IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eten / koken Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-01-2009 16:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Vanavond zeebaars uit de oven, met dille, cherry tomaatjes, champignons, eens kijken of dat te vreten is.


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-01-2009 21:09 by bastianus Profiel van bastianus

Gegrillde pangasius-filet, roergebakken broccoli en champignons met ketjap, jappels in de schil en boerenvla na. Lekkere vis, pangasius! Volgens mij ooit gelezen bij WR dat dat lekker is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-01-2009 21:13 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Jep, lekker visje hoor! Best goedkoop, en wel lekker zacht.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 28-01-2009 22:41 by Julia Profiel van Julia

was bezig met kerriekrieltjes aan het grillen en toen zei de glazen deksel van de pan: páng! in mijn gezicht


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-01-2009 22:42 by mental Profiel van mental

quote:
Op 28 januari 2009 21:13 schreef WhiteRider het volgende:
Jep, lekker visje hoor! Best goedkoop, en wel lekker zacht.
Vis stinkt, man.


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-01-2009 22:59 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 januari 2009 13:44 schreef mental het volgende:
okee Rudolph, ik zeg al niets meer.


Opsodemieteren dus, mental


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-01-2009 13:11 by moerke Profiel van moerke

quote:
Op 28 januari 2009 22:42 schreef mental het volgende:
Vis stinkt, man.


Veel voorkomend misverstand. Vis ruikt nergens naar, tenzij het begint te verrotten.

Als je bijvoorbeeld in een sushi-restaurant gaat eten, ruik je helemaal geen vis. Als alles goed is tenminste...

Overigens ook een goede manier om te checken of je vis eigenlijk wel geschikt is voor rauwe consumptie. Ook al ruik je het maar een klein beetje, kun je het toch beter braden/koken/stomen/grillen/etc.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2009 13:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 januari 2009 21:13 schreef WhiteRider het volgende:
Jep, lekker visje hoor! Best goedkoop, en wel lekker zacht.


Panga is goor. Door vietnamezen gekweekte zwem-kip.

Niet eten.


Anyway dit is pretty fucking gaaf:



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-02-2009 13:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



hehe stevig visje.

@ filmpje: WOOOW

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-02-2009 14:00]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2009 20:50 by bastianus Profiel van bastianus

Even een culinaire afrader op "vis"-gebied:
De krabsalade van het Super de Boer-huismerk. Gadveredamme! Er zit 8% krab in en een ongedefiniëerde hoeveelheid "witvis", kan dus van alles zijn. Voor de rest een onmundige hoeveelheid E-stoffen en verschillende aroma's. Omdat er zo weinig krab in zit hebben ze geprobeerd de smaak van krab te imiteren. Ik denk dat het ongeveer is hoe een kunststoffen, glimmende knaloranje krab smaakt, zo kunstmatig.
Verder vandaag gegeten: Varkenshaasjes in mosterd gemarineerd, gebakken aardappels en komkommersalade.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-02-2009 20:51]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-02-2009 21:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Het valt me nóg mee dat er 8% krab in zit. Heel vaak zit er gewoon imitatiekrab in dat soort producten, oftewel surimi.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-02-2009 21:02 by Schaep Profiel van Schaep

Hahahaha, ja surimi-sticks, legendarisch.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-02-2009 21:03 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik vond ze best lekker


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-02-2009 21:05 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En krabbetjes kunnen natuurlijk ook gewoon spareribjes zijn. Verbazingwekkend verwarrend allemaal.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2009 21:08 by bastianus Profiel van bastianus

Van Patiënten: "Ik heb nochtans last van een verschriekelijke jeuk"
Guy Vago: "En wat hebt u zoal gegeten, van Patiënten?"
Van Patiënten: "Krabben dokter."
Surimi is en smaakt inderdaad ook nep, maar dat smaakt tenminste nog naar surimi.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-02-2009 21:08]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-02-2009 21:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 februari 2009 21:00 schreef De Tegenpartij het volgende:
Het valt me nóg mee dat er 8% krab in zit. Heel vaak zit er gewoon imitatiekrab in dat soort producten, oftewel surimi.


Waar overigens niks mis mee is. Surimi is een mooi product wat al duizend jaar gemaakt wordt. Wel gay is het wanneer onder het mom van krab surimiproducten verkocht worden.

Sowieso zijn al die supermarkt salades zonder uitzondering goor. Tering veel zout of nog erger, MSG, en nog meer mayonnaise om het gebrek aan daadwerkelijk smakelijke ingredienten te verbergen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2009 21:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 februari 2009 21:28 schreef Chelman het volgende:
Sowieso zijn al die supermarkt salades zonder uitzondering goor. Tering veel zout of nog erger, MSG, en nog meer mayonnaise om het gebrek aan daadwerkelijk smakelijke ingredienten te verbergen.

Precies. Dat geldt ook voor al dat gekruide vlees en de kant en klaar-maaltijden in de supermarkt. Degene die de kruidenboeketten daarvoor bedenkt is volgens mij meestal of een alcoholist of een mega-zware roker, want je krijgt een ongelofelijke hap zout in je bek of teveel verschillende smaken die je smaakpapillen haast laten exploderen.
Als vrouwen zwanger zijn is ook het eerste wat ze horen bij de verloskundige om kant en klaar-maaltijden en gekruide spullen te laten staan, om een superstijging van de bloeddruk zoveel mogelijk te voorkomen. Kan je nagaan hoeveel zout en andere stoffen daarin zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-02-2009 21:39]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-02-2009 21:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Kant en klaar maaltijden heb ik nooit begrepen. En je kunt je stukje vlees toch zelf kruiden? Wat zijn mensen toch lui.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-02-2009 23:17 by Snaack Profiel van Snaack

Ja, het is een verschrikking.

Ik heb begrepen dat er zelfs mensen zijn die fastfood daadwerkelijk lekker vinden.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2009 0:14 by Snaack Profiel van Snaack

Gisteren trouwens wat (voor mij) exotisch vlees op. Krokodil en kangoeroe.

Krokodil: sja, leuk om een keer geprobeerd te hebben maar ik vond het niet echt lekker.. Erg fishy, beetje tonijn achtig maar dan witvlees.

Kangoeroe was wel ok, steak maar iets meer "wild" smaak.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-02-2009 17:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 februari 2009 23:17 schreef Snaack het volgende:


Ik heb begrepen dat er zelfs mensen zijn die fastfood daadwerkelijk lekker vinden.




Ik eet van 2 walletjes. ;-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-02-2009 17:39 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik heb vandaag eens heerlijk Nederlands gekookt. zuurkool stampot en rookworst. Meegenomen uit NL en in de vriezer.. gaat kenenlijk best!! hier hoefden ze het niet haahh wat een boer niet kent dat vret ie niet.. MOOI. dan is alles voor bassie!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-02-2009 19:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2009 17:39 schreef Cadaveria het volgende:
dan is alles voor bassie!

Zo lukt het me natuurlijk nooit om af te vallen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-02-2009 18:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Een experiment in het kader van "Maak uw diepvries leeg zo vlak voor de verhuizing": pizza quattro fromaggio met daarop 2 kroketten. Met een likje mosterd erop moet dat volgens mij best goed te doen zijn

Wordt vervolgd...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2009 18:50 by Snaack Profiel van Snaack





Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen