IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gothic, hoe is het je gaan intereseren ? Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-08-2002 14:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ok, ik zal je uit je lijden verlossen: Lees alsjeblieft ff de eerste paar pagina's van dit topic. Daar worden namelijk een aantal gothic bands genoemd. Dan heb je een beetje een idee waar dit topic over gaat.

[edit] Bedoeld voor Count. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 15-08-2002 14:27]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 15-08-2002 14:27 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

heb je hem weer kom es online heos


fear me! why?..just do it!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 15-08-2002 14:28 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

IK WEET WAAR DIT TOPIC OVER GAAT

ER STOND DUS HOE WE IN AAN RAAKING KWAMEN MET GOTHIC EN DAT GEDOE ER STOND ONDER OOK NOG BIJ plus DE JAREN 80...IK ZEG DUS ME ZEGJE EN KRIJG IK DIT WAT ME DUS GEEN FUCK BOEIT.................................


fear me! why?..just do it!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-08-2002 14:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 14:28 schreef Count het volgende:
IK WEET WAAR DIT TOPIC OVER GAAT

ER STOND DUS HOE WE IN AAN RAAKING KWAMEN MET GOTHIC EN DAT GEDOE ER STOND ONDER OOK NOG BIJ plus DE JAREN 80...IK ZEG DUS ME ZEGJE EN KRIJG IK DIT WAT ME DUS GEEN FUCK BOEIT.................................


Hey, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Btw, er stond nog wat achter dat "jaren 80"...

Maar ja, ooit zul je hier om kunnen lachen: Dat je in het gothic topic hebt lopen roepen dat je The Sisters of Mercy niet kent. Ik ga toch ook niet in een metal-topic lopen roepen dat ik Black Sabbath niet ken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 15-08-2002 14:36 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

sorry dan maar black sabbath zijn maar 1/2/3nummertjes goed...

en ik voel me niet aangevallen ik dacht dat ie het over zulke dingen had hoe we in aanraking kwamen met de metal industry..



fear me! why?..just do it!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-08-2002 14:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 14:36 schreef Count het volgende:
sorry dan maar black sabbath zijn maar 1/2/3nummertjes goed...

en ik voel me niet aangevallen ik dacht dat ie het over zulke dingen had hoe we in aanraking kwamen met de metal industry..




Ok dan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 15-08-2002 23:24 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 0:35 schreef Asherah het volgende:
Dat is toch niet de vraag van dit topic in feite...? Ik kan me vergissen natuurlijk.


Inderdaad je hebt je vergist, ik zal even je geheugen opfrissen;

quote:
Op 14 maart 2002 17:15 schreef Black eye het volgende:
hoe zijn jullie (de gothic fans) in aanraking gekomen met gothic rock muziek. hoe is de interessen onstaan,en hoe heeft het je leven beinvloed tot de dag van vandaag.hoe heeft jullie omgeving er op gereageerd,en hoe ben jij je gaan kleden.droeg je altijd al zwart,of is dat met de muziek gekomen,of heb je daar gewoon maling aan?

met gothic bedoel ik niet alleen de g-rock maar ook de industrial, en de jaren 80 drum computer muziek.

graag jullie reacties


Na aanleiding van deze topic schreef ik gisteren dus hoe ik met Gothic en de kledingstijl in aanraking ben gekomen.
Het is een heel leuke stijl van kleren dragen
, met mooie zwarte shirts voor de jongens en voor de meisjes vaak mooie zwarte jurkjes met bijbehorende ketingkjes of andere sieraden.
Een mooi voorbeeld is te zien een paar pagina's terug. Een foto van een meisje in Gothic kleding. Ronduit schitterend.




you say you're men, we know you're cowards


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-08-2002 23:26 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Welke foto? Ik ben dol op mooie jurken kijken!!

Was vanmiddag blij te zien dat Alcatraz online een nieuwe collectie heeft!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 15-08-2002 23:27]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 15-08-2002 23:29 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 23:26 schreef Vampie het volgende:
Welke foto? Ik ben dol op mooie jurken kijken!!

Was vanmiddag blij te zien dat Alcatraz online een nieuwe collectie heeft!

thanks was helemaal vergeten daar nog eens te kijken


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-08-2002 23:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Niet zo veel helaas..maar de 1e 2 nieuwe zijn schitterend!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-08-2002 23:31 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

NIET! en dat hou ik zo.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-08-2002 23:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 augustus 2002 14:36 schreef Count het volgende:
sorry dan maar black sabbath zijn maar 1/2/3nummertjes goed...


GIJ HEIDEN, GODSLASTERAAR, Black Sabbath heeft veeeeeeeeeel goeie nummers, Black Sabbath heerscht GVD

Maar nu ontopic, hoe ben ik met gothic in aanraking gekomen, wel:
Kreeg eens van mijn overbuur een cd van Lacrimosa mee, vond het direct goed, heb dan ook eens andere groepen leren kennen zoals Inkubus Sukkubus, Goethes Erben, Das Ich, en nog een paar. Kleedde me dan ook helemaal in het zwart, droeg nog geen sierraden (had er geen geld voor )

En dit was mijn 3000ste post, joepie


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-08-2002 0:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 23:56 schreef beli mawr het volgende:
GIJ HEIDEN, GODSLASTERAAR, Black Sabbath heeft veeeeeeeeeel goeie nummers, Black Sabbath heerscht GVD

Maar nu ontopic, hoe ben ik met gothic in aanraking gekomen, wel:
Kreeg eens van mijn overbuur een cd van Lacrimosa mee, vond het direct goed, heb dan ook eens andere groepen leren kennen zoals Inkubus Sukkubus, Goethes Erben, Das Ich, en nog een paar. Kleedde me dan ook helemaal in het zwart, droeg nog geen sierraden (had er geen geld voor )

En dit was mijn 3000ste post, joepie
En toen had je folk ontdekt en toen was je heerschend


ibanez
RG550desertsunyellow
Usericon van ibanez
Posted 07-09-2003 3:20 by ibanez Wijzig reactieProfiel van ibanezQuote dit bericht

gothic is zo GAY ik zal er zeker niet mee in aanraking komen....


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 07-09-2003 3:26 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Zo, wat ben jij gaaf zeg. Sukkel.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 07-09-2003 4:34 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 14:35 schreef altx het volgende:
Hey, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Btw, er stond nog wat achter dat "jaren 80"...

Maar ja, ooit zul je hier om kunnen lachen: Dat je in het gothic topic hebt lopen roepen dat je The Sisters of Mercy niet kent. Ik ga toch ook niet in een metal-topic lopen roepen dat ik Black Sabbath niet ken...


umm gothic zijn en sisters of mercy niet kennen? *valt van haar stoel af van het lachen*



Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 9:33 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

gothic


Aart
Usericon van Aart
Posted 07-09-2003 10:59 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 18:07 schreef Vargen666 het volgende:
Gothicmetal ging mij interesseren toen ik nog niet al te lang naar metal luisterde. Mij interesse ging verloren toen ik er geen reet meer aan vond...


Deze omschrijving past ook perfect bij mij . Bij mij was het meer de Gothic Rock eigenlijk. Zie het maar als een soort van opstapje naar het betere werk (Black / Death / Thrash Metal).



Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-09-2003 12:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 9:33 schreef natassja het volgende:
gothic


Jij hebt altijd van die goed onderbouwde posts...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-09-2003 13:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 14:35 schreef altx het volgende:
...dat ik Black Sabbath niet ken...


Wie


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 13:22 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 12:13 schreef altx het volgende:
Jij hebt altijd van die goed onderbouwde posts...


wat snap je er niet aan dan?


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-09-2003 13:38 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 13:22 schreef natassja het volgende:
wat snap je er niet aan dan?


Hij snapt het wel. Het is gewoon niet onderbouwt.


this user is dead


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-09-2003 13:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 13:38 schreef JFrost het volgende:
Hij snapt het wel. Het is gewoon niet onderbouwt.
d


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 13:41 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

waarom zou ik iets onderbouwen als mijn mening duidelijk is


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-09-2003 13:42 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 13:41 schreef natassja het volgende:
waarom zou ik iets onderbouwen als mijn mening duidelijk is


Je bent dom.

(In dit geval is onderbouwing natuurlijk totaal overbodig.)


this user is dead


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen