IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Keihard Koekwaus (Drugs deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-08-2009 11:17 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 26 augustus 2009 11:10 schreef VodeVilicious het volgende:
Daar heb je een punt ja, maar dat drugs in het verdomhoekje gestopt worden voor hun negatieve effecten, maar nog steeds zoiets positiefs teweeg kunnen brengen, terwijl prozac of iets gelijkaardigs even fucked up is en wel sociaal geaccepteerd is.

Prozac krijg je ergens tegen (de discussie of het niet te vaak en te snel wordt voorgeschreven hier buiten gelaten). En daar zitten inderdaad negatieve effecten aanvast, maar daar heb je vrede (of niet) mee omdat het je andere kwalen verminderd of stopt.

Drugs zit in het verdomhoekje omdat het meestal voor recreatieve doeleinden gebruikt wordt. En vaak blijft dat niet zo, wat te wijten is aan de drugs. Zo niet dan gebruiken mensen wel om hun problemen te vergeten etc., dat kan je moeilijk goed praten. Om die redenen mag het van mij al in dat hoekje blijven.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-08-2009 11:20 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 26 augustus 2009 11:13 schreef ElitE het volgende:
t mooiste voorbeeld vind ik dan nog speed, door velen uitgeroepen tot een van de ergste drugs, terwijl ze ADHDers ermee volproppen voor de positieve effecten.

Daar gaat het toch niet om, ben je zo blind. Er is toch een groot verschil tussen jezelf volslikken op je feestje omdat je anders met je kapottekop niet ervan kan genieten of dat het wordt voorgeschreven omdat mensen die al ziek zijn er beter van moeten worden.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 12:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tuurlijk niet, maar ik gebruik speed voornamelijk ook om me beter te concentreren. Niet perse om me neusschot te verwijderen. Maar ik haal het bij de nachtapotheker.
Er is zeker wel een verschil tussen ziektenbestrijding en recreatie, maar moeilijk is om grenzen te trekken. Want veel mensen slikken die medicatie omdat ze niet zo goed kunnen voelen en juist tijdens die recreatie.

En wat is er mis met je feestje opfleuren met wat middelen, Als je niet kunt genieten zonder speed kun je het ook niet met speed. Een verjaardag zonder ballonnen kan nog steeds een leuke verjaardag zijn maar met ballonnen kun je het toch ietsjes versterken.

Waarom is het bij plastische chirurgie niet zo'n probleem als bij drugs? Bij cosmetische plastischeciruggie zitten enorme risico's je moet goed je keuze kunnen bepalen, en een juiste arts kiezen, en het is zo goed als permanent en toch mag het nog. Waarom mag tijdelijke plastische neurologie dan niet?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-08-2009 12:53]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-08-2009 12:52 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 26 augustus 2009 11:20 schreef Creepmime het volgende:
Daar gaat het toch niet om, ben je zo blind. Er is toch een groot verschil tussen jezelf volslikken op je feestje omdat je anders met je kapottekop niet ervan kan genieten of dat het wordt voorgeschreven omdat mensen die al ziek zijn er beter van moeten worden.

Ga ik er even een enorme dooddoener tegenaangooien:

Hoe zit het dan met die lui die zonder sloot drank in de nek ook geen tof feestje kunnen hebben?

Als iemand drugs/alcohol/whatever wil gebruiken of misbruiken moeten ze dat toch zelf weten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 12:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 augustus 2009 12:52 schreef Sjaakie het volgende:
Ga ik er even een enorme dooddoener tegenaangooien:

Hoe zit het dan met die lui die zonder sloot drank in de nek ook geen tof feestje kunnen hebben?

Als iemand drugs/alcohol/whatever wil gebruiken of misbruiken moeten ze dat toch zelf weten.


Hehe in dit topic moet dit eigenlijk in mn undersign staan, ik heb dat in dit topik echt al teveel moeten noemen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-08-2009 12:56 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ja, blijft constant dezelfde discussie, hehe, vandaar dat ik me er ook eigenlijk nooit in meng.

Ik blijf gewoon van mening dat jezelf moet weten wat en hoeveel je gebruikt. Als je geen overlast veroorzaakt, en je gewoon je werk kunt doen zie ik het probleem gewoon niet.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-08-2009 13:06 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 26 augustus 2009 11:17 schreef Creepmime het volgende:
Prozac krijg je ergens tegen (de discussie of het niet te vaak en te snel wordt voorgeschreven hier buiten gelaten). En daar zitten inderdaad negatieve effecten aanvast, maar daar heb je vrede (of niet) mee omdat het je andere kwalen verminderd of stopt.

Drugs zit in het verdomhoekje omdat het meestal voor recreatieve doeleinden gebruikt wordt. En vaak blijft dat niet zo, wat te wijten is aan de drugs. Zo niet dan gebruiken mensen wel om hun problemen te vergeten etc., dat kan je moeilijk goed praten. Om die redenen mag het van mij al in dat hoekje blijven.


Nemen mensen ook geen prozac om hun problemen te vergeten? En anti-depressiva zooi? Leuke meds, ik heb er mijn vader in een zombie mee zien veranderen.
Wat dus mijn punt is, mdma en lsd zijn beide ooit ontwikkeld met als eerste doel mensen te helpen, er zijn zoveel onderzoeken over geweest en therapieen. Mdma voor koppeltherapie, lsd voor traumatische jeugd problemen bv. Drugs kunnen dus -ook- ergens tegen gebruikt worden en ze voor bepaalde mensen ook kwalen kunnen verminderen. Alleen doen ze er geen flikker mee omdat in de huidige maatschappij het niet geaccepteerd is.

Ik probeer zo niet alle drugs goed te praten want de negatieve effecten moet je mij niet duidelijk maken, die ken ik al te goed. Maar dat mensen eens beseffen dat sommige drugs evengoed positieve kanten kunnen hebben als ze even verder kijken dan hun maatschappelijk-gevormde-neus lang is.

Ik bedoel, ayahuasca bijvoorbeeld. Het word niet voor niets vandaag de dag nog gewoon gedoogd in zuid-amerika (en de rest van de wereld oa nederland in ceremoniele vorm) om te nemen terwijl het wel een flink heftige trip kan veroorzaken, alleen omdat ze daar in zuid-amerika inzien dat het de bevolking goed doet.

quote:
Op 26 augustus 2009 11:20 schreef Creepmime het volgende:
Er is toch een groot verschil tussen jezelf volslikken op je feestje omdat je anders met je kapottekop niet ervan kan genieten of dat het wordt voorgeschreven omdat mensen die al ziek zijn er beter van moeten worden.


Wat knap van je dat je dat verschil al hebt opgemerkt! Wauw!
Maar denk nu eens na, hoeveel mensen in de drugsscene gebruiken diezelfde medicatie waar je zogenaamd beter van zou moeten worden, als recreatieve drug omdat ze anders geen leuk feestje hebben? De halve drugsscene gebruikt benzos, hoestsiroop, methylfenidaat en anti-psychotica voor de effecten. Het heeft allebei een keerzeide. Sociaal aanvaarde medicatie heeft ook slechte kanten, evenveel als dat onaanvaarde stofjes positieve kanten hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 26-08-2009 13:07]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-08-2009 14:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Opmerkelijk:

Argentinië legaliseert hasj en wiet
Uitgegeven: 26 augustus 2009 10:44
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 10:50

BUENOS AIRES - Mensen in Argentinië mogen voortaan kleine hoeveelheden marihuana voor privégebruik in bezit hebben.

Dat heeft het Argentijnse Hooggerechtshof dinsdag (plaatselijke tijd) besloten.

Volgens de rechters is in de Argentijnse grondwet vastgelegd dat ''iedere volwassene zelfstandig beslissingen kan nemen over zijn of haar levensstijl zonder dat de staat kan ingrijpen.''




Privégedrag is alleen strafbaar ''als het een concreet gevaar oplevert of de rechten of goederen van anderen schaadt''.


Mexico

Enkele dagen geleden besloot Mexico het bezit van kleine hoeveelheden heroïne, marihuana en cocaïne te legaliseren.

Volgens de Mexicaanse autoriteiten kost de bestrijding van privégebruik van drugs te veel politie-inzet.

Dit zou ten koste gaan van de strijd tegen de georganiseerde misdaad. Latijns-Amerika is de bakermat van drugs als cocaïne. Met name in Mexico sterven ieder jaar duizenden mensen door drugsgerelateerd geweld.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-08-2009 14:42 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Argentinië legaliseert hasj en wiet

->

Mensen in Argentinië mogen voortaan kleine hoeveelheden marihuana voor privégebruik in bezit hebben.



Uhu.

Zal wel Spitsnieuws zijn. Of nu.nl, bijna net zo erg. Of de NOS, de laatste tijd ook dikke poep met bagger.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-08-2009 16:32 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Wie weet hier welke wietsoort het beste geschikt is voor mensen met slaapproblemen?

Ik rook zelf af en toe een joint, maar heb echt geen idee welke het meest geschikt is/welke je het best op kan slapen.



[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 26-08-2009 16:33]



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-08-2009 16:37 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik zou geen wiet nemen, maar gewoon hasj.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-08-2009 16:40 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Waarom? Ikzelf wordt namelijk altijd veel slaperiger van wiet dan van hasj.

Maar in dit geval gaat het om een kennis die normaal gesproken niet blowt, maar wel eens heeft gedaan om beter te kunnen slapen. Die kennis draait het dan altijd bij een sigaret/shaggie in, das misschien wat lastig bij hasj.

Dus liever ff wietsoorten suggesties...



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-08-2009 16:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Halve liter Berenburg does the trick....


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-08-2009 16:58 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 26 augustus 2009 16:40 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Waarom? Ikzelf wordt namelijk altijd veel slaperiger van wiet dan van hasj.

Maar in dit geval gaat het om een kennis die normaal gesproken niet blowt, maar wel eens heeft gedaan om beter te kunnen slapen. Die kennis draait het dan altijd bij een sigaret/shaggie in, das misschien wat lastig bij hasj.

Dus liever ff wietsoorten suggesties...


"Ik heb een kennis met aids, en die (...)"



Nee, ik zou het ook niet weten.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-08-2009 17:20 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 26 augustus 2009 16:58 schreef WhiteRider het volgende:
"Ik heb een kennis met aids, en die (...)"



Nee, ik zou het ook niet weten.


Gheghe, nee niet ik. Gelukkig niet zeg! Maarja, ik ga natuurlijk niet uitgebreid op een forum uitmeten om wie het dan wel gaat.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 17:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Is erg persoonlijk zelfs, de een wilt wiet de ander hasj de ene wil een witsoort de ander juist een groene. De ene pleurt in slaap van wiet de ander van hasj. Je zult het echt zelf moeten uitvinden.

Ik val niet in slaap als ik geblowed heb, nouja op zn vroegst 3 uur later, en dan slaap ik nog vrij onrustig.
Wil ik echt slapen moet ik maar wat drinken.

Bij de smartshop kun je ook Wild Lettuce (in het Nederlands gifsla) halen, dat zijn blaadjes van een plant waar je een theetje van kan zetten, gelukkig is de smaak niet anders als gewone thee. Het is niet super sterk dus het zal niet in alle gevallen werken, maar het mooie is dat je eigenlijk ook geen bijeffecten hebt en de volgende dag fit bent. Je wordt er gewoon even rustiger van in je kop en kunt wat sneller slapen.

Voor de rest heb je nog Kratom, wel veel sterker, en vrij vies. Maar met genoeg op pleur je zeker wel in slaap. En t schijnt dat je daar wat minder bijeffecten(loomheid, initiatiefloos,etc) van hebt als van wiet. Maar tis best duur rond de 5 euro per portie ben je wel kwijt.
Wild lettuce is niet veel duurder als gewone thee

Staan ook wel meer kruiden hierzo:
http://www.azarius.nl


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-08-2009 17:37 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Kratom vond ik echt waardeloos, eigenlijk. En blowen om te slapen ook want ik word er brakker wakker van dan toen ik ging slapen.

Wat bij mij (en vrienden van me) ook goed werkt is valeriaan, dat kan je zo in de appie halen. Is eigenlijk voor stressvolle periodes, maar het is slaapbevorderend dus een of twee 's avonds sliep ik als een roos van. En l-tryptofaan kan over het algemeen voor een beter slaappatroon zorgen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Argh
Usericon van Argh
Posted 26-08-2009 17:43 by Argh Profiel van Argh

Of melatomine


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 17:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja ik zou het ook niet gebruiken om in slaap te komen, t voelde mij iets te verdooft en tintelend hehe. Elke dag wiet wordt ik ook niet goed hehe.

T beste is een beter ritme, genoeg beweging/sport(niet vlak voor het slapen), en goede geestelijke gezondheid. Als je moet slapen om dat te bereiken gebruik ik gewoon alcohol, werkt voor mij 10 keer beter dan de -zepam troep van de dokter.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 17:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 augustus 2009 17:43 schreef Argh het volgende:
Of melatomine
/

hehe je haal het door elkaar met melamime waar die chinese babies vergift mee waren.

Melatonine bedoel je , maar daarbij moet je wel opletten wanneer je de pil inneemt. Anders verneuk je je ritme zeker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 26-08-2009 17:50 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

GHB.

Toen ik nog wiet rookte kon ik onmogelijk slapen de komende uren. Hasj daarentegen werkt voor mij uitstekend.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 17:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha GHB werkt nog net even beter als alcohol jah, en je hebt geen kater


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-08-2009 17:52 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Thnx voor de tips allen!
Ben ondertussen al naar de shop geweest en heb Shiva gehaald. Eens kijken of dat voor der werkt, ik hoor het wel!



Argh
Usericon van Argh
Posted 26-08-2009 18:19 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 26 augustus 2009 17:47 schreef ElitE het volgende:
/

hehe je haal het door elkaar met melamime waar die chinese babies vergift mee waren.

Melatonine bedoel je , maar daarbij moet je wel opletten wanneer je de pil inneemt. Anders verneuk je je ritme zeker.


Hehe hoorde laatst dat iemand er 14 uurtjes lang op heeft geslapen... ook net iets teveel van het goede hehe, maar net hoe gevoelig je ervoor bent. Ik zelf gebruik het niet, ik ga gewoon slapen wanneer ik moe ben en niet al ruim van tevoren zodat je eerst uren ligt te piekeren.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 18:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe +1 maar ik heb dan ook zeer veel moeite mij naar bed te sturen. Als ik moe ben kom ik er altijd achter dat ik nog een zooi dingen moet doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen