IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten / koken Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-10-2009 14:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Zometeen rogvleugelfilet met vinaigrette van zongedroogde tomaat. Daarbij stokbroodjes met zelfgemaakte tapenade van groene olijven, noodles en een nog nader te bepalen stukje groen.



Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 03-10-2009 14:09 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

quote:
Op 3 oktober 2009 14:01 schreef WhiteRider het volgende:
Zometeen rogvleugelfilet met vinaigrette van zongedroogde tomaat. Daarbij stokbroodjes met zelfgemaakte tapenade van groene olijven, noodles en een nog nader te bepalen stukje groen.





Wiet?


More Evil0r Than Skelet0r


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-10-2009 14:29 by Forever After Profiel van Forever After

kunstgras?


 


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-10-2009 18:16 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nee, helaas, hehe.

Uiteindelijk is het geworden:

Gebakken rogvleugelfilet met een vinaigrette van zongedroogde tomaat, op een bedje van mihoen met Groenlandse garnalen en een salade van rucola, gele cherrytomaatjes en romatomaatjes.

Daarnaast nog stokbrood met tapenade van groene olijven dus.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2009 18:31 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Met pepperflakes?


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-10-2009 18:37 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Sorry, dat wist ik niet in m'n gerecht te passen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2009 18:47 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus



spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 18:11 by MMayo Profiel van MMayo

Stamppot rauwe andijvie met beetje spekjes en een stukkie braadworst, donders.. wat was dat weer lekker! Beetje sambal dr bij, mjam!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-10-2009 18:42 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Stamppot met sambal? Dat heb ik serieus nog nooit eerder gehoord


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-10-2009 19:11 by MMayo Profiel van MMayo

Sambal kan bijna overal wel bij


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-10-2009 19:12 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 oktober 2009 19:11 schreef MMayo het volgende:
Sambal kan bijna overal wel bij





spelfout weggehaald...


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 07-10-2009 19:30 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

tabasco door de andijvie is ook prima te eten


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2009 21:25 by bastianus Profiel van bastianus

Vandaag venkel uit de oven geprobeerd te maken naar recept van Jamie Oliver. Godschristus wat een fiasco. De helft was uitgedroogd en de andere helft niet gaar. Alles in de pan geflikkerd en de boel alsnog gekookt.
De kruiding was wel lekker trouwens. Volgende keer maak ik het gewoon weer gestoofd in de pan, en dan met de Oliver-kruiding er bij in.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-10-2009 9:02 by bastianus Profiel van bastianus

Gisteren superlekkere aardappelkoek gemaakt. Pond aardappels in de keukenmachine fijnsnijden, gesnipperde knoflook en ui en peper en zout erbij en roeren. Daarna prutje in een zeef doen en vocht eruitdrukken. Grillpan heet laten worden, olie erin en het hele aardappelprutje plat drukken in de pan. Na een minuut of tien omdraaien en de andere kant bakken.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-10-2009 9:03]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2009 9:22 by Forever After Profiel van Forever After

Ik heb hier nog lamskoteletten liggen.

Ik denk dat die maar eens kennis moeten gaan maken met wat pepperflakes, wat andere kruiden/specerijen, groente en een grill...

Dat moet te doen zijn met gebakken krieltjes erbij.


 


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 23-10-2009 9:33 by Jelle Profiel van Jelle

Ik at laatst in een Nepalees restaurant en we kregen voor de maaltijd een glaasje spul (met een rare naam) voorgeschoteld... dit was zo schandalig lekker dat ik even gevraagd hebben wat het was.
Dat was dus niets meer dan mango en yoghurt gemegd en flink vermalen.
Het is me thuis nog niet gelukt dezelfde kwaliteit te bereiken, maar het is sowieso erg lekker en het proberen waard, evt. als desert.
Het slurpten het daar met een rietje, wat volgens de smaaksensatie versterkt.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-10-2009 20:06 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Vandaag hertenbiefstuk, gebakken appels met knoflook en peper en wokgroenten gemaakt.

Was lekkâh.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-10-2009 20:07 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 23 oktober 2009 9:33 schreef Jelle het volgende:
Ik at laatst in een Nepalees restaurant en we kregen voor de maaltijd een glaasje spul (met een rare naam) voorgeschoteld... dit was zo schandalig lekker dat ik even gevraagd hebben wat het was.
Dat was dus niets meer dan mango en yoghurt gemegd en flink vermalen.
Het is me thuis nog niet gelukt dezelfde kwaliteit te bereiken, maar het is sowieso erg lekker en het proberen waard, evt. als desert.
Het slurpten het daar met een rietje, wat volgens de smaaksensatie versterkt.


Ik heb een keer mangoparfait gemaakt, zal die smaak wel een beetje benaderen. Erg lekker maar erg veel werk.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 21:40 by bastianus Profiel van bastianus

Kipstoofpotje met prei, spek en rozijnen. Hoera voor winterkost!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 27-10-2009 21:59 by Jelle Profiel van Jelle

Hier is het jachtseizoen weer begonnen en de bossen zijn leeggeplukt (paddos's) dus hoera voor de herfstkost. Afgelopen weekend stond er elandenlever op het menu. Niet te vreten maar wel leuk natuurlijk.
De rest van het wild is overigens wel goddelijk.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 22:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 oktober 2009 21:59 schreef Jelle het volgende:
Hier is het jachtseizoen weer begonnen en de bossen zijn leeggeplukt (paddos's) dus hoera voor de herfstkost. Afgelopen weekend stond er elandenlever op het menu. Niet te vreten maar wel leuk natuurlijk.
De rest van het wild is overigens wel goddelijk.

Jaag jij ook? Lijkt me zo gaaf om een keer te doen. Jammer genoeg is het redelijk onbetaalbaar als hobby, heb laatst geïnformeerd wat het kostte om je schietvergunning te halen. Dan maar weer eens mee als drijver.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-10-2009 22:03]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 27-10-2009 22:12 by Jelle Profiel van Jelle

Ik niet, maar m'n schoonpa wel en m'n vriendin af-en-toe als drijver.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2009 22:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ bassie: hoeveel kost dat dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 22:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 oktober 2009 22:12 schreef Jelle het volgende:
Ik niet, maar m'n schoonpa wel en m'n vriendin af-en-toe als drijver.

Mooi, niks zo lekker als vers geschoten wild. Binnenkort maar weer eens hazenpeper bij de poelier aan de overkant halen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2009 22:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 oktober 2009 22:15 schreef ElitE het volgende:
@ bassie: hoeveel kost dat dan?

Ehm.. Je moet voor ongeveer 150 euro lid worden van een schietvereniging. Dan moet je nog materiaal aanschaffen, b.v. oorkappen, handschoenen, patronen etc. Dan moet je achttien schiettrainingen voldoen voordat je überhaupt een vergunning krijgt. En een bepaalde periode lid zijn van een schietvereniging. Dan moet je de schietvergunning bij de politie ophalen en een bewijs van goed gedrag kunnen laten zien waarvoor je weer bij de gemeente de nodige administratieve kosten kwijt bent. Dan moet je nog lid worden van een faunabeheereenheid en ook nog een redelijk zwaar examen doen wat nogal wat kosten met zich meebrengt voor een jachtvergunning. En als je daar allemaal doorheen bent dan heb je nog kans dat ze je niet geschikt vinden en kunnen ze alsnog alles intrekken. Neerlands bureaucratie op zijn best.
Je kan trouwens ook naar Oost-Europa gaan en daar alles bij elkaar kopen en rustig gaan knallen en zo alle regelgeving ontwijken, want daar is het voor de verandering weer eens veel minder streng.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen