IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gothic, hoe is het je gaan intereseren ? Vorige pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-11-2003 11:47 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

de muziek is me door eigen interesse en door stimulans van m'n broer me gaan interesseren (zo'n 4 jaar geleden), en wat er buiten de muziek bij schijnt te horen zal mij me aan me reet roesten. (sorry hoor)

Gothic metal vind ik geweldig, de kleding, levenswijze en alles wat daar bij hoort laat ik allemaal lekker langs me heen gaan.

Nee, ik lees geen horror, ben niet geinteresseerd in wicca en ik heb geen gothic-kleding (enz enz enz), maar dat maakt mijn liefde voor de muziek er echt niet minder op.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-11-2003 11:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

@goblinjester
Het ging hier over gothic hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 01-11-2003 17:15]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-11-2003 11:52 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 17:15 schreef Black eye het volgende:
hoe zijn jullie (de gothic fans) in aanraking gekomen met gothic rock muziek. hoe is de interessen onstaan,en hoe heeft het je leven beinvloed tot de dag van vandaag..




Hier haalde ik (en uit de reacties) dat 't om meer dan alleen de muziek ging.
Goed, wat ik bedoelde was dus dat de muziek en de rest eromheen voor mij niets met elkaar te maken hoeven hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 01-11-2003 11:54]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 01-11-2003 14:07 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik vindt vaak de muziek er minder leuk van worden als ik zo'n jandoedel met make-up en een CoF shirt aan het OOK leuk zie vinden.
Dan wil ik toch liever niet geassoscieerd worden met dat soort shit, maarja, de meeste death en black-liefhebbers zijn ook uber-losers.

Pfff.... ik brei er wel een keer een eind aan. gewoon lekker Corry Konings en Jaques Herb gaan luisteren.


Dit slaat nergens op.


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-11-2003 17:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 11:52 schreef Chantalie het volgende:
Hier haalde ik (en uit de reacties) dat 't om meer dan alleen de muziek ging.
Goed, wat ik bedoelde was dus dat de muziek en de rest eromheen voor mij niets met elkaar te maken hoeven hebben.

Sorry, ik had het tegen die kerel voor je, je poiste te snel tussen me door.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-11-2003 18:47 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 11:49 schreef Sater het volgende:
@goblinjester
Het ging hier over gothic hoor...


Mijn verhaal toch ook?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 01-11-2003 19:09 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

kun je de titel van dit topic niet beter : Gothic, hoe kan het je interesseren noemen?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2003 19:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 18:47 schreef goblinjester het volgende:
Mijn verhaal toch ook?


Hallo, ff wakker worden...

Gothic en "gothic metal" zijn twee verschillende genres.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-11-2003 19:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

toen ik ooit eens lang geleden 15 was ben ik naar een undergroudn gothic feest geweest (de int. editie van Insula Avalonia) dat vond ik toen wel heel gaaf enzo, niet dat ik daar met iemand gepraat heb behalve dan met de mensen die bij me waren.
Het sprookjesachtige erom heen is heel mooi, maar ik ben toch te nuchter daarvoor, ik kan me niet in 1 iets compleet laten gaan.
Ik kan zowieso niet 1 iets moet altijd meer..


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 01-11-2003 19:27 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 19:25 schreef ghoulliette het volgende:Ik kan zowieso niet 1 iets moet altijd meer..


Ik bied me aan als vrijwillige 2e man


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-11-2003 19:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



zo bedoelde ik het niet helemaal


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 19:30 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

neej neej.....



Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 01-11-2003 19:33 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 19:28 schreef ghoulliette het volgende:


zo bedoelde ik het niet helemaal


helaasch, ik bedoelde het ook niet zo


of stiekem toch


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 19:35 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

hier bloeit iets...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-11-2003 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee hoor ik ben al in bloei


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-11-2003 19:41 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

zonnebloem?



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-11-2003 11:31 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 19:12 schreef altx het volgende:
Hallo, ff wakker worden...

Gothic en "gothic metal" zijn twee verschillende genres.


Ok je hebt gelijk. Sorry allemaal van mijn verhaaltje, die zou eigenlijk ergens anders moeten staan.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 02-11-2003 13:38 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 31 oktober 2003 21:18 schreef katharina het volgende:
Haha
maar nu ga je toch wel mee naar een gothic (ale gow toegeving: beetje metal) fuif in de tequila he !!



Zoals eerder vermeld is gothicmetal iets anders dan gothic... en ik heb niet veel 'gothic' gehoord op die fuif buiten wat sporadisch Das Ich en consoorten... wel jong volk daar tegenwoordig zeg.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen