IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hoogte- en dieptepunten 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-12-2008 21:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 21:51 schreef Jenje het volgende:
No ups , no downs, als je niets verwacht kan het ook niet mee en of tegenvallen ...
maar dat is een toekomst perspectief. Als je terug kijkt zijn er toch vast wel dingen die leuker waren dan andere?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-12-2008 21:56 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Hoogtepunten:
1. Geestelijk tot rust komen in het Ertsgebergte, zowel Duitse als Tsjechische kant. Gewoon een fijne vakantie.
2. Drie weken reizen door Alaska.

Dieptepunten:
1. Poging tot inbraak. “Slechts” een poging, maar ik ben er wel slechter van gaan slapen.


Mislukt voornemen:
Afvallen (10 kilo) en het verkrijgen van een betere conditie. Niets van terecht gekomen. Voor 2009 gaat het hopelijk wel lukken, want in januari 2010 wil ik de hoogste berg van Afrika beklimmen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2008 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 21:55 schreef Cadaveria het volgende:
maar dat is een toekomst perspectief. Als je terug kijkt zijn er toch vast wel dingen die leuker waren dan andere?

Och, turlijk wel leuke en minder leuke, maar om daar nou een punt van te maken .. neu ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-12-2008 21:59]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-12-2008 22:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 21:59 schreef Jenje het volgende:
Och, turlijk wel leuke en minder leuke, maar om daar nou een punt van te maken .. neu ..
hmm jah iedereen zo zijn ding.
Ik vind het wel fijn om dit soort lijstjesvan hoogte en diepte punten van mijzelf aan elkaar te kunnen plakken op het moment dat ik aan het draadje des levens hang..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-12-2008 22:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou Jenje, bedankt dat je dat wilde delen! Machtig interessant.

@Rrrroaarrrr: vettig hoor, Kilimanjaro zeker? Hoe hoog moet je dan?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-12-2008 22:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 22:02 schreef M. het volgende:
Nou Jenje, bedankt dat je dat wilde delen! Machtig interessant.

?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2008 22:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 22:02 schreef M. het volgende:
Nou Jenje, bedankt dat je dat wilde delen! Machtig interessant.

@Rrrroaarrrr: vettig hoor, Kilimanjaro zeker? Hoe hoog moet je dan?
Neurotisch lezer jij


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-12-2008 22:08 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 22:02 schreef M. het volgende:
@Rrrroaarrrr: vettig hoor, Kilimanjaro zeker? Hoe hoog moet je dan?

5895 m. En dan is gekozen voor de zwaardere Machame-route (7-8 dagen). En wellicht plak ik nog wat extra weken aan de reis vast om zo meer van Tanzania te zien.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 13-12-2008 22:08 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 13 december 2008 20:26 schreef Jällö het volgende:
en dan gauw even veranderen. Flauw hoor.


Totaal niet flauw bedoeld uiteraard. Ik post niet zoveel meer en kijk derhalve zelden naar mijn undersign, het was wel weer eens tijd voor wat anders


Life doesn't get much better than this!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-12-2008 0:43 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Hoogtepunten
- nog steeds een interessante, uitdagende, goed-betalende baan
- drie keer naar de V.S. geweest, het begint een verslaving te worden
- tevredener met mijzelf
- depressie is nu toch wel iets dat heel lang geleden is
- veel goede concerten, oa the mars volta, woven hand, editors, sigur ros, interpol, motorpsycho, etc.

Dieptepunten
- ben mij steeds meer gaan afsluiten voor anderen en de wereld. Moeilijk voor relaties die je wel in stand wilt houden en verdiepen.
- Mijn autistische ´reacties´ soms en vooral wat dat oproept bij anderen en wat dat weer voor gevolgen heeft voor mij
- Niet meegedaan aan de DV-2010, omdat ik het toch niet aandurfde

2009
- Nu wel gaan sporten
- Minder cynisch worden
- Meedoen aan de DV-2011, als dat nog mag van dhr. Obama en consorten

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 14-12-2008 0:58]


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-12-2008 0:46 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 21:43 schreef M. het volgende:
Wat is je alternatief?

Ajaajaj, dit is een lang en ingewikkeld verhaal maar ik zal een beknopt overzicht geven. Spannend ook nog want de kans is groot dat ik vanaf 1 januari m'n baan verlies.
Op korte termijn:
- Werkloos en werkzoekend hier
- Reizend teren op reserves
- Werkloos in het buitenland (oftewel m'n vriendin opzoeken en volgen...)
Langere termijn:
- Boerderij overnemen
- Eigen bedrijfje
- Afwisselend werken/reizen


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 14-12-2008 1:23 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Hoogtepunt : Samen een nieuw huis kiezen en inrichten.

Dieptepunt: Overlijden van twee dierbaren.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-12-2008 1:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hoogtepunten zijn de overhandiging van de sleutels van de neue crib en het moment dat ik voor het eerst online ging op een PC die ik van mezelf van noemen. Verder hoogtepunt is mijn instelling op medicijnen. Die is echt beter dan ooit tevoren.

Dieptepunten zijn de opname van pa, en het stoppen met roken van ma [hell!!].


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-12-2008 1:57 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

Hoogtepunten:

Heel veel door Europa (en beetje USA) gereisd voor mijn werk, en (hierdoor) veel toffe mensen leren kennen. En waarschijnlijk in 2009 nog meer reizen voor mn werk (iig Rusland en USA weer en mayb Japan)...Heb dit jaar ontzettend veel geleerd tijdens het touren waar k veel aan heb.
Bijna klaar met de studie.


Dieptepunten:

Ziekte van mijn vader.
Relatiegezeik. (begin 2008 ben k bedonderd en de relatie daarna liep uit op nix...)

Wat heb ik niet bereikt:

Studie af VOOR 2009, maar t loopt maar een paar maandjes uit dus dat valt nog wel mee


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 14-12-2008 2:39 by Beginning of Sorrow Wijzig reactieProfiel van Beginning of SorrowQuote dit bericht

Hoogtepunten;

*Meer bands erbij, meer muziek maken
*Gestopt met opleiding
*Veel nieuwe aardige mensen leren kennen

Dieptepunten;

*Heel veel stress, geen idee waar et vandaan komt
*Blessures, zowel bij sport als bij muziek spelen

2009;

*Minder para zijn
*Nieuw leuk meisje vinden (wel weer aan toe)
*Nieuwe opleiding doen na de zomer
*Aankomen, begin een beetje ondergewichtig te worden



[Dit bericht is gewijzigd door Beginning of Sorrow op 14-12-2008 2:42]


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-12-2008 11:20 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Hoogtepunt: nieuwe baan
Dieptepunt: overlijden dierbaar familielid


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-12-2008 13:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 0:43 schreef Psychonaut het volgende:
2009
- Minder cynisch worden

Moeilijk; niet teveel op fora komen dan (en al helemaal niet hier ) anders komt er niks van terecht!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2008 13:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 13:52 schreef M. het volgende:
Moeilijk; niet teveel op fora komen dan (en al helemaal niet hier ) anders komt er niks van terecht!


nee hoor, dat is een persoonlijke eigenschap. als tegenvoorbeeld, ik kom al weer een tijdje hier, ik denk allanger dan psychonaut en misschien al zelfs langer dan jou (maar dat betwijfel ik) en ik ben totaal niet "cynisch".

en ontopic: het was weer een stabiel, positief jaar.Dus misschien als hoogtepunt moet ik dan vermelden dan dat het consistente hoge peil gehandhaafd werd.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-12-2008 14:02]


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-12-2008 14:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

He leuk, weer een topic waarin we kunnen lezen hoe vet die fietsvakantie wel niet was.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-12-2008 14:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Poeh, een poging:
1. Wat waren je hoogtepunten van 2008?

- Vast contract een half jaar voor mijn laatste jaarcontract afliep.
- Werk bevalt nog steeds goed.
- Veel live op de planken gestaan, met als hoogtepunten headlinen op het Oogstpodium van Bevrijdingsfestival 2008 en het sloopzondag optreden. (Kampen was laatst ook te gek!).
- In een band stappen met o.a. een drummer waar ik al lang mee gespeeld heb en een chronische alcoholist, met als resultaat 2 opnamesessies en lovende reviews.
- Vakantie 2008, 6000 km door Europa gecrossed met leuke mensen, veel gezien, veel gefeest, en de leukste avond daarvan was denk ik wel de aankomst in Noorwegen, weinig slaap gehad, maar wel een M. met zijn fiets en de complete biervoorraad opgezopen op het strandje.
- Weer heel veel bijgeleerd op gitaarvlak.
- Veel gezelligheid en gefeest.
[edit] - En veel leuke concerten gezien, het jaar begon goed met een uiterst vet optreden van Obituary in Hedon.


2. Wat waren je dieptepunten van 2008?

- Hert aanrijden op weg naar Noorwegen.
- Na de vakantie een mindere tijd, kan ik niet echt de hand op leggen, maar beetje neerslachtig en chaos.
- Stoppen met bassen in een band waar ik veel plezier bij heb gehad. (Maar aan de andere kant ook weer positief, zowel voor die band als voor mij).
- Striptease show de eerste avond op de beachbar van Metalcamp, wat een lelijk wijf was dat. (wel weer gaaf dat 2 engelse vriendinnen haar eruit stripten )

3. Wat wilde je bereiken in 2008 en waarom is dat wel of niet gelukt?

Euh, er is meer gelukt dan ik vantevoren bedacht had.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 14-12-2008 14:11]


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-12-2008 14:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hoogtepunten:
- Vakantie Italië met ER;
- Nog steeds happy happy joy joy in relatie;
- Eerste keer XTC;
- Leuke stage.

Dieptepunten heb ik niet echt gehad, geen noemenswaardige in ieder geval.

EDIT:

- De brand bij de buren, wat 4 weken stress en gedoe bij ons tot gevolg had.

2009:
- Afronden opleiding!
- Stoppen met roken;
- Sporten;
- Rijbewijs halen.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 14-12-2008 14:41]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-12-2008 14:45 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hoogtepunten:

- weer in Amersfoort gaan wonen
- hoop nieuwe (oude), non-metal muziek ontdekt
- (inmiddels) hele goede vriendin leren kennen
- knoop doorgehakt en nieuwe baan gezocht (en gevonden)
- knoop doorgehakt en relatie beëindigd

Dieptepunten:

- knoop doorgehakt en relatie beëindigd
- weer (tijdelijk) bij mijn ouders in moeten trekken
- nieuwe baan gevonden waar het erg goed gaat, ook al zitten er mensen te fluiten


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2008 14:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 14:45 schreef Ralph het volgende:
.
- nieuwe baan gevonden waar het erg goed gaat, ook al zitten er mensen te fluiten


is je nieuwe baan in een klassiek orkest misschien?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-12-2008 15:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 14 december 2008 14:47 schreef attila_de_hun het volgende:
is je nieuwe baan in een klassiek orkest misschien?


Hoe wist je dat?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2008 15:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 15:01 schreef Ralph het volgende:
Hoe wist je dat?
maar lanterfanters, parasieten, flierefluiters(als je het over zulke lui had) blijf je overal tegenkomen tijdens je carrierre. Als je er niet teveel persoonlijk last van hebt, dan zou ik als ik jou was, jezelf daar niet te druk over maken


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen