IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 10:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nee de ellende is begonnen in 1823 toen boer kees zijn kippen was vergeten water te geven. Ik weet het nog goed...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 10:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 januari 2009 10:47 schreef ghoulliette het volgende:
nee de ellende is begonnen in 1823 toen boer kees zijn kippen was vergeten water te geven. Ik weet het nog goed...

Ben jij al zo oud dat je je dat nog kan herinneren? Maar goed dat je dan geen Christine-achtige avatar hebt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2009 11:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Amerikaanse jongeren brengen al langer anaal of vaginaal een tampon doordrenkt met wodka in. Deze 'trend' maakt je sneller dronken én je adem zou er fris door blijven. Ook in Europa wint dit fenomeen aan populariteit bij tieners, experts waarschuwen voor de gevaren.

Zogenaamd voordeel
Het vaginaal of anaal inbrengen van een wodkatampon wordt 'slimmen' genoemd. Het heeft in de ogen van de jongeren heel wat voordelen. Eén tampon kan tot drie glazen wodka opnemen. Doordat de alcohol direct in het bloed wordt opgenomen, zou je je er niet dik van worden. Slimmen zou ook voorkomen dat je adem naar alcohol ruikt, zodat de pakkans kleiner is. Daarnaast overbelast het je maag niet, je moet dus niet braken van 'slimmen'. Dit fenomeen beperkt zich echter niet alleen tot meisjes, jongens brengen de tampon anaal in. Op blogs en forums wordt veel gediscussieerd over de trend. Tieners geven zelfs online tips aan elkaar.

Gevaarlijk
Het is echter een mythe dat bij slimmen je niet aan je adem kan merken dat je dronken bent. Je lichaam stoot namelijk via deze weg alcohol uit, op basis van dit principe werken ook de ademtests. Slimmen zou volgens experts dubbel zo gevaarlijk als 'comazuipen' zijn. Daarnaast is het ook slecht voor de vrouwelijke geslachtsdelen. Het veroorzaakt meteen een brandend gevoel, omdat de vagina en de vaginale slijmen heel gevoelig zijn. Op lange termijn kunnen de geslachtsdelen erdoor uitdrogen en gaan bloeden




MOEHAHAHAHAHA


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 11:11 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 11:26 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

slimming, dat iszo 2008!!!!

edit: vrouwen gaan sowieso bloeden

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-01-2009 11:26]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2009 11:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

arme tieners met onregelmatige regels,

die moeders gaan freaken!


strax moet je tampons alleen bij de apotheker gaan kopen


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 11:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

http://www.nu.nl/muziek/

Interview met Opeth op nu.nl

Is metal nu officieel mainstream?


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-01-2009 11:32 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Jeetje. Wel lachen voor tijdens de seks: "Oeh schat, wat doe je nou?" Woppa, bezopen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 11:32 by bastianus Profiel van bastianus

Opeth metal?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2009 11:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ongelooflijk

Broekverbod voor scholieres

Dikke pech voor vele meisjes die deze dagen van en naar school moeten fietsen: een aantal reformatorische scholen houden stug vast aan het broekverbod. Hoe koud de vrieswind ook tussen de beentjes door waait, de scholieres moeten en zullen in een rok op school verschijnen.


De Jacobus Fruytier Scholengemeenschap in Apeldoorn is zeer streng in de leer. Niet alleen op het schoolplein, maar ook op de weg naar school toe is een rok verplicht. Vrouwen moeten zich altijd middels hun kleding onderscheiden van mannen. Dat de scholieres ook graag warme benen hebben is een bijzaak.


Gisterochtend klaagde een aantal leerlingen voor de school over de kou en de dunne panty's die ze dragen. Vele protesten bij de schoolleiding haalden niets uit. Die reageerde met de stelling dat 'pubers' nu eenmaal graag tegen de regels aanschoppen en dat ze dus voet bij stuk houden.


Een aantal meisjes meldden echter dat ze een skibroek of legging onder hun rok aantrekken. Deze trekken ze dan weer stiekem uit in het fietsenhok. De Pieter Zandt school in Kampen, ook reformatorisch, is soepeler: daar gelden de kledingvoorschriften pas vanaf het schoolplein en zijn er omkleedhokjes voor de vrouwelijke leerlingen


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-01-2009 11:36 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Daar kiezen de ouders voor. En er zijn toch genoeg dikkere panty's, of ben ik dan gek?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 11:36 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vond het wel leuk altijd, die refo-rokken in Apeldoorn en Amersfoort. Lekker onderaan de trap blijven staan als ze naar boven gingen. Maar goed, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn geweest.
Echter, wat heeft het voor zin om je met regels van zo'n school te bemoeien? Als ouders en kinderen graag met bijbels verantwoorde regels de boel willen verpesten is dat hun eigen zaak. Net zoals vrouwen die vrijwillig graag een boerka dragen.
De Zandt-school, geeft Heer der Heerscharen daar misschien les?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 11:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik zeg:laat die refo's maar lekker kou lijden. Als god zo met ze is houdt hij ze wel warm.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2009 11:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 januari 2009 11:36 schreef SQT het volgende:
En er zijn toch genoeg dikkere panty's, of ben ik dan gek?


mogen ze die dan toch wel dragen van meneer pastoor? en mogen ze wel ondergroed dragen? en zoja, waarom wel een onderbroek/panty en geen normale broek?
(overigesn, ik weet het niet wat betrft je panty-vraag, die zullen de dames/fatjes van ZM moeten beantwoorden)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 11:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

panty helpt niets tegen -5 op de fiets. Ze verwarmen wel iets, maar niet zo veel. Ik weet niet of er thermo panties bestaan, misschien dat die nog een beetje warmer zijn, maar over het algemeen is nur ein panty wel een beetje koud.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 12:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 januari 2009 11:46 schreef attila_de_hun het volgende:
mogen ze die dan toch wel dragen van meneer pastoor?


In het algemeen bemoeien pastoors zich niet zo met refo-scholen. Voornamelijk omdat ze katholiek zijn..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2009 12:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 januari 2009 12:33 schreef bastianus het volgende:
In het algemeen bemoeien pastoors zich niet zo met refo-scholen. Voornamelijk omdat ze katholiek zijn..
ok, of hoe dan ook zijn tegenhanger wordt genoemd(ik heb daar idd niet veel kennis van) . zijn dat ouderlingen ofzo?
Dat krijg je als je in het katholieke zuiden woont. hier waren het de pastoors.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-01-2009 12:44]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 12:40 by bastianus Profiel van bastianus

In gereformeerde gemeenschappen hebben dominees het vaak voor het zeggen. Maar ik vermoed dat op het Fruytier-college ook de schoolleiding en het bestuur in deze veel te vertellen hebben.
Toch zou ik dit soort scholen niet te snel veroordelen. Ik weet bijna zeker dat geen enkele leerling op deze school ooit van slimmen gehoord heeft. En dat ze niet de ellende kennen van VMBO-scholen waar bijna geen enkele docent/e meer orde kan houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 13:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

haha... ja refo's zijn het meest open volk dat er geen smerige gewoontes op na houd.

Ohnee grapje, juist in die gemeenschappen komt de meeste incest en andere seksuele afwijkingen voor!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 13:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 januari 2009 13:00 schreef ghoulliette het volgende:
haha... ja refo's zijn het meest open volk dat er geen smerige gewoontes op na houd.

Ohnee grapje, juist in die gemeenschappen komt de meeste incest en andere seksuele afwijkingen voor!

Ja klopt. Tja, als je alles onderdrukt komt het beest in de mens er meestal erg verwrongen uit. Het was dan ook sarcastisch bedoeld..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2009 13:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 januari 2009 10:05 schreef bastianus het volgende:
Zo kan het dus gebeuren dat ik eerst met vijf cliënten op mijn groep werkte, en het er nu al tien zijn, met extra gedragsgestoorden, omdat die meer budget met zich meebrengen.


@Verhaal: ah de lange versie ghehe.. inderdaad.

Achja hier ook hoor, wij krijgen alle mensen binnen met hevige gedragsproblematieken en het worden er steeds meer en meer terwijl wij oorspronkelijk 1 op 1 begeleiding zouden moeten bieden. Momenteel zijn het 3 of 4 clienten tegelijkertijd per begeleider.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 13:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 januari 2009 13:12 schreef bastianus het volgende:
Ja klopt. Tja, als je alles onderdrukt komt het beest in de mens er meestal erg verwrongen uit. Het was dan ook sarcastisch bedoeld..

had ik nie gesnapt doen benne.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2009 15:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 januari 2009 11:26 schreef ghoulliette het volgende:
slimming, dat iszo 2008!!!!

edit: vrouwen gaan sowieso bloeden


bloeden is ook niet het probleemvan de wodka, maar de paddestoeltjes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2009 17:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ribbed for his pleasure


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2009 19:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen