IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten / koken Vorige pagina | Volgende pagina
Hagal
Usericon van Hagal
Posted 26-12-2009 21:54 by Hagal Profiel van Hagal

quote:
Op 26 december 2009 21:51 schreef De Tegenpartij het volgende:
Aardappelpuree in schijfjes? Wtf? Nog nooit van gehoord!


omschrijven is moeilijk sorry, ik had aardappelpuree gemaakt en dat in een vormpje op bakpapier geplaatst en dat dan in de oven.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-12-2009 1:35 by M. Profiel van M.

quote:
Op 26 december 2009 20:06 schreef ElitE het volgende:
niets om voor te schamen veel versproducten zijn er veel beter.

Veel beter dan wat?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-12-2009 1:36 by M. Profiel van M.

quote:
Op 26 december 2009 21:51 schreef De Tegenpartij het volgende:
Aardappelpuree in schijfjes? Wtf? Nog nooit van gehoord!




Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-12-2009 1:48 by Nimbus Profiel van Nimbus

Tweede kerstdag dit:

Salade van drie soorten garnalen, venkel en groene asperges met nagelholt van Angus rundvlees en Oriëntaalse vinaigrette met verse gember

Licht gebonden pompoensoep met gegrilleerde kalkoenfilet en groene kruidenpesto

Huisgerookte wildzwijnsrollade met zuurkool op “Spaanse wijze”, stamppotje van aardappelen en pastinaak geserveerd met pruimensaus

Luchtige chocolade-griesmeelmousse met vanillesaus en peertjes gekookt in Banyuls wijn met kaneelstokken


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-12-2009 11:50 by Silence Profiel van Silence

Grappig dat met kerst opeens iedereen uitgebreid in dit topic post, wel te verwachten. Ik heb met kerst lekker voor me laten koken, maandag ga ik wel weer culinair doen.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-12-2009 14:10 by Hagal Profiel van Hagal


eerste stapeltaart, trots


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-12-2009 14:11 by Daops Profiel van Daops

Haha, cool


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 27-12-2009 14:37 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

Nice! Mijn schoonzus maakt ook altijd van die mooie eetbare kunstwerkjes. Altijd zonde om daar een mes in te zetten (zeker als het dan nog een hondje is...)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-12-2009 8:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 december 2009 0:03 schreef De Ulk het volgende:
K...Knabbel?

Neeje. Die is inmiddels zo groot dat hij in geen enkele pan past.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-12-2009 9:05 by Staalman Profiel van Staalman

Het toetje bij ons thuis afgelopen zondag was geniaal... Chocoladefondue, mijn zoontje zat echt helemaal onder de chocolade!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2009 10:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 december 2009 1:35 schreef M. het volgende:
Veel beter dan wat?


Dan bij andere supermarktketens.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-12-2009 10:35 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 27 december 2009 14:10 schreef Hagal het volgende:

eerste stapeltaart, trots


Zo'n ding wil ik ook maken! Jammer dat ik het niet te vreten vind, maar kan er vast wel iemand blij mee maken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2009 10:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je kan ze net zo goed op tafel zetten, bacterien laten dat soort dingen ook liever links liggen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-12-2009 18:32 by bokaj Profiel van bokaj

Stamppot boerenkool met augurkjes.


Phelan
Usericon van Phelan
Posted 29-12-2009 18:40 by Phelan Profiel van Phelan

Met kerst heb ik klaargemaakt:
Meelwormenquiche!






Voor de geïnteresseerden: het was erg lekker. Ik vond ze een beetje naar hazelnoten smaken.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-12-2009 18:45 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zometeen een mooie paprika vullen met gehakt, knoflook, mais, champignons, aardappel, meer paprika, olijfjes, een eitje en geitenkaas.
Uiteraard met een buts kruiden erdoor.

Normaal kook ik nooit moeilijk als ik alleen eet, maar goed, dit hadden we nog liggen en het moet op.
De combo is vast ook wat apart, maar soit.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 29-12-2009 18:47 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Klinkt anders wel lekker, denk dat het ei enigszins afbreuk doet aan het geheel. Laat je ons weten of het succesvol was?


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-12-2009 18:49 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nja, eitje moet ik nog even aankijken. Kan hem natuurlijk ook bewaren voor het ontbijt morgen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-12-2009 22:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 december 2009 18:40 schreef Phelan het volgende:
Met kerst heb ik klaargemaakt:
Meelwormenquiche!






Voor de geïnteresseerden: het was erg lekker. Ik vond ze een beetje naar hazelnoten smaken.

Cool. Lekker ook, meelwormen, ik eet ze meestal rauw. Sprinkhanen vind ik nog lekkerder overigens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-12-2009 22:11 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Paprika was erg goed te doen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Phelan
Usericon van Phelan
Posted 30-12-2009 1:04 by Phelan Profiel van Phelan

quote:
Op 29 december 2009 22:10 schreef bastianus het volgende:
Cool. Lekker ook, meelwormen, ik eet ze meestal rauw. Sprinkhanen vind ik nog lekkerder overigens.


Wow, iemand die mijn kookkunsten apprecieert?
Dank u!

Sprinkhanen heb ik nog niet geprobeerd, maar dat ga ik zeker 'ns doen! Die schijnen inderdaad érg lekker te zijn.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-12-2009 10:17 by Jelle Profiel van Jelle

Tof, Phelann. Hoe kwam je aan die meelwormen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-12-2009 10:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

boterham met speculoospasta


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-12-2009 11:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 december 2009 1:04 schreef Phelan het volgende:
Wow, iemand die mijn kookkunsten apprecieert?
Dank u!

Sprinkhanen heb ik nog niet geprobeerd, maar dat ga ik zeker 'ns doen! Die schijnen inderdaad érg lekker te zijn.

Ik eet al insecten zolang ik me kan herinneren. Mijn moeder vertelde laatst nog dat ze me als peuter van drie al in de gaten moest houden, omdat ik anders de rupsen en vliegen uit de groente at. Bij het vissen proef ik ook altijd even van de maden, sprinkhanen rauw of gebakken vind ik heerlijk, en een lekkere regenworm op zijn tijd fietst er ook wel in.
Bij de Mexicaan kun je trouwens ontzettend lekkere gefrituurde sprinkhanen in chocoladesaus krijgen bij ons, dat is echt een aanrader. Het enige wat je niet moet eten zijn vliegen, die haren zijn vies in je keel vind ik.
Overigens kan ik me nog een weddenschap herinneren waarbij ik 30 vliegen had opgegeten, leverde me een gulden per stuk op. Een andere jongen die ook vliegen had gegeten was er hartstikke ziek van geworden. Dus door al jong insecten te eten, heb ik er ook een weerstand voor opgebouwd waarschijnlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-12-2009 12:57 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 27 december 2009 14:10 schreef Hagal het volgende:

eerste stapeltaart, trots
Wow, respect!

en meelwormen ziet er ranzig uit. Volgens mij vindt mn vriendin dat wel interessant.
2e kerstdag de mannen van deadliest catch ff geholpen. Van die mega krabbenpoten. Lekker hoor! Daarnaast wat knoflookgamba's, soepie, stokbrood met wat geraspte kaas etc.


[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-12-2009 13:26]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen