IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : subtitle & signature Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

<- Primal Fear (nuclear fire) hoesje

Undersign: tekstje van een Thyrfing nummer


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-07-2003 14:25 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Subtitle: komt in Mayhem - De Mystheriis Dom Sathanas voor
Signature: stukje tekst van Graveland - Thousand Swords

Avatar: Frost


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-07-2003 14:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 11:52 schreef Jenje het volgende:
LOL, jij kunt het niet zo goed hebben dat Manowar niet zo geliefd is he

sommige uitspraken worden te vaak herhaald, en idd sommige users op dit forum zijn een soort overslaande plaat in dit soort uitspraken.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-07-2003 14:33 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Subtitle: ondergangs metaal ventilator is een uitspraak van kramy geweest op mij, vrij vertaald: doom metal fan

Signature: Stukje uit een nr van de (gristelijke) doom band Kohllapse


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-07-2003 15:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:33 schreef Sjaan het volgende:
Subtitle: ondergangs metaal ventilator is een uitspraak van kramy geweest op mij, vrij vertaald: doom metal fan

Signature: Stukje uit een nr van de (gristelijke) doom band Kohllapse

hehe offtopic maar je keek echt heel gelukkig toen je dinsdag naar voren gehaald werd om je diploma in ontvangst te nemen

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-07-2003 15:17]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-07-2003 15:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 11:42 schreef MBMarduk het volgende:
HEUY heeft in z'n undersign "Die Födzenjaeger" ofzoiets...maar ik heb nergens het woord "Födzen" of iets dergelijks kunnen vinden ( Kijk maar ). Weet iemand wat dat is?




XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-07-2003 17:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 juli 2003 14:28 schreef FireFox het volgende:
sommige uitspraken worden te vaak herhaald, en idd sommige users op dit forum zijn een soort overslaande plaat in dit soort uitspraken.


Helemaal mee eens. En ze verdedigen hun eigen smaak met hun leven maar kankeren ondertussen alles van een ander af. Respect is er totaal niet bij.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-07-2003 17:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Spreekt voor zich...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-07-2003 17:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 3 juli 2003 17:16 schreef Nix het volgende:
Spreekt voor zich...


Aaahhww ... het paarse beest is weg


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-07-2003 17:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 17:16 schreef Claw het volgende:
Aaahhww ... het paarse beest is weg


Hij is op vakantie
Maar op msn heb ik hem nog wel


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-07-2003 17:18 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 3 juli 2003 15:16 schreef FireFox het volgende:
hehe offtopic maar je keek echt heel gelukkig toen je dinsdag naar voren gehaald werd om je diploma in ontvangst te nemen


eh serieus?

Ik was er iig nie blij mee dat ik naar voren moest, sowieso niet met die klotekerk


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-07-2003 13:15 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

De mijne betekent niets maar het telefoonnummer is wel aan te raden.

Verder is de belachelijkste signature die ik hier al ben tegengekomen de volgende: Houston, we have a drinking problem.


mvg wk10


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 16-07-2003 18:28 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

subtitle: bescheidenheid

signature: is uit een nummer van Anathema en is zeer typerend voor hoe vrouwen met mijn gevoelens omgaan

edit: dubbele punten voor en achter Wumpscut weggehaald, aangezien er anders een onzinnige smily ontstaat
edit2: nieuwe subtitle

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 16-07-2003 20:27]


no text supplied


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-07-2003 18:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Een nieuwe Signature...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 16-07-2003 20:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Deze:

"Sporty Volegkut kanariefantje. Haaaaaaahahahahahahhahaha!" Heer Krieg

moet ruimte maken voor en nieuwe (geïnspireerd door het cartoon-topic).


Touché, pussycat!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 2:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

"Homme Supreme Sauvage" is de merk/opschrift van een eau-de-cologne die ik kreeg.
Maar dat spul ruikt een beetje erg cheap dus staat het flesje nu op het reservoir van de WC voor de liefhebber


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 26-07-2003 2:29 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

signature : Nr van Darkthrone

[Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 26-07-2003 2:29]


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-07-2003 7:00 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

subtitle: Spreekt voor zich als met mijn usericon ziet ... gewoon een geintje ..

signature: Passage uit "The Cause" van Grief Of Emerald. Erg koel stuk en een toffe tekst ...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-07-2003 10:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Die van mij lijken we vrij duidelijk...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-07-2003 10:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Mijn signature is het mooietse stuk uit mn 'lijflied' , Gravenimage van Sonata Arctica. Kan me 100% vinden in die lyrics.

nakur wanabee slaat op een personage uit een hele reeks boeken van de briljante schrijver Feist. nakur is een klein, krom lopend en aardslelijk mannetje maar anchter dat uitrelijk en sporingerige voorkomen schuilt een heel wijs mannetje.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-07-2003 12:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-07-2003 12:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey! Jij nog hier?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 27-07-2003 13:36 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

op sommige momenten steek je een vuur aan voor mensen die veel voor je betekenen...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-07-2003 13:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

icon: ik
subtitle: Enemies of Reality is de nieuwe cd van Nevermore en ik vind het een heersplaat
signature: die is leuk he?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2003 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

icon : hond
sig : mijn mening over de puberalen hier.
subtitel : stukje van the almighty Suicidal Tendencies en een rotschop richting de "ik voel me zo zielig, mijn leven is zo klote" zuiglingen.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen