IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 01-10-2003 21:15 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 1 oktober 2003 21:14 schreef bazzio het volgende:
Maar was het lekker?


Niet zo goed als ik gewend ben, hahaa!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-10-2003 21:16 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 1 oktober 2003 21:14 schreef Chantalie het volgende:
Maar hoezo begrijp je dat vreemdgaan wel???


Omdat ik daar zelf niet zoveel moeite mee heb (in dromenland dan).


Bazzio Attacks!!!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-10-2003 21:16 by Chantalie Profiel van Chantalie

tja, als 't nou eens leuke dromen zouden zijn, maar nee.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-10-2003 21:16 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 1 oktober 2003 21:15 schreef Miss Lucifer het volgende:
Niet zo goed als ik gewend ben, hahaa!
*grin*


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 01-10-2003 21:19 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 1 oktober 2003 21:16 schreef Elfensteen het volgende:
*grin*


Ts, egotripper...
Ik droom ook wel over jou hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 01-10-2003 21:20]


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 02-10-2003 0:33 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

In dit topic hoor ik toch vaak dat er veel mensen zijn die hun dromen bewust dromen. Er echt deel van uitmaken en ze ook kunnen besturen en zeker herinneren. Hoe komt het dat ik nooit droom (dat doe ik wel maar ik weet het niet) En als ik dan een keer heb gedroomd, weet ik er niets meer van. Hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 02-10-2003 0:34 by Midnight Profiel van Midnight

quote:
Op 1 oktober 2003 7:58 schreef campske666 het volgende:
Dat is de engel Gabriel, jij gaat onbevlekt mogen ontvangen.

Weest gegroet Midnight
Vol van ...[crappers, k weet de rest niet meer]


Ik hoop het niet want hoe leg ik dat aan mijn vriend uit? Ja sorry schat, ik ben zwanger... dat ik je de afgelopen 2 maanden niet gezien heb.. tja...

She-devils optie staat me meer aan!

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 02-10-2003 0:34]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-10-2003 11:59 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Geen zever:
Vannacht heb ik gedroomd dat ik een Terminator was die een paar wijven moesten redden van de Apocalyps (iets wat echt niet voor mij is en wat ik anders nooit droom).
En deze ochtend hoor ik dat Arnold gouverneur van Californië wordt.


mvg wk10


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 08-10-2003 16:40 by Freduk Profiel van Freduk

Ik droomde dat ik met Anne (dochter ve hotelbaas waar ik in 96 voor werkte en sindsdien niet meer heb gezien) op dr gruwelijke paarse aprillia scooter reed en dat ie er opeens mee nokte. Ik probeerde hem nog aan te trappen maar dat lukte niet.

...En toen werd ik wakker van pure verveling


Follow the freezing moon...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 08-10-2003 16:42 by Freduk Profiel van Freduk

quote:
Op 2 oktober 2003 0:33 schreef Possessedpacman het volgende:
In dit topic hoor ik toch vaak dat er veel mensen zijn die hun dromen bewust dromen. Er echt deel van uitmaken en ze ook kunnen besturen en zeker herinneren. Hoe komt het dat ik nooit droom (dat doe ik wel maar ik weet het niet) En als ik dan een keer heb gedroomd, weet ik er niets meer van. Hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen?

Ik onthoud alleen mn dromen als ik geleidelijk wakker wordt, dus uitslaap en niet wakker schrik van de wekker.


Follow the freezing moon...


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-10-2003 16:45 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Een vriend van mij droomde dat hij en ik in een minicooper zaten als 2 gangsters!
Inclusief trainingspak, hoofddoek en grote speaker achterin.
Is dit een voorspelling
Hij is zelf helemaal Hip-Hop freak.



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 08-10-2003 19:24 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

eergisteren : ik moest een paard over het ijs leiden, ik ging er met mijn voet door heen

gisteren: er zat een grote katachtige achter een hert aan, het hert ging er vandoor, en ik ging naar de katachtige toe , wilde hem aaien ook al was ie gevaarlijk


wait for me dragon, we'll meet in the sky


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2003 19:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 oktober 2003 0:33 schreef Possessedpacman het volgende:
In dit topic hoor ik toch vaak dat er veel mensen zijn die hun dromen bewust dromen. Er echt deel van uitmaken en ze ook kunnen besturen en zeker herinneren. Hoe komt het dat ik nooit droom (dat doe ik wel maar ik weet het niet) En als ik dan een keer heb gedroomd, weet ik er niets meer van. Hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen?


ik heb het ook niet veel maar vannacht heb ik eindelijk weer eens gedroomd

maar daarvoor moet je een goed slapen vandaag voor het eerst sinds tijden langer dan 6 uur geslapen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 08-10-2003 22:20 by istharol Profiel van istharol

quote:
Op 2 oktober 2003 0:33 schreef Possessedpacman het volgende:
In dit topic hoor ik toch vaak dat er veel mensen zijn die hun dromen bewust dromen. Er echt deel van uitmaken en ze ook kunnen besturen en zeker herinneren. Hoe komt het dat ik nooit droom (dat doe ik wel maar ik weet het niet) En als ik dan een keer heb gedroomd, weet ik er niets meer van. Hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen?


Elke keer als je wakker word, meteen een pen en papier pakken en opschrijven wat je kan herineren van je droom.

Meestal word je meerdere keren per nacht wakker, dus iedere keer moet je noteren wat je je kan herineren.

Op het laatst onthoud je het beter en hoef je het niet meer op te schrijven. Bij mij was het na 2 nachten




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-10-2003 22:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik fietste in het donker naar huis en opeens fietste ik een verkeerde straat in. In die straat liep een grote witte hond en eerst leek die niet gevaarlijk, want hij huppelde maar wat rond. Ik probeerde verder te fietsen, maar ik kwam nauwelijks meer vooruit en opeens werd die hond agressief en begon in mijn voet te bijten. Nadat hij dat een paar keer had gedaan begon ik een gesprek met hem.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-10-2003 22:36 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 oktober 2003 22:34 schreef Misanthrope het volgende:
Ik fietste in het donker naar huis en opeens fietste ik een verkeerde straat in. In die straat liep een grote witte hond en eerst leek die niet gevaarlijk, want hij huppelde maar wat rond. Ik probeerde verder te fietsen, maar ik kwam nauwelijks meer vooruit en opeens werd die hond agressief en begon in mijn voet te bijten. Nadat hij dat een paar keer had gedaan begon ik een gesprek met hem.


Hmmm...
Toevallig bestiale fantasien??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-10-2003 22:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Soms, maar nu probeerde ik weg te fietsen en was de hond boos!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-10-2003 22:55 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 oktober 2003 21:11 schreef mislyd het volgende:
Ik leer graag nieuwe talen, maar het probleem is dat ik dan 's nachts halfwakker droom en stomweg letters zie voorbijkomen en zinnetjes en klanken hoor herhaald worden. Erg saai en vermoeiend!

in mijn dromen kan ik altijd vloeiend frans praten, snap er niets van.

droom de laatste tijd opeens weer ergveel, heel avontuurlijk allemaal en heel raar, maar wel leuk. Beter dan het coma slapen.


BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 09-10-2003 2:16 by BellaDamaNocturna Profiel van BellaDamaNocturnahttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

Ik droomde over een kudde geest schapen
en een hond die wilde ze bij mekaar drijven maar liep er dwars doorheen
en ipv mekkeren gingen ze miauwen


AARGHHH


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 09-10-2003 16:14 by Ooypunk Profiel van Ooypunkhttp://www.heidevolk.com

Ik droomde laatst dat ik weer lid was van de voetbalclub, inclusief een voetbalwedstrijd van 2 keer een half uur.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Skull
Usericon van Skull
Posted 09-10-2003 16:19 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 9 oktober 2003 2:16 schreef BellaDamaNocturna het volgende:
Ik droomde over een kudde geest schapen...

Dat zijn die Australische schapen geweest natuurlijk


- Mutatis mutandis -


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-10-2003 16:24 by stigma Profiel van stigma

ik droomde vanmiddag dat ik in een landschap stond. In de lucht heel veel grijze wolken die heel snel voorbij raasden en ik stond op een soort berg ofzo. Ik stond een stuk van de rand van een rafijn af en daarachter, onder de berg, zag het er veel vrolijker uit dan op de berg. Er sond ook nog een oude boom op het puntje van de rafijn. Erg vreemd, vooral omdat ik al heel lang niet meer mijn dromen kan herinneren.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-10-2003 16:24]


Subtiel kamerolifantje


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-10-2003 16:25 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 8 oktober 2003 22:39 schreef Misanthrope het volgende:
Soms, maar nu probeerde ik weg te fietsen en was de hond boos!

dan moet je niet weglopen voor je fantasien en het gewoon laten gebeuren


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 10-10-2003 14:28 by Demonical-Soul Profiel van Demonical-Soul

Het verhaal speelt zich af in 1950 en in mijn droom ben ik een vrouw rond de 30 jaar.
Draag ook de '50 jaren outfit en alles was zwart wit in mijn droom.(ik zag er compleet anders uit dan in het echt)

Ik had gedroomd dat ik getrouwd was met een hele rijke man en ik had een geheime minnaar.
Toen ging m'n man dood en had zoiets van: "Zo, dat werd tijd, zeg".
En toen had ik een villa van hem geerfd en ging met mijn geheime minnaar die villa in.
En toen was alles ineens weg en kwam ik in een tijd tussen toen en nu.
Ik was in een zwembad en het leven van ons allemaal hing af van 1 iemand die werd uitgekozen.
Diegene moest dan het zwembad in, maar het zwembad kon veranderen in een gevaarlijke grot met veel bloedlustige haaien enz.
Een gozer had het overleefd en toen hadden we het allemaal overleefd en konden weer naar de toekomst terugkeren.

Echt vaag


Skull
Usericon van Skull
Posted 10-10-2003 15:29 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

Ik droomde dat ik 's nachts wakker werd omdat m'n kat op bed had gepist en dat was ook zo toen ik wat beter keek...
[zweefmode]Zou het een betekenis hebben [/zweefmode]


- Mutatis mutandis -


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen