IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Keihard Koekwaus (Drugs deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-02-2009 19:37 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 16 februari 2009 12:58 schreef ElitE het volgende:
natuurlijk moet je niet in 1 keer alle drugs vrijgeven daar zijn we helemaal nog niet klaar voor.


nee idd want dan is de lol er af.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 19-02-2009 19:55 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ondanks mn voornemen om niet teveel chemische drugs meer te gebruiken kwam er laatst toch een perfecte avond voorbij om 2C-C te proberen... Mjammie


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 19-02-2009 20:19 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Leuker dan 2C-B of 2C-I?



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 19-02-2009 20:22 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 19 februari 2009 20:19 schreef Panzerke het volgende:
Leuker dan 2C-B of 2C-I?


2C-I heb ik nog niet geprobeerd, maar het was niet zo leuk als 2C-B, laatstgenoemde was veel psychedeliser dan 2C-C, daarvam werd ik gewoon zo vaaaag als een koekje. Ik had wel altered perception maar alleen qua horen en gevoel. Maar misschien kwam de werking niet goed tot zn recht omdat we ook een afgeleide van Qhat hadden geprobeerd.

maar je gemoedstoestand werd er iig wel heel vrolijk en heppie de peppie van, heel verliefd en dromerig gevoel. Dikke prima dus

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 19-02-2009 20:22]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2009 1:08 by Nimbus Profiel van Nimbus

Wat ik nog niet begrijp, waarom zou je (dat soort) drugs (rotzooi wil ik het nog niet noemen) tot je nemen of er mee experimenteren?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2009 1:09 by Nimbus Profiel van Nimbus

Zag vandaag ook nog wat posters van Voorpost hier hangen, een demonstratie in Maastricht, Ons land drugs vrij.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-02-2009 1:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 20 februari 2009 1:08 schreef Nimbus het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, waarom zou je (dat soort) drugs (rotzooi wil ik het nog niet noemen) tot je nemen of er mee experimenteren?


Omdat het gaaf is je anders te voelen dan je normaal doet, daarom.

Waarom drink je?

Blablabla, same shit, other page.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-02-2009 2:18 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 20 februari 2009 1:50 schreef WhiteRider het volgende:
Omdat het gaaf is je anders te voelen dan je normaal doet, daarom.


Volgens mij heb ik er al moeite mee om te normaal te voelen wat voor normaal doorgaat. Om dan in eens naar anders om te schakelen lijkt me niet prettig.

quote:

Waarom drink je?

Blablabla, same shit, other page.


Ik drink dan ook niet.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2009 2:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bestaat er wel zoiets als normaal voelen?

Ik experimenteer ermee om nieuwe gevoelens te ontdekken en het normale voelen beter te begrijpen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-02-2009 2:27]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-02-2009 9:04 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 20 februari 2009 1:08 schreef Nimbus het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, waarom zou je (dat soort) drugs (rotzooi wil ik het nog niet noemen) tot je nemen of er mee experimenteren?


Waarom niet? Jij wilt gewoon lekker helder door het leven gaan, dat is prima, dat respecteer ik. Ik wil af en toe een bewustverruimend middel nemen, om plezier, om iets te leren, om eens iets uit te proberen.

Ik vind dat soort vragen maar raar want iedereen doet dat, niet met drugs maar met zoveel andere shit in je leven.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-02-2009 11:41 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 februari 2009 9:04 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik wil af en toe een bewustverruimend middel nemen, om plezier, om iets te leren, om eens iets uit te proberen.



Hehe, grappig dat je van bewustzijnsverruiming spreekt, bewustzijnsverandering lijkt me meer van toepassing


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-02-2009 11:44 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 februari 2009 1:50 schreef WhiteRider het volgende:
Omdat het gaaf is je anders te voelen dan je normaal doet, daarom.

Waarom drink je?

Blablabla, same shit, other page.


Beetje kort door de bocht. Ik neem in ieder geval geen glas alcohol om me anders te voelen of gedragen als normaal.
Ik heersch verder ook teveel om er iets aan te willen veranderen. Uiteraard.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-02-2009 11:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 20 februari 2009 11:41 schreef Snaack het volgende:
Hehe, grappig dat je van bewustzijnsverruiming spreekt, bewustzijnsverandering lijkt me meer van toepassing


Haha, goed opgemerkt, dat bedoelde ik


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-02-2009 12:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 20 februari 2009 11:44 schreef Argus het volgende:
Ik heersch verder ook teveel om er iets aan te willen veranderen. Uiteraard.
Je vergeet smiley's.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2009 12:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 februari 2009 11:41 schreef Snaack het volgende:
Hehe, grappig dat je van bewustzijnsverruiming spreekt, bewustzijnsverandering lijkt me meer van toepassing


klopt zeker wel, maar uiteindelijk onthoud je wel iets van die ervaring, dus uiteindelijk vind ik het wel geestverruimend


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-02-2009 12:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 februari 2009 12:51 schreef ElitE het volgende:
klopt zeker wel, maar uiteindelijk onthoud je wel iets van die ervaring, dus uiteindelijk vind ik het wel geestverruimend


Zo bekeken is het hele leven 1 grote geestverruimende ervaring.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2009 13:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm klopt ook wel weer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-02-2009 5:59 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

volgens mij kun je alles bereiken wat je ook met drugs bereikt maar dan nucxhter.

Het is een heel gekloot maar daar geloof ikl in dus dan kan het.

Snapje


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2009 14:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Daar kom je idd erg ver mee, effecten van drugs hebben voor een heel groot deel te maken met het te verwachten effect. Zo kun je op een feestje iedereen dronken krijgen met bijbehorende agressie enzo, zolang mensen maar denken dat ze alcohol drinken(malt bier is geen optie )

Maar toch denkik dat je niet zo diep in bepaalde dingen komt als bij druqz en het zal ook wat meer moeite kosten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-02-2009 20:32 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Gisteren heerlijk gespaced op kruidentabak jointjes met dagga en passiebloem, en een paar cyanescens paddestoeltjes in mn hoofd gestopt. Goed avondje Zowiezo stijgende intresse in entheogene religies en plantenshot, maar daar is dit forum niet de plek voor om over uit te wijden lijkt me hehe.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-02-2009 20:34 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 22 februari 2009 14:53 schreef ElitE het volgende:
Daar kom je idd erg ver mee, effecten van drugs hebben voor een heel groot deel te maken met het te verwachten effect. Zo kun je op een feestje iedereen dronken krijgen met bijbehorende agressie enzo, zolang mensen maar denken dat ze alcohol drinken(malt bier is geen optie )

Maar toch denkik dat je niet zo diep in bepaalde dingen komt als bij druqz en het zal ook wat meer moeite kosten.


ik hanteer een soort overtuiging die er van uit gaat dat als ik iets niet mogelijk acht, het mij ook niet zou kunnen lukken.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-02-2009 20:52 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik heb in ayahuasca sessies mensen positief zien veranderen waarvan ik bijna zeker kan zeggen dat ze het irl niet alleen kunnen oplossen. Zo heb ik leren leven met een voorval van misbruik toen ik klein was, dankzij ayahuasca..

Natuurlijk is t geen wondermiddel, je doet het nog steeds zelf, en met de steun van iedereen in die sessie, maar het zet processen in de gang die sommigen gewoon niet op zichzelf kunnen starten.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 15:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah k wou het misschien binnenkort proberen maar dan gewoon met wat vrienden in het duingebied.

natuurlijk wel heel anders als zo'n sessie.

nog tips?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-03-2009 17:06 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 1 maart 2009 15:45 schreef ElitE het volgende:
ah k wou het misschien binnenkort proberen maar dan gewoon met wat vrienden in het duingebied.

natuurlijk wel heel anders als zo'n sessie.

nog tips?


Hmm, ja, mijn tip is het toch bij een sjamaan te doen, vanwege de achtergrond van het middel etc. Het klinkt misschien suf, bij de sjamaan, maar je moet er niet in geloven om mee te kunnen doen.

Verder kan ik je geen andere nuttige tips geven naast kleine ceremoniele dingen die ze hier en in zuid amerika ook doen als ze het middel nemen, maar daar ben je vast niet geintresseerd in.

Ik weet niet of je het gewoon wilt nemen om te zien wat het doet of om dingen over jezelf te leren, maar ik heb gemerkt in de twee keer dat ik geweest ben, dat de personen die zonder echte reden kwamen, ook bar weinig voelden. Mijn vriend wou t gewoon eens proberen bv, die kreeg pas nadat hij 4 van die kopjes weg had gespoeld een beetje visuals en kotsen, meer ook niet. Zo heb ik er nog een aantal gezien. terwijl mensen die er echt met een bedoeling waren al genoeg hadden aan 1 kopje.

Ik zou er echt mee uitkijken, ik heb mensen gezien die letterlijk in hun broek gingen pissen, al hun kleren uitdeden en begonnen te spasten als een pasgeboren baby, of mensen die met vier man tegen de grond gehouden moeten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 01-03-2009 17:06]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 23:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah okee, tja een keer een keer met een sjamaan lijkt me ook wel tof. Ik weet er alleen geen een te vinden.




World of Warcraft verslavender dan coke


Het populaire computerspel World of Warcraft (WoW) is ‘meer verslavend dan cocaïne.’ Dat zeggen Zweedse experts in de Engelse krant The Sun. Eerder deze maand viel een 15-jarige Zweedse tiener met stuiptrekkingen op de grond, nadat hij 24 uur achtereen de game had gespeeld.

In een rapport dat de Zweedse therapeuten schreven over de gevolgen van de verslavende spellen wordt de onlinegame WoW omschreven als ‘het meest gevaarlijke computerspel op de markt.’ Volgens auteur Sven Rollenhagen is ‘World of Warcraft de cocaïne van de computerwereld. Sommige mensen kunnen zich er niet vanaf houden en spelen totdat ze neervallen.’

Het spel van Blizzard Entertainment heeft wereldwijd 11 miljoen spelers. De gamers zitten in een online-wereld waar zij rondlopen als een magiër of een jager. De speler moet wapens en andere items verzamelen om het spelkarakter sterker te maken. De regel hierbij is: des te meer tijd je in deze game steekt, des te meer kans je hebt om betere wapens te vinden.

De Engelse psychiater Richard Graham zegt in The Sun: ‘Sommige van mijn cliënten spelen dit soort spellen 14 tot 16 uur achter elkaar op één dag en letten daarbij niet op hun lichamelijke behoeften.’ Deze groep zit volgens Graham echt in de gevarenzone.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-03-2009 23:36]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen