IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 19-03-2002 12:14 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 19 maart 2002 11:19 schreef Angela Mortis het volgende:
Ik geloof dat ik toch we de meest absurde droom van iedereen heb gehad vannacht, en ik denk niet dat iemand hier iets van kan maken:

Ik droomde wederom dat ik aan het trainen was, en er 'iets' in het water was, wat achter me aan zat. Ik sprong middenin het zwembad het water uit, en werd de lucht in gehesen. Ik bleef zo'n 5 meter boven het zwembad hangen, in een houding alsof ik gekruisigd was. Niemand deed er iets aan, ze keken me alleen raar aan. Ik werd daarna op de vloer 'gegooid', weer opgehesen, neergegooid, and so on.
Daarna kreeg ik vleugels en vloog ik weg naar boven, weg van het zwembad, en sprong ik met een gil overeind in m'n bed.


ik mag toch hopen dat m'n dromen niet echt uitkomen, zou wel heel pijnlijk zijn




heb je kort geleden de film Stigmata gezien ofzo? daar gebeurt ook zoiets in. Als je m niet gezien hebt MOET je m trouwens kijken....zo'n goeie film!


I spy with my little and verrry evil eye.....


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-03-2002 12:35 by FireFox Profiel van FireFox

heel vaag eigenlijk, ik droom vaak dat ik vecht in mn dromen en dat ik het niet meer kan, al mn technieken verleerd ben, en soms droom ik hetzelfde en dan kan ik het wel weer allemaal, heel vaag, maar iig heb ik besloten een punt te zetten nu achter mn gitaarlessen en weer te gaan sporten.... jajaja allemaal dankzij een droom
----------------------------edit-------------------
weer eens een spelfout

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 19-03-2002 12:37]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 19-03-2002 13:10 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

quote:
Op 19 maart 2002 12:02 schreef Ooypunk het volgende:
Beats me...


me too

en Wickedkimmie, Stigmata heb ik al een hele tijd geleden gezien, geweldige film, maar daar komt het niet van denk ik, te lang geleden om daarover te dromen.


MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 14:57 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

dat ik een miniecooper had gekocht.. en dat ik erge geld problemen had gekregen..

werkelijkheid.. ik ben een schijterd in de auto en heb dus geen rijbewijs en al helemaal geen drang om een auto te kopen. alhouwel ik de cooper vind heersen.
Geld problemen daardoor??? ik heb ze al zonder auto.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-03-2002 15:19 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik droomde laatst dat ik bij de pinautomaat stond en dat er ook een kleuter in de buurt stond. Ik stond dus in de rij, en toen de persoon voor mij klaar was met pinnen wilde ik. MAar die kleuter ging snel voor mij. Dus ik weer voor die kleuter staan, begin met pinnen, gaat die kleuter van achter tegen mijn benen schoppen. Dus ik zeg "stop eens", maar hij gaat door. Dus ik duw hem met mijn been aan de kant, wordt wakker en zeg "sorry, ik droomde" tegen mijn vriendin omdat ik haar een stuk in bed verschoven heb...

Wat betekent dit?



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-03-2002 15:58 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

dat je kleuters waarschijnlijk irritant vindt.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 16:08 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik droomde een poos geleden dat ik in de escape stond en dat valorian drinken had besteld (ik zag het ook echt voor mij) en ik zag dat de drankjes klaar waren, dus zij ik tegen valorian.. vin vin.. je drankjes zijn klaar.. waarop valorian in slaap'dronken' toestand zij jaaja ik kom al..
In mijn droom zag ik dat valorian weg liep met de drankjes zonder te betalen, dus ik riep. he terug komen je moet nog betalen.. toen heeft valorian mij geloof ik wakker gemaakt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-03-2002 16:09 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik heb vannacht 2 keer dezelfde droom gehad. Ik nsap er echt geen flikker van maar hier komt ie:
Ik was in een landhuis, ergens in Schotland, ik was aan het kijken wat er achter elke deur zat, na een aantal deuren kwam ik bij een soort kast. Ik deed de kast open, en zag een dichtgetimmerd gat, na wat planken te hebben weggeslagen stap ik het gat in, en val naar beneden. In mijn droom duurde deze val maar een paar seconden, maar eenmaal beneden vertelde iemand me dat ik 14 km ()onder de aardkorst zat. Er waren daar enkele demonische wezens, die mij het leven zuur maakten. Na weer naar boven gevlucht te zijn (ik heb geen flauw idee hoe) heb ik het gat weer dichtgemaakt. Ik was alleen achtervolgd, en de wezens kwamen de kast uit, toen ben ik wakker geworden. En ik heb nog een keer diezelfde droom gehad dus.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-03-2002 16:09 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

sjezus cadaveria, je droomt zelfs over drank


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 16:10 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hehe waar het hart vol van is....gaat de droom over... of zo iets..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-03-2002 16:14 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 19 maart 2002 15:19 schreef Vargen666 het volgende:...
Wat betekent dit?
Misschien droomde je dit gewoon omdat je weer tussen mij en de muur beklemd zat en je mij gewoon weer een stuk opzij moest schuiven...


No regrets and no remorse...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-03-2002 16:15 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hahah dat heet Hollandse nuchterheid..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 28-04-2002 16:56 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

een tijdje geleden:

Ik was in een canyon-achtig landschap, zoiets van Les Gorges du Tarn meets Colorado.
Ik was daar met de auto, die stond een eind verderop geparkeerd. Ik keek uit over het landschap. Ineens hoor ik wardrums, en ik weet dat ik moet maken dat ik wegkom, dus ren ik er vandaan, maar ook weg bij de auto. Dan duikt een vriend van mij op met zijn krakkemikkige brommer, ook op de vlucht. Ik spring achterop en we rijden over de dunne rand van de afgrond, aan de linkerkant woeste bomen, rechts de diepe kloof met kolkend water. Dan wordt de rand breder en is het bos weg. Plots houd de rand op en vliegen we door de lucht zo naar beneden de rivier in, die daar nog aardig stroom, maar zeker niet kolkt. Ik stroom mee, en maak mij zorgen over de rest (geen idee welke rest, maar ik had het gevoel dat ik een hele groep moest waarschuwen voor de dreiging). Dan srtoom ik een grot in een kom uit op een glijbaan en vervolgens in een zwembad met (chloorwater), waar ik vervolgens gelazer krijg omdat ik geen rood armbandje heb.

De rest was helemaal niet meer te volgen, dat kan ik niet eens na vertellen.

OK wat betekent dit volgens jullie?

achtergrond info: ik was toen al 3 dagen bezig een Summoning-achtig nummer te componeren en dat begint met de 'wardrums', dit moet de soundtrack worden voor een animatie die ik wil gaan maken: over een middeleeuwse veldslag.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2002 17:16 by Asherah Profiel van Asherah

Misschien heeft het iets met LOTR te maken?


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 28-04-2002 17:16 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Beat this qua weirdheid:

Ik was op het station en wou een kaartje kopen. achter het loket zat een wat oude, nogal nichterige vent. Ik vroeg om een kaartje, de bestemming zei ik er niet bij, gewoon een kaartje voor de trein. De man antwoordde dat ik geluk had, want nog niet alle kaartjes waren verloot (?). Ik liep een hele grote trap op en ik kwam op een heel raar perron terecht, een soort van perron dat je ziet in wildwest films, met van die houten bogen enzo. Tegen een paal staat een meisje van mijn school, die staat kennelijk op mij te wachten. Afijn wij zeggen niets tegen elkaar, maar banjeren een beetje over het perron waar overigens verder niemand staat. Plotseling hoor ik achter me een soort geraas, en dan komt er een enorme trein aan. Dat ding is nog groter dan het hele station. Ding rijdt vrolijk door, wij hollen erachteraan. Ineens lopen er heel veel mensen achter die trein aan te hollen, op de rails, ik kijk er verbaasd naar.

Daarna word ik wakker.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2002 17:17 by Asherah Profiel van Asherah

Achtervolgingswaanzin, zonder enige twijfel..
Edit: ter verduidelijking, jij als waanzinnige achtervolger of course...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-04-2002 17:22]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-04-2002 17:21 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Jah je bent bang om een meeloper te zijn


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 28-04-2002 17:25 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Ik heb het geanalyseerd met een vriend van me en we kwamen tot de conclusie dat:

- ik homosexuele gevoelens erop nahoud en val op oudere mannen (de ouwe nicht achter de balie).
- ik heel erg van treinen hou (grooooote trein).
- de trap staat voor een lijdensweg naar iets wat ik graag wil bereiken en dat meisje staat voor het teleurstellende resultaat.
- de NS poep is (de trein stopt immers niet).



[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 28-04-2002 17:25]


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-04-2002 17:39 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 28 april 2002 17:25 schreef DimmuChild het volgende:
Ik heb het geanalyseerd met een vriend van me en we kwamen tot de conclusie dat:

- ik homosexuele gevoelens erop nahoud en val op oudere mannen (de ouwe nicht achter de balie).
- ik heel erg van treinen hou (grooooote trein).
- de trap staat voor een lijdensweg naar iets wat ik graag wil bereiken en dat meisje staat voor het teleurstellende resultaat.
- de NS poep is (de trein stopt immers niet).




ROFLMAO

(heb je trouwens professionele hulp? )


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 28-04-2002 19:57 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

hmmz ik droom al heel lang dat ik zit en dat iemand naar me kijk en dat is heel eng..
dat gevoel heb ik als ik de woonkamer zit, dan denk ik dat mijn droom echt is.. maar ja, weet ieman wat dat betekend. Ik heb het als op proberen te zoeken in dromen boek, maar nog niks gevonden wat er op leek.
wat ik ook vaak droom is ruzie met anderen


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 29-04-2002 14:13 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik droomde vannacht over tornado's... Tenminste, in mijn droom zag ik dat er een paar mensen mee werden gesleurd.

Hoor ik vanmorgen op het nieuws dat er in Amerika flink wat gewonden en een dode door tornado's zijn gevallen..

gek hoor... ik denk trouwens dat het gewoon toeval is dat ik over tornado's droomde.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 29-04-2002 16:00 by Stultus Profiel van Stultus

of je verkeert in een vicieuze cirkel


BROODJE POEP!


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 29-04-2002 20:17 by Nemesis Profiel van Nemesis

Ik droomde laatst over een megaschoen in de achtertuin waar ik in klom. Erin zat een Star Trek-achtig spaceschip.
Terwijl ik om me heen kijk hoor ik mijn moeder roepen dat de stieren zijn losgebroken en dat ik de trekker moet pakken om ze plat te rijden voordat ze in huis komen, ik kan helemaal nog niet trekker rijden.
Dan stijg ik op met mijn spaceschoen en beam alle stieren in de dichtst bijzijnde sloot waar ze allemaal verdrinken. Heel vreemd.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 29-04-2002 20:27 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

De dromen die hier staan zijn zo debiel, kan ik echt nie verklaren haha


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 29-04-2002 20:44 by Kreator Profiel van Kreator

Ik las eens dat er een bepaalde indianenstam denkt dat wanneer je slaap, je leeft en wanneer je wakker bent, je droomt

ik hoop het niet


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen