IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Duidelijke interesses levensstijl Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-06-2002 17:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 17:43 schreef wladimir het volgende:

Ik hoef niet bij een groep te horen..


maar je dicht jezelf wel een groep toe. Als iemand je vraagt bij welke groep je hoort zeg je ook metalheads.
Of heb ik ongelijk.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-06-2002 17:51 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Voor mij is alles duister.

Muziek moet voor mij ofwel melancholisch, donker, horror, agressie, depressie, vettig, rustig,... en i.v.m. de dood zijn (toch meestal of onrechtstreeks)

Kleren zwart en alles wat ik heb of doe is met symbolen die met de dood te maken hebben, ook het werk is in functie van hetgeen me het meest boeit en aanspreekt: de dood.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 23-06-2002 17:52 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 17:51 schreef Mortanius het volgende:
Voor mij is alles duister.

Muziek moet voor mij ofwel melancholisch, donker, horror, agressie, depressie, vettig, rustig,... en i.v.m. de dood zijn (toch meestal of onrechtstreeks)

Kleren zwart en alles wat ik heb of doe is met symbolen die met de dood te maken hebben, ook het werk is in functie van hetgeen me het meest boeit en aanspreekt: de dood.
wil je zelf ook dood dan? als alleen de dood je boeit??


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-06-2002 17:54 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

ik zeg niet dat alleen de dood me boeit, ik zeg dat het hetgeen is die me het MEEST boeit.
Dood willen: nee, alles op zijn tijd maar toch liefst geen 80 jaar


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-06-2002 17:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 17:51 schreef Cadaveria het volgende:
maar je dicht jezelf wel een groep toe. Als iemand je vraagt bij welke groep je hoort zeg je ook metalheads.
Of heb ik ongelijk.

hmm..
Ik zeg meestal niks terug tegen iemand die dat zegt..
Soms zeggen ze wel jij bent zo een echte hippie of gothic
ik zeg alleen dat ik dat niet ben en ik zeg niet dat ik metalhead ben ..
Ik luister naar metal, maar ik ga mezelf niet in hokjes douwen


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 23-06-2002 17:56 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 17:54 schreef Mortanius het volgende:
ik zeg niet dat alleen de dood me boeit, ik zeg dat het hetgeen is die me het MEEST boeit.
Dood willen: nee, alles op zijn tijd maar toch liefst geen 80 jaar
sorry, had niet goed gelezen.....onder invloed.....


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-06-2002 17:57 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

No problem


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 23-06-2002 17:58 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

hoe oud bende mortanius?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2002 18:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juni 2002 14:20 schreef Nix het volgende:
Ik heb nix tegen de mensen die top 40 muziek mooi en goed vinden.
En ik luister de radio ook wel, op het werk bijv.
...


Ik heb hoogstens medelijden met ze; ik heb het al eerder gezegd en ik herhaal het nog maar eens; net zoals voetbal een variant is op het Romeinse 'brood & spelen' is de muziek met een ritmebox erachter niets anders dan de slavendrijfmuziek die gebruikt werd om het roeiritme aan te geven; het wil dus het werktempo aangeven en muziek is/ moet méér zijn dan dat.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-06-2002 18:01 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 juni 2002 17:58 schreef Lord Belial het volgende:
hoe oud bende mortanius?


23, waarom?


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 23-06-2002 18:02 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:01 schreef Mortanius het volgende:
23, waarom?
kben zelf 15, bijna 16, en vond het intressant om te weten, hoe oud je was i.v.m dat je je zoveel intresseert in de dood...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2002 18:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juni 2002 16:45 schreef Cadaveria het volgende:
...er zijn ook van die lompe 'boeren' bij die alleen aan bierzuipen en raggen denken...


Dat is het soort metals waar ik altijd al een godgloeiende teringhekel aan heb gehad. BAH!

Van die hooligans die uit verveling baldadig worden...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 23-06-2002 18:06 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:03 schreef Mutilator het volgende:
Dat is het soort metals waar ik altijd al een godgloeiende teringhekel aan heb gehad. BAH!

Van die hooligans die uit verveling baldadig worden...
niets tegen boeren he? en bierzuipen is best ok


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2002 18:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juni 2002 18:06 schreef Lord Belial het volgende:
niets tegen boeren he? en bierzuipen is best ok


Het intereseert me niet wat ze zijn; ik háááát het gebral en dat clichegeschreeuw; net zulk gedrag als dat volk dat naar Benidorm en aanverwante plaatsen op vakantie gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-06-2002 18:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 18:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Bij deze heeft u een hekel aan mij


Ik, Wil Schuurman


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 23-06-2002 18:27 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:23 schreef Snagger het volgende:
Bij deze heeft u een hekel aan mij
en ook aan mij


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 23-06-2002 18:28 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

OK, nu weer ON TOPIC!



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 18:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Aangezien het mijn topic is, en ik die reacties als on topic beschouw, is er niets aan de hand

Euhm... en wat zijn nou alto's precies ? (euhm ja ik mot toch wat beginnen)


Ik, Wil Schuurman


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-06-2002 18:31 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hmm ik val niet echt onder standaard metalhead typetjes in te delen mensen weten meestal niet wat ze van me vinden moeten... gelukkig


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2002 18:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zou wel eens willen weten wat mensen aan de industrial variant vinden; sta je de hele dag in de fabriek te werken, kom je thuis en dan ga je nóg....?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 23-06-2002 18:34 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 23 juni 2002 18:32 schreef Mutilator het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat mensen aan de industrial variant vinden; sta je de hele dag in de fabriek te werken, kom je thuis en dan ga je nóg....?


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-06-2002 18:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 17:55 schreef wladimir het volgende:
hmm..
Ik zeg meestal niks terug tegen iemand die dat zegt..
Soms zeggen ze wel jij bent zo een echte hippie of gothic
ik zeg alleen dat ik dat niet ben en ik zeg niet dat ik metalhead ben ..
Ik luister naar metal, maar ik ga mezelf niet in hokjes douwen


Ik zeg ook nooit iets tegen dat soort lui.. Als iemand wilt weten wat voor muziek ik luister dan vertel ik dat (ik ga tegenwoordig zelden in op de specifieke metal-stijl omdat zij daar toch niet wijzer uit worden , uitzonderingen daargelaten)



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-06-2002 18:54 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

waar luister je naar???
metal...(en dan voel je de bui al hangen)
ooooh!!! limbiskit enzo he... die zijn goed man!!!

eeh nee.., das geen metal.

*stilte*

he ik ga weereens he


My madness, my sadness


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-06-2002 19:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

of van die meisjes die gothic zijn omdat ze af en toe een jurkje dragen en hun gezicht ondersmeren met eyeliner. en daar btw heel erg trots op zijn en erg stoer ook natuurlijk. zal wel bij de leeftijd horen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-06-2002 19:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 18:54 schreef winters rage het volgende:
waar luister je naar???
metal...(en dan voel je de bui al hangen)
ooooh!!! limbiskit enzo he... die zijn goed man!!!

eeh nee.., das geen metal.

*stilte*

he ik ga weereens he

er zijn zoveel bands geen metal
ik begrijp nooit waarom sommige mensen altijd
met limp bizkit beginnen..
Dat is meer hiphop, rock.
ja ik luister naar metal dus niet limp bizkit
komt van dat slipknot gedoe af..
Slipknot beschouw ik haast hetzelfde als limp bizkit
Ook zo standaard


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen