IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Keihard Koekwaus (Drugs deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-12-2009 20:14 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik ben al bijna een half jaar drug free, jaja ik weet dat alcohol ook drugs is Maar jullie snappen wat ik bedoel


Against God and Government


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 13-12-2009 20:48 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 13 december 2009 19:51 schreef ElitE het volgende:
speed of coke?


Coke.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-12-2009 12:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 december 2009 20:48 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Coke.


Waarom wilde je dit uitproberen? Of over laten halen op teh party? Nieuwsgierig naar of andere redenen? [/nieuwsgierig]

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-12-2009 12:37]


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-12-2009 12:56 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 14 december 2009 12:33 schreef MMayo het volgende:
Waarom wilde je dit uitproberen? Of over laten halen op teh party? Nieuwsgierig naar of andere redenen? [/nieuwsgierig]


Eigenlijk voornamelijk nieuwsgierigheid ja. Had eerst halfje xtc gehad, maar daar merkte ik helemaal niks van, zal wel een hogere tolerantie hebben voor dat spul. Dus toen was ik eigenlijk wel nieuwsgierig geworden naar de coke en aangezien mensen op de parteyy dat al gehad hadden en totaal niet vaag waren, wilde ik het ook wel eens proberen.
Had er een totaal verkeerd beeld van blijkt, dacht dus echt helemaal van de wereld te gaan haha.

Naja, zoals ik al zei: leuk voor een keer in het half jaar ofzo. Net zoals Paddo's, maar die zijn misschien alleen leuk voor 1 keer in het jaar, daar word je uiteraard wel helemaal vaag van....



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-12-2009 12:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Coke is zeker relaxed. Alleen de prijs staat me een beetje tegen. Neem tegenwoordig liever pep, goedkoper en persoonlijk ga ik er harder op dan op coke.

Het is wel grotere rotzooi natuurlijk maar je moet wat


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-12-2009 13:07 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 14 december 2009 12:57 schreef Burzum het volgende:
Coke is zeker relaxed. Alleen de prijs staat me een beetje tegen. Neem tegenwoordig liever pep, goedkoper en persoonlijk ga ik er harder op dan op coke.

Het is wel grotere rotzooi natuurlijk maar je moet wat


Ach weetje, ik ben niet zo'n dopehead. Ik hoef echt niet elke week/maand aan de drugs. Meestal 1 x per 2 weken een jointje, maar that's it. Afgezien van de alcohol dan, dat wel elk weekend hehe.

Dus wat dat betreft blijft coke dan ook leuk om te doen en betaalbaar.
Pep nooit geprobeerd, maargoed, ik zeg nooit meer nooit, want ik zou ook noooooit van mn leven coke proberen....[/Fail]



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-12-2009 13:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Pep is wel wat "harder" dan coke. IK blijf er ook veel langer wakker van. Vorig weeken op een paar sleutelpuntjes 2 hele dagen en nachten doorgehaald.

Wel leuk alleen den brakheid komt later


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-12-2009 15:23 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 december 2009 12:56 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Eigenlijk voornamelijk nieuwsgierigheid ja. Had eerst halfje xtc gehad, maar daar merkte ik helemaal niks van, zal wel een hogere tolerantie hebben voor dat spul. Dus toen was ik eigenlijk wel nieuwsgierig geworden naar de coke en aangezien mensen op de parteyy dat al gehad hadden en totaal niet vaag waren, wilde ik het ook wel eens proberen.
Had er een totaal verkeerd beeld van blijkt, dacht dus echt helemaal van de wereld te gaan haha.

Naja, zoals ik al zei: leuk voor een keer in het half jaar ofzo. Net zoals Paddo's, maar die zijn misschien alleen leuk voor 1 keer in het jaar, daar word je uiteraard wel helemaal vaag van....


Als je na een halfje nog niets merkt moet je er nog een paar klappen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 21:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Praag gedoogt cocaïne
De Tsjechische regering schrapt vanaf 1 januari het bezit van kleine hoeveelheden harddrugs uit het strafwetboek.
Voor cocaïne ligt de grens voortaan op één gram, voor heroïne op anderhalve gram, en van het populaire pervitine, een gevaarlijke partydrug, zelfs op twee gram.

Ook het bezit van softdrugs wordt minder strafbaar. De van kracht zijnde bepaling die het bezit ervan beperkt tot ‘niet meer dan weinig’ wordt vervangen door maximumquota: gebruikers mogen voortaan vijftien gram marihuana of vijf gram hasj bezitten.

Verder is voor de in Nederland verboden hallucinogene paddestoelen het maximum op veertig stuks vastgelegd.

Alleen wie de quota overschrijdt moet rekening houden met gevangenisstraf: tot één jaar voor softdrugs en tot twee jaar voor harddrugs.

Volgens de Tsjechische minister van Justitie Daniela Kovarova is de nieuwe wetgeving in overeenstemming met het gevoerde gedoogbeleid. Tegen het bezit van kleine hoeveelheden drugs werd allang niet meer door de rechtbanken opgetreden.

De strikte toepassing van de wet zou dan ook onbegonnen werk zijn geweest; in Tsjechië zijn hallucinerende middelen erg populair. Volgens het Europees Waarnemingscentrum voor drugs en drugsverslaving wordt nergens in Europa zo stevig geblowd als in Tsjechië. Liefst 44 procent van de Tsjechen tussen 15 en 24 jaar heeft ooit cannabis geprobeerd. Tsjechië staat daarmee op nummer één in de Europese Unie, voor Frankrijk en Denemarken.

De versoepelde wetgeving lokte dan ook weinig kritiek uit. De enige felle reactie kwam van cactustelers die opmerkten dat veel van hun planten de hallucinerende stof mescaline bevatten, wat het kweken ervan strafbaar zou maken. Maar minister Kovarova haastte zich hen gerust te stellen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 21:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 december 2009 15:23 schreef Schaep het volgende:
Als je na een halfje nog niets merkt moet je er nog een paar klappen.


hehe, maar ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar vooral aan de bedroevende en wisselende kwaliteit van de pillen van nu.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 17-12-2009 21:22 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 14 december 2009 12:57 schreef Burzum het volgende:
Coke is zeker relaxed. Alleen de prijs staat me een beetje tegen. Neem tegenwoordig liever pep, goedkoper en persoonlijk ga ik er harder op dan op coke.

Het is wel grotere rotzooi natuurlijk maar je moet wat


Ik kies dan ook voor pep, gezien t effect en de prijs.
Van coke kreeg ik niet meer dan een lam gevoel in mn gehemelte en keel. Oh, en t bier proefde ik niet meer zo goed en dat is zonde. Pep kan ook handig zijn als je een avond flink hebt getankt en de dag erna vroeg uit de veren moet en snel over je katerkop heen wilt zijn, maaarr... dan adviseer ik wel het nuttigen van veel water.


neoplasma malignum


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 17-12-2009 21:28 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ook pro-pep hier. Coke nu 1 keer geprobeerd en mja, voelde me vooral heel erg asociaal en wazig ipv yay en energiek.
Pep vind ik dan stukken leuker, vooral het sociale aspect (pepklep anyone?), en lekker nachten doorgaan op een paar sleutelpuntjes en de gekste dingen meemaken omdat je energie zat hebt om leuke dingen te gaan doen.

Al vond ik dex een hele waardige vervanger. Ik word er energieker van en minder nodig, en helemaal geen kater. Al werkt dex bij iedereen weer anders, raar.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 22:04 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 17 december 2009 21:12 schreef ElitE het volgende:
Praag gedoogt cocaïne
De Tsjechische regering schrapt vanaf 1 januari het bezit van kleine hoeveelheden harddrugs uit het strafwetboek.
Voor cocaïne ligt de grens voortaan op één gram, voor heroïne op anderhalve gram, en van het populaire pervitine, een gevaarlijke partydrug, zelfs op twee gram.

Ook het bezit van softdrugs wordt minder strafbaar. De van kracht zijnde bepaling die het bezit ervan beperkt tot ‘niet meer dan weinig’ wordt vervangen door maximumquota: gebruikers mogen voortaan vijftien gram marihuana of vijf gram hasj bezitten.

Verder is voor de in Nederland verboden hallucinogene paddestoelen het maximum op veertig stuks vastgelegd.

Alleen wie de quota overschrijdt moet rekening houden met gevangenisstraf: tot één jaar voor softdrugs en tot twee jaar voor harddrugs.

Volgens de Tsjechische minister van Justitie Daniela Kovarova is de nieuwe wetgeving in overeenstemming met het gevoerde gedoogbeleid. Tegen het bezit van kleine hoeveelheden drugs werd allang niet meer door de rechtbanken opgetreden.

De strikte toepassing van de wet zou dan ook onbegonnen werk zijn geweest; in Tsjechië zijn hallucinerende middelen erg populair. Volgens het Europees Waarnemingscentrum voor drugs en drugsverslaving wordt nergens in Europa zo stevig geblowd als in Tsjechië. Liefst 44 procent van de Tsjechen tussen 15 en 24 jaar heeft ooit cannabis geprobeerd. Tsjechië staat daarmee op nummer één in de Europese Unie, voor Frankrijk en Denemarken.

De versoepelde wetgeving lokte dan ook weinig kritiek uit. De enige felle reactie kwam van cactustelers die opmerkten dat veel van hun planten de hallucinerende stof mescaline bevatten, wat het kweken ervan strafbaar zou maken. Maar minister Kovarova haastte zich hen gerust te stellen.



Reguleren is goed. Benieuwd wat de effecten zijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-12-2009 22:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Tsjechië op 1? Goh. Ik heb daar in de jaren 90 veel opgetreden met m'n ouwe bandje en toen viel het niet echt mee om wat zinnige wiet te scoren, meestal was het troep. Misschien dénkt 44 procent dat ze softdrugs hebben gehad.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 17-12-2009 23:02 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Valt tegenwoordig wel mee. Dingen als 'softdrugs' (en ik zet het tussen haakjes, want ik ben eigenlijk geen voorstander van het maken van onderscheid) worden al vrij lang gedoogd. Tsjechië is tevens het meest seculiere land van Europa, volgens mij valt er wel met enige fantasie wel een causaal verband aan te tonen tussen experimenteerdrift en religie.

Ik sta wel te kijken van het feit dat je twee gram 'pervitine' (dat is methamfetamine) mag hebben, die rommel is daar verhoudingsgewijs vrij populair en, in vergelijking met andere drugs, ook niet een van de meer 'verstandig' te gebruiken drugs.. relatief hoog verslavingspotentieel. Maarre, goeie zaak, ben benieuwd wat het oplevert. Volgens mij was het in Spanje ook al zo dat 'gebruikershoeveelheden' (d.w.z. 1 gram) cocaïne en heroïne (van andere drugs weet ik het niet) ook al gedoogd was.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 17-12-2009 23:05]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 23:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

misschien omdat het de productie overlaat aan de wat meer ervaren mensen, thuis productie brengt wel de nodige problemen met zich mee.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-12-2009 23:16]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 17-12-2009 23:14 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 17 december 2009 23:06 schreef ElitE het volgende:
misschien omdat het de productie overlaat aan de wat meer ervaren mensen toch wel een groot gedeelte van het probleem ermee.


Kan aan mij liggen, maar volgens mij loopt deze zin niet lekker.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 23:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vies patrick


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 17-12-2009 23:21 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

no spang papi


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 23:23 by Dentz Profiel van Dentz

Woordvolgorde vreemd vaak ook.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 23:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

glekukig si mjin sepnlilg neit egr broreerd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-12-2009 10:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 december 2009 21:13 schreef ElitE het volgende:
hehe, maar ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar vooral aan de bedroevende en wisselende kwaliteit van de pillen van nu.


Medicijnen kunnen ook veel invloed hebben, bepaalde soorten antidepressiva bijvoorbeeld blokken de werking van XTC bijna volledig.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-12-2009 16:10 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 17 december 2009 21:13 schreef ElitE het volgende:
hehe, maar ik denk niet dat het aan de tolerantie ligt maar vooral aan de bedroevende en wisselende kwaliteit van de pillen van nu.


Dat zou kunnen. Laatst wat pep gehad die ik prima zou kunnen gebruiken als slaapmiddel.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-12-2009 16:50 by Nimbus Profiel van Nimbus

Wat is pep? Ben zelf niet zo thuis in deze lingo.

quote:
Op 19 december 2009 10:19 schreef Burzum het volgende:
Medicijnen kunnen ook veel invloed hebben, bepaalde soorten antidepressiva bijvoorbeeld blokken de werking van XTC bijna volledig.


Het lijkt me dan ook niet zo heel bijster verstandige zaak om medicijnen en drugs te gaan combineren. Vooral niet als het om psycho-actieve medicijnen gaat.
Als je bijvoorbeeld Gilles de la Tourette hebt schijnt het ook mogelijk te zijn om in plaats van medicijnen(antipsychotica), marihuana te roken. Maar nu lijkt het me niet een goed idee om beide te doen. Hetzelfde geldt voor medicijnen en alcohol.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-12-2009 21:04 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Pep is een van de straatnamen voor speed (amfetamine).

Overigens lijkt MDMA (XTC) combineren met antidepressiva me ook niet heel erg verstandig, met het oog op een mogelijk serotoninesyndroom.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen