IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Korn Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-02-2013 14:43 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik trek die Untitled uit 2007 dan weer het best sinds Take a Look in the Mirror


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-02-2013 19:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

The Path of Totality, ik dig het helemaal


Faustian Spirit of the Earth


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-03-2013 14:48 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



En hij gaat ook mee op tour later dit jaar. Reünie in de maak?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 27-07-2013 3:08 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Nieuwe plaat "The Paradigm Shift" komt uit op 1 Oktober. Dit album is weer met Brain "Head" Welch.



1. PREY FOR ME
2. LOVE & METH
3. WHAT WE DO
4. SPIKE IN MY VEINS
5. MASS HYSTERIA
6. PARANOID AND AROUSED
7. NEVER NEVER
8. PUNISHMENT TIME
9. LULLABY FOR A SADIST
10. VICTIMIZED
11. IT’S ALL WRONG
12. WISH I WASN’T BORN TODAY (deluxe)
13. TELL ME WHAT YOU WANT (deluxe)

http://www.revolvermag.com/news/exclusive-korn-reveal-new-album-cover-and-track-list.html



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Avenged Sevenfold
Usericon van Avenged Sevenfold
Posted 04-10-2013 18:13 by Avenged Sevenfold Wijzig reactieProfiel van Avenged SevenfoldQuote dit bericht

04-10-2013 is het nieuwe Korn album (The Paradigm Shift) uitgekomen. Hebben jullie hem al gehoord en zo ja, hoe vinden jullie hem?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 19-10-2013 7:19 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Valt een beetje tegen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-10-2013 13:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

't Is de eerste Korn-plaat waarvan ik overweeg om 'm te kopen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-10-2013 16:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Niet slecht, maar klinkt wat te vriendelijk, ook op productioneel vlak.


Faustian Spirit of the Earth


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-10-2013 16:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Te braaf inderdaad. Maar heb wel weer zin om het oude werk op te leggen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2014 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand die Demigodz al gehoord met Davis en Corey Taylor


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2014 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lama zitten

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-01-2014 22:22]


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 24-10-2016 21:50 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht



Openingstrack van de nieuwe plaat "The Serenity of Suffering". De eerste sinds Issues (1999) die ik overweeg te kopen. Plaat boeit me van begin tot eind. Heeft w.m.b. de vibe van de jaren '90 platen gecombineerd met goede hooks en in het algemeen sterke songwriting. Geen gimmicks, geen nieuwigheden, gewoon goede tracks.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-10-2016 8:38 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht





Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 19:10 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Touren met madball en limp bizkit
waar gaat het heen met deze wereld
madball hardcore sell outs


TUFKAM


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-10-2016 21:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Niet huilen, Madball klinkt al minstens 22 jaar als Madball.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-10-2016 21:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Korn is voor homo's.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 21:41 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2016 21:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Niet huilen, Madball klinkt al minstens 22 jaar als Madball.


hahahah toch jammer dat de latere platen nooit meer nivo dms of dropping many suckers haalden hehe


TUFKAM


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-10-2016 21:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat dan ook wel. Alles klinkt zo hard hetzelfde dat ik enkel die dingen van 1989 tem 1996 opleg. Beuken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-10-2016 21:49 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

En whats up met dat lange hippie haar van die freddy madball ineens. Niet te doen joh,


TUFKAM


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-10-2016 12:37 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ja man.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-10-2016 17:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2016 21:39 schreef Natural Disaster het volgende:
Korn is voor homo's.


Je one-liners hebben duidelijk een intelligentieboost gehad. Hoe oud ben je, 12? Allereerst, wat is er mis met homo's? Ten tweede, Korn was eind jaren '90 een van de meest baanbrekende bands totdat ze in de hele nu-metal fuik terecht kwamen en het ineens niet 'cool' meer was om Korn goed te vinden. Het soort redenatieniveau dat je verwacht van de meeloopbrigade in plaats van muziekliefhebbers. Geen verrassing dus.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-10-2016 17:30 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Korn heeft het op plaat nooit echt 'gedaan' voor me. Eigenlijk alleen de track 'Falling Away From Me' vind ik vet. Live heb ik het een paar keer gezien en dat was toch altijd wel een feestje. Niet per se heel erg goed, maar wel een onderhoudende show.

De clip van 'Twisted Transistor' is natuurlijk ook redelijk briljant.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2016 17:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2016 17:17 schreef Mark het volgende:
Ten tweede, Korn was eind jaren '90 een van de meest baanbrekende bands totdat ze in de hele nu-metal fuik terecht kwamen en het ineens niet 'cool' meer was om Korn goed te vinden.

Exact. Spijtige ontwikkeling. En mensen moeten ook niet hard 'Rage Against the Machine' gaan roepen, want dat was toch echt iets anders.

Alleen heb ik het meer op andere nu-metalproducten dan Korn zelf. Korn moet het bij mij echt hebben van de losse tracks, niet van de albums. Maar nummers als Faget, Falling Away From Me, Right Now en Got the Life doen het echt wel goed. Dat debuut moet ik misschien nog eens afstoffen en bovenhalen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-10-2016 17:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 30 oktober 2016 17:17 schreef Mark het volgende:
Je one-liners hebben duidelijk een intelligentieboost gehad. Hoe oud ben je, 12?

Nee.

quote:
Allereerst, wat is er mis met homo's?

Niks, maar ik zeg ook nergens dat er iets mis is met homo's.

Blijkbaar wel met jouw interpretatievermogen mbt een onliner.

quote:
Ten tweede, Korn was eind jaren '90 een van de meest baanbrekende bands totdat ze in de hele nu-metal fuik terecht kwamen en het ineens niet 'cool' meer was om Korn goed te vinden. Het soort redenatieniveau dat je verwacht van de meeloopbrigade in plaats van muziekliefhebbers. Geen verrassing dus.


Korn is naar mijn mening altijd al kut geweest.


Btw, ga jij altijd zo over de zeik als er in een topic met een onderwerp waar jij een bobbeltje van in de onderbox krijgt iemand roept dat het niks is? Het is niet de eerste keer dat ik je daar op betrap. Op dat over de zeik gaan dan hè, dat bobbeltje hoef ik niet mee te maken.

Je kunt ook gewoon accepteren dat een ander een andere mening heeft dan jij.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-10-2016 17:50]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-10-2016 20:17 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Los daarvan is de nieuwe plaat gewoon goed. Als je Korn trekt natuurlijk, maar "that goes without saying".

Tjonge, wat een typisch ZM gezanik weer.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen