IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : World of Warcraft topic, voor kansloze nerds en andersoortig verslaafd volk Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 05-06-2009 12:28 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

LVL 68 nu, iets meer dan 4 uur over gedaan!


Het is de lichtinval ;')


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-06-2009 11:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 12:28 schreef Kimmey het volgende:
LVL 68 nu, iets meer dan 4 uur over gedaan!


mooi! en nu hop naar die besneeuwde toendras!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 06-06-2009 12:36 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Tip: ga erheen met 70! Niet alle quests zijn beschikbaar op lvl 68 en dan sta je op een gegeven moment maar te koekeloeren!
Tevens kan je meer gold verdienen als je lvl 80 bent, omdat er in andere gebieden meer quests over zijn (zo heb ik mijn cold weather flying gefinancierd )

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 06-06-2009 12:37]



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 06-06-2009 12:38 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Gebruikt iemand ook guides? Ik persoonlijk gebruik Jame's leveling guides van wow-pro.com. Er is zelfs een addon waarmee je de optimale circuits kan maken zonder te hoeven overschakelen naar je browser! Kijk op eerder genoemde site voor meer info! Je levelt echt retesnel!



invictis
Usericon van invictis
Posted 06-06-2009 13:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2009 12:36 schreef Carnagath het volgende:
Tip: ga erheen met 70! Niet alle quests zijn beschikbaar op lvl 68 en dan sta je op een gegeven moment maar te koekeloeren!
Tevens kan je meer gold verdienen als je lvl 80 bent, omdat er in andere gebieden meer quests over zijn (zo heb ik mijn cold weather flying gefinancierd )

he?

nee man gewoon lekker met lvl 68 naar Northrend, is prima te doen en je krijgt ook erg snel vette gear.
en je kan aan 2 kanten northrend in voor zowel alliance als horde.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-06-2009 13:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2009 12:38 schreef Carnagath het volgende:
Gebruikt iemand ook guides? Ik persoonlijk gebruik Jame's leveling guides van wow-pro.com. Er is zelfs een addon waarmee je de optimale circuits kan maken zonder te hoeven overschakelen naar je browser! Kijk op eerder genoemde site voor meer info! Je levelt echt retesnel!


neh, gewoon old skool bashen en goed je quests volgen ; kan je ze allemaal in 1 klap doen.
en probeer een beetje te genieten van het sfeertje en de game
questhelper is echter wel een enorme relaxte mod als je snel wil levellen.
ik ga weer ff mijn hunter boosten wooh!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 06-06-2009 15:08 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2009 0:47 schreef Carnagath het volgende:
gz!


tx

quote:
Op 3 juni 2009 7:54 schreef Slechtheid het volgende:
Ja en nu de epic flyer, dat wordt nog lachen.


Ja 5 k en ik ben zo blut als irl

quote:
Op 3 juni 2009 11:20 schreef invictis het volgende:
alleen een beetje kut dat je pas met lvl 77 kan fladderen in de uitbreiding


yep, maar ach, dan heb ik iets om naar toe te leven.

bijna lvl 71.




invictis
Usericon van invictis
Posted 06-06-2009 16:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

goed zo, ga zo door. knaken roolen wel binnen met je quests overgens dus met een beetje mazzel kan je gewoon je cold weather flying skill scoren op 77


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-06-2009 4:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Snel geld verdien je met leatherworking/skinning. Sholazar Basin ingaan, route bepalen en skinnen maar. zo farmde ik 750g aan heavy borean leather en nog wat arctic fur. Die pleurde ik dan op de AH en binnen het uur alles weg! Wel retesaai.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-06-2009 11:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ach, je "saaie" ervaring wordt wel een stuk aangenamer als je rondflappert in Northrend
vandaag met mijn hunter naar tbc gebied met een beetje mazzel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-06-2009 11:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ben weer te druk zie ik lol, ik ga ff WoWen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 11-06-2009 12:10 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Zo! 75 met m'n Prot Pally! Nog 5 en dan hopelijk HC's en Raiden met de guild! Is een lvl-ing guild, geen raidguild, dus ik hoop dat het wat gaat worden

ff screenshotje erbij!


[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 11-06-2009 12:12]



Shii
Usericon van Shii
Posted 11-06-2009 14:15 by Shii Wijzig reactieProfiel van ShiiQuote dit berichthttp://http:/

Op de één of andere manier ben ik nooit in de ban geraakt van WOW. Gezien de tijd die vrienden van me erin steken ben ik er soms maar blij om ook


"I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..."


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 17-06-2009 23:57 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

yeah lvl 73 (en een turtlemount)




Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 18-06-2009 19:00 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2009 12:38 schreef Carnagath het volgende:
Gebruikt iemand ook guides? Ik persoonlijk gebruik Jame's leveling guides van wow-pro.com. Er is zelfs een addon waarmee je de optimale circuits kan maken zonder te hoeven overschakelen naar je browser! Kijk op eerder genoemde site voor meer info! Je levelt echt retesnel!


Aha, deze gebruik ik om al mijn alts te levellen! Zeer goede guides, en ook leuk dat hij grinden zo veel mogelijk vermijd. Wel gebeurt het vaak dat ik voor zit op de guide, en soms zelfs quests oversla. Hij heeft de gemiddelde experience gain ruim genomen

Zelf ben ik een LvL 80 Troll Shaman. Ben Resto/Elemental op Sylvanas. Ik speel nu niet (examens) maar eens dat gedaan is doe ik verder tot mijn account verloopt in Spetember. Daarna wordt het Aion proberen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 18-06-2009 19:04 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Niet als of grinden tegenwoordig nog nodig is, alles gaat zo snel dat je ruim voor je door je quest heen bent er al weer te hoog voor bent.

Mijn DK is nu lvl 75. Ik had eindelijk genoeg geld voor epic flying, dus dat heb ik maar getrained. lvl 75 in bijna 5 maand, er waren tijden dat ik er 5 dagen over deed hehe.


Life doesn't get much better than this!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 18-06-2009 19:48 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 18 juni 2009 19:00 schreef Rix het volgende:
Aha, deze gebruik ik om al mijn alts te levellen! Zeer goede guides, en ook leuk dat hij grinden zo veel mogelijk vermijd. Wel gebeurt het vaak dat ik voor zit op de guide, en soms zelfs quests oversla. Hij heeft de gemiddelde experience gain ruim genomen

Zelf ben ik een LvL 80 Troll Shaman. Ben Resto/Elemental op Sylvanas. Ik speel nu niet (examens) maar eens dat gedaan is doe ik verder tot mijn account verloopt in Spetember. Daarna wordt het Aion proberen.


En niet alleen de leveling guides van hem zijn goed! Ook class / raid / profession guides die anderen op die site schrijven zijn goed!
En over voor zijn gesproken: Ben net 76 en zit net over de helft bij de Borean Tundra guide. Dus dat wordt in Grizzly Hills 80 dingen. Dan heb ik nog zul drak, sholazar, Stormpeaks & Icecrown te gaan voor veel cash



Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 18-06-2009 20:48 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2009 19:48 schreef Carnagath het volgende:[...]
En over voor zijn gesproken: Ben net 76 en zit net over de helft bij de Borean Tundra guide. Dus dat wordt in Grizzly Hills 80 dingen. Dan heb ik nog zul drak, sholazar, Stormpeaks & Icecrown te gaan voor veel cash


Stinkend rijk word je daarvan Maar gewoon levellen was al voordelig, heb gemakkelijk 5000-6000g verdiend al levellend, indien niet meer.
Vooral nutteloze rewards verkopen was handig. Heb het allemaal ook direct opgedaan aan tailoring om een vliegend tapijt te hebben, en aan allerlei epic gear.

Dan heb je ook regelmatig instances gedaan? Ik had enkel Sholazar (deels), Zul Drak, Stormpeaks en Icecrown over. Ik moet wel toegeven dat ik meeste instances voor het eerst deed op heroic


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-06-2009 21:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

heroics ftw, zeker Nax en Ulduar 25


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 19-06-2009 0:04 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 18 juni 2009 20:48 schreef Rix het volgende:
Stinkend rijk word je daarvan Maar gewoon levellen was al voordelig, heb gemakkelijk 5000-6000g verdiend al levellend, indien niet meer.
Vooral nutteloze rewards verkopen was handig. Heb het allemaal ook direct opgedaan aan tailoring om een vliegend tapijt te hebben, en aan allerlei epic gear.

Dan heb je ook regelmatig instances gedaan? Ik had enkel Sholazar (deels), Zul Drak, Stormpeaks en Icecrown over. Ik moet wel toegeven dat ik meeste instances voor het eerst deed op heroic


Heb nu enchanting, maar ik disenchant nu alles om te verkopen. Wil BS op gaan pakken zodat ik goeie gear kan maken. Ben sinds lvl72 prot. En doe dus heel erg veel dungeons met mijn guild! Zeker 2 per avond (als ik kan) dus vandaar mijn voorsprong in exp Moet goed oefenen als nieuwe tank



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 19-06-2009 0:06 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 18 juni 2009 21:06 schreef invictis het volgende:
heroics ftw, zeker Nax en Ulduar 25


Daar gaat aan gewerkt worden! Met mijn Kul tiras guild zeker. Nooit echt geraid (na 4 jaar) maar als t aan mij ligt gaat dat zeker gebeuren!

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 19-06-2009 0:07]



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-06-2009 3:07 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Bijna lvl 71 alweer!


Het is de lichtinval ;')


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-06-2009 3:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

jezus...als iemand als kimmey al level 71 kan worden, waar doen jullie het allemaal dan nog voor???


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-06-2009 10:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Lawl!
Anyway, jullie levellen lekker door terwijl ik een week moet grinden voor 1 level.
Ben nu 77 en heb 2.7M xp nodig voor het volgende level. Hoe was dat ook alweer in WoW? Hoeveel heb je daar nodig om te levellen?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-06-2009 13:03 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 3:23 schreef Doomy het volgende:
jezus...als iemand als kimmey al level 71 kan worden, waar doen jullie het allemaal dan nog voor???


krijg jij het verboden woord maar


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen