IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Full of Hate 2009: Amon Amarth + Obituary + Legion of the Damned & Keep of Kalessin + 3! Atak & Waerdse Tempel maart 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-03-2009 20:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

140 kratten beugels zijn er door gegaan

En nog legio andere biertjes en drankjes.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-03-2009 20:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



Ging hard ja. Hopen dat ze dat op 10 april beter hebben voorbereid.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Daan Access
Woest
Usericon van Daan Access
Posted 30-03-2009 21:33 by Daan Access Wijzig reactieProfiel van Daan AccessQuote dit berichthttp://www.myspace.com/daniel_dijkstra

Kwam binnen op de helft van Izegrim; raar zaal geluid, erg galmerig, dat maakte het niet echt aangenaam om naar te luisteren. Woeste band, maar vondt het wel wat stilletjes op het podium staan. Laatste nummers ging het nog wel even los.

T.L.P.: Woest! Helaas ook weer dat galmerige geluid, een dikke brij, dan was het bij Izegrim nog beter. Desondanks een super optreden, veel nieuwe nummers; ben benieuwd naar de nog uit te komen plaat.

Geen Monolith of Kalessin kunnen zien; vreetpauze bij de Turk (Laila), lekker trouwens wel erg zoute patat... maar goed dat is ruimschoots weg gespoeld met beugels Grolsscccch wie om 20.30 op waren

L.O.D Super woest, wou na obituary nog een shirtje kopen maar de merch was helaas al weg.

Obituary, muzikaal ok, braad presentatie op podium, kon mij verder weinig boeien.

Amon Amarth; band van de avond zeer genoten... topper was het viking schip, damm wat een foeilelijk ding



How about a nice cup of shut the fuck up!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-03-2009 21:49 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Duidelijk gevallen van smaken verschillen. L.o.t.d. had idd prima geluid. Amon amarth werd idd naar verloop van tijd beter, maar nog steeds een brij in mij oren. Obituary nogmaals voor mij echt veruit de beste van de avond! Maakt verder uiteraard allemaal niet uit, want het was gezellig.



Nix
Usericon van Nix
Posted 30-03-2009 21:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Gezellig, geknuffeld




@NotYourBitch; heb jij nog mannelijke visueel objectjes gezien?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 30-03-2009 22:00 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2009 21:54 schreef Nix het volgende:
Gezellig, geknuffeld




@NotYourBitch; heb jij nog mannelijke visueel objectjes gezien?

Jazekers!!Eén ervan stuurde na het feest gelijk een lief berichtje op gayspace. .
Ik was wel erg moe de hele dag,dus was niet echt in een bui om goed om me heen te kijken,maar als er iets lekkers voorbij loopt moet dat toch opvallen.Blijkbaar niet.Ja op het podium. .Oh en ik kreeg meneer Santolla nog achter me aan.
Jammer dat ik je niet heb gezien/gesproken.Next time?

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-03-2009 22:01]


=)


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-03-2009 22:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik heb één visueel objectje gezien. Weet eigenlijk niet eens wie 't is. Meer van die volgende keer!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 30-03-2009 23:09 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2009 22:15 schreef Nix het volgende:
Ik heb één visueel objectje gezien. Weet eigenlijk niet eens wie 't is. Meer van die volgende keer!

Niet gesproken?En is de kans groot dat je hem weer een x ziet?Good luck!


=)


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 30-03-2009 23:34 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht



De foto's staan online op www.metalshots.com



NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 31-03-2009 0:25 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Mooie picca's mrugly!
Of eigenlijk Bert die de foto's heeft geschoten.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 31-03-2009 0:28]


=)


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 31-03-2009 0:37 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 0:25 schreef NotYourBitch het volgende:
Mooie picca's mrugly!
Of eigenlijk Bert die de foto's heeft geschoten.


Thanks



spectre
Usericon van spectre
Posted 31-03-2009 7:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2009 21:33 schreef Daan Access het volgende:

Geen Monolith of Kalessin kunnen zien; vreetpauze bij de Turk (Laila)



Dan ga je eten tijdens de 2 bands die muzikaal de moeite waard waren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snark
Usericon van Snark
Posted 31-03-2009 8:06 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

rare gasten liepen daar rond...



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-03-2009 9:01 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Buiten roken = binnen scheten?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-03-2009 9:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 maart 2009 8:06 schreef Snark het volgende:
rare gasten liepen daar rond...




hehe, die linkse is Erik van LotD. Ben benieuwd hoe dat er op het podium dan heeft uitgezien



RGB
Usericon van RGB
Posted 31-03-2009 9:42 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2009 1:04 schreef NotYourBitch het volgende:
Alleen die beveiliging...

Wat was er aan de hand dan?


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 31-03-2009 11:39 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 9:42 schreef RGB het volgende:
Wat was er aan de hand dan?

Hm ik had dus echt een backstage-guest sticker gehad van Santolla,maar toen ik uit de kleedkamer van Obituary liep,want ik wilde ff naar KoK rukte zo'n security gast die sticker eraf en moest ik weg. .Terwijl ik dus eigenlijk overal achter mocht zijn.Ik zou nog ff babbeltje en foto maken met de gasten van KoK.maar helaas....
Was niet van plan uren te hangen,want moest weer vroeg weg.Anders had ik zelfs Amon Amarth afgekeken.


=)


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 31-03-2009 12:22 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Is wel op meer plekken zo hoor.
Al heb je een officiële backstage pas gekregen van het tour-management, dan nog mag je niet altijd overal zo maar binnen. De zaal zelf kan andere regels opleggen.



RGB
Usericon van RGB
Posted 31-03-2009 12:53 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 11:39 schreef NotYourBitch het volgende:
Hm ik had dus echt een backstage-guest sticker gehad van Santolla,maar toen ik uit de kleedkamer van Obituary liep,want ik wilde ff naar KoK rukte zo'n security gast die sticker eraf en moest ik weg. .Terwijl ik dus eigenlijk overal achter mocht zijn.Ik zou nog ff babbeltje en foto maken met de gasten van KoK.maar helaas....
Was niet van plan uren te hangen,want moest weer vroeg weg.Anders had ik zelfs Amon Amarth afgekeken.


Mmm wel lullig natuurlijk, maar Atak werkt alleen met eigen backstage(pols-)bandjes. Als een band backstage gasten wil toelaten moeten ze via de backstagemanager van Atak een polsbandje voor die mensen regelen (en daar wordt in principe niet moeilijk over gedaan).

[Dit bericht is gewijzigd door RGB op 31-03-2009 12:57]


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 31-03-2009 14:32 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Atak heeft geeneens een rookruimte! Nog niet eens een afdakje kan er van af. Hufters.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-03-2009 15:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 14:32 schreef Ziona het volgende:
Atak heeft geeneens een rookruimte! Nog niet eens een afdakje kan er van af. Hufters.

Nou nou, rustig even, hè! Ten eerste moet je daarvoor de gemeente dan wel de architechten hebben, maar zeker niet Atak zelf

Er wordt gekeken naar een oplossing.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 31-03-2009 15:07 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik zeg: Negeer dat rookverbod! Dan hoef ik tenminste niet meer die ranzige scheten te ruiken van de kerels voor me.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-03-2009 15:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 15:07 schreef Ziona het volgende:
Ik zeg: Negeer dat rookverbod! Dan hoef ik tenminste niet meer die ranzige scheten te ruiken van de kerels voor me.

Hehehe, nee, urenlang in de rook staan is lekker als je zelf niet rookt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 31-03-2009 15:22 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 31 maart 2009 15:17 schreef ZelThoR het volgende:
Hehehe, nee, urenlang in de rook staan is lekker als je zelf niet rookt


Dan ga je maar naar buiten.

(maar een goede afzuiging lost een hoop op natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 31-03-2009 15:22]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-03-2009 15:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 14:32 schreef Ziona het volgende:
Atak heeft geeneens een rookruimte!
quote:
Op 31 maart 2009 15:22 schreef Ziona het volgende:
Dan ga je maar naar buiten.


Ben ook mee naar buiten geweest, niet zeuren. En voor wat betreft dat met scheten; weet je ook wat niet-rokers hebben moeten meemaken al die jaren.



Tering, verheug me nu alweer op volgende keer in Atak, maar dan hopelijk met een beter geluid. Pestilence moet gewoon per-fect worden.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen