IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten / koken Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 09-04-2009 18:21 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

nah, je kan het een beetje kruiden met zout en peper, maar niet te veel.

rundvlees is rundvlees, eetsmalijk


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-04-2009 18:26 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 april 2009 18:21 schreef BitchSlap het volgende:
nah, je kan het een beetje kruiden met zout en peper, maar niet te veel.
Goed punt. Had ik niet eens aan gedacht

quote:
rundvlees is rundvlees, eetsmalijk
Thanks!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2009 20:38 by bastianus Profiel van bastianus

Vandaag aardappels met wat rozemarijn, komkommersalade en draadjesvlees gegeten. Vooral de jus was goed gelukt. Geheim van lekkere draadjesvleesjus: Op het laatste een lepel appelstroop en een plak onbijtkoek toevoegen, net als bij zoervleis.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-04-2009 21:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ontbijtkoek, ja, pletter ik er ook altijd door.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-04-2009 23:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Nog nooit van gehoord maar dat ook maar eens uitproberen dan

En mijn pan soep (met rundvlees) heerschte! . Na 3 koppen vond ik het welletjes. En ik heb nog voor morgen



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2009 10:41 by bastianus Profiel van bastianus

Vanavond maar weer eens pilav maken, met gehakt, champignons en een pepprikoatjen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2009 20:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Net erg lekker gekookt & gegeten.

Wellington met varkenshaas, de ene helft omwikkeld met parmaham, de andere met gerookte zalm. Tussen het omhulsel en de haas zat nog hüttenkäse met bieslook, en dat uiteraard in bladerdeel.

Daarnaast nog een salade van parmaham, aardbei en rucola. Als tweede salade een gewone salade met komkommer, tomaar, sla, rucola etc.

Ook voor het eerst gepofte aardappels (uit de magnetron) gemaakt. Was met kruidenboter erg lekker!

Had er verder nog wat stokbrood bij enzo.. Was heel erg geslaagd!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-04-2009 22:19 by XXL Profiel van XXL

Gegourmet / wok-thingy gedaan met Papillonneke. Er was nog zoveel vlees over van gisteren dat we de pannetjes maar weer tevoorschijn hebben gehaald.

Nu uitbuiken met een borrel voor de tv.

Burgerlijkheid FTW!!1!!

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-04-2009 22:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-04-2009 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, mooi man! Lekker belangrijk, burgerlijkheid.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 14-04-2009 7:20 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

Beetje laat door wachtwoord gekut: Overheerlijke omelet (complete maaltijd!) gegeten op 1e paasdag. Txs XXL!
Burgerlijkheid troef


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 9:53 by bastianus Profiel van bastianus

Gisteren toch andere pilav gemaakt. Van restjes die over waren, maar erg geslaagd. Saus gemaakt van gehakt, ui, knoflook, curry, champignons en stukjes ananas die nog op moesten en daar in bouillon gekookte rijst bij. Voor extra pittigheid op het laatst nog wat chilisaus door de saus gedaan, zou denk ik ook met sambal kunnen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-04-2009 10:08 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Afgelopen vrijdag en zaterdag onze nieuwe gasbarbecue geprobeerd en het bevalt uitstekend. Smaakt net zo goed als met houtskool, en vooral het gemak nodigt uit tot veelvuldig gebruik. Gasfles opendraaien, druk op knop en hoppa, de overleden varkens op het rooster. Samen met het nieuwe gasfornuis de beste aankoop dit jaar tot nu toe .


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 10:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

gasbbq is niet hetzelfde!

gewoon hout ftw! je moet alleen wel meer geduld hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-04-2009 10:31 by Staalman Profiel van Staalman

HoutBBQ is voor nostalgische mensen!!! Fuck 'em!!!!

GasBBQ zijn gewoon heersch en je proeft het verschil inderdaad nauwelijks. In de zomer komt zo'n beetje al mijn vlees van de BBQ die gaat gewoon dagelijks aan.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 10:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan heb je blijkbaar nooit goed gebbqd boven een houtvuurtje.

maar noem het met gas dan ook geen bbq het is gewoon een groot buiten fornuis.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-04-2009 10:33 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 14 april 2009 10:25 schreef ElitE het volgende:
gasbbq is niet hetzelfde!

gewoon hout ftw! je moet alleen wel meer geduld hebben.


Ja, en dat geduld heb ik dus niet. En wat Staalman zegt: er is amper verschil in smaak.


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-04-2009 10:35 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 14 april 2009 10:33 schreef ElitE het volgende:
dan heb je blijkbaar nooit goed gebbqd boven een houtvuurtje.

maar noem het met gas dan ook geen bbq het is gewoon een groot buiten fornuis.


Ja, dat heb ik wel!

En, nee... ik noem het gewoon een BBQ!

Zo!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 10:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja bbq is met een rooksmaak voor mij, en dat zal je met alleen gas nooit bereiken.(of je doet bbq smaak op je vlees zoals burger king)
Vorige zomer heb ik erg vaak bij een meertje gezeten met wat vrienden en dan houtsprokkelen en vlees met een stok erboven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 10:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 april 2009 10:35 schreef Staalman het volgende:
Ja, dat heb ik wel!

En, nee... ik noem het gewoon een BBQ!

Zo!


nietus



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-04-2009 11:26 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

WELLUS!!

Maar vandaag effe wat makkelijks; toscaanse aardappelpartjes, opbakken met 3 flink hete Thaise pepertjes, bult champignons, wat stukkies kipschnitzel en wat salade derbij.


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 12:02 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind vlees van de gasBBQ best lekker, maar je moet het niet met vlees van de houtskoolBBQ vergelijken, da's iets heel anders. Gewoon de tijd nemen en op tijd de boel aansteken, een paar uur voor het eten, dan krijgt de kool de tijd om goed te gaan gloeien. En genoeg houtskool gebruiken, ook niet onbelangrijk. Anders kan je even BBQ-en en is de boel alweer te koud.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-04-2009 14:49 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een gas barbeque ligt bij mij gevoelig.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 14:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 april 2009 14:49 schreef Lionheart het volgende:
Een gas barbeque ligt bij mij gevoelig.

Joodse achtergrond?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-04-2009 15:05 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nee, Duitse achtergrond.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-04-2009 15:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 april 2009 15:05 schreef Lionheart het volgende:
Nee, Duitse achtergrond.

Oeioei. Ik ook.
Mijn vader was duidelijk ook getraumatiseerd. Hij zag er bijvoorbeeld nooit de humor van in als ik na het douchen een strakke zijscheiding in mijn haar had gekamd en een klein snorretje onder mijn neus had laten staan. Groeten met de arm recht vooruit werd bij ons thuis ook niet geaccepteerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen