IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gothic, hoe is het je gaan intereseren ? Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-03-2002 16:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 21 maart 2002 16:39 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Verder zijn het vast hele aardige, leuke jongens...



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-03-2002 16:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 25-03-2002 21:04 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 14 maart 2002 17:15 schreef rajackar het volgende:
niet, en dat wil ik graag zo houden


*gives hand*


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


caile1
Usericon van caile1
Posted 02-05-2002 10:52 by caile1 Wijzig reactieProfiel van caile1Quote dit berichthttp://asl.to/caile

Begonnen met naar black/death metal te luisteren. Ik miste iets: melodie. En ziedaar muziek met melodie, klassieke invloeden, enz. Gothic het werd een passie.
Wat vinden jullie trouwes van de nieuwe van Nightwish?


schoonheid is een ziel verbrandt in het water van geluk


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 02-05-2002 11:34 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Tja. Eerst ben ik naar metaal toe gegaan maar dat ging toch vervelen. En ik heb altijd al van klassieke muziek gehouden en tata ik hoorde gothic-metal (fantasie metaal) . Dat vond ik al een stuk beter. Toen ben ik gothic gedichten gaan lezen en me wat meer voor de achterliggende ideen gaan interreseren. Uiteindelijk ben ik bij de Industrial, Darkwave aan beland.
En tegenwoordig luister ik weer volop klassiek LOL
Vooral harpshicord vind ik erug mooi. Dat heeft zoiets middeleeuws. Ik ben echt zon fantasie fan. Ik vind de middeleeuwse look ook het mooist of de ik ben een oude tovenaar look


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-05-2002 11:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Alle metalheads die zichzelf zo openminded vinden maar zich hier toch negatief hebben uitgelaten, moeten zich heel diep gaan schamen...

Sorry dat ik het zeg, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die vinden dat top40-luisteraars nergens voor openstaan, maar die zelf eigenlijk geen steek beter zijn.

Dus als je je aangesproken voelt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 02-05-2002 12:51 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik doe niet aan gothic


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 02-05-2002 12:52 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 2 mei 2002 10:52 schreef caile1 het volgende:
Begonnen met naar black/death metal te luisteren. Ik miste iets: melodie. En ziedaar muziek met melodie, klassieke invloeden, enz. Gothic het werd een passie.
Wat vinden jullie trouwes van de nieuwe van Nightwish?


Nichtwish is natuurlijk enorm kut. Melodie is trouwens toch datgene dat door het drumstel wordt aangebracht?



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 02-05-2002 12:52 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 2 mei 2002 12:51 schreef soepkoeltoer het volgende:
ik doe niet aan gothic

EN TERECHT!


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 02-05-2002 12:55 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 12:52 schreef rajackar het volgende:
EN TERECHT!


doe alleen aan metal, hehehe


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 02-05-2002 13:18 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Het valt me op dat van de die-hard metal mensen op dit forum een hoop een hekel aan gothic hebben. Dit zelfde is bij de gothic scene weer andersom alleen wel minder.
Ik zelf luister en metal (alhoewel heel weinig) en gothic 24/7 .
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan elkaars muziek hebben. Ik ken zat metalers en zat goths maar in de real life is dit probleem er niet.
Best wel raar. Volgens mij echt een internet prob.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2002 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*schudt de hand/poot van azrael*
Ik luister ook van alles, veel gothic, darkwave folk etc, maar ook death metal, grind, doom.

Men moet gothic altijd afzeiken om te laten zien hoe bruut en true ze wel niet zijn.

Ach ja, zeikerds zul je altijd hebben, ik luister lekker naar muziek die ik waardeer.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-05-2002 13:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 13:18 schreef Azrael het volgende:
Het valt me op dat van de die-hard metal mensen op dit forum een hoop een hekel aan gothic hebben. Dit zelfde is bij de gothic scene weer andersom alleen wel minder.
Ik zelf luister en metal (alhoewel heel weinig) en gothic 24/7 .
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan elkaars muziek hebben. Ik ken zat metalers en zat goths maar in de real life is dit probleem er niet.
Best wel raar. Volgens mij echt een internet prob.

Ik kan ook nauwelijks gothic aanhoren. Nou... ouwe Sisters of Mercy soms wel (zie trouwens m'n eerdere posts in dit topic hierover). Maar via internet kan je sneller op elkaars smaak afgeven. Sla een willekeurig black metal topic open bv. daar zie je het ook. Of het Manowar topic .
Ik heb trouwens liever gothic dan gothic metal. En het geaffecteerde 'ik voel me zo miserabel' toontje is wat vooral afstotend werkt.

Over gothic: ik heb nu dus een paar keer 'In Absentia Christi' van Monumentum geluisterd en die is tof!! De zang van die kerel vind ik weer eh... klote maar verder, te gek! Zou je zoiets ook gothic noemen? (zoekt naar raakvlakken )


caile1
Usericon van caile1
Posted 03-05-2002 10:11 by caile1 Wijzig reactieProfiel van caile1Quote dit berichthttp://asl.to/caile

quote:
Op 2 mei 2002 12:52 schreef General Skullfucker het volgende:
Nichtwish is natuurlijk enorm kut. Melodie is trouwens toch datgene dat door het drumstel wordt aangebracht?

Ik zal je moeten teleurstellen; Dat noemen ze ritme!!!


schoonheid is een ziel verbrandt in het water van geluk


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 03-05-2002 20:22 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 13:18 schreef Azrael het volgende:
Het valt me op dat van de die-hard metal mensen op dit forum een hoop een hekel aan gothic hebben. Dit zelfde is bij de gothic scene weer andersom alleen wel minder.
Ik zelf luister en metal (alhoewel heel weinig) en gothic 24/7 .
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan elkaars muziek hebben. Ik ken zat metalers en zat goths maar in de real life is dit probleem er niet.
Best wel raar. Volgens mij echt een internet prob.


metal en gay/gevoelig/zeurderig/onzinnig gaan niet samen.


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 03-05-2002 20:53 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 13:22 schreef Jenje het volgende:
*schudt de hand/poot van azrael*



Haha schudt poot
hehe


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 03-05-2002 20:56 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2002 20:22 schreef schaambaard het volgende:
metal en gay/gevoelig/zeurderig/onzinnig gaan niet samen.
7

Bah nu snap ik waarom er NAZI bij je naam staat. Gothic gay? Tuurlijk schaambaard (hahwat verwacht je van iemand met zo'n naam)
Onzinnig is gothic zeer zeker niet. Er is GEEN muziekstijl die meer diepgang als gothic heeft.
En gevoelig dat is een kwestie van smaak maar ik vind gevoelige muziek erug cool.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-05-2002 21:17 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Gothic gothic, ik heb hier nog een gothicindustrialelectroband die de meesten van jullie als metalhead toch wel zullen kunnen apprecieren lijkt me, : WUMPSCUT : nl, luister es, misschien vind iemand het wel cool!!! Verder vind ikzelf Diary Of Dreams ook nog goed... om af te sluiten dit er toch nog ff aan toevoegen: gothic

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 03-05-2002 21:17]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-05-2002 21:22 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Bwah...ik ben ernaar beginnen luisteren omdat ik naast van metal erg veel van new wave hou...en mijn donkere kant heeft er ook veel mee te maken...de laatste bals zijn echter zielig(dat slechte Engels!Dat gebonk!Dat fake-emotionele!)...geef mij maar de ouwe stuff en dan zie je me dansen tot de zon opgaat...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 04-05-2002 11:37 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Als iemand gevoelens heeft voor een vrouw dan is dat gay ? en als je liever de hele dag met jongens omgaat dan is dat niet gay ?
iedereeen zijn defintie van gay . ik denk dat als iemand gepreoccipeerd is met het feit of iets en hij wel of niet gay is , dat dat al genoeg indicatie is dat deze persoon bang is dat hij dat is .
als je gevoelens hebt voor een vrouw ,ben je in ieder geval ,niet gay .



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 11:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou als een vent met rokjes aanloop en make up vind ik dat aardig GAY jah....


Ik, Wil Schuurman


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-05-2002 13:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Schotten met doedelzakken zijn ook gay...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 07-05-2002 8:12 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Dit topic gaat over hoe gothic je is gaan interesseren, niet over of iets gay is of niet (lekker belangrijk).....graag on topic!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 07-05-2002 19:26 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Niet, vind er niks aan.


Drink met matuh............., nooit alleen.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 07-05-2002 20:29 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Hoe het me is gaan interesseren?, weet ik veel....
Ineens had ik Draconian Times (Paradise Lost), Enter (WT) en October Rust (TON) in huis , de 1e 2 genoemden had ik gewoon zelf ontdekt......de 3e geleend...
Later ontdekte ik gewoon meer en meer....
de melancholie/sfeer staat mij wel aan.

Ben later Sisters of Mercy en The Mission ook wel gaan waarderen, heb pas een plaat van London After Midnight gehoord, errug goed.
Ook Die Verbannten Kindern Evas en Weltenbrand vink wel relax....

En van de poppekast eromheen trek ik me gewoon geen reet aan: loop gewoon in een spijkerbroek rond.
Ook al lijkt de zanger van Lacrimosa meer op een vrouw dan de zangeres, het is gewoon goeie muziek.
En het moet Queen verboden worden zonder Freddy op te treden.

PS.
ik val uitsluitend op vrouwen



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen