IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten / koken Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-02-2009 10:14 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 19 februari 2009 10:00 schreef Daops het volgende:
Goed bezig. Tijdje geleden eens gnocchi gemaakt, ook een aanrader!


Ken het eigenlijk niet echt, maar als ik zo op Wikipedia kijk is het nou ook weer niet echt fantastisch, hehe. Klinkt een beetje smeuïg, maar het is wellicht de moeite waard.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-02-2009 10:49 by Daops Profiel van Daops

Erg goed te doen, mits goed bereid


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-02-2009 11:26 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 19 februari 2009 10:00 schreef Daops het volgende:
Goed bezig. Tijdje geleden eens gnocchi gemaakt, ook een aanrader!

Gnocchi, goeie shit ja! Sowieso het meest wat uit Italie komt is verslavend lekker...


Dear dirty delightful old drunken old days


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-02-2009 18:55 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Net heeeeerlijk gegeten (en gedronken).

Spaghetti met een saus van tomaat, zwarte olijven, tonijn, ansjovis, mozzarella, witte wijn en peper & zout..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-02-2009 20:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

net een bijna perfecte zalmfilet gehad de vorige keer dat ik die bestelde was hij me wat te droog dus de afgelopen weken maar niet weer besteld. hubba hubba


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-02-2009 10:58 by bastianus Profiel van bastianus

Kip van de poelier, kreukelfriet en als toetje Bossche bollen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-02-2009 11:02 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 21 februari 2009 10:58 schreef bastianus het volgende:
Kip van de poelier, kreukelfriet en als toetje Bossche bollen.


Als ontbijt? Respect!


Bareuh...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-02-2009 13:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Straks zelf hamburgers maken. Flink pittige ghehe...


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-02-2009 12:11 by Staalman Profiel van Staalman

Ik ben nu lekker Balkenbrij aan het bakken...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-02-2009 21:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

boterham geroookte zalm met mosterd


niet lekker


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-02-2009 21:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

net karbonade met witte bonen in tomatensaus op brood op


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2009 22:05 by bastianus Profiel van bastianus

Vandaag de perfecte mix voor allergeenvrij appeltaartdeeg uitgevonden:
200 gram margarine, 200 gram zelfrijzend bakmeel, 100 gram pannenkoekmix en 75 gram witte basterdsuiker. Resultaat: De beste appeltaart tot nu toe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-02-2009 22:26 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Werkt vooral als je allergisch bent voor appels!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-02-2009 22:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2009 23:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 februari 2009 22:26 schreef WhiteRider het volgende:
Werkt vooral als je allergisch bent voor appels!

Ik had het over deeg. De vulling is gewoon hetzelfde als bij alle appeltaart, vijf in stukjes gesneden goudreinetten, 50 gram suiker, 75-100 gram rozijnen, een paar theelepels kaneel.
Foei, dat bijdehante gedoe altijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-02-2009 23:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-02-2009 23:34 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehehe, toch sterk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-02-2009 23:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar allergeen vrij hoe bedoel je dat eigenlijk, zonder gluten? want volgens mij zijn er zelfs nog mensen op deze aardkloot die ook nog verrot worden van 1 van de stofjes.
Allergenen zijn namelijk niet een vastomlijnde groep stoffen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-02-2009 1:01 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 14 februari 2009 17:41 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind de doorgaanse kaas echt niet te vreten dat is echt te erg!! En die Norvegia die jij zegt vind ik echt afschuwelijk! Ik ben ecth van de oude kaas. De goeie kazen zijn dan hier helaas ook gewoon erg duur! (met goeie kazen bedoel ik de franse en Italiaanse kaas) DIe kaas met rendier is wel erg goed! Ik vind brunost wel lekker, maar is niet zo heel goed voor de lijn

miep miep!
http://labs.trolltech.com/blogs/2007/11/18/cheese/

Ik heb de vorige keer dat ik NL was een hele oude kaas meegenome dus ik kan nog wel even vooruit.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2009 8:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 februari 2009 23:46 schreef ElitE het volgende:
maar allergeen vrij hoe bedoel je dat eigenlijk, zonder gluten? want volgens mij zijn er zelfs nog mensen op deze aardkloot die ook nog verrot worden van 1 van de stofjes.
Allergenen zijn namelijk niet een vastomlijnde groep stoffen.

Melkvrij, eiervrij en lactosevrij. Zijn alledrie voedselallergieën van mijn kinderen. Zonder gluten kan ook nog, maar dan moet je de pannenkoekmix en het bakmeel in de natuurwinkel halen.
Glutenvrij is helemaal een ramp, ik ken ook kinderen die dat hebben. Dat is een darmziekte die dat veroorzaakt, coeliaki, waardoor je alles zelf moet maken en veel gescheiden koken zodat stoffen niet vermengd raken. Gelukkig hebben we dat niet hier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-02-2009 11:51 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Vanavond eens een poging doen tot pitabroodjes met Indiase erwtenpuree. De AH-website heeft soms best interessante suggesties.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2009 12:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 februari 2009 8:00 schreef bastianus het volgende:
Melkvrij, eiervrij en lactosevrij. Zijn alledrie voedselallergieën van mijn kinderen. Zonder gluten kan ook nog, maar dan moet je de pannenkoekmix en het bakmeel in de natuurwinkel halen.
Glutenvrij is helemaal een ramp, ik ken ook kinderen die dat hebben. Dat is een darmziekte die dat veroorzaakt, coeliaki, waardoor je alles zelf moet maken en veel gescheiden koken zodat stoffen niet vermengd raken. Gelukkig hebben we dat niet hier.


behoorlijk kut is dat, k heb zelf lactose intollerantie, maarja dat is zo erg nog niet, en ook gewoon normaal.
jah glutenvrij dieet is vrijwel onmogelijk, zelfs bier mag je dan niet meer.

Maar gelukkig is er wat aan te doen:
http://www.nu.nl/wetenschap/1920669/patienten-resistent-gemaakt-voor-pindas.html
Raar dat dit soort onderzoeken nu pas komen aangezien het eigenlijk al lang bekend is dat het zo werkt, maargoed pharmacie verdiend er anders niet zoveel aan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2009 13:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 februari 2009 12:03 schreef ElitE het volgende:
behoorlijk kut is dat, k heb zelf lactose intollerantie, maarja dat is zo erg nog niet, en ook gewoon normaal.
jah glutenvrij dieet is vrijwel onmogelijk, zelfs bier mag je dan niet meer.

Maar gelukkig is er wat aan te doen:
http://www.nu.nl/wetenschap/1920669/patienten-resistent-gemaakt-voor-pindas.html
Raar dat dit soort onderzoeken nu pas komen aangezien het eigenlijk al lang bekend is dat het zo werkt, maargoed pharmacie verdiend er anders niet zoveel aan.

In de homeopathie maken ze van dit principe wel al langer gebruik. Mijn dochter slikt nu dagelijks kleine hoeveelheden lactose op recept van de homeopatische arts. Laatst op de peuterspeelzaal had ze een koek met melk van een groepsgenootje opgegeten, en heeft ze er helemaal geen last van gehad. Terwijl ze een paar maanden daarvoor er nog doodziek van werd.
Met het eten moeten we wel zo min mogelijk allergenen in het voedsel verwerken, maar dat went. Binnen de kortste tijd weet je niet anders. Dit zullen onze kinderen w.s. ook wel hun hele leven houden. Maar door opgebouwde weerstand op homeopatisch recept zijn de gevolgen niet zo erg als ze een keer iets verkeerds binnen krijgen.
Wat me wel ontzettend heeft verbaasd, is de gigantische hoeveelheid producten in de winkels waar melk of melkbestanddelen in verwerkt zitten. Het lijkt mij dat er een gigantische lobby is om ons gesubsidieerde overschot aan melk en melkproducten weg te werken, zo vaak zit het overbodig in onze voeding.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-03-2009 11:54 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Dikke pan old school spaghetti a la bolognese gemaakt


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-03-2009 11:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Jij eet in verband met je werk vaak warm 's middags toch?

Moet er niet aan denken, hehe.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen