IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Meads of Asphodel Vorige pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-12-2010 21:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo zeg, eerste paar nummers achter de kiezen, en nu weet ik weer waarom ik deze band zo vet vond, jezus wat een gave schijf, nu al!

Ok wel jammer dat ze dan weer stukken gaan jatten zoals de intro van Stiller of Tempests, maar dat maakt het niet minder vet.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 21-12-2010 21:26]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-05-2011 22:40 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2010 21:09 schreef ColdheartMinor het volgende:Ook wel jammer dat ze dan weer stukken gaan jatten zoals de intro van Stiller of Tempests, maar dat maakt het niet minder vet.
Waar is dat origineel van? Jatten lijkt mij wat te sterk uitgedrukt, eerder een sample.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-05-2011 8:36 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Is hier van:



Erg mooi deel uit een erg vette show!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-05-2011 16:45 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

humor:



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-07-2011 1:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Onweerwolf, wat vind jij van The Murder Of Jesus The Jew?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-04-2013 21:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Er komt een nieuw album aan, Sonderkomando. Het thema is de holocaust.

The LP will feature the debut full length performance from new Norse blast master André Kjelbergvik Thung as well as the usual array of guests, whom are: Christina Poupoutsi (Ebonillumini & The Higher Craft), Mories (Gnaw Their Tongues), Rob Miller (Amebix), Oristalla (Diversis), Alan Davey (Gunslinger), Mirai (Sigh), Will Banyard, JM (Wolves of Avalon), Gods Tower, Bruce Hamilton, Malcolm Tait & Harry 'Son of Metatron'.

making of: http://www.youtube.com/watch?v=cIXG_zH35g8


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-04-2013 21:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik denk al waar ken ik die naam ook alweer van, maar kwam onlangs bij het opruimen weer een Mayhem - Freezing Moon 10" vinyl tegen met die Jihad bagger op de andere kant...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2013 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb de promo hier.

weet nog niet wat ik er moet van vinden...

lijkt wel neofolk black metal


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-04-2013 21:25 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat is nog met Jaldaboath, nooit gehoord eigenlijk. Eens proberen. Jij vindt het niks?

Al het oude werk staat op bandcamp. http://themeadsofasphodel.bandcamp.com/


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-04-2013 21:26 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Bovenstaande was tegen Valorian.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2013 15:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 1:58 schreef bokaj het volgende:
Onweerwolf, wat vind jij van The Murder Of Jesus The Jew?


Euh?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2013 1:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2013 21:26 schreef bokkie666 het volgende:
Bovenstaande was tegen Valorian.


Haha, ik zou het niet meer weten. Vond het destijds niet veel aan, maar mijn smaak is veel veranderd heb hem denk ik al een jaar of 8 niet meer gehoord. Heb hem toen gekocht omdat ik de Freezing Moon uitvoering met Dead op vocals een van de gaafste Mayhem tracks vond, en de artwork erg mooi. Dat Meads of Asphodel op de andere kant van de split stond was bijzaak.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2013 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

"Sonderkommando"en The murder of Jezus.."zijn twee van de beste cd's die ik in jaren heb gehoord. iedereen zou razend enthousiast over de mooi opgebouwde, constant boeiende en zeer afwisselende cd's. Vergeet de bagger die bijv. Satyricon nu uitbrengt en beluister dit zou ik zeggen.. 100 keer


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-10-2013 11:15 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Attila is enthousiast, even checken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2013 11:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Deze meneer beschrijft het perfect in zijn review van Sonderkommando (zie verderop) Hier op ZM staat ook een goede review overigens. In de aardschok ontbreekt deze cd denk ik (maar ja, die plaatsen tegenwoordig liever pagina's grote foto's van muzikanten dan dat ze zinnige info verstrekken).

"There are many influences incorporated into the record, but all twisted and torqued somehow: there are progressive structures but they are bent, classic black metal riffs but scorched and broken, an even industrial elements, but rusted and bloody. But it's often the moments of beauty that are hardest to listen to in the otherwise bleak and ugly musical landscape, a swelling of keys that can leave the listener breathless.

The record begins with the 12-minute self-titled epic, opening with a recorded Nazi propaganda speech that gradually bleeds into the music. From the very first moments this record is imbued with a sense of deep discomfort, visiting the ugliest time in our living history. But the horror is captured here so unflinchingly, the awfulness examined with such merciless clarity that the Meads of Asphodel succeed in handling their subject material with respect.

There is no gloss here, no forgiveness or lightness. We are forced to look directly into the most awful things human beings are capable of inflicting on each other and what we are willing to do to survive past dignity."[i/]

http://heavymetal.about.com/od/meadsofasphodel/fr/Meads-Of-Asphodel-Sonderkommando-Review.htm


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 11-10-2013 11:41 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 11 oktober 2013 10:45 schreef attila_de_hun het volgende:
"Sonderkommando"en The murder of Jezus.."zijn twee van de beste cd's die ik in jaren heb gehoord. iedereen zou razend enthousiast over de mooi opgebouwde, constant boeiende en zeer afwisselende cd's. Vergeet de bagger die bijv. Satyricon nu uitbrengt en beluister dit zou ik zeggen.. 100 keer


Sonderkommando vind ik ook een zeer sterk album. (De andere moet ik nog meer beluisteren.)


Willekeur en dictatuur!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-10-2013 13:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zo, van de weeromstuit dan toch nog deze cd gaan halen. Ben wel fan van het oudere werk, dus als dit in hetzelfde straatje ligt, kan het niet verkeerd zijn.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-10-2013 22:46 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ben nu The Murder of Jesus the Jew aan het luisteren, maar kan er niet echt warm van worden. Is Sonderkommando in hetzelfde straatje?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Buried
Usericon van Buried
Posted 11-10-2013 22:57 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Erg leuke band



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-10-2013 1:05 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2013 22:46 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ben nu The Murder of Jesus the Jew aan het luisteren, maar kan er niet echt warm van worden. Is Sonderkommando in hetzelfde straatje?
Ja, zelfde stijl wel, ietsje minder theatraal.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-05-2018 11:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Voor de fans:

This Sunday The Meads will be shooting interview footage for a promo documentry for the forth coming EP & full length album 'Running Out of Time Doing Nothing'.
If any of you have any questions past, present, bizarre or otherwise for Metatron, JD & Andre then please email them to nebulanausea666@gmail.com by Sunday 9am GMT.
Hails & Thanks.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-07-2018 12:50 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-09-2018 9:07 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nieuwste hit. Tof masker . En toffe oosterse sfeerelementen.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-10-2018 10:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vooral benieuwd naar nummer 5

The Final track listing for the Limited Edition Tape “The Voiceless Dust of Ages” :

The Meads of Asphodel

1). A Forgotten Key To A Conundrum of Hate - 8:08
2). Gods At War - 4:54
3). The Angel With One Eye - 5:58
4). Hark The Potter’s Field - 7:29
5). Crockett’s Theme (Jan Hammer Cover, bonus) – 3:36
6). The Voiceless Dust of Ages (bonus) – 7:04


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen