IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Meads of Asphodel Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-12-2008 20:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gek dat er over deze band nog geen topic bestaat.
The Meads of Asphodel is een wat vreemde Britse band die ergens het midden houdt tussen black-metal, avant-garde, psychedlica, experimentele metal en wie weet wat nog allemaal. Feit is wel dat dit een hoogst originele band is die (gelukkig) ook sterke nummers weet te schrijven. Persoonlijk ben ik nogal wild van Jihad (split met Mayhem) en van Damascus Steel.



Discografie:

The Bemoaning of Metatron (demo - 1998 )
Metatron And The Gleaming Red Serpent (demo - 1999 )
The Watchers Of Catal Huyuk (demo - 1999 )
The Excommunication Of Christ (CD - 2001 )
Jihad - Freezing Moon (Split - 2002 )
Exhuming The Grave Of Jeshua (CD - 2003 )
The Mill Hill Sessions (CD - 2004 )
Damascus Steel (CD - 2005 )
In the Name of God, Welcome to Planet Genocide (CD - 2006 )
Life is Shit (EP - 2007 )



Nog fans?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-12-2008 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Erg gave band inderdaad


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2008 20:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ken die split met mayhem als enige en vond die echt geen fuck aan. kan misschien ook wel komen omdat ik nogal fan ben van de oude mayhem en het contrast te groot was voor me maar nee, het nodigde ook niet uit om meer van ze te gaan luisteren


Je moeder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-12-2008 21:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan doe dat toch maar eens


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2008 21:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zal ik doen


Je moeder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-12-2008 21:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gave band, alleen al tijden niet meer gehoord, mijn dank aan de topicstarter voor het opfrissen van mijn geheugen


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-12-2008 23:35 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Ben in het bezit van Damascus Steel, ooit voor een schamele 2 euro op de kop getikt. Belachelijk eigenlijk dat kwaliteit zo cheap kan zijn. Mirai van Sigh speelt ook wat toetsels op dat album.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-12-2008 23:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ken alleen de split met Mayhem (Freezing Moon), heb die destijds vooral gekocht voor Mayhem. Goede aanschaf, een paar euro en dan heb je alle Mayhem studio-opnames die ooit met Dead op vocals gemaakt zijn



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-12-2008 7:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2008 23:57 schreef Valorian het volgende:
...dan heb je alle Mayhem studio-opnames die ooit met Dead op vocals gemaakt zijn




Nou, ik heb er wel meer in de kast staan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-12-2008 8:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2008 7:02 schreef Count Usher het volgende:
Nou, ik heb er wel meer in de kast staan.


Dat vind ik knap, want de enige officiele Mayhem studio-opname waar Dead ooit aan geparticipeerd heeft is de opname van die twee nummers (die inmiddels wel op een aantal releases terecht zijn gekomen), volgens mij oorspronkelijk voor een verzamelaar van CBR, maar dat weet ik niet meer zeker.
Voor de rest zijn er alleen maar bootlegs, live albums en rehearsals verschenen met Dead.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-12-2008 9:04 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Je hebt voorwaar gelijk.
Stomme rehearsals...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-12-2008 9:35 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Heb er jaren geleden en cd van gekocht, waarom weet ik niet, ik trek die shit echt niet.


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2008 9:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die split met Mayhem hemmek ja,

de rest vonnek beetje machinaal,


is dat die" bastard niet van die Teutonische thrash band, die hilarische band waar we allemaal kreupel van lagen?


signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-12-2008 11:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2008 9:04 schreef Count Usher het volgende:
Je hebt voorwaar gelijk.
Stomme rehearsals...


Maar toch, mijn favourite Mayhem releases blijven Freezing Moon (leerde ik kennen op die Nordic Metal compilatie 'tribute to euronymous' een jaar of 10 geleden), Live in Leipzig (met Dead!) en hun debut album met Attila. Maniac heb ik nooit heel veel aan gevonden, al moet ik toegeven dat Deathcrush ook wel weer leuk is.
Ook briljant is de Tribute to the black Emperors LP, met Morbid erbij. Misschien toch maar weer eens een LP'tje opzetten.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-12-2008 11:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2008 11:52 schreef Valorian het volgende:
Maar toch, mijn favourite Mayhem releases blijven Freezing Moon (leerde ik kennen op die Nordic Metal compilatie 'tribute to euronymous' een jaar of 10 geleden), Live in Leipzig (met Dead!) en hun debut album met Attila. Maniac heb ik nooit heel veel aan gevonden, al moet ik toegeven dat Deathcrush ook wel weer leuk is.
Ook briljant is de Tribute to the black Emperors LP, met Morbid erbij. Misschien toch maar weer eens een LP'tje opzetten.



Die heb ik ook allemaal en je hebt op zich wel gelijk. De Maniac-periode is niet erg sterk (een paar uitzonderingen daargelaten). Die laatste vind ik dan wel weer heel erg goed.

Ik vind trouwens The Meads of Asphodel een goeie keuze voor zo'n split. Beide unieke band met een authentiek sfeertje. Ik ben echt benieuwd naar de volgende stap van The Meads.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-10-2010 0:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik las vanmiddag dat ze deze maand een nieuwe plaat uit gaan brengen. Dacht eigenlijk dat ze al gestopt waren maar toch niet dus. Ben benieuwd.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-10-2010 0:41]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-10-2010 1:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nee, ze hebben ook nog een split met punkcovers uitgebracht dit jaar.

A Canticle for the lost amputees of Aelia Capitolina who have been trampled under the iron shod hooves of salivating Hell Rams and impaled on the shimmering tusks of salvation within the abandoned tab

Leuke songtitel weer.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-10-2010 1:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja dat zag ik ook maar daar kwam ik pas achter toen ik over deze aankomende plaat las.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-10-2010 1:17 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Laatste plaat is al weer langer geleden dan ik dacht. Ze hebben ook een paar keer nog een kerstnummer opgenomen voor Terrorizer. Benieuwd naar de nieuwe plaat. Ik hoop dat de Hawkwindgitarist nog weer een paar nummers meedoet.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-12-2010 22:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Lyrics van de nieuwe: http://www.themeadsofasphodel.com/?q=metatrons-codex

Die kruipt nog even in mijn jaarlijst.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-12-2010 22:54 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 20 december 2010 22:54 schreef bokaj het volgende:
Lyrics van de nieuwe


Wat een toeval, ik wilde het net vragen.. :')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2010 23:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat zijn toch die mannen van Jaldaboath,

niet?



signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-12-2010 23:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Jaldaboath zat vroeger in de band.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2010 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe kwamen ze eigenlijk aan die split met Mayhem?


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 21-12-2010 19:05 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2010 23:30 schreef Hypnos het volgende:
hoe kwamen ze eigenlijk aan die split met Mayhem?

Na de release gekregen van het label


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-12-2010 20:15 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Oh is er een nieuwe? Vet! Ik vind die "The Meads of Asphodel - In the Name of God, Welcome to Planet Genocide" EP wel heel vet opzich, dit ga ik even uitchecken, die nieuwe.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen