IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-01-2003 0:09 by ZwaarMetaal Profiel van ZwaarMetaalhttp://www.kommando.nl

quote:
Op 8 januari 2003 0:03 schreef mislyd het volgende:
Er zijn er al voor minder van het forum geband hoor

Ok, een droom van een tijdje geleden:
Ik ben op reis door verschillende landen, hoewel alles zich afspeelt in 1 gebouw. Elke kamer in het gebouw is een ander land. Ik reis altijd met *bekende zm-er* (ik durf niet meer ).. In elke land (elke kamer) gelden er bepaalde regels, waar we ons nooit aan kunnen houden, waarop we telkens weer worden buitengegooid. Na veel gedoe komen we uiteindelijk aan in Italië, waar een soort van koningin (?) en haar dochter ons opwachten. Zoals altijd heb ik commentaar op de wetten en regels, maar *zm-er* niet, want die heeft oog voor de schaarsgeklede dochter van de konigin (ze draagt een onnozel roos pakje met veren). Vervolgens word ik alleen uit het land gezet, en dit tot mijn grootste plezier..



welke zmerrrr??? plz plz plz



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 08-01-2003 0:11 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

of moest ik mijn shit nou in dat andere droom topic pleuren? hmm..


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 08-01-2003 0:11 by wild cat Profiel van wild cat

quote:
Op 8 januari 2003 0:03 schreef mislyd het volgende:
Er zijn er al voor minder van het forum geband hoor
..

Doe ik goed dan , de eerste keer al raak , moet zeggen I like it here! Leuke droom by the way!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-01-2003 0:29 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 8 januari 2003 0:03 schreef mislyd het volgende:
Er zijn er al voor minder van het forum geband hoor

Ok, een droom van een tijdje geleden:
Ik ben op reis door verschillende landen, hoewel alles zich afspeelt in 1 gebouw. Elke kamer in het gebouw is een ander land. Ik reis altijd met *bekende zm-er* (ik durf niet meer )..

Als ik dat maar niet ben, want ik heb pas één keer van jou gedroomd! Ik wil meer!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-01-2003 11:36 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Vanmorgen droomde ik dat ik samen met zijn zusje over een lange verlaten weg fietste s'nachts toen er een grote hond opdook die ons aanviel, zijn klauwen sneedden mij en mijn zusje en haalde ergens een spitse paal/speer vandaan en stak de hond keer op keer maar het ging maar niet dood, en bleef maar aanvallen. Toen verdween m'n zusje zonder dat ik het merkte en veranderde de hond in de meid waar ik vorig jaar verliefd op was, en ze vroeg me of ik mee ging naar haar huis (wat trouwens veel leek op het huis van een vriend van me ), toen kwam ik op haar kamer en toen bleek dat ie helemaal vol was van verzamelingen (kaarten, spulletjes en souvenirs en zo), toen werd ik wakker



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-01-2003 11:47 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

ik herinner me er nu nog een:

Ook heel vorge vanacht (drie uur of zo):

Ik was in heerlen om zes uur s'ochtends, en had de vorige nacht afgesproken dat ik mijn opel kadet (in het echt heb ik niet eens een auto) zou verkopen aan een of andere chinees. Dit kon schijnbaar alleen op het meest criminele uur van de dag in heerlen. Ik en nog iemand die ik niet kon liepen er over straat op zoek naar die chinees en overal om ons heen liepen de junks en de dealers en de criminelen, niet echt fijn sfeertje dus. Toen kwam plotseling de chinees aangereden en stopte voor onze voeten, wij kijken door het raampje en zagen dat hij in slaap gevallen was achter het stuur, ik tikte op het raampje maar er kwamen al zeker drie "verkopers" op de wagen afgerend, die de chinees gelijk cd's wilden verkopen voor twee euro per stuk. Uiteindelijk kregen we de chinees zo ver dat hij mee zou lopen naar de opel kadet toen ik in de verte iemand aan de auto zag kloten.

Ik rende naar de auto toe (maar het leek alsof ik maar niet vooruit kwam), en ik kwam net 1 seconde te laat toen de auto al opengebroken was en een of andere eikel ermee wegreedt.

toen werd ik wakker


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dwyer
beautiful red blood dripping down
Usericon van Dwyer
Posted 29-01-2003 16:51 by Dwyer Profiel van Dwyerhttp://net.clubs.nl/WayofaGoth

Mijn droom (komt heeel vaak terug)

Ik ben ergens, weet niet waar, en me twee van me vriendinnen zijn er ook (ik heb er 3, maar die 2 zijn mijn beste vriendinnen) en dan doen ze heel aardig tegen me, maar opeens zijn ze weg, alsof ze niets met me te maken willen hebben. En alsof ze me laatst alleen maar hadden geholpen omdat 'het moest' (ik nog al heel erg depressief, en zij hielpen me er weer op.)
Ik ben net hele veel van me vriendinnen kwijt geraakt (5) en ik ben wel heel erg bang dat ik mijn laatste drie ook nog kwijt raak, want die ken ik nog niet zow lang. Waarschijnlijk komt het daardoor dat ik dat droom... (denk ik)


Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld...


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 29-01-2003 16:53 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

ik droomde laatst dat ik mijn vingers eraf had geflext


Trieste gast


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-01-2003 16:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik droomde gister over Dwyer.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-01-2003 16:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik droomde eergisteren dat een klasgenootje mij had gedwongen Rammstein te luisteren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-01-2003 16:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

VET TRUE!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-01-2003 17:06 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Rammstein is niet zo slecht hoor...


*gaat diep beledigd naar herzeleid luisteren*



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-01-2003 17:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 29 januari 2003 17:06 schreef Phriar het volgende:
Rammstein is niet zo slecht hoor...


*gaat diep beledigd naar herzeleid luisteren*


Dude, die mannetjes zijn in het echt ook geobsedeerd van rammstein en proberen mij ook over te halen rammstein geobsedeerd te worden!! Ze wilden eerst zelfs dat ik Flake zou gaan spelen met een optreden (omdat ik ook keyboard speel).

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 29-01-2003 17:30]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwyer
beautiful red blood dripping down
Usericon van Dwyer
Posted 29-01-2003 17:33 by Dwyer Profiel van Dwyerhttp://net.clubs.nl/WayofaGoth

quote:
Op 29 januari 2003 16:55 schreef Slechtheid het volgende:
Ik droomde gister over Dwyer.


Wie wil er nou weer over MIJ dromen??


Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 29-01-2003 18:49 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

de laatste tijd droom ik heel veel van tornado's bij mij in de buurt
en ik schuil er voor en bekijk ze heel aandachtig in mijn droom
er landde ook een hele mooie roofvogel bij mij in de buurt

gister heb ik trouwens van treinen gedroomd


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 29-01-2003 18:52 by Neige Profiel van Neigehttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 29 januari 2003 18:49 schreef she_devil het volgende:
gister heb ik trouwens van treinen gedroomd

en hij ontspoorde en kwam recht op je af ?


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-01-2003 19:28 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ja, okay dan kan ik snappen dat je er nachtmerries van krijgt... (@ Misanthrope), en hierbj een @ alle mensen die alleen mutter kennen en toch een rammstein shirt hebben


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-01-2003 19:32 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik heb vannacht gedroomd over de vriendin van m'n ex, die ineens heel aardig bleek te zijn.

Vreemd, kheb met die hele meid (weet wel wie het is) nog nooit 1 woord gewisseld en ben alweer ruim 7 maanden zeeeeeeeeeeeeeer blij met m'n huidige vriend.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-01-2003 19:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 29 januari 2003 19:28 schreef Phriar het volgende:
Ja, okay dan kan ik snappen dat je er nachtmerries van krijgt... (@ Misanthrope), en hierbj een @ alle mensen die alleen mutter kennen en toch een rammstein shirt hebben
Ook een hele dikke naar de mensen die net zo geobsedeerd zijn van Rammstein als die klasgenootjes van mij.
Dat is echt eng!!! Ze noemen elkaar gewoon al zowat Till en Richard.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-01-2003 10:38 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

okee ik droom vaak nogal raar maar vannacht spande echt de kroon!!!

ik droomde dat ik bij een chreche was met allemaal arische kleine jongetjes van een jaar of 5

ineens klom er eentje op een muurtje en deed de heil hitler dinges groet

en toen gingen alle jongetjes richting hem staan en deden de hitler groet dinges naar hem toe !!!

ik heb vannacht dus gewoon over de hitlerjugend gedroond !!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-01-2003 10:41 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 30 januari 2003 10:38 schreef she_devil het volgende:
okee ik droom vaak nogal raar maar vannacht spande echt de kroon!!!

ik droomde dat ik bij een chreche was met allemaal arische kleine jongetjes van een jaar of 5

ineens klom er eentje op een muurtje en deed de heil hitler dinges groet

en toen gingen alle jongetjes richting hem staan en deden de hitler groet dinges naar hem toe !!!

ik heb vannacht dus gewoon over de hitlerjugend gedroond !!


SS'ertje ,geweest in vorig leven?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-01-2003 10:59 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 30 januari 2003 10:41 schreef Gunman het volgende:
SS'ertje ,geweest in vorig leven?


denk eerder dat het aan de leerstof van vandaag lag


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-01-2003 11:09 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 30 januari 2003 10:59 schreef she_devil het volgende:
denk eerder dat het aan de leerstof van vandaag lag

Da's teken dat die stof er goed inzit


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 03-02-2003 16:51 by AgonY Profiel van AgonY

Ik heb 3 redelijke intensieve dromen gehad "vannacht", maar de laatste was wel weer het ergste. Weer zo'n droom (was al een tijdje geleden) over iemand die sterft. Dat is zó echt, dat als ik wakker word ik aan het huilen ben, en ik tijd nodig heb om te beseffen dat het niet echt is. Toen ik wakker werd wist ik het dus echt niet meer en heb liggen denken aan wat ik de vorige dagen heb gedaan, om tot de conclusie te komen dat het "maar een droom" was. Het rare is, als ik die dromen heb is het meestal over iemand waar ik heel close mee was maar een tijdje niet meer gezien heb, en deze keer was het over iemand die ik alleen maar online ken, en nog nooit gezien heb Maar ik ben er wel weer helemaal ondersteboven van


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2003 16:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Misschien dat je sommige mensen nog iets te vertellen hebt voordat ze dood gaan, maar niet precies weet wat je ze moet vertellen voor die tijd. Er is iets dat niet uitgepraat is, lijkt me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen