IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : bejaardentehuizen Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2009 21:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hier in Zwolle is een tehuis waarbij ze nieuwe sloten en alarmsystemen hebben. Clienten met wegloop gedrag hebben in hun rolstoel of schoen een zendertje zitten waardoor de deur niet automatisch open gaat, behalve de deur naar de afgesloten tuin waar ze naar toe mogen. Voor de overige bezoekers en clienten gaan deuren wel open als ze er door mogen, handig wel. "Ontsnapt" er toch zo'n zendertje dan gaat het alarm af.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2009 21:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-01-2009 22:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 januari 2009 21:39 schreef MMayo het volgende:
Hier in Zwolle is een tehuis waarbij ze nieuwe sloten en alarmsystemen hebben. Clienten met wegloop gedrag hebben in hun rolstoel of schoen een zendertje zitten waardoor de deur niet automatisch open gaat, behalve de deur naar de afgesloten tuin waar ze naar toe mogen. Voor de overige bezoekers en clienten gaan deuren wel open als ze er door mogen, handig wel. "Ontsnapt" er toch zo'n zendertje dan gaat het alarm af.


Wielklem?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-01-2009 23:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 12:57 schreef Rotzak het volgende:
Als ik er zo aan toe ben, dan druk met mij maar met rolstoel en al de gracht in, al betwijfel ik het of ik überhaupt oud word.
+1


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2009 7:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 22:44 schreef Mutilator het volgende:
Wielklem?


Elastiek?


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen