IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Keihard Koekwaus (Drugs deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2008 15:59 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 november 2008 18:27 schreef WhiteRider het volgende:
Op de valreep paddo's gehaald; Colombians. Iemand ervaring mee?

Wordt onze eerste keer, dus we doen het lekker relaxed hier op m'n kamer. Hoop drinken, dvd'tje, muziek...zal wel goedkomen!

Wordt wel pas volgende week, maar volgens die vent in de smartshop kan dat, als je ze in de koelkast bewaart.


Tip: eet die dingen niet op, maar hak ze fijn en zet er thee van. 20min laten trekken (niet koken!) Zet van dat brouwsel dan kruidenthee o.i.d.

Géén suiker of honing in je thee doen, dat breekt de werkzame stof weer af namelijk.

(als je het té vind kan je dus ook flink suiker/ vitamine C eten om het wat milder te maken)

Drinken tijdens je trip kan heel tof zijn, maar zorg wel dat je nuchter bent als je het neemt..

Het kan ook wel ff duren voordat je in je trip komt, zeker als het de 1e keer is. Relaxt op je eigen kamer met fijne muziek op lijkt me een prima setting.

Mocht je er behoefte aan hebben kan je altijd nog naar buiten toe gaan (en reken maar dat je dat wilt als je echt flink tript)

Veel plezier!

Edit: film kijken en trippen? Dat wordt naar een TV staren, want als je echt flinkt tript interesseert een film je echt niet meer

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-12-2008 16:09]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-12-2008 16:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Veel mensen vinden ze vies, maar ik vind ze gewoon lekker, het smaakt vrijwel hetzelfde als champignons en dan met iets pittigere en sterkere smaak. In champignonnensoep is het ook erg lekker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2008 17:36 by Snaack Profiel van Snaack

Echt lekker zou ik het niet noemen. Het goorst vind ik truffels, daar ben ik 1 keer echt van over mijn huig gegaan.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-12-2008 20:26 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

het is inderdaad niet lekker. om van te kotsen, gadver. volgende keer een theetje van trekken dus


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 01-12-2008 20:38 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Ik heb vrijdag maar twee porties paddo's gekocht (Equadoriaanse), heb ze zojuist te drogen gelegd. In de buurt van de kachel, op een schaaltje, laagje keukenpapier eronder, hoppa.

Enig idee hoe lang het zou moeten duren? Te lang is ook niet goed aangezien een groot deel van de werkzame stoffen verloren schijnt te gaan, nietwaar?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-12-2008 21:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 december 2008 15:59 schreef Snaack het volgende:


Edit: film kijken en trippen? Dat wordt naar een TV staren, want als je echt flinkt tript interesseert een film je echt niet meer


Haha klopt. Ik zat toen ook met een paar lui en iedereen zat film te kijken en ik had de grootste lol met alleen een witte muur :')



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2008 21:20 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 december 2008 21:11 schreef Burzum het volgende:
Haha klopt. Ik zat toen ook met een paar lui en iedereen zat film te kijken en ik had de grootste lol met alleen een witte muur :')




Dat bedoel ik ja.

Ik heb het ook aan den lijve ondervonden. Flink paddo's op met een paar maten, film aangezet, vonden we de TV te fel o.i.d. Dat ding stond in een kastje.

Gevolg: 5 uur later een lachkick omdat we er achterkwamen dat we het kastje dicht hadden gedaan terwijl de TV nog aanstond. We vroegen ons al af waar dat geluid toch vandaan kwam :')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-12-2008 22:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 december 2008 20:38 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik heb vrijdag maar twee porties paddo's gekocht (Equadoriaanse), heb ze zojuist te drogen gelegd. In de buurt van de kachel, op een schaaltje, laagje keukenpapier eronder, hoppa.

Enig idee hoe lang het zou moeten duren? Te lang is ook niet goed aangezien een groot deel van de werkzame stoffen verloren schijnt te gaan, nietwaar?


na 1 a anderhalve week als je ze niet verder meer ziet verschrompelen kun je het mooi in een sealbag doen en dan zou je het eventueel nog kunnen invriezen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2008 23:09 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 30 november 2008 18:27 schreef WhiteRider het volgende:
Wordt onze eerste keer, dus we doen het lekker relaxed hier op m'n kamer. Hoop drinken, dvd'tje, muziek...zal wel goedkomen!


De vorige keer The Game gekeken, geen aanrader.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2008 23:29 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 december 2008 23:09 schreef Schaep het volgende:
De vorige keer The Game gekeken, geen aanrader.


Dat lijkt me niet bepaald de ideale film om dan te kijken nee, als je het al kan volgen instant paranoia volgens mij.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2008 23:41 by Schaep Profiel van Schaep

Ik kon hem niet echt goed volgen, maar voldoende om er flink paranoïde van te worden inderdaad. En ik moest hem wel afkijken, in de hoop dat het allemaal niet echt gebeurde.

Sowieso een vrij idioot idee om die film te gaan kijken natuurlijk. De volgende keer maar weer gewoon praten met vrienden over het leven en zo.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2008 23:45 by Snaack Profiel van Snaack

Juist.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-12-2008 0:08 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Bedankt voor de tips!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 02-12-2008 13:00 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 1 december 2008 15:59 schreef Snaack het volgende:
(als je het té vind kan je dus ook flink suiker/ vitamine C eten om het wat milder te maken)

Als je daar zelf in gelooft werkt het vast wel, maar verder is dat een fabeltje. Verder niets dan goede tips hier.
Aanrader: haal druiven en mandarijntjes, en ga daar eens wat van eten als je hard tript.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-12-2008 1:15 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 1 december 2008 22:13 schreef ElitE het volgende:
na 1 a anderhalve week als je ze niet verder meer ziet verschrompelen kun je het mooi in een sealbag doen en dan zou je het eventueel nog kunnen invriezen.




Volgens mij zijn ze na drie dagen in de buurt van de kachel gelegen te hebben al klaar. Ze voelen gortdroog aan en als ik een middelgrote pak en het steeltje probeer te breken hoor ik duidelijk 'knap'. (Wat een imbeciele uitleg.. :') ). Ik weet niet, iedereen heeft zo z'n eigen maniertjes en methodes om het te regelen dus wat ik nou moet weet ik niet. 't Zal wel oké zijn, hoop ik dan maar. Ik bedoel, het is niet het idee dat die shit to the max verschrompelt tot haast onherkenbare prut, toch?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 1:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee nee, t kan veel eerder maar het hangt erg van de omstandigheden af, als je het in de juiste setting doet is het binnen een dag ook wel droog. Maar te droog is er niet echt alleen wel te nat, dus soms is het beter om langer te doen. hehe en dat het knapperig is is een goed teken, een goede uitleg dus

vandaag weer in de smartshop geweest en net toen ik binnen kwam belde er iemand van de tweede kamer die zei dat het een behoorlijk hypocriet en slecht beleid was wat niet te controleren is en dat het maar beter was om door te zetten Voor de rest kunnen sporen met geen mogelijkheid verboden worden omdat daar niet de stof in zit en dat tegen internationale verdragen in zou gaan.
Daarnaast heeft klink wel erg weinig verstand van paddo's de truffels zijn niet verboden en hij heeft wel 186 paddestoelen verboden waarvan een groot gedeelte niets met psychedelica of drugs te maken heeft hooguit giftig. En gelukkig staat de aartkloot nog helemaal vol met zeker nog duizenden soorten paddo;s met ongeveer dezelfde werking die nog echt niet op het lijstje staat, er wordt weer begonnen met kweek en over een paar weken zullen er dus weer gewoon paddo's zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-12-2008 10:37 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Hehe, apart. Ik dacht trouwens ook gehoord te hebben dat het in Nijmegen sowieso niet verboden is, omdat De Graaff (burgervader) zegt niet goed door de regering ingelicht te zijn.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 14:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah en Cohen gaat ook al langer door omdat het onduidelijk en tering hypocriet is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-12-2008 21:57 by Schaep Profiel van Schaep



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2008 0:28 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ja man, ik was de enige die nuchter was kom ik godverdomme vast te zittenb in de lift.

Ben blij dat ik verder nuchter was, wat een avond.

As alles mee zit laat scheap mij de geluidsopnamen van die avond remixen.

Shit druqsz ar bad pacman1111


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2008 0:47 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Eén van de beste avonden van mijn leven.

Edit:



[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-12-2008 0:48]


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-12-2008 0:49 by Schaep Profiel van Schaep

Ja.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-12-2008 17:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah wat lief, er zit ook nog een lammetje bij


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 06-12-2008 23:26 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Vriend van me heeft vandaag een ceremonie gedaan met een paar sjamanen met padden likken. Vage shit man

Naja gelukkig likken ze de padden niet blijkbaar maar maken ze wondjes in je huid en smeren daar het gif in..

Ik zou het nooit doen


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-12-2008 0:17 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nou, vandaag gedroogde paddo's op. Kon wegens omstandigheden niet om een nuchtere maag, misschien is dat de reden dat er geen flikker aan was. Gister heeft m'n broertje dezelfde paddo's gevroten en hij had een brute trip. ER en ik niet zo, al ligt ER nog wel een beetje te spacen voor de tv. Meer omdat ze alles interessant vindt, maar echt visueel is het niet en is het ook niet geweest.

Doe mij maar gewoon XTC, of veel sterkere paddo's.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen