochtone jongeren en 89% van alle jongeren vindt dat Sinterklaas moet blijven bestaan. Dat viel me dan weer mee.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-12-2008 11:19 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, als je de VOC-mentaliteit terug wil in Nederland, zul je ook moeten accepteren dat negers knechten zijn. De slavenhandel heeft ons land in het verleden immers geen windeieren gelegd.
Maar goed, dat was het verleden. En slavernij is ook een traditie uit het verleden. Net als Sinterklaas. Dus wil je de Sint handhaven, dan horen de zwarte pieten er ook bij. Prima toch?
En volgens mij denkt niemand buiten het Gooi tegenwoordig nog dat je buitenlanders als slaaf kan gebruiken, Sinterklaas is immers een traditie en geen realiteit. Dat extreem politiek correcte gedoe zorgt alleen maar voor irritatie en leidt af van echte problematiek met integratie. Wie echt geen onderscheid kan maken tussen een onschuldige traditie en de realiteit moet zich maar eens op autisme spectrum stoornissen laten testen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-12-2008 11:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 december 2008 11:19 schreef bastianus het volgende:
Tja, als je de VOC-mentaliteit terug wil in Nederland, zul je ook moeten accepteren dat negers knechten zijn. De slavenhandel heeft ons land in het verleden immers geen windeieren gelegd.
Maar goed, dat was het verleden. En slavernij is ook een traditie uit het verleden. Net als Sinterklaas. Dus wil je de Sint handhaven, dan horen de zwarte pieten er ook bij. Prima toch?
En volgens mij denkt niemand buiten het Gooi tegenwoordig nog dat je buitenlanders als slaaf kan gebruiken, Sinterklaas is immers een traditie en geen realiteit. Dat extreem politiek correcte gedoe zorgt alleen maar voor irritatie en leidt af van echte problematiek met integratie. Wie echt geen onderscheid kan maken tussen een onschuldige traditie en de realiteit moet zich maar eens op autisme spectrum stoornissen laten testen.

Je verwoordt hier goed wat ik met het niet laf doen over dat het negers zijn bedoelde. Ofwel: +1.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-12-2008 11:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 december 2008 8:40 schreef Lainedil het volgende:
Man man man, wat is dat toch met jouw eeuwige Moslim-verdedigen? Word je soms door een Mohammed in je aars genomen ofzo?

Nichts für ungut, maar het hangt me zo langzamerhand de strot uit.


Nee, dit soort reacties van mensen die alleen lezen wat ze willen lezen, daar wordt je niet moe van.... Waar heeft DS het over de moslims in zijn reply?


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-12-2008 12:34 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 6 december 2008 8:40 schreef Lainedil het volgende:
Man man man, wat is dat toch met jouw eeuwige Moslim-verdedigen? Word je soms door een Mohammed in je aars genomen ofzo?

Nichts für ungut, maar het hangt me zo langzamerhand de strot uit.


Nou leg mij eens uit waar ik wat verdedig? Ik zie het zelf niet, ik ben alleen benieuwd wat een religie krankzinnig maakt. Is dat objectief of is het altijd afhankelijk van je eigen referentiekader?



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-12-2008 12:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 6 december 2008 8:40 schreef Lainedil het volgende:
Man man man, wat is dat toch met jouw eeuwige Moslim-verdedigen? Word je soms door een Mohammed in je aars genomen ofzo?

Nichts für ungut, maar het hangt me zo langzamerhand de strot uit.


Haha, de frustratie!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-12-2008 14:25 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 december 2008 12:34 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
ik ben alleen benieuwd wat een religie krankzinnig maakt.


Alles. Elke religie is krankzinnig


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2008 14:27 by mental Profiel van mental

quote:
Op 6 december 2008 14:25 schreef Mark het volgende:
Alles. Elke religie is krankzinnig
nou, dat is niet helemaal waar.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-12-2008 15:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

Wat een linkse band zeg, die Grindbashers, bah.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-12-2008 15:16 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Wat een gezeik hier, zeg.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-12-2008 16:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

En ook nog eens alle drie op een mooi rijtje. Mooi gedaan, jongens.



Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2008 18:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Inbreker vlucht voor filosofisch geleuter

Een inbreker die dinsdagavond wilde inbreken in een huis in het Belgische Asse, is van een koude kermis thuisgekomen. De inbreker had geen zin in een zware, filosofische preek van de heer des huizes, en sloeg op de vlucht.

Rond half negen 's avonds kwam de 52-jarige Michel Pauwels thuis, en zag dat er enkele lades openstonden. Ineens kwam er een man tevoorschijn, die hem onder bedreiging van een pistool in het Frans dwong op zijn buik te gaan liggen. Hierna moest hij zijn zakken leegmaken en zijn portemonnee met 150 euro aan contanten aan de inbreker overhandigen. Ineens kreeg Pauwels een ingeving.

"Ik begon met de man te praten en vroeg hem waarom hij dit deed. Ik heb een diploma economie en een diploma wijsbegeerte. Ik kan vrij goed babbelen en begon een gesprek met de man om hem te kalmeren", vertelt het slachtoffer. "Hij vroeg waar de waardevolle zaken lagen, maar ik omzeilde die vraag en hij werd wat nerveus."

Inmiddels had de inbreker de kluis gevonden, maar daar had Pauwels al vier jaar lang geen blik meer in geworpen. Daarom vroeg de inbreker om bankpasjes, maar bedacht ineens dat hij zonder pincode niets met de pasjes kon beginnen. "Ik had de indruk dat hij nogal amateuristisch te werk ging."

Hierop liet de wanhopige inbreker het gevulde magazijn van zijn pistool zien. Toch liet de bewoner zich niet bang maken, en vroeg de inbreker of de kleine buit al die moeite wel waard was. De inbreker vertelde een moeilijk leven te leiden, maar wilde verder niet over zijn problemen praten. Wel werd de sfeer iets gemoedelijker. "Hij bood me zelfs één van mijn eigen sigaretten aan en gaf me een stoel. Hij zei me daarna dat hij mij zou moeten neerslaan of dat hij me zou moeten vastbinden, zodat hij veilig zou kunnen vluchten." Om hem gerust te stellen, hield Pauwels zijn handen maar op zijn rug.

De inbreker liet hem verder met rust, maar sommeerde hem wel een half uur te wachten voordat hij iemand om hulp zou vragen. Hij dreigde nog even de telefoon te slopen, maar is zonder het dreigement uit te voeren met de noorderzon vertrokken.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 06-12-2008 18:42 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-12-2008 18:57 by Schaep Profiel van Schaep

Ze zouden een keer samen een tour moeten doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen