IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoo / tatoeage (design, tips, voorbeelden, mislukkingen) Vorige pagina | Volgende pagina
Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 22-11-2009 10:28 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

quote:
Op 21 november 2009 14:06 schreef Rotzak het volgende:
:')
Vieze nsber. Die tattoos zijn wel cool, ik ga eens een kijkje nemen daar. smaken verschillen nu eenmaal.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-11-2009 10:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Haha, juist niet, door mij heb je het snel kunnen aanpassen, zodoende heeft Kapo Grey niet genoeg tijd om je te verbannen


Against God and Government


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2009 10:35 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 22 november 2009 10:33 schreef Rotzak het volgende:
Haha, juist niet, door mij heb je het snel kunnen aanpassen, zodoende heeft Kapo Grey niet genoeg tijd om je te verbannen

Ja, maar zo wil men dat hier vaak niet zien...


 


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 22-11-2009 10:36 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

quote:
Op 22 november 2009 10:33 schreef Rotzak het volgende:
Haha, juist niet, door mij heb je het snel kunnen aanpassen, zodoende heeft Kapo Grey niet genoeg tijd om je te verbannen
Haha, ja ik vond het al raar dat je die post niet had gekwoot, hahaha en t was een geintje he, je zag m'n smiley toch wel.

Heb je trouwens nog meer tats als degene die je postte?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-11-2009 10:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 november 2009 10:36 schreef Kaaskop het volgende:
Haha, ja ik vond het al raar dat je die post niet had gekwoot, hahaha en t was een geintje he, je zag m'n smiley toch wel.

Heb je trouwens nog meer tats als degene die je postte?


Ik heb er nu vijf, die duivel van laatst, twee zwaluwen op beide schouder, en het metallica logo op mijn linker arm aan de binnenkant, en de Ball of Destruction van Madball op mijn borst, jij dan?


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2009 14:26 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 november 2009 13:04 schreef Zinquin het volgende:
Ja, dat weet ik, maar het is echt een heel goede tattooshop


Nee.


Zinquin
Weird is good! :D
Usericon van Zinquin
Posted 22-11-2009 18:24 by Zinquin (Redacteur) Profiel van Zinquinhttp://www.headbanger-heritage.com

quote:
Op 22 november 2009 14:26 schreef Schaep het volgende:
Nee.


Noem je mijn tattoo dan ook lelijk? Dat is niet lief!


If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing....


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2009 19:12 by Schaep Profiel van Schaep

Dat is waar.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-01-2010 16:17 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik ben nu serieus aan het nadenken over een tattoo, alleen het zelf ontwerpen gaat te moeilijk zijn, ik wil best een ingewikkelde piece en redelijk groot.
Ik weet welke dingen ik erin wil en hoe het er ongeveer uit zou moeten zien.
Kan je met een vaag idee en wat voorbeelden van de onderdelen die je erin wilt bij een tattoo artist terecht zodat hij er 1 geheel van kan ontwerpen vraag ik me af? Want dat lijkt me nog best ingewikkeld werk..


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-01-2010 16:23 by Lionheart Profiel van Lionheart

Wat voor een tatoeage wil je dan?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-01-2010 16:28 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Een back piece, van ongeveer de onderrug tot middenrug, misschien wel tot midden schouders. Hangt een beetje van de prijs af, al wil ik wel goed betalen voor kwaliteit. Best een groot ding, en best ingewikkeld dus, daarom wil ik er ook een fatsoenlijk ontwerp voor laten maken, wat ik zelf niet echt goed kan.

Ik heb er gelukkig nog genoeg de tijd voor, ben nu nog aan het afvallen en flink sporten, tattoos zijn toch mooier op een strak huidje. Maarja, dus nu op zoek naar iemand die goed kan ontwerpen, alleen vroeg me af of je daarvoor ook bij de tattoo artist terecht kon. *noob*


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 02-01-2010 16:38 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 2 januari 2010 16:28 schreef VodeVilicious het volgende:
Een back piece, van ongeveer de onderrug tot middenrug, misschien wel tot midden schouders. Hangt een beetje van de prijs af, al wil ik wel goed betalen voor kwaliteit. Best een groot ding, en best ingewikkeld dus, daarom wil ik er ook een fatsoenlijk ontwerp voor laten maken, wat ik zelf niet echt goed kan.

Ik heb er gelukkig nog genoeg de tijd voor, ben nu nog aan het afvallen en flink sporten, tattoos zijn toch mooier op een strak huidje. Maarja, dus nu op zoek naar iemand die goed kan ontwerpen, alleen vroeg me af of je daarvoor ook bij de tattoo artist terecht kon. *noob*


Ik zou gewoon goed op internet kijken welke artiest dingen maakt die je mooi vindt. Dan een keertje langs gaan en bespreken wat je in gedachten hebt en in overleg met de artiest hem/haar het ontwerp laten maken.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-01-2010 16:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 november 2009 19:12 schreef Schaep het volgende:
Dat is waar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-01-2010 16:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Iemand goede ervaringen met een artist in de omgeving limburg/brabant?

Ik wilde eventueel naar wildcat gaan in belgie, dus verder weg mag ook wel.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-01-2010 16:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-01-2010 16:49 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Heb je een vliegticket?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-01-2010 16:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik heb nog wel een ticket Teheran - Omsk omdat die in de aanbieding was, maar ik denk niet dat dat je veel op weg zal helpen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2010 11:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 januari 2010 16:17 schreef VodeVilicious het volgende:
Kan je met een vaag idee en wat voorbeelden van de onderdelen die je erin wilt bij een tattoo artist terecht zodat hij er 1 geheel van kan ontwerpen vraag ik me af? Want dat lijkt me nog best ingewikkeld werk..


Jazeker kan dat! Gewoon een tattooshop/artiest uitzoeken die jou aanstaat (kijk eens rond op internet, kijk op tons of tattoos forum). Men geeft je geen prijsopgave per mail/telefonisch, daarvoor moet je echt persoonlijk langs gaan in de shop en je wensen doorspreken. Artiest kan je ontwerp verder afmaken en naar jouw zin aanpassen, zo vaak als nodig. Mocht je een afspraak maken, wees er op verdacht dat de wachttijden soms wel een jaar kunnen duren (hoeft niet, maar meeste goede shops hebben een wachtlijst). Afspraak maken is vaak direct een aanbetaling doen, een deel van de kostprijs. Zo'n rugstuk kost donders veel geld, ga er geen maximum aan hangen maar zorg ervoor dat het gaat worden zoals jij wilt en niet op bezuinigen ivm de centen. Reken ook op een behoorlijke lange zit, aantal sessies van een paar uur. Maar leuk, ben benieuwd naar het resultaat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-01-2010 11:13 by Forever After Profiel van Forever After

Vode moet eens wat vaker Discovery kijken.


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2010 11:35 by MMayo Profiel van MMayo

Welnee.. daar loop je de shop naar binnen, 5 minuten wachten en men gaat je tattoo zetten.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-01-2010 11:49 by Forever After Profiel van Forever After

Niet verder vertellen, maar dat lijkt maar zo omdat het voor een tv programma is.

Waar het mij om ging was om aan te geven dat haar vraag mbt het maken van het ontwerp daar beantwoord is.

Onlangs bij Miami Ink moest een gast na een week (of twee) nog maar eens terugkomen voor het ontwerp en/of de tatto zetten.


 


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 03-01-2010 11:55 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik kijk geen tv.

Thx Mayo!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-01-2010 14:02 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 3 januari 2010 11:49 schreef Forever After het volgende:
Onlangs bij Miami Ink moest een gast na een week (of twee) nog maar eens terugkomen voor het ontwerp en/of de tatto zetten.


Dat is gewoon in scene gezet hoor.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-01-2010 14:04 by Count Steel Profiel van Count Steel

Reken op 100E per uur, als men het goedkoper doet: niet doen!

Tip: Rob Admiraal, Amsterdam


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-01-2010 14:04 by Count Steel Profiel van Count Steel

Bij Miami Ink komen de klanten binnen met een zendertje in hun kontzak :')


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen