IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-12-2003 19:52 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

ik heb ook zo'n droom gehad tijden, anders weliswaar maar dezelfde kenmerken, er helemaal overstuur van zijn.
gewoon laten doen, ging bij mij ook over.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2003 23:09 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik heb vannacht met vogels gepraat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2003 0:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb pas gedroomd dat iemand een gat in mijn buik maakte en dat hij zo al mijn darmen af ging voelen was een raar gevoel mja de rest ben ik dan ook weer vergeten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 17-12-2003 18:41 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

@elite: ken je dat verhaal niet over die aliens die mensen uit hun slaapkamers op"beamen", hun dan onderzoeken, en daarna terug naar bed "beamen". daarna herinneren ze het zich niet meer.

wat bof jij zeg ::kuch::


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-12-2003 18:43 by Vampie Profiel van Vampie

Ik heb gedroomd over een doorzichtig paddenstoelen autootje waar eendjes in vervoert werden...

Ik wordt geloof ik nog gekker


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2003 16:21 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

k werd achtervolgd door een tijger maar k wist em af te schudden


wait for me dragon, we'll meet in the sky


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-12-2003 16:24 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 december 2003 16:21 schreef she_devil het volgende:
k werd achtervolgd door een tijger maar k wist em af te schudden


Ride the tiger...you can see his stripes but you know he's clean...


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2003 16:25 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 december 2003 16:24 schreef campske666 het volgende:
Ride the tiger...you can see his stripes but you know he's clean...
dioooo jaaa


wait for me dragon, we'll meet in the sky


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-12-2003 16:26 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 december 2003 16:25 schreef she_devil het volgende:
dioooo jaaa


héhé


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-12-2003 16:27 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik liep langs m'n huis en met een blowtje in m'n hand en m'n pa stond voor het raam en hij wees naar m'n hand en vroeg wat ik vast had. Ik liep maar door terwijl ik deed alsof ik hem niet zag naar wat maten die verderop stonden en toen ik daar aankwam dacht ik "he, wat deed m'n pa daar nou, hij leeft niet eens meer"

Heb de laatste tijd last van dit soort vage dromen.....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-12-2003 16:28 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Ik droomde dat ik een vette hooligan had neergestoken...en ik was toen ik een uur wakker was nog doodsbang dat ik opgepakt zou worden...

Ik zou toch zweren dat ik geen paddo's heb gegeten? Oftewel...ik draai weer eens door...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-12-2003 16:29 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 18 december 2003 16:27 schreef Jebes het volgende:
Ik liep langs m'n huis en met een blowtje in m'n hand en m'n pa stond voor het raam en hij wees naar m'n hand en vroeg wat ik vast had. Ik liep maar door terwijl ik deed alsof ik hem niet zag naar wat maten die verderop stonden en toen ik daar aankwam dacht ik "he, wat deed m'n pa daar nou, hij leeft niet eens meer"

Heb de laatste tijd last van dit soort vage dromen.....
Ai...dat is helemaal klote...

Als ik ze ooit zo krijg dan trek ik het echt niet meer...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 18-12-2003 19:22 by Hagal Profiel van Hagal

Niet echt een droom, eerder een nachtmerrie.

Ik had net mijn vriend de deur uit zien gaan en ging nog even op bed liggen want ik had nog een uurtje voordat ik eruit moest. Ik dacht dus dat ik wakker was. Ik lag wat te doezelen en toen hoorde ik ineens de tv zappen, in ieder geval ik hoorde het geluid van de tv zelf, niet van programma,s. Ik wilde mijn hoofd omhoog doen om te kijken wat er was maar ik kon mijn hoofd niet bewegen, vervolgens probeerde ik mijn armen/benen te bewegen en dat lukte ook niet, ik raakte dus al redelijk in paniek. Toen hoorde ik eens stem: KIJK DAN, KIJK GODVERDOMME DAN, KIJK DAN, KOM OP KIJKEN. Ik scheet hem echt enorm maar kon me nog steeds niet bewegen en ik kon ook niet in de richting van de tv kijken want mijn gezicht lag naar boven gericht. Ik wilde toen gillen of in eider geval geluid maken want ik was zo over de zeik maar dat lukte ook niet. Toen was ik zo bang dat ik ben gaan huilen en toenw erd ik dus huilend wakker (voor mijn gevoel heeft dit zon tien minuten geduurd, die stem en de tv voordat ik "wakker" werd

ik ben de hele dag nog over de zeik geweest ik zou wel willen weten wat dit zou betekenen, maar volgens mij was het gewoon dat ik tussen slaap en wakkerzijn hing. Toch doodseng.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 18-12-2003 19:23]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2003 19:27 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 18 december 2003 19:22 schreef Hagal het volgende:
volgens mij was het gewoon dat ik tussen slaap en wakkerzijn hing. Toch doodseng.

zo iets heb ik ook ooit gehad dat is zo ontzettend akelig !!! je kunt helemaal niks, wat je ook probeert.... ademen is dan ook heel eng


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-12-2003 19:30 by Gunman Profiel van Gunman

Tijdens "sluimeren" doen je hersenen rare dingen, geloof me. Het kan héél erg zijn, maar eh, enjoy the ride! Doe ik ook steeds, hoe erg het ook allemaal leek.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-12-2003 19:30 by invictis Profiel van invictis

ik had gedroomd dat de tap op was op het X-mas metalfest


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-12-2003 20:01 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 december 2003 18:43 schreef Vampie het volgende:
Ik heb gedroomd over een doorzichtig paddenstoelen autootje waar eendjes in vervoert werden...


Je bent knetter, Vampie.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 18-12-2003 23:58 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 18 december 2003 19:22 schreef Hagal het volgende:
Niet echt een droom, eerder een nachtmerrie.

Ik had net mijn vriend de deur uit zien gaan en ging nog even op bed liggen want ik had nog een uurtje voordat ik eruit moest. Ik dacht dus dat ik wakker was. Ik lag wat te doezelen en toen hoorde ik ineens de tv zappen, in ieder geval ik hoorde het geluid van de tv zelf, niet van programma,s. Ik wilde mijn hoofd omhoog doen om te kijken wat er was maar ik kon mijn hoofd niet bewegen, vervolgens probeerde ik mijn armen/benen te bewegen en dat lukte ook niet, ik raakte dus al redelijk in paniek. Toen hoorde ik eens stem: KIJK DAN, KIJK GODVERDOMME DAN, KIJK DAN, KOM OP KIJKEN. Ik scheet hem echt enorm maar kon me nog steeds niet bewegen en ik kon ook niet in de richting van de tv kijken want mijn gezicht lag naar boven gericht. Ik wilde toen gillen of in eider geval geluid maken want ik was zo over de zeik maar dat lukte ook niet. Toen was ik zo bang dat ik ben gaan huilen en toenw erd ik dus huilend wakker (voor mijn gevoel heeft dit zon tien minuten geduurd, die stem en de tv voordat ik "wakker" werd

ik ben de hele dag nog over de zeik geweest ik zou wel willen weten wat dit zou betekenen, maar volgens mij was het gewoon dat ik tussen slaap en wakkerzijn hing. Toch doodseng.

heb dat tijdje terug ook 2 dagen na elkaar gehad, toevallig telkens ik ook nog ff op mijn bed ging liggen rusten alvorens uit te gaan. Daar ben je idd echt niet goed van als je eindelijk terug wakker wordt.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 19-12-2003 0:12 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 9 december 2003 23:09 schreef Misanthrope het volgende:
Ik heb vannacht met vogels gepraat.
He! Dat heb ik ook wel eens! (serieus dus, heel vreemd )


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-12-2003 0:26 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 december 2003 19:22 schreef Hagal het volgende:
Niet echt een droom, eerder een nachtmerrie.

Ik had net mijn vriend de deur uit zien gaan en ging nog even op bed liggen want ik had nog een uurtje voordat ik eruit moest. Ik dacht dus dat ik wakker was. Ik lag wat te doezelen en toen hoorde ik ineens de tv zappen, in ieder geval ik hoorde het geluid van de tv zelf, niet van programma,s. Ik wilde mijn hoofd omhoog doen om te kijken wat er was maar ik kon mijn hoofd niet bewegen, vervolgens probeerde ik mijn armen/benen te bewegen en dat lukte ook niet, ik raakte dus al redelijk in paniek. Toen hoorde ik eens stem: KIJK DAN, KIJK GODVERDOMME DAN, KIJK DAN, KOM OP KIJKEN. Ik scheet hem echt enorm maar kon me nog steeds niet bewegen en ik kon ook niet in de richting van de tv kijken want mijn gezicht lag naar boven gericht. Ik wilde toen gillen of in eider geval geluid maken want ik was zo over de zeik maar dat lukte ook niet. Toen was ik zo bang dat ik ben gaan huilen en toenw erd ik dus huilend wakker (voor mijn gevoel heeft dit zon tien minuten geduurd, die stem en de tv voordat ik "wakker" werd

ik ben de hele dag nog over de zeik geweest ik zou wel willen weten wat dit zou betekenen, maar volgens mij was het gewoon dat ik tussen slaap en wakkerzijn hing. Toch doodseng.


Dit ken ik wel ja, ik denk ook dat je dan tussen slaap en wakker zijn zit. Ik heb het wel vaker gehad, ik kan me niet bewegen (geen lamp aandoen wat ik altijd wil) en dan hoor ik een wolf (oid) grauwen. Zijn niet de meeste fijne dingen om mee te maken, en opeens schiet ik dan omhoog en wordt ik met bonzend hart 'wakker'.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2003 0:27 by Chelman Profiel van Chelman

Ik heb gisteren gedroomd dat ik onwijs hard moest poepen. Ik werd wakker en ik moest inderdaad hard poepen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 19-12-2003 1:17 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

En niemand kan mij helpen?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-12-2003 1:32 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 19 december 2003 1:17 schreef Possessedpacman het volgende:
En niemand kan mij helpen?


Volgens mij ben jij claustrofoob, door iets wat je op erg jonge leeftijd hebt meegemaakt.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 19-12-2003 1:37 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 19 december 2003 0:27 schreef Chelman het volgende:
Ik heb gisteren gedroomd dat ik onwijs hard moest poepen. Ik werd wakker en ik moest inderdaad hard poepen.

en denk je dat je droom een betekenis had ?



In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-12-2003 10:41 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 10 december 2003 0:00 schreef ElitE het volgende:
ik heb pas gedroomd dat iemand een gat in mijn buik maakte en dat hij zo al mijn darmen af ging voelen was een raar gevoel mja de rest ben ik dan ook weer vergeten

Dat heb ik al vaak gedroomd (of dat mijn darmen eruit vallen, en ik ze er weer probeer in te stoppen). Vreemd dat er zulke 'universele' dromen zijn..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen