IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 29-12-2008 23:30 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Friesland gaat de kelder in

Friesland blijft twee centimeter per jaar wegzakken. Ook bij tijdelijke stopzetting van gaswinning in de buurt blijft de provincie zinken.

Dat is gebleken uit recente metingen die gepubliceerd zijn door het Staatstoezicht op de Mijnen, aldus het FD. Op basis van zogeheten gps-metingen daalt de bodem, met onverminderde snelheid, ongeveer twee centimeter per jaar.

Instorten

Volgens een eerdere voorspelling zou daardoor een laag gesteente onder de grond helemaal instorten en in het uiterste geval een daling van twee meter tot gevolg hebben.



YES YES YES!!!

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 29-12-2008 23:31]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-12-2008 23:31 by mental Profiel van mental

quote:
Op 29 december 2008 12:46 schreef Greycloak het volgende:
(SN)


mongool dat je erbent.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-12-2008 23:31 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 december 2008 12:46 schreef Greycloak het volgende:
(SN)






als wolvega maar blijft staan


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2008 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oud-topman ABN krijgt riante vertrekpremie
Uitgegeven: 30 december 2008 09:21
Laatst gewijzigd: 30 december 2008 11:29

AMSTERDAM - De kantonrechter in Amsterdam heeft Jan Peter Schmittmann, de topman van ABN Amro Nederland, een vertrekpremie van 8 miljoen euro toegewezen. Dit zei een woordvoerder van ABN Amro dinsdag.
ABN wilde Schmittmann niet meer dan 2,4 miljoen euro meegeven, gelijk aan zijn jaarsalaris in 2007. De topman spande hiertegen een procedure aan en werd in het gelijk gesteld.

Volgens de woordvoerder baseerde de rechter zich bij zijn uitspraak op de kantonrechtersformule. Hiermee wordt op basis van het aantal dienstjaren en de leeftijd de vergoeding bepaald die een werknemer bij ontslag meekrijgt.




''Ik begrijp dat het bedrag dat Schmittmann meekrijgt in deze tijd en onder deze omstandigheden tot het nodige onbegrip leidt'', reageerde toekomstig ABN-topman Gerrit Zalm.

De oud-minister wees er wel op dat zijn voorganger heeft afgezien van een groot bedrag aan bonussen waar hij volgens zijn contract recht op had.

Zalm neemt op 1 januari het stokje van Schmittmann over. Hij krijgt dan ook de leiding bij het eveneens genationaliseerde Fortis. Zijn opdracht is de twee banken samen te smeden. Hij zei dinsdag dat bij de nieuwe koers een beloningsbeleid hoort ''dat past in deze tijd en bij de nieuwe bank''.


Bah
Als Bos nou eens zijn mannetje staat en dit terug draait ..


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-12-2008 12:10 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Dat heet een gerechtelijke uitspraak... valt weinig aan 'terug te draaien'...


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2008 12:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer blijft dat .. belachelijke actie van die rechter.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-12-2008 12:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ja, heel jammer dat de politiek niet direct kan ingrijpen in de rechterlijke macht. Héééél jammer.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2008 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

In sommige uitzondelijke gevallen zou dat moeten kunnen. Vind een dergelijke actie dermate asociaal dat de regering daar in zou moeten kunnen grijpen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-12-2008 12:56 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 december 2008 12:54 schreef Jenje het volgende:
In sommige uitzondelijke gevallen zou dat moeten kunnen. Vind een dergelijke actie dermate asociaal dat de regering daar in zou moeten kunnen grijpen.
En dan? Dat misdadigers onder politieke druk ineens levenslang of de doodstraf krijgen omdat politici punten willen scoren? Mij niet gezien eerlijk gezegd..



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2008 12:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 december 2008 12:56 schreef Judge M. het volgende:
En dan? Dat misdadigers onder politieke druk ineens levenslang of de doodstraf krijgen omdat politici punten willen scoren? Mij niet gezien eerlijk gezegd..
Ik zeg: SOMMIGE UITZONDERLIJKE ...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-12-2008 12:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 december 2008 12:56 schreef Jenje het volgende:
Ik zeg: SOMMIGE UITZONDERLIJKE ...
Ik zeg Volkert van der Graaf



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2008 12:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 december 2008 23:30 schreef scotfan het volgende:
YES YES YES!!!
quote:
Op 29 december 2008 23:31 schreef mental het volgende:
mongool dat je erbent.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2008 13:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 december 2008 12:13 schreef Jenje het volgende:
Jammer blijft dat .. belachelijke actie van die rechter.


Aan de kantonrechtersformule valt niets af te dingen. Zo zijn de regels nu eenmaal. Die formule schijnt wel op de schop te gaan, overigens.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2008 13:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 december 2008 12:56 schreef Jenje het volgende:
Ik zeg: SOMMIGE UITZONDERLIJKE ...


Nooit. De hele basis van ons bestel staat en valt bij scheiding van de macht.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-12-2008 16:13 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 december 2008 12:06 schreef Jenje het volgende:
Oud-topman ABN krijgt riante vertrekpremie
Uitgegeven: 30 december 2008 09:21
Laatst gewijzigd: 30 december 2008 11:29

AMSTERDAM - De kantonrechter in Amsterdam heeft Jan Peter Schmittmann, de topman van ABN Amro Nederland, een vertrekpremie van 8 miljoen euro toegewezen. Dit zei een woordvoerder van ABN Amro dinsdag.
ABN wilde Schmittmann niet meer dan 2,4 miljoen euro meegeven, gelijk aan zijn jaarsalaris in 2007. De topman spande hiertegen een procedure aan en werd in het gelijk gesteld.

Volgens de woordvoerder baseerde de rechter zich bij zijn uitspraak op de kantonrechtersformule. Hiermee wordt op basis van het aantal dienstjaren en de leeftijd de vergoeding bepaald die een werknemer bij ontslag meekrijgt.




''Ik begrijp dat het bedrag dat Schmittmann meekrijgt in deze tijd en onder deze omstandigheden tot het nodige onbegrip leidt'', reageerde toekomstig ABN-topman Gerrit Zalm.

De oud-minister wees er wel op dat zijn voorganger heeft afgezien van een groot bedrag aan bonussen waar hij volgens zijn contract recht op had.

Zalm neemt op 1 januari het stokje van Schmittmann over. Hij krijgt dan ook de leiding bij het eveneens genationaliseerde Fortis. Zijn opdracht is de twee banken samen te smeden. Hij zei dinsdag dat bij de nieuwe koers een beloningsbeleid hoort ''dat past in deze tijd en bij de nieuwe bank''.


Bah
Als Bos nou eens zijn mannetje staat en dit terug draait ..


Ahum, België anyone?



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-12-2008 19:43 by BARABAS Profiel van BARABAS

Edit: Oud nieuws, laat maar..

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 30-12-2008 19:46]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-12-2008 9:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Engelse voetballer Steven Gerrard is in staat van beschuldiging gesteld. De kapitein van Liverpool, die op borgtocht werd vrijgelaten, werd in de nacht van zondag op maandag opgepakt na een caféruzie. Hij wordt samen met twee andere mannen geweldpleging ten laste gelegd. Hij riskeert vijf jaar cel.

Gevochten met dj
De 28-jarige middenvelder kreeg het in een café in Southport nabij Liverpool aan de stok met een 34-jarige dj. Die werd met verwondingen aan het gezicht naar het ziekenhuis overgebracht. Gerrard werd met vijf andere personen opgepakt, maar is intussen dus op vrije voeten. Hij moet zich op 23 januari verantwoorden voor de rechter. Gerrard maakte zondag nog twee doelpunten voor de Reds in de met 1-5 gewonnen competitiewedstrijd bij Newcastle.


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2008 10:14 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Máxima wil baan en gezin combineren
woensdag 31 december 2008 08:53


(Novum) - Prinses Máxima staat open voor een nieuwe internationale baan op het gebied van microfinanciering, mits deze inhoudelijk interessant genoeg is en zij de functie kan combineren met haar gezinsleven. Dat zegt de prinses woensdag in een interview met De Telegraaf. "Ik zeg bij voorbaat geen nee tegen een nieuwe uitdaging in dit veld, maar het moet wel leuk blijven."

Máxima was de afgelopen vier jaar ambassadrice voor microkrediet. Daarbij kunnen mensen in ontwikkelingslanden een kleine lening afsluiten als ze een goed plan voor bijvoorbeeld het opzetten van een eigen bedrijfje hebben. De adviesgroep van de Verenigde Naties voor Toegankelijke Financiële Diensten houdt op te bestaan, nadat de prinses eind vorige maand in Qatar de aanbevelingen overhandigde aan secretaris-generaal van de Verenigde Naties Ban Ki-Moon.

In De Telegraaf noemt Máxima microkrediet 'een geweldig instrument om mensen uit hun armoede te halen'. Nederland is volgens de prinses een gidsland op het gebied van microfinanciering. Ze wil zich in blijven zetten voor de strijd tegen armoede, maar is kritisch bij het aannemen van nieuwe internationale functies. "Ik ben kritisch: het moet voldoende inhoud en effect hebben en het moet te combineren zijn met mijn gezin en werk in Nederland." Máxima zet zich onder meer in voor het Oranje Fonds.




Laat dat wijf maar gaan werken voor haar geld goddomme. "mits deze inhoudelijk interessant genoeg is en zij de functie kan combineren met haar gezinsleven", wat een onzin weer, hoeveel vrouwen met kinderen moeten geld verdienen met klotebaantjes die slecht te combineren zijn met het gezinsleven?

Doos.


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-12-2008 10:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

De meeste vrouwen schijnen geen prinses te zijn. ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2008 10:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2008 10:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
De meeste vrouwen schijnen geen prinses te zijn. ;-)


Ja, én? Prinses / kroonprins / koningin, het is allemaal een synoniem voor uitkeringstrekker in Nederland. Wel een riante uitkering, maar toch....


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-12-2008 10:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mja, zij liever ...

Dan maar werken en shit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2008 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. ze wil juist werken he ..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2008 10:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2008 10:42 schreef Jenje het volgende:
.. ze wil juist werken he ..


Ja, maar alleen als het een intressante baan is. Dus gaat ze niet werken maar haar naam ergens aan koppelen, van ons belastinggeld.


Boeiender


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-12-2008 10:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

In dat geval zou ze er goed aan doen om te gaan werken in een van de naar haar vernoemde ziekenhuizen hier. Doen ook veel werkende moeders


http://www.mmc.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 31-12-2008 10:51]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2008 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 31 december 2008 10:44 schreef MR. N het volgende:
Ja, maar alleen als het een intressante baan is. Dus gaat ze niet werken maar haar naam ergens aan koppelen, van ons belastinggeld.
Tja, zij heeft nou eenmaal poen zat, dan ga je idd geen treinstellen schoonmaken. Als jij nu op straat komt te staan, krijg je ww, dan ga jij ook geen wasknijpers vouwen denk ik zo ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen