IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Vogels kijken.. Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-08-2011 15:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Iemand wel eens een Drekhaan gezien? Die zijn pas cool. De GG Allin onder de vogels.

quote:
Nest: Ze broeden in holle bomen, onder daken en in muurspleten. De broedtijd is in mei en juni. Een bijzonderheid is dat de nestholte niet wordt schoongehouden waardoor er op den duur een ondraaglijke stank uit het nest komt. Dat heeft dan ook geleid tot de meest stinkerige volksnamen, zoals stink-, drek- of stronthaan, schijtkop en slijkhaan.


[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-08-2011 15:48]


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-08-2011 15:55 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2011 15:44 schreef Burzum het volgende:
Iemand wel eens een Drekhaan gezien? Die zijn pas cool. De GG Allin onder de vogels.




Is dat niet hetzelfde als een Hop?


Ja hoor...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2011 16:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-08-2011 16:15 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2011 16:00 schreef Jenje het volgende:
Ja


Het is NIET hetzelfde als een Hop 'Ja', of 'Ja', het is hetzelfde als een Hop?


Ja hoor...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-08-2011 16:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja is hetzelfde


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2011 11:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Afgelopen week tijdens m'n vakantie het geluk gehad in het Fochteloërveen een slangenarend te kunnen bewonderen. Ook 2 van de daar aanwezige kraanvogels gezien, ook erg mooi.


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-08-2011 12:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Gaaf geluid maken die kraanvogels ben ze ook weer in Polen tegen gekomen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-08-2011 12:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Heel veel postduiven


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-08-2011 14:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat zijn duiven die hun duiven gedrag gebruiken voor non-duif-purposes?

..


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-09-2011 17:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een havik en een torenvalk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-09-2011 18:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Ook hier kun je een vogel kijken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-09-2011 19:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2011 11:47 schreef varanus het volgende:
Afgelopen week tijdens m'n vakantie het geluk gehad in het Fochteloërveen een slangenarend te kunnen bewonderen.


wegjagen die verdwaalde buitenlander. straks eet hij/zij de paar adders die we nog hebben op!


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 05-09-2011 20:05 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht


Sinds een paar jaar krijgen we regelmatig bezoek van een gaai. Mooi beestje om te zien, maar wat een rot geluid maken ze, zeg. Neemt niet weg dat ik hem/haar graag zie. Gelukkig is onze poes niet zo'n vogeljager. Want er lopen er altijd genoeg op het grasveld. Meestal 2 duiven en 2 merels en dan soms nog de gaai of een pimpel-/koolmeesje. Ze vind het altijd wel gezellig, met al die vogels in onze (haar) tuin.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2011 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vlaamse gaaien stikt het hier van .. altijd leuk als die weer eens ruzie met de eksters maken, berg takkeherrie van jewelste.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 05-09-2011 20:40 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Tsja, hier in het centrum zijn ze wat schaarser, denk ik. Het is er ook altijd maar één. (Zou dat dan elke keer dezelfde zijn? Want ze lijken allemaal op elkaar. ) Eksters komen hier ook af en toe, de merels wegjagen. Maar die worden vaak, op hun beurt, weer weggejaagd door 'onze' duiven.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2011 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaaien zijn wel vaak honkvast, al jaren hier een koppeltje


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 05-09-2011 20:57 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Ik ben echt gek op vogels. Maar het is nog nooit in me opgekomen om te gaan spotten. Dat lijkt me nou weer helemaal niks. Vind het wel kicken als ze spontaan voorbij komen, in de tuin of onderweg.

Ben opgegroeid 'tussen' de kanaries, kwartels en kippen. En had, toen ik net op mezelf woonde, gelijk 2 parkieten, 1 valkparkiet en 2 dwergpapegaaien. En die waren altijd uit de kooien als ik thuis was. Maar ja, nu hebben we 4 katten. Helemaal te gek, hoor! Maar toch mis ik af en toe een vogeltje in huis...

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 05-09-2011 22:05]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2011 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Grote papegaai nemen, zijn de katten vast bang voor


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 05-09-2011 21:01 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

....Maar ikzelf misschien ook wel.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2011 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dwergpapagaaien zijn de irritantste, vind ik, dus als je dei aan kunt ..


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 05-09-2011 21:10 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

De ene zat altijd op m'n schouder of hoofd. Ging overal mee naar toe in huis. Was soms lastig om alleen naar het toilet te gaan.
Wat ik echt heel gaaf vond was, toen ik een parkietje adopteerde, wat veel te dik was en dus niet meer kon vliegen. Gingen de andere 5 vogels met haar meelopen. Dus ik had, op een gegeven moment, altijd een kudde vogels over de vloer lopen. Zo schattig!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-09-2011 21:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2011 20:05 schreef Psycho Pippi het volgende:

Sinds een paar jaar krijgen we regelmatig bezoek van een gaai. Mooi beestje om te zien, maar wat een rot geluid maken ze, zeg. Neemt niet weg dat ik hem/haar graag zie.

Vlaamse gaaien hbben een heel "repetoir" en kunen veel andere vogels nadoen. Ik dacht dat er eens een keer dat er buizerd in de tuin zat te roepen bleek het zo een Vlaamse gaai te zijn! hele mooi vogels. (leuk dat spotters helemaal op tilt gaan als ze een of ander vaagbruin siberish fluitertje zien maar de gaai negeren).


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 05-09-2011 22:09 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Deze klinkt als een kraai die een gaai zit te roepen.... of lady Gaaaaa gaaaaa.


edit: En ik vind alle vogels leuk om naar te kijken. Zeker óók de brutale merels in onze tuin. Heerlijk hoe ze de kat steeds uit lopen te dagen.

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 05-09-2011 22:11]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-09-2011 22:17 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net



Deze vogel kan echt alles wat hij hoort nadoen


5 Euro's? Op je muil!!


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 05-09-2011 22:25 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Ik geloof het bijna niet!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen