IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fleshgod Apocalypse Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-08-2011 12:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Onweertrol.

Maar neen, Fleshgod Apocalypse is ook mijn ding niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-08-2011 13:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 12:34 schreef BenKnuckles het volgende:
Onweertrol.




:')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-08-2011 16:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Tsja, of je het nou leuk vindt of niet, Fleshgod Apocalypse durft wel iets anders te doen dan talloze andere death metal bands. Ik kan het altijd wel waarderen wanneer bands een eigen geluid neerzetten.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 27-08-2011 16:39 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik vond die eerste plaat echt hard maar die EP was stront. Moet de nieuwe nog checken!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-08-2011 16:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Met 'Oracles' kon ik niet veel. Ben wel benieuwd naar 'The Agony', nummer The Violation klinkt wel goed.


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-08-2011 16:53 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2011 21:36 schreef Mutilator het volgende:
Nee, die prima past in het geheel.
Nietes, de overige instrumenten staan wel zuiver gestemd


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-08-2011 18:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 16:30 schreef Blueprint het volgende:
Tsja, of je het nou leuk vindt of niet, Fleshgod Apocalypse durft wel iets anders te doen dan talloze andere death metal bands. Ik kan het altijd wel waarderen wanneer bands een eigen geluid neerzetten.
++1


signature


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-08-2011 18:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Het is een versnelde ontstemde dimmu borgir.
Al was het een goed concept, is het iig niet goed uitgevoerd


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-08-2011 22:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 16:30 schreef Blueprint het volgende:
Tsja, of je het nou leuk vindt of niet, Fleshgod Apocalypse durft wel iets anders te doen dan talloze andere death metal bands. Ik kan het altijd wel waarderen wanneer bands een eigen geluid neerzetten.


Ja daag. Niet alles wat anders of vernieuwend is, is per definitie tof.

Ik hoor hier trouwens weinig vernieuwends aan. Orkestrale metal zonder inhoud met een productie die zo glad als een aal is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Not Invented Here
Usericon van Not Invented Here
Posted 27-08-2011 22:23 by Not Invented Here Wijzig reactieProfiel van Not Invented HereQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 22:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja daag. Niet alles wat anders of vernieuwend is, is per definitie tof.

Ik hoor hier trouwens weinig vernieuwends aan. Orkestrale metal zonder inhoud met een productie die zo glad als een aal is.


+1

Het blijft een kutplaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Not Invented Here op 27-08-2011 22:25]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 28-08-2011 0:58 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 22:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja daag. Niet alles wat anders of vernieuwend is, is per definitie tof.

Ik hoor hier trouwens weinig vernieuwends aan. Orkestrale metal zonder inhoud met een productie die zo glad als een aal is.


Ik zeg ook niet dat jij FA leuk moet vinden, dat moet je helemaal zelf weten. Ik hoor zelf alleen liever een band met een eigen geluid dan de zoveelste Suffocation-kloon.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-08-2011 1:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2011 0:58 schreef Blueprint het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij FA leuk moet vinden, dat moet je helemaal zelf weten. Ik hoor zelf alleen liever een band met een eigen geluid dan de zoveelste Suffocation-kloon.


Maar moeten we jou serieus nemen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 28-08-2011 1:46 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Je hoeft helemaal niets, Onzinwolf.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-08-2011 1:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh jammer. Ik had je wel hoog zitten maar blijkbaar klopte dat niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-09-2011 20:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De nieuwe plaat draait hier nu zijn eerste rondje. Klinkt goed tot nu toe! Een stuk afwisselender dan Oracles, mede door de cleane zang en keys.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-09-2011 0:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind hem net te veel van hetzelfde. Het lijkt wel 1 lang nummer. De orkestratie is ook lang niet zo origineel en de cleane vocals zijn overbodig. Oracles was een stuk bruter en imo origineler/gevarieerder. Zo zie ik het tenminste.

Los van die kritiek is de muziek zeker niet slecht en is het best een degelijke plaat, maar Agony komt voor mij zelfs niet tot aan de enkels van Oracles.


Faustian Spirit of the Earth


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 05-09-2011 18:30 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

Heb hem net ook eens voor de eerste keer opgezet, bleef de naam en de reacties maar overal tegenkomen, zla ik zelf maar eens horen wat ik ervan vind...


Flow
Usericon van Flow
Posted 06-09-2011 10:36 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

ik mis gabberbeats!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-07-2013 16:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-07-2013 18:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gaap. Ik heb het wel gehad met deze band.


Faustian Spirit of the Earth


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-07-2013 19:28 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Alsof je death metal hebt opgenomen op een verrotte cassette met op de andere kant klassieke muziek en je het door elkaar heen hoort... zoiets. Het is niet goed samengekomen iig. Dan liever Septic Flesh.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-07-2013 0:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Septic Flesh heeft veel meer dynamiek, terwijl dit knallen van begin tot eind is.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2013 0:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-07-2013 1:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

En daar knelt voor mij het schoentje. Ik luister net naar een symphonische sneltrein, met wat drums en gitaren als begeleiding, terwijl hun debuutplaat juist zo gevarieerd en dynamisch was, en de ideale mix tussen orkestratie en brutal dm bevatte.


Faustian Spirit of the Earth


Buried
Usericon van Buried
Posted 24-07-2013 23:01 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Ik vond Agony machtig (het tweede deel ervan dan toch), maar hier kan ik weinig mee. Allemaal niet even goed te volgen dit.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2013 1:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Misschien is de dynamiek meer over het album zelf uitgesmeerd. We zullen het half augustus weten.

Trailer:



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-07-2013 1:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen