IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-11-2008 13:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 november 2008 9:55 schreef Cadaveria het volgende:
tering zeg... net of dat wat oplost.. dan overval je toch lekker de bakker en de slager ipv de supermarkt. Levert wel minder op, maar die lui stoppen heus niet met overvallen door dit verbod in 1 sector.


Dus overvallen zullen niet zomaar verdwijnen, maar het wordt zeker wel minder als er minder te halen valt. Het is echt niet zo dat overvallers een quotum moeten behalen hoor. Als je net zoveel risico heb gepakt te worden en het veel minder oplevert dan ligt de grens om op te pakken veel hoger.

quote:
Op 17 november 2008 12:03 schreef SkinPeeleR het volgende:
Tis ook de wereld omdraaien. Je pakt het gevolg aan en niet de oorzaak. Eigenlijk wel een typisch Nl actie.


klopt maar we zijn nog lang niet in staat de oorzaak aan te pakken, dus je kunt wel al je geld daaraan verspillen maar ik zou nog maar even wachten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2008 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

We kunnen beginnen met ipv gevangenissen werkstraffen. Laat gevangenen maar eens het werk doen waar we nu Polen e,d, voor moeten importeren. Maar dan zonder loon en luxe voorzieningen.

Verdubbel alle boetes en straffen maar eens.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-11-2008 13:37 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Wat te doen als je geen zin hebt om jaren lang in de bak te zitten. Een 42-jarige Turkse man – die zeven jaar moest zitten voor drugshandel – kwam op het lumineuze idee om zichzelf in een kartonnen doos te verstoppen en wist zo uit een Duitse gevangenis te ontsnappen.

De man liet zich in een washok door medegevangenen in een grote doos verpakken. Een koerier haalde het pakket op en tilde het uit een gevangenis in Düsseldorf, weet HLN.

Groot gat

In de postwagen, sneed de man een groot gat in het zeildoek van de vrachtwagen en sprong eruit. De chauffeur, die het doek opeens hoorde klapperen, waarschuwde de politie


SN

De tering, dat dit soort dingen nog echt gebeuren, hulde :')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-11-2008 13:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

HAhahaahhaa


@ jenje: Wel een goed idee om een straf op te stellen en in die tijd kan je je aangerichte schade terug verdienen door werken, als je niet snel genoeg bent moet je maar wat langer zitten. Probleem is wel dat je wel simpel werk houd waarin goed te zien is wat mensen doen, want echt gemotiveerd zullen ze niet zijn.

werken is sowieso wat beter om weer terug te komen in de samenleving.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-11-2008 13:41]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2008 18:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Vroeger hadden we ook gewoon werkkampen. Waarom kan dat nu niet meer?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2008 18:46 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

die kut amnesty international ook...


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2008 19:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 november 2008 18:45 schreef Greycloak het volgende:
Vroeger hadden we ook gewoon werkkampen. Waarom kan dat nu niet meer?

Omdat er dan een hoop pedagogen, ambtenaren, zorgmakelaars, bestuursleden en andere geldslurpers zonder werk komen te zitten. En er baat bij is om bureaucratie in stand te houden en mensen aan het werk te houden die dik boven de Balkenende-norm opstrijken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2008 19:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Fucked is dat je nog gelijk hebt ook.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 17-11-2008 19:30 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 17 november 2008 18:46 schreef Black Jew het volgende:
die kut amnesty international ook...


Die stonden hier 2 uur geleden ook aan de deur..

Ik Tsja.. wie moeten er dan sterven??? Als niemand zou sterven zou deze aardbol te klein voor iedereen zijn.

Weer zo`n collectant uitgelult.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2008 22:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2008 1:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

cholera ahahahah hond in je bumper


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2008 8:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

We hebben het te goed in Nederland:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/11/afwerkplek_te_klein_voor_suv.html


Er is dus een functie waarin je de grote van parkeerplaatsen op afwerkplekken onderzoekt ...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-11-2008 8:57 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 november 2008 13:08 schreef Jenje het volgende:
MAAR
Vogelaar is nu al weg ...


Op papier wel maar we betalen nog wel een jaartje of 2 haar salaris.


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2008 8:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Nederlanders niet bewust van hun plichten'
Uitgegeven: 18 november 2008 07:24
Laatst gewijzigd: 18 november 2008 07:52

AMSTERDAM - "Veel mensen zijn zich zeer bewust van hun rechten, maar veel minder van hun plichten. Die balans gaan we herstellen als kabinet." Die uitspraak doet minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken dinsdag in de Volkskrant.

Ter Horst zegt in de ochtendkrant dat het kabinet de burgers uit gaat leggen wat 'goed burgerschap' is. Daarom komt er een zogenaamde waardencatalogus.

De minister geeft aan dat Nederlanders veel verwachten van de overheid. Iets terug doen voor de samenleving zou een stuk minder logisch zijn, aldus Ter Horst. "Daarom komt er een handvest verantwoordelijk burgerschap. Iedereen moet actief meedoen met de samenleving en niet anoniem laf op internet schelden."

"Ik wil stimuleren dat mensen actief meedoen. Stemmen. Niet langs de zijlijn staan en roepen. Nee, je verantwoordelijk voelen, lid worden van een maatschappelijke organisatie of een politieke partij. Meediscussiëren", zegt Ter Horst.



communisctische pleurishoer, rot op, ik bepaal dat zelf wel of ik "actief deelneem aan de maatschappij".


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2008 8:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 november 2008 8:57 schreef SkinPeeleR het volgende:
Op papier wel maar we betalen nog wel een jaartje of 2 haar salaris.
Daar moeten we eens van af idd ... gewoon ww uitkerinkje voor die graftak.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-11-2008 9:00 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 17 november 2008 22:13 schreef Greycloak het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/11/hond_doet_stoer.html

HFS


Wat een geluk dat die fransozen zulke crappy auto's bouwen.


Een kleine snol zit zo vol.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2008 9:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2008 8:58 schreef Jenje het volgende:
'Nederlanders niet bewust van hun plichten'
Uitgegeven: 18 november 2008 07:24
Laatst gewijzigd: 18 november 2008 07:52

AMSTERDAM - "Veel mensen zijn zich zeer bewust van hun rechten, maar veel minder van hun plichten. Die balans gaan we herstellen als kabinet." Die uitspraak doet minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken dinsdag in de Volkskrant.

Ter Horst zegt in de ochtendkrant dat het kabinet de burgers uit gaat leggen wat 'goed burgerschap' is. Daarom komt er een zogenaamde waardencatalogus.

De minister geeft aan dat Nederlanders veel verwachten van de overheid. Iets terug doen voor de samenleving zou een stuk minder logisch zijn, aldus Ter Horst. "Daarom komt er een handvest verantwoordelijk burgerschap. Iedereen moet actief meedoen met de samenleving en niet anoniem laf op internet schelden."

"Ik wil stimuleren dat mensen actief meedoen. Stemmen. Niet langs de zijlijn staan en roepen. Nee, je verantwoordelijk voelen, lid worden van een maatschappelijke organisatie of een politieke partij. Meediscussiëren", zegt Ter Horst.



communisctische pleurishoer, rot op, ik bepaal dat zelf wel of ik "actief deelneem aan de maatschappij".


Weer een gaar plan van een gaar kabinet. Fijn, al die mensen die vanuit religie dingen aan anderen willen opleggen.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2008 9:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 november 2008 8:58 schreef Jenje het volgende:
'Nederlanders niet bewust van hun plichten'
Uitgegeven: 18 november 2008 07:24
Laatst gewijzigd: 18 november 2008 07:52

AMSTERDAM - "Veel mensen zijn zich zeer bewust van hun rechten, maar veel minder van hun plichten. Die balans gaan we herstellen als kabinet." Die uitspraak doet minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken dinsdag in de Volkskrant.

Ter Horst zegt in de ochtendkrant dat het kabinet de burgers uit gaat leggen wat 'goed burgerschap' is. Daarom komt er een zogenaamde waardencatalogus.

De minister geeft aan dat Nederlanders veel verwachten van de overheid. Iets terug doen voor de samenleving zou een stuk minder logisch zijn, aldus Ter Horst. "Daarom komt er een handvest verantwoordelijk burgerschap. Iedereen moet actief meedoen met de samenleving en niet anoniem laf op internet schelden."

"Ik wil stimuleren dat mensen actief meedoen. Stemmen. Niet langs de zijlijn staan en roepen. Nee, je verantwoordelijk voelen, lid worden van een maatschappelijke organisatie of een politieke partij. Meediscussiëren", zegt Ter Horst.



Als ik het me goed herinner is ter Horst indertijd met teveel drank op achter het stuur betrapt, en heeft ze die affaire toen geprobeerd te verdoezelen. Ik herinner me ook nog iets met een seksaffaire waarbij ze een partijgenoot de hand boven het hoofd hield toen ze Nijmeegs burgemeester was. En zo iemand moet mij vertellen wat "goed burgerschap" inhoudt?
Pas op voor politici die burgers normen en waarden proberen bij te brengen. Meestal is dit een afleidingspoging om de aandacht bij andere vieze zaakjes weg te houden. Of zijn er andere bedoelingen, b.v. het afschuiven van verantwoordelijkheid en daadwerkelijke oorzaken van problemen verzwijgen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-11-2008 10:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 november 2008 9:02 schreef MR. N het volgende:
Weer een gaar plan van een gaar kabinet. Fijn, al die mensen die vanuit religie dingen aan anderen willen opleggen.

Zij is van de PvdA


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2008 10:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 november 2008 10:21 schreef ZelThoR het volgende:
Zij is van de PvdA
Aka PvdZ


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 18-11-2008 11:29 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Dat moraliserende gelul hoort inderdaad eerder thuis in een sprookjesboek van Van der Vlies of Rouvoet. Stond vanochtend nog interview met Ter Horst in de Volkskrant waarin ze stelde dat burgers door middel van correct gedrag een voorbeeldfunctie moeten hebben voor anderen, met daarbij als voorbeeld kleinburgerlijkheden zoals het vegen van stoepjes. Het feit dat je tegenwoordig op je bek wordt geslagen als je iemand ergens op aanspreekt wist ze ook met een kolderargumentje van tafel te vegen. En dan valt iedereen over de naïviteit van Vogelaar, deze kan er ook wat van.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2008 12:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 november 2008 11:29 schreef Ohneschwanz het volgende:
Dat moraliserende gelul hoort inderdaad eerder thuis in een sprookjesboek van Van der Vlies of Rouvoet. Stond vanochtend nog interview met Ter Horst in de Volkskrant waarin ze stelde dat burgers door middel van correct gedrag een voorbeeldfunctie moeten hebben voor anderen, met daarbij als voorbeeld kleinburgerlijkheden zoals het vegen van stoepjes. Het feit dat je tegenwoordig op je bek wordt geslagen als je iemand ergens op aanspreekt wist ze ook met een kolderargumentje van tafel te vegen. En dan valt iedereen over de naïviteit van Vogelaar, deze kan er ook wat van.

Yep. Hoe meer ik over ter Horst google hoe meer ik me ook begin te ergeren. Zij is ook degene die politiemensen kledingvoorschriften wil geven etc. Simplificatie en spruitjesgeur, de vleesgeworden burgerlijkheid en betutteling. Kan iemand dit soort mensen en andere geitenbreiers uit het kabinet niet even vertellen dat er in de jaren vijftig net zoveel verschrikkelijke dingen gebeurden maar dan stiekem in achterafkamertjes? En dat niemand erbij gebaat is om dit soort vreselijke tijden weer terug te gaan halen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-11-2008 12:20 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Gezondheidszorg wil vastbinden patiënten uitbannen
Uitgegeven: 18 november 2008 07:36
Laatst gewijzigd: 18 november 2008 08:15

DEN HAAG - De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) pleit ervoor het vastbinden van patiënten met een zogenoemde Zweedse band uit te bannen uit de gezondheidszorg.
ANP2

Uit onderzoek van de IGZ naar vrijheidsbeperkende middelen bij patiënten, dat dinsdag uitkomt, blijkt dat vrijheidsbeperking nog te vaak voorkomt.

De Zweedse band is een omstreden middel en wordt gebruikt om onrustige patiënten tegen zichzelf te beschermen. Ook constateert de IGZ dat hulpverleners hun handelen vaak niet als vrijheidsbeperkend zien.

Dagschema

Sommige maatregelen zijn zo ingeburgerd dat medewerkers er niet bij stilstaan dat deze maatregelen de vrijheid van cliënten beperken. Dit geldt bijvoorbeeld voor het afsluiten van deuren op afdelingen of van woningen, of het hanteren van een vast dagschema.

IGZ, brancheorganisaties, beroepsverenigingen en cliëntenorganisaties uit de gehandicaptenzorg en de ouderenzorg tekenen dinsdag op het congres 'Zorg voor Vrijheid' een intentieverklaring om het gebruik van vrijheidsbeperkende maatregelen fors terug te dringen.



Altijd goed natuurlijk, maar ik ben dan wel erg benieuwd wat hun opvang is aangezien het personeels tekort.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2008 12:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe bij dementen hebben ze nu gave oplossingen, een kamer ingericht als trein coupe, en met in de ruit bewegende beelden alsof ze aan het rijden zijn. De dementen willen vaak weg en kunnen lastig en onrustig worden. En in die coupe zitten ze dan de hele dag en hebben niets door zelfs als de zuster langs komt voor koffie enzo.

En buiten staat gewoon een paal voor de bushalte, Ze gaan dan wachten maar ze hebben toch niet het idee dat ze lang staan te wachten.

prachtige maatregelen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-11-2008 12:32 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hehe ik ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet. Maar was het voorheen niet zo om dementen zo lang mogelijk in de realiteit te houden? Of is dit gemaakt voor dementen in latere stadia?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen