IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoo / tatoeage (design, tips, voorbeelden, mislukkingen) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-03-2010 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

OK ok, tattoer een L op je rchter schouder en een R op de linker

voor de verwarring


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-03-2010 22:14 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 1 March 2010 22:09 schreef ElitE het volgende:
Ik zit al langer te denken aan een soort week agenda op mn hand.


Dan zou ik zo'n tijdelijke vijf-jaars tattoo nemen, dan kun je een keer in de vijf jaar weer op een schone lei beginnen en als je terug wil in je archief kun je de inkt uit je lymfklier peuteren

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-03-2010 22:14]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-03-2010 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

tattoeer wc papier op de binnenkant van je hand dan ..


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 02-03-2010 2:47 by pitboss Profiel van pitboss

Of kijk eerst eens de film Memento als je iets met agenda items wilt zetten. Misschien bedenk je je wel


Por Vida


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2010 9:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 March 2010 2:47 schreef pitboss het volgende:
Of kijk eerst eens de film Memento als je iets met agenda items wilt zetten. Misschien bedenk je je wel


Ik zou dan alleen een raster met maandag tm vrijdag willen. anders ben ik binnen 3 weken een neger.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


R.
Usericon van R.
Posted 02-03-2010 10:57 by R. Profiel van R.

Ik ben op zoek naar een 'gruizige' baphomet voor op mijn onderarm. Weet iemand een goede artiest?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-03-2010 11:24 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Mijn Baphomet is niet zo gruizig, wel lekker old school met die kleurtjes


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


R.
Usericon van R.
Posted 02-03-2010 11:32 by R. Profiel van R.

Ah gaaf, nooit gezien! Kan je eens een foto posten?

denk erover om hem zelf te tekenen, heb wel wat gave ideeën rondsluipen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2010 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Loop eens een tattoozaak binnen .. vertel wat je wilt met voorbeelden ..


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 02-03-2010 22:17 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

Over Baphomet tattoo's gesproken, deze staat nu al zo'n 3 jaar op mijn rug :


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-03-2010 21:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



Juist.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-03-2010 21:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Sebiet klaagt hij dat hij in slaap gevallen is enzo


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 25-03-2010 19:14 by Bijlensmid Profiel van Bijlensmid

Afgelopen zondag mijn eerste tat laten zetten. Hij begint nu al wel te jeuken, maar dat hoort erbij.





Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2010 19:18 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 March 2010 19:14 schreef Bijlensmid het volgende:
Afgelopen zondag mijn eerste tat laten zetten. Hij begint nu al wel te jeuken, maar dat hoort erbij.





Ghehe je wist nog niet of die op je borst, bovenarm of elders moest komen?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-03-2010 19:21 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 2 March 2010 22:17 schreef Filth Lucre het volgende:
Over Baphomet tattoo's gesproken, deze staat nu al zo'n 3 jaar op mijn rug :



Gaaf, zoiets kom er bij mij ook op als het moment (lees: geld) daar is. Niet per direct een baphomet maar wel een doorlopend iets over mijn schouders en rug.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 25-03-2010 19:22 by Bijlensmid Profiel van Bijlensmid

Hehe ja klopt, ik zat eerst onder de kruizen, maar uiteindelijk toch voor het schouderblad gekozen omdat ik dacht dat ie daarop toch toch het mooist uit de... Uh... Pols kwam!


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-03-2010 19:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 March 2010 19:14 schreef Bijlensmid het volgende:
Afgelopen zondag mijn eerste tat laten zetten. Hij begint nu al wel te jeuken, maar dat hoort erbij.





Oeh SATAN!

Hehe, wel handig dat je redelijk open eindes hebt aan dat kruis, als je alsnog christelijk wordt kan je er zo een stuk onderaan bij laten tattoëren. Goed bedacht!


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-03-2010 19:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 25 March 2010 19:23 schreef MR. N het volgende:
Oeh SATAN!

Hehe, wel handig dat je redelijk open eindes hebt aan dat kruis, als je alsnog christelijk wordt kan je er zo een stuk onderaan bij laten tattoëren. Goed bedacht!




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 25-03-2010 19:36 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 25 March 2010 19:21 schreef Metalhead22 het volgende:
Gaaf, zoiets kom er bij mij ook op als het moment (lees: geld) daar is. Niet per direct een baphomet maar wel een doorlopend iets over mijn schouders en rug.


Thanks !
Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Heb mijn volgende tatoo ook al weer helemaal in mijn hoofd, maar duurt waarschijnlijk wel weer effe voordat ik daar het geld voor bij elkaar heb.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 25-03-2010 19:40 by Bijlensmid Profiel van Bijlensmid

quote:
Op 25 March 2010 19:23 schreef MR. N het volgende:
Oeh SATAN!

Hehe, wel handig dat je redelijk open eindes hebt aan dat kruis, als je alsnog christelijk wordt kan je er zo een stuk onderaan bij laten tattoëren. Goed bedacht!


Nou, ik zal aan je denken wanneer die tijd komt. Tot die tijd blijft dit gewoon mooi het werk van de Satan.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meningen over de kwaliteit van de tattoo; mooi/niet mooi, wat kon anders/beter, etc?


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-03-2010 19:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Vind hem wel goed gezet, maar ik zou persoonlijk nooit zoiets laten zetten. Maar gelukkig is het een vrij land mijn satanszoon!


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-03-2010 19:49 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 25 March 2010 19:22 schreef Bijlensmid het volgende:
Hehe ja klopt, ik zat eerst onder de kruizen, maar uiteindelijk toch voor het schouderblad gekozen omdat ik dacht dat ie daarop toch toch het mooist uit de... Uh... Pols kwam!


Wauw. Dus je loopt die zaak in, laat wat krabbelen op borst, schouder en rug, en hakt ter plekke de knoop door? Weet niet of ik nou moet huilen om je onbezonnenheid of je respecteren voor je besluitvaardigheid .. Wat kwaliteit betreft: zou zelf nooit zoiets zetten, maar ziet er wel 'strak' uit zo, scherp gezet, geen uitlopers. Maar goed, ik ben een leek, inktvrij, dus echt veel weet ik er niet van. Leuk effect met die slagschaduw achter dat geval om het kruis heen, geeft nog wat meer diepte mee.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-03-2010 19:59 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

Ben het wel met Valorian eens over die besluitvaardigheid etc

Volgens mij is de tattoo prima gezet: ziet er strak uit etc, wel aardig lijnwerk etc, maar je ziet het pas echt goed als hij er een tijdje op zit

Zelf zal ik zoiets niet laten zetten, omdat hetgeen totaal niet mijn smaak is. Gelukkig hoef ik er niet mee te lopen.... maargoed, zo zullen een hoop mensen wel over mijn tattoo's denken en dat is ieders goed recht

zolang je er zelf 100% achter staat, doet het er eigenlijk ook geen fuck toe wat anderen er van vinden toch?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 25-03-2010 20:38 by Bijlensmid Profiel van Bijlensmid

quote:
Op 25 March 2010 19:49 schreef Valorian het volgende:
Wauw. Dus je loopt die zaak in, laat wat krabbelen op borst, schouder en rug, en hakt ter plekke de knoop door? Weet niet of ik nou moet huilen om je onbezonnenheid of je respecteren voor je besluitvaardigheid ..


De tattoo was al ruimschoots vóór het tattoëren ontworpen, dus over de tattoo op zich was ik al volledig vastbesloten. Ik twijfelde eerst alleen nog over de plek waar ie zou komen, omdat ik op mijn bovenarm(en) later hoogst waarschijnlijk een ander ontwerp wil laten zetten, en op mijn borst kwam ie er tóch niet zo mooi uit te zien, zoals ik dat in gedachten had. Eerst even alsnog een kijkje nemen van tevoren, kan nooit kwaad. Vandaar dan ook de blauwdrukken van de tattoo op verschillende plaatsen (dit is dus niet zomaar 'wat gekrabbel'). Toen ik de blauwdruk op mijn schouderblad zag staan, was ik opeens helemaal zeker dat het die plek zou worden; hij staat er gewoon góed! Anderzijds had ik hem niet laten zetten, of anders had ik er nog eens goed over nagedacht. Met het bovengenoemde in gedachten, heb ik dus inderdaad ter plekke de knoop doorgehakt.

quote:
Wat kwaliteit betreft: zou zelf nooit zoiets zetten, maar ziet er wel 'strak' uit zo, scherp gezet, geen uitlopers. Maar goed, ik ben een leek, inktvrij, dus echt veel weet ik er niet van. Leuk effect met die slagschaduw achter dat geval om het kruis heen, geeft nog wat meer diepte mee.


Inderdaad, smaken verschillen, maar in ieder geval goed om die positieve punten te horen over het technische gedeelte.


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-03-2010 21:02 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 25 March 2010 19:14 schreef Bijlensmid het volgende:
Afgelopen zondag mijn eerste tat laten zetten. Hij begint nu al wel te jeuken, maar dat hoort erbij.





Ziet er goed uit. Alleen had ik zelf niet voor een stuk drijfhout gekozen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen