IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fleshgod Apocalypse Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-07-2011 0:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2011 21:55 schreef holysjit het volgende:
Nieuw nummer The Egosim te beluisteren

Nog meer drama en nu zelfs mét opera. Haters gonna hate!


Op zich wel genietbaar, al verwacht ik na twee nummers gehoord te hebben niet dat deze plaat het niveau van Oracles gaat evenaren. Die operavocals dig ik deze keer wel eerlijk gezegd. Niet slecht.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 31-07-2011 0:51]


Faustian Spirit of the Earth


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-08-2011 19:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2011 19:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ai ai ai, die cleane zang slaat op het eind van zijn lijn over de kop! ...


Dat is gewoon een heavy metalzang uithaal..

Beetje overdaad aan cleane zang deze plaat, desalniettemin


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-08-2011 20:36 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Toch wel benieuwd!>


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Festivalbus
Usericon van Festivalbus
Posted 05-08-2011 1:35 by Festivalbus Wijzig reactieProfiel van FestivalbusQuote dit bericht

Zal ik maar meteen alle illusies wegnemen?
De hele plaat is volgemept met ingewikkelde keys en ook de cleane zang maakt zijn opwachting in meer dan de helft van de nummers, maar WAT EEN PLAAT!
75% blasts en 99% orchestraties.
Ik ben niet snel ECHT onder de indruk, maar 'The Betrayal'... pff, wat een hymne!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-08-2011 15:05 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Zeer gave plaat, vrij origineel ook! The Betrayal en het daaropvolgende The Forsaking zijn inderdaad de pareltjes van het album, echt geweldig.


Flow
Usericon van Flow
Posted 17-08-2011 15:23 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

Ik zeg t al jaren, meer synths/keyboards/piano in death metal!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-08-2011 16:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2011 19:48 schreef Mutilator het volgende:
Dat is gewoon een heavy metalzang uithaal..

Die gruwelijk over de kop gaat (i.e. vals is)


I wish I was a butterfly


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-08-2011 16:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2011 16:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die gruwelijk over de kop gaat (i.e. vals is)
Godjezus tenenkrommend inderdaad, krijg er zowat plaatsvervangende schaamte van Als je het niet kunt, gewoon niet doen.

edit: verder wel strak uitgevoerd, maar na drie nummers trek ik dat volledige over the top gaan niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 17-08-2011 16:14]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Flow
Usericon van Flow
Posted 17-08-2011 16:42 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

als ze alle drums zo netjes rechttrekken kunnen ze ook wel een autotune+midilijntje over die zang gooien toch?


anyway, hier is t nog iets erger..:
http://www.youtube.com/watch?v=25bA0QTn9XE



desalwelteplus krijg ik de hele cd zaterdag en kijk ik er nu al naar uit!


Buried
Usericon van Buried
Posted 17-08-2011 16:42 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Hun laatste plaat is zalig, ik vind de symfonie gemengd met Brute Death echt geslaagd. Jaarlijstvoer! (The Violation tot The Oppression O.O)



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-08-2011 20:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2011 16:42 schreef Flow het volgende:
als ze alle drums zo netjes rechttrekken kunnen ze ook wel een autotune+midilijntje over die zang gooien toch?


anyway, hier is t nog iets erger..:
http://www.youtube.com/watch?v=25bA0QTn9XE



desalwelteplus krijg ik de hele cd zaterdag en kijk ik er nu al naar uit!

Auw auw auw, fukcing auw! Klinkt ook echt nergens naar zo, nog buiten het valse.

Anyway, wel een interessante mengvorm, maar tot nu toe hang ik een beetje op Daops' mening; na een paar nummers heb ik het wel weer gezien.


I wish I was a butterfly


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 22-08-2011 7:06 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Tjeezus, het is alsof Dimmu Borgir besluit technische death te gaan spelen. De nummers vervelen wel snel, maar desondanks een heerlijke plaat.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2011 21:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind het best wel prettig,
death metal op zich is bruut maar nu wordt het nog megadramatisch met een Italiaanse hysterische tik erbij

vals idd, erover idd, maar I like it


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-08-2011 21:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2011 16:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die gruwelijk over de kop gaat (i.e. vals is)


Nee, die prima past in het geheel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-08-2011 23:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

kutmuziek


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-08-2011 23:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Is dit Death Metal of kiddycore?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-08-2011 23:39 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Pedocore?



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-08-2011 23:52 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Men spreekt natuurlijk aan tot de game generatie die wat terug hoort van hun "klassiek" getinte game osts in de muziek. (niet dat sexgod apocalypse ook maar in de buurt komt van een hans zimmer of jesper kyd ost..)
Net zoals alestorm het goed deed door folkmetal en pirates of the carribean te combineren.

maar anyway... yeah, kiddycore

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 26-08-2011 23:53]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-08-2011 23:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2011 23:52 schreef jbassist het volgende:
Men spreekt natuurlijk aan tot de game generatie die wat terug hoort van hun "klassiek" getinte game osts in de muziek. (niet dat sexgod apocalypse ook maar in de buurt komt van een hans zimmer of jesper kyd ost..)
Net zoals alestorm het goed deed door folkmetal en pirates of the carribean te combineren.

maar anyway... yeah, kiddycore


Jezus, Death Metal met Half-life of Black Ops invloeden oid? Dat moet wel kut zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-08-2011 23:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De bandnaam is sowieso al kut.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-08-2011 0:10 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Pfff...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-08-2011 10:24 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2011 23:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Jezus, Death Metal met Half-life of Black Ops invloeden oid? Dat moet wel kut zijn.


Waarom? Half-Life had zeer goed tracks.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-08-2011 11:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 10:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Waarom? Half-Life had zeer goed tracks.


Hahaha!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 27-08-2011 11:30 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Deze band kiddycore noemen, dat kan niet anders dan gekscherend bedoeld zijn.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-08-2011 11:52 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 11:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Hahaha!


Oh, ik bedoelde, HL2 natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat deze band kut is.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen