IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : imago van personen Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 22:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

imago? is dat het zelfde als doen wat de omgeving van je verwacht.
bedoel, ik trek me op sommige vlakken best veel van de omgeving aan. en ik weet best dat dat niet goed is. maar heb ook geen zin om continu kritiek te krijgen.
maar een imago. heb niet echt een imago ofzo, eerder een reputatie
(onterecht trouwens)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-08-2002 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik zal het wel weer niet goed begrijpen, maar ik denk dat een heleboel mensen toch echt wel een imago hebben.
de manier hoe je je kleed is ook een imago, en iets zegt me dat de meeste mensen(of in ieder geval veel) op dit forum veel zwart dragen. met of zonder bedrukte shirts. dat is toch iets wat over jou zegt, daar druk je iets mee uit.

is toch ook niet erg. en ik kan me er best aan houden en dat al vele jaren. of leg het me maar eens uit, attila?

want volgens mij ben ik nog steeds gewoon mezelf.


Oud Vuil.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 12-08-2002 23:04 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 22:59 schreef webblaster wim het volgende:
want volgens mij ben ik nog steeds gewoon mezelf.


iedereen is zichzelf toch? ik snap nooit dat mensen het hebben over 'zichzelf zijn' want als je jezelf bijv. een imago geeft, ben je alsnog jezelf, omdat jijzelf dat imago dan hebt of wil hebben. btje lastig uit te leggen :/


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-08-2002 23:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 augustus 2002 23:04 schreef zwartdoornroosje het volgende:
iedereen is zichzelf toch? ik snap nooit dat mensen het hebben over 'zichzelf zijn' want als je jezelf bijv. een imago geeft, ben je alsnog jezelf, omdat jijzelf dat imago dan hebt of wil hebben. btje lastig uit te leggen :/


er zijn anders mensen zat die zich anders voor doen in het dagelijks leven, alsdat ze gewoon thuis zijn. 2unlimited had een liedje, faces, dat ging over mensen die een ander gezicht opzetten alsdat ze eigenlijk hebben. zoek jezelf, van van kooten en de bie is ook zoiets.

neem al die dronken jongeren op terschelling enzo, normaal gesproken drinken ze niet doordeweeks, enop vakantie van 08.00 tot 04.00, alleen door toedoen van andere, net zulke jongeren. erbij horen is echter niet alleen op jonge leeftijd.

pak een gem. blackmetal concert en je pikt ze er zo uit, de mensen die over 3 jaar haast vergeten zijn, dat ze daar toen met paint op liepen te true'en. en die kunnen 16 zijn, maar ook 22.


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 23:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

imago is hoe anderen jou zien (lijkt mij) en hoe anderen jou zien, daar kun je invloed op uitoefenen.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 12-08-2002 23:15 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 23:09 schreef webblaster wim het volgende:
er zijn anders mensen zat die zich anders voor doen in het dagelijks leven, alsdat ze gewoon thuis zijn. 2unlimited had een liedje, faces, dat ging over mensen die een ander gezicht opzetten alsdat ze eigenlijk hebben. zoek jezelf, van van kooten en de bie is ook zoiets.

neem al die dronken jongeren op terschelling enzo, normaal gesproken drinken ze niet doordeweeks, enop vakantie van 08.00 tot 04.00, alleen door toedoen van andere, net zulke jongeren. erbij horen is echter niet alleen op jonge leeftijd.

pak een gem. blackmetal concert en je pikt ze er zo uit, de mensen die over 3 jaar haast vergeten zijn, dat ze daar toen met paint op liepen te true'en. en die kunnen 16 zijn, maar ook 22.


conclusie: 2 manieren van jezelf zijn?
Ik snap wat je bedoelt, en ik geloof dat ik wel mezelf ben, ik wuz ook op terschelling, en heb me daar ook de gehele dag lam gezopen en geblowd, maar dat doe ik in normal life ook dus


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-08-2002 23:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 augustus 2002 23:15 schreef zwartdoornroosje het volgende:
conclusie: 2 manieren van jezelf zijn?
Ik snap wat je bedoelt, en ik geloof dat ik wel mezelf ben, ik wuz ook op terschelling, en heb me daar ook de gehele dag lam gezopen en geblowd, maar dat doe ik in normal life ook dus


hehheh, gaaf dat je snapt wat ik bedoel.
ik zie net dat je van 1988 bent, ik van 1969 en geloof me, ik drink nog steeds bier en blow toch wel. en dat sinds 1986. maar wie weet hoe jij bent, als je ouder bent?!?


Oud Vuil.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 12-08-2002 23:54 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

ik weet idd niet wie ik ben als ik ouder ben, ben opzich wel benieuwd, maar kan me niet voorstellen dat ik een andere kijk op de wereld of iets zou krijgen, gek is dat toch.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 23:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

is trouwens niet erg dat een persoon veranderd. ontwikkeling is iets goeds.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 13-08-2002 0:18 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 23:58 schreef ghoulliette het volgende:
is trouwens niet erg dat een persoon veranderd. ontwikkeling is iets goeds.


opzich ja, hehe er was laatst ene meisje, die sinds december ofzo wijde (jaja) broeken draagt, ze zei tegen mij: ik ga nu weer strakke broeken dragen, want er komen nu wel erg veel altoos. En tegen een vriend van mij: ik ga toch maar weer strakke broeken dragen want wijde staan mij niet zo

ook weer een dubbel woord dus

(sorry als ik niet helemaal duidelijk ovekrom, ben beetje euh tipsy )


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2002 0:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is geen (persoonlijke)ontwikkeling. dat is meeloperij.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 13-08-2002 8:08 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yep, ze mogen het zelf weten, strakke en wijde broeken kan toch ook samen? (niet tegelijk dan).. als je jezelf maar bent



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-08-2002 9:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Fix anders zelf een broek met een strakke pijp en een wijde pijp, probleem opgelost

Ik denk dat te veel mensen zich wat aantrekken van wat andere mensen van ze vinden. Volgens mij ligt dit ten grondslag aan dit zogenaamde image-building.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-08-2002 23:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 augustus 2002 0:18 schreef zwartdoornroosje het volgende:
opzich ja, hehe er was laatst ene meisje, die sinds december ofzo wijde (jaja) broeken draagt, ze zei tegen mij: ik ga nu weer strakke broeken dragen, want er komen nu wel erg veel altoos. En tegen een vriend van mij: ik ga toch maar weer strakke broeken dragen want wijde staan mij niet zo



hehheh, lache. ik droeg nl in de eighties ook stretchbroeken, en nu al jaren wijdere(zit een stuk beter )

is toch ook wel meeloperij, maar zo ging de mode in hardrockland.hehhehheh.
alhoewel stretchbroeken nog steeds kunnen anno 2002, ik vind het alleen zo klote( )zitten.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-08-2002 0:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 22:59 schreef webblaster wim het volgende:
ik zal het wel weer niet goed begrijpen, maar ik denk dat een heleboel mensen toch echt wel een imago hebben.
de manier hoe je je kleed is ook een imago, en iets zegt me dat de meeste mensen(of in ieder geval veel) op dit forum veel zwart dragen. met of zonder bedrukte shirts. dat is toch iets wat over jou zegt, daar druk je iets mee uit.

is toch ook niet erg. en ik kan me er best aan houden en dat al vele jaren. of leg het me maar eens uit, attila?

want volgens mij ben ik nog steeds gewoon mezelf.


als je manier een kleden een "verlengde" vanjezelf is is het nooit nep of een image, ook al doen andere mensen het ook. ik bedoelde ermee dat mensen iets trachten op te houden wat nep is omdat ze graag op een bepaald persoon willen lijken of zo iets.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-08-2010 15:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-08-2010 15:56 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik heb het idee dat we van elke categorie in dat plaatje wat hebben rondlopen hier op het forum, alleen zijn het veelal 20-plussers.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2010 16:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2010 15:56 schreef Yirroth het volgende:
Ik heb het idee dat we van elke categorie in dat plaatje wat hebben rondlopen hier op het forum, alleen zijn het veelal 20-plussers.




Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen