IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Keihard Koekwaus (Drugs deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-06-2009 1:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos







zaaalige film


rave, drugs, ...


rond 1.20 is lol

Zeker kijken!!!

Human Traffic


beste drugsfilm ever, metr Trainspotting

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-06-2009 1:25]


signature


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 06-06-2009 15:13 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ja, ook een van mn favo films! Lekker britse humor maar niet te vercracked zoals trainspotting. I like!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-06-2009 18:42 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

In Death at a Funeral zitten ook hilarische stukken met drugs


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-06-2009 15:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wow dit weekend pure MDMA pillen genomen op een GOA feestje, dat was wel even minder vervelend als de XTC die ik eerst had, dat waren echt klote pillen. Nu helemaal geen last van misselijkheid en tintelingen, gewoon echt super relaxed.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 08-06-2009 16:14 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 8 juni 2009 15:03 schreef ElitE het volgende:
Wow dit weekend pure MDMA pillen genomen op een GOA feestje, dat was wel even minder vervelend als de XTC die ik eerst had, dat waren echt klote pillen. Nu helemaal geen last van misselijkheid en tintelingen, gewoon echt super relaxed.


Ja, scheelt he! Tis maar net waar je zin in hebt. Ik vond een mdma-speed pil soms wel leuk als ik er ook echt energie bij wilde.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-06-2009 16:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah dat was ook bij mn allereerste pil dat was ook behoorlijk relaxed. Ik had hier ook het idee dat speed wel lekker was, maar had er nog geen behoefte aan.

Maar ik heb ook een keer 5 pillen gekocht die stuk voor stuk best wel kut waren, volgens mij MCCP of MDA of met vervuilingen ofzo, ze waren erg goedkoop maar gaven behoorlijke misselijkheid, slapeloosheid, onrust last van mn maag. Ik dacht eerst dat het aan mij lag of aan mn eetpatroon maar nu ik deze op heb weet ik wel dat de MDMA zelf niet zo slecht voor je is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-06-2009 16:32 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

MCCP is rotzooi ja, maar MDA daarentegen.
MDMA wordt in je lichaam ook gedeeltelijk omgezet in MDA, dat zorgt ook voor de hallunicaties in de hogere doseringen. Maat van me heeft nog pure MDA kristallen, daar ben ik echt heel benieuwd naar. Waarschijnlijk komende weken ergens proberen.

Verder: zojuist mijn twee stekjes in de grond gezet, hopelijk worden het net zulke struiken als vorig jaar.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 11:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah okee, dan zat het wel MCCP zijn geweest.

Wel laat met stekken hoor, of zijn het grooooote stekken? of een laat bloeiend soort?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 09-06-2009 11:26 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Waren al flinke dames voordat ze de grond ingingen, komt helemaal goed hoor.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 11:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah relaxed, Zelf kweken is wel chill, zeker nu mn pa een paar afdelingen van zn kas leeg heeft staan. Geen weed natuurlijk dat hoef je echt niet in een kas neer te zetten maar een stuk of 40 hoge San Pedro's van ongeveer 40 cm, en aardig wat struikjes morning glory.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-06-2009 11:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 09-06-2009 11:48 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Wow, nice. Mijn buurman heeft nogal een obsessie voor cacti en heeft dan ook een behoorlijke verzameling. Hij heeft zijn San Pedro's driekwart van het jaar (wel beschut) buiten staan. Ik zou zelf verwachten dat dat echt niet zou werken en je plant binnen de kortste keren dood zou zijn, maar schijnbaar werkt het erg goed.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-06-2009 11:55 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 9 juni 2009 11:34 schreef ElitE het volgende:
ah relaxed, Zelf kweken is wel chill, zeker nu mn pa een paar afdelingen van zn kas leeg heeft staan. Geen weed natuurlijk dat hoef je echt niet in een kas neer te zetten maar een stuk of 40 hoge San Pedro's van ongeveer 40 cm, en aardig wat struikjes morning glory.


Wat gaaf! Ik ga de 26ste samen met wat vrienden San Pedro doen. Mijn eerste keer, spannend!

Het was wel gek, we wilden een chille, veiligge plek in de natuur om het te nemen, en ik dacht ja waarom niet bij m'n pa waar ik vroeger woonde in belgie. Midden in t bos, weekendzone, bungalow, vuurplek, etc. Ik wist zowiezo wel van mn vader dat ie drugs heeft gebruikt vroeger, maar wilde toch even eerst vragen of het ok was of het in zijn tuin mocht.
Hele mail gestuurd met uitleg over wat we wilden doen, waarom, en meteen maar verteld over ayahuasca en de sjamaan etc. Was een gokje, wist niet goed of het een goed idee vond maar hij had er geen problemen mee zolang we de buren niet storen (wat niet zo'n makkelijk is aangezien het in een bos is)

Mijn vader heerst

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-06-2009 11:56]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 11:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2009 11:55 schreef VodeVilicious het volgende:
Wat gaaf! Ik ga de 26ste samen met wat vrienden San Pedro doen. Mijn eerste keer, spannend!

Het was wel gek, we wilden een chille, veiligge plek in de natuur om het te nemen, en ik dacht ja waarom niet bij m'n pa waar ik vroeger woonde in belgie. Midden in t bos, weekendzone, bungalow, vuurplek, etc. Ik wist zowiezo wel van mn vader dat ie drugs heeft gebruikt vroeger, maar wilde toch even eerst vragen of het ok was of het in zijn tuin mocht.
Hele mail gestuurd met uitleg over wat we wilden doen, waarom, en meteen maar verteld over ayahuasca en de sjamaan etc. Was een gokje, wist niet goed of het een goed idee vond maar hij had er geen problemen mee zolang we de buren niet storen (wat niet zo'n makkelijk is aangezien het in een bos is)

Mijn vader heerst

Daar gaat het mis in de opvoeding tegenwoordig. Ouders die geen grenzen meer durven te stellen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-06-2009 12:04 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 9 juni 2009 11:58 schreef bastianus het volgende:
Daar gaat het mis in de opvoeding tegenwoordig. Ouders die geen grenzen meer durven te stellen.


Hoezo zou hij grenzen moeten stellen als hij zelf niet tegen drugsgebruik is en ons daarin gewoon een veilige chille omgeving wilt aanbieden.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 12:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juni 2009 11:58 schreef bastianus het volgende:
Daar gaat het mis in de opvoeding tegenwoordig. Ouders die geen grenzen meer durven te stellen.


Haha, bullshit, waar ging het mis dat niemand meer weet wat drugs nu echt is.

En zeker de tripmiddelen zijn iets wat de huidige westerse cultuur totaal niet begrijpt maar wel erg goed kan gebruiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 12:07 by bastianus Profiel van bastianus

Al die ouders die alles maar goed vinden. Op een bepaald moment hoor je je juist tegen ideeën van je ouders te kunnen afzetten en aan de hand daarvan je eigen identiteit te vormen.
Mijn buurmeisje is 14 en heeft al haar tweede vriendje wat al vanaf dag 1 mag blijven slapen bij haar en de boel uitwonen. Wat is daar de romantiek van?
De meeste ouders zijn slappe figuren die uit gebrek aan ruggengraat maar alles goed vinden van hun kinderen en ze van alle materiële gemakken voorzien uit schuldgevoel voor hun carrière.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-06-2009 12:12]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 12:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juni 2009 11:48 schreef Panzerke het volgende:
Wow, nice. Mijn buurman heeft nogal een obsessie voor cacti en heeft dan ook een behoorlijke verzameling. Hij heeft zijn San Pedro's driekwart van het jaar (wel beschut) buiten staan. Ik zou zelf verwachten dat dat echt niet zou werken en je plant binnen de kortste keren dood zou zijn, maar schijnbaar werkt het erg goed.


Hehe jah sterke dingen zijn het, veel soorten trekken de vorst en extremen wel aardig alleen het nattige trekken de meeste cacti niet.

Ik heb het wel chill dat mijn vader cactussen kweekt. Tegenwoordig heeft hij geen echte san pedro's meer, maar Trichocereus bridgesii. Maar dat is een prima vervanger. Hij mag er dan wel iets van 50 to 100 duizend per jaar zaaien maar hij verkoopt ze juist erg klein (10 cm hoog). Gelukkig heb ik nog een paar grote gevonden in een hoekje en goed verzorgd.

Peyote heb ik ook nog omdat we doe toevallig een keer kregen, en daar heb ik nu een stuk of 5 van kunnen stekken en nog 5 die ik straks weer kan stekken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 12:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juni 2009 12:07 schreef bastianus het volgende:
Al die ouders die alles maar goed vinden. Op een bepaald moment hoor je je juist tegen ideeën van je ouders te kunnen afzetten en aan de hand daarvan je eigen identiteit te vormen.


Hehe ik heb vanaf mn 13e eigenlijk geen regels meer, wel wat richlijnen enzo maar alles met rustig praten op te lossen. Nu heb ik wel moeite met discipline en regelmaat af en toe, maar ik heb mn school altijd uit mezelf gedaan. Afzetten is belangrijk maar heb ik op een andere manier gedaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 12:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2009 12:04 schreef ElitE het volgende:
Haha, bullshit, waar ging het mis dat niemand meer weet wat drugs nu echt is.

En zeker de tripmiddelen zijn iets wat de huidige westerse cultuur totaal niet begrijpt maar wel erg goed kan gebruiken.

Heb laatst een documentaire op Llink gevolgd waarin die gast die allerlei stammen bezoekt samen met Indianen ging trippen om contact met de geesten te krijgen. Het eerste wat ik zag was allerlei sjamanen die vrijwel continu in een psychose allerlei wartaal liepen uit te slaan. Psychoses herken ik trouwens uit mijn werk, dus ik weet hoe ze er uitzien. Bij het ritueel waarbij alle mannen van de stam gebruikten werden ze allemaal net zo geschift als de sjamanen continu waren, en ook die westerse gast die meedeed werd zo beroerd en geschift als iets.
Verder zag je dat de vrouwen van die stam al het werk opknapten, de kinderen verzorgden en verder ook alle praktische zaken regelden. Terwijl de mannen een beetje lambalden, te beroerd waren om te jagen en alleen maar klein spul wat toevallig voorbij kwam verschalkten en achterlijke rituelen uitvoerden die in hun omgeving van geen enkel nut meer waren. Verder deden ze ook nog eens niks tegen stammen die ze onderdrukten omdat ze daar door het tripmiddelgebruik te lam voor waren. Geeft mij toch de indruk dat tripmiddelen net zo nutteloos, verslavend en geestdodend zijn als alle andere drugs.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-06-2009 12:22]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 12:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe op die manier kan het natuurlijk ook, je kan tripmiddelen ook teveel/verkeerd gebruiken, net zoals andere spiritualiteit of religie.

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat programma want ik zie graag ook het foute gebruik in de Zuid Aamerikaanse culturen al geloof ik dat dat toch minder voorkomt dan het voordelige gebruik.(zie alcohol bij ons)
Maar vergeet niet dat tripmiddelen een grote basis hadden in alle grote Amerikaanse culturen. De Inca's de Azteken de Maya's gebruikten het veel.
En zelfs jaguars gebruiken het hehe.
Natuurlijk geen goed argument dat het iets goeds is, maar het is ook zo slecht niet(zie alcohol in westerse cultuur).
Wat je bij goed gebruik van tripmiddelen ziet is dat de band tussen de stamleden heel erg versterkt. Het wordt ook vaak gebruik voor de jacht, natuurlijk niet tijdens het effect maar kort erna. Ze zeggen dat het ze scherper maakt, als je dat al duizenden jaren doet dan lijkt het me niet dat het veel nadelen heeft anders was er geen indiaantje meer te vinden.
En in Brazilië is het gebruik van ayahuasca in de jaren 90 weer legaal gemaakt omdat het juist zo'n positief effect op de bevolking had. Gemeenschappen hielden om de 14 daag triprituelen in een kerk, daarbij had niemand in die gemeenschap last van verslavingen, heerste er een goede harmonie, en wisten mensen juist beter waar ze aan toe waren in het leven.
Ook in het westen zie je de tripmiddelen als therapeutisch middel weer aantreden. LSD en Ibogaine als afkick middelen. En MDMA (In hoge dosis tripmiddel, toch wel anders) als middel om makkelijker te kunnen praten, jezelf makkelijker te uiten, en beter therapeutische gesprekken kunnen te voeren. (na dit weekend kan ik me dat behoorlijk goed voorstellen)

En je mag nog echt wel stukken meer over tripmiddelen leren, want tripmiddelen kun je vrijwel niet aan verslaafd raken, neem je een tripmiddel dan heb je de volgende dag vrijwel geen effect meer van het middel, zelfs niet bij een vrij hoge dosis. Daarom is dagelijks gebruik bijna niet te doen. Om de 2 weken is voor de meeste trippers al aardig dicht op elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-06-2009 12:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-06-2009 13:31 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik denk dat Bastianus Bruce Parry bedoelt. Youtube het maar eens, hij heeft een hele leuke aflevering met Yopo!

Verder: je kan tripmiddelen en het gebruik zo extreem negatief als je wilt in het daglicht stellen, maar je kan niet ontkennen dat het gewoon heel veel goede kanten heeft mits matig en correct gebruik (en is dat niet met alles zo in het leven)


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-06-2009 14:05 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 9 juni 2009 12:21 schreef bastianus het volgende:
Bij het ritueel waarbij alle mannen van de stam gebruikten werden ze allemaal net zo geschift als de sjamanen continu waren, en ook die westerse gast die meedeed werd zo beroerd en geschift als iets.
Verder zag je dat de vrouwen van die stam al het werk opknapten, de kinderen verzorgden en verder ook alle praktische zaken regelden. Terwijl de mannen een beetje lambalden, te beroerd waren om te jagen en alleen maar klein spul wat toevallig voorbij kwam verschalkten en achterlijke rituelen uitvoerden die in hun omgeving van geen enkel nut meer waren. Verder deden ze ook nog eens niks tegen stammen die ze onderdrukten omdat ze daar door het tripmiddelgebruik te lam voor waren.


hahaha doet me denken aan de omschrijving die schaffelear gaf van de vrijmetselaars.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2009 14:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2009 13:31 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik denk dat Bastianus Bruce Parry bedoelt. Youtube het maar eens, hij heeft een hele leuke aflevering met Yopo!

Verder: je kan tripmiddelen en het gebruik zo extreem negatief als je wilt in het daglicht stellen, maar je kan niet ontkennen dat het gewoon heel veel goede kanten heeft mits matig en correct gebruik (en is dat niet met alles zo in het leven)

Ja bingo! Ik bedoelde deze aflevering, check vooral die gestoorde sjamaan aan het eind van het filmpje, wat een idioot zeg.

Wel gaaf om te imiteren op duffe feestjes, de stem van die sjamaan. Lijkt me iets wat b.v. Iron Jack Rackham erg goed kan, die is geweldig met stemmetjes.
*moet nu al lachen*


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-06-2009 20:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

dit is lachen joh.

quote:
The Full Text of the Penn & Teller Disclaimer
In the video below, some of Penn Jillette's gratuitous nastiness and acerbic wit can be quite biting and, at times, seems cruel. Please note that his harsh, hostile sarcasm is not a reflection of Yoan attitudes. Indeed, if you come across debunkers who can analyze false beliefs as incisively as Penn & Teller, please let us know. We would be glad to replace the hostile mocking tone in this video with an equally effective piece that does the job as well without unnecessary disdain.

However, in the meantime, Penn & Teller's brilliant analyses of false beliefs are simply some of the best we have seen. This is an important exploration of the nature of beliefs that are based primarily on wishful thinking, righteousness, and self-interest, i.e., beliefs not based on Reality. We believe that the wish-fulfilling abandonment of intersubjective verifiability (the abandonment of what could be called "empiricial responsibility") presented in this video, often lies at the root of some of the most intractable and horrendous human problems. When our deepest beliefs and values become disconnected from a profound commitment to and respect for reality humanity faces grave danger.

Penn & Teller are true Yoan Saints.

(This disclaimer is valid in those states where applicable.
Void where prohibited by law ;-)


http://www.yoism.org/?q=node/355

check het filmpje onderaan/


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-07-2009 10:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Alcohol en tabak net zo slecht als heroïne

Alcohol en tabak zijn net zo slecht voor de volksgezondheid als heroïne en crack. Ze staan bovenaan een lijst met negentien genotsmiddelen die het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu heeft gerangschikt naar schadelijkheid. Minister Ab Klink (Volksgezondheid), die om de ranglijst had gevraagd, heeft het rapport vandaag naar de Tweede Kamer gestuurd.

LSD, khat en paddo's staan behoorlijk laag op de lijst. Klink verbood eind 2008 nog de teelt en verkoop van paddo's. Cannabis en xtc bevinden zich in de middenmoot als het gaat om de individuele gebruiker, maar scoren hoger als de schadelijkheid voor de hele bevolking in ogenschouw wordt genomen. Dat komt omdat de middelen veel gebruikt worden.

De lijstjes zijn altijd een beetje knullig in elkaar gezet omdat veel drugs in verschillende contexten worden gebruikt. Nog altijd beter in elkaar gezet dan de wet. Maar toch wel leuk voor Klink dat zn onderzoekjes andersom uitpakken als hij wilt, kijken wat hij nu weer wil verbieden hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen