IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Vogels kijken.. Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-03-2009 20:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Op deze is ie toch iets beter te zien..


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-03-2009 20:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 20:12 schreef karnivoor het volgende:


en futen zijn ook mooi maar niet geinig om te bekijken

Ja precies. Heb je er één gevonden, zit ie binnen een fractie van een seconde weer onder water. Vandaag op het werk trouwens een mooi gevecht tussen twee blauwe reigers gezien. Het ging erop! Biotoop veroveren geblazen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-03-2009 20:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe ja idd, schuwe beesten. hoewel ze van een afstandje ook wel vermakelijk zijn. in zwolle zitten ze ook vaak in de gracht, wel ver van de kant maar dichtbij genoeg om ze goed te kunnen zien. mooie beesten

er 'grazen' hier rond het hotel trouwens ook twee waterhoentjes, ook mooie beesten om te zien, mooie kleuren ook en toch goed beschut. als ze niet teveel bewegen vallen ze amper op..

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2009 20:30]


Je moeder.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-04-2009 20:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Vandaag 3 ooievaars gespot.


Bareuh...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2009 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tis hier momenteel elke dag een concertje van merels en lijsters

Best lekker omdan buiten te zijn


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-04-2009 20:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2009 20:26 schreef De Ulk het volgende:
Vandaag 3 ooievaars gespot.


Goed bezig geweest.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-04-2009 14:10 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Vanmorgen een Staartmees (Scandinavische ondersoort)

Zonnetje erbij, dag weer goed


10.10.1942 - 20.11.2011


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-04-2009 17:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 14:10 schreef attematic het volgende:
Vanmorgen een Staartmees (Scandinavische ondersoort)




Scandinavische ondersoort? Witkopstaartmees bedoel je? Staartmezen zitten hier best veel, mooie diertjes overigens, maar verschrikkelijk druk


spelfout weggehaald...


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-04-2009 20:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 17:52 schreef varanus het volgende:
Scandinavische ondersoort? Witkopstaartmees bedoel je? Staartmezen zitten hier best veel, mooie diertjes overigens, maar verschrikkelijk druk
wij hebben er twee die een nestje hebben in onze bamboe. Heel grappig bolletje, dat lijkt op een kokosnoot.

Leuke beestjes


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-04-2009 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2009 20:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

gistern weer enkele grote zilverreigers gezien!

en vorige week mijn eerste houtsnip en zwartkopmeeuw!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-04-2009 21:01]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-04-2009 4:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2009 20:59 schreef attila_de_hun het volgende:
gistern weer enkele grote zilverreigers gezien!

en vorige week mijn eerste houtsnip en zwartkopmeeuw!


Hehe, die grote zilverreigers zijn hier al zo'n beetje dagelijkse kost. Paar jaar terug keek ik er nog van op, maar zitten in mijn omgeving echt veel nu. Dit weekend weer even hier:

kijken. Hotspot voor allerlei eenden, ganzen, waadvogels en roofvogels. En maar een kwartiertje van huis af.


spelfout weggehaald...


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 03-04-2009 17:38 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

http://www.beleefdelente.nl/

voor de luie vogel-loerders onder ons..
Vind het erg leuk om dit elk jaar de kijken, hoe de eitjes uitkomen en de babytjes groter worden enzo.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-04-2009 18:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

www.looduskalender.ee

En dan de webcam op het adelaarsnest aanklikken. Echt geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 03-04-2009 18:09]


spelfout weggehaald...


Silence
Usericon van Silence
Posted 03-04-2009 18:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2009 18:09 schreef varanus het volgende:
www.looduskalender.ee

En dan de webcam op het adelaarsnest aanklikken. Echt geweldig
Heersch beesten! Heb tot 2 x toe een mogen aanschouwen in het Wild hiero in Nederland. Machtig mooi!


faceless
Usericon van faceless
Posted 04-04-2009 1:21 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

doodnormale eend, maar vond de foto wel geslaagd





varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-04-2009 16:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



Vandaag deze tot twee keer toe in de kijker gehad.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2009 16:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanmiddag in de "Kraanlannen" een kijkhut bezocht. Bruine kiekendief, wintertaling, zomertaling, slobeend, krakeend, smient, tafeleend en een zooi grutto's was zo ongeveer de buit daar.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2009 20:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanavond weer even ijsvogeltjes gezocht. Een vissend koppeltje gevonden. Hier weer een "zoek de ijsvogel" foto en een foto van de omgeving daar. Ook nog de kleine bonte specht gezien



spelfout weggehaald...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-04-2009 20:20 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Als je eenmaal een ijsvogel hebt gezien zie je ze steeds vaker. Laatst nog één gezien hier in de stadsgracht.

Zojuist een paar eenden in de vijver in de voortuin.


[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-04-2009 20:26]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2009 23:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Vandaag op Texel
Eidereenden
Grauwe kiekendief
Fazanten
grienden
schooleksters
kwikstaartjes
naast de gewone vogels dan.

Wel erg mooie plaatjes van meeuwen kunnen schieten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2009 23:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 april 2009 20:20 schreef Dentz het volgende:
Als je eenmaal een ijsvogel hebt gezien zie je ze steeds vaker. Laatst nog één gezien hier in de stadsgracht.

Zojuist een paar eenden in de vijver in de voortuin.





vandaan nog een meeerkoetje blij gemaakt met een restant boterham


Je moeder.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-04-2009 12:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb gisteren voor mijn stage van 6 uur s'ochtens tot 9 uur s'avond vliegbewegingen van de Zilverreiger, Lepelaar en Aalscholver in kaart gebracht (OVP) maar ik ben wel getrakteerd: beide Zeeardenden (mannetje s'ochtens en vrouwtje s'middags) en een Kraanvogel door de telescoop gespot. Dat was een prachtig gezicht .

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-04-2009 12:43]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-04-2009 16:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2009 23:01 schreef ElitE het volgende:
Vandaag op Texel
Eidereenden
Grauwe kiekendief
Fazanten
grienden
schooleksters
kwikstaartjes
naast de gewone vogels dan.

Wel erg mooie plaatjes van meeuwen kunnen schieten.


Weet je zeker dat het de grauwe was en niet de blauwe? Wil deze zomer ook nog es een paar dagen richting Texel.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-04-2009 16:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 12:43 schreef Tormented soul het volgende:
Ik heb gisteren voor mijn stage van 6 uur s'ochtens tot 9 uur s'avond vliegbewegingen van de Zilverreiger, Lepelaar en Aalscholver in kaart gebracht (OVP) maar ik ben wel getrakteerd: beide Zeeardenden (mannetje s'ochtens en vrouwtje s'middags) en een Kraanvogel door de telescoop gespot. Dat was een prachtig gezicht .


spelfout weggehaald...


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen