IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-02-2004 19:15 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 3 februari 2004 12:27 schreef Morgil het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Doomy ging ( ) die woonde in een grot ( ) en ik aan hem vroeg of hij zijn dargaard cd op de computer wilde zetten zodat ik die van hem kon downloaden.
Zo leuk, ik ken hem alleen van foto eigenlijk.


Ik heb geen Dargaard CD...of die moet in mijn grot liggen...

Maar ik droom ook wel eens over jou hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-02-2004 19:16]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 03-02-2004 20:37 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 3 februari 2004 19:15 schreef Voice Of Doom het volgende:


Ik heb geen Dargaard CD...of die moet in mijn grot liggen...

Maar ik droom ook wel eens over jou hoor...


sure wel grappig he!
Heb je trouwens msn/icq?
En NEE Jenje, dit is NIET het begin van een nieuwe zm relatie .


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 03-02-2004 22:07 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

ik droom altijd dat ik dood ga??


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-02-2004 23:37 by Orion Profiel van Orion

dat betekend nieuw leven ..... van/voor wie I DONT FUCKING KNOW!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 03-02-2004 23:48 by Blackjack Profiel van Blackjack

Dit was te bezopen voor woorden...
Laatst gedroomd: ik liep ergens in een gebouw en ik kwam op de zolder aan die sprekend leek op de kelder van mijn middelbare school (voor de mediatheek). D'r stonden wat kasten langs 1 muur, waar wat afgehakte hoofden opstonden, verder nog wat hoofden op staken .

ik kwam onder aan een trap aan, staan er een 12 of 14 figuren om me heen. Ik herkende 3 figuren a la Run DMC (ik heb niet eens wat met rap of run dmc), die tarot-kaarten voor me legden. Rechts van hen zat Mithrandir, links ervan Greycloak (zo werden ze voorgesteld; sorry heren, ik heb jullie nooit ontmoet, dus waarom ik over jullie namen droomde: beats me).
Rechts van mij een typeje uit DragonballZ (althans, daar leek ie op), met nog 4 of 5 andere figuren (geen idee meer wie).
Toen die tarotkaarten werden gelegd, werd mn toekomst voorspeld, en t gekke was dat ik 14 kaarten moest kiezen, waarvan meer dan de helft een soort Hoge Tarotkaarten waren.


Het enige wat ik er uit kan opmaken is dat ik teveel op dit forum zit en DragonballZ me een trauma heeft opgelopen.


Oh ja, en dat ik geen Run DMC moet gaan luisteren.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 04-02-2004 0:23 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 3 februari 2004 23:48 schreef Blackjack het volgende:
Dit was te bezopen voor woorden...
Laatst gedroomd: ik liep ergens in een gebouw en ik kwam op de zolder aan die sprekend leek op de kelder van mijn middelbare school (voor de mediatheek). D'r stonden wat kasten langs 1 muur, waar wat afgehakte hoofden opstonden, verder nog wat hoofden op staken .

ik kwam onder aan een trap aan, staan er een 12 of 14 figuren om me heen. Ik herkende 3 figuren a la Run DMC (ik heb niet eens wat met rap of run dmc), die tarot-kaarten voor me legden. Rechts van hen zat Mithrandir, links ervan Greycloak (zo werden ze voorgesteld; sorry heren, ik heb jullie nooit ontmoet, dus waarom ik over jullie namen droomde: beats me).
Rechts van mij een typeje uit DragonballZ (althans, daar leek ie op), met nog 4 of 5 andere figuren (geen idee meer wie).
Toen die tarotkaarten werden gelegd, werd mn toekomst voorspeld, en t gekke was dat ik 14 kaarten moest kiezen, waarvan meer dan de helft een soort Hoge Tarotkaarten waren.


Het enige wat ik er uit kan opmaken is dat ik teveel op dit forum zit en DragonballZ me een trauma heeft opgelopen.


Oh ja, en dat ik geen Run DMC moet gaan luisteren.
Ja bakker


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 04-02-2004 0:29 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 4 februari 2004 0:23 schreef robbemans het volgende:
Ja bakker



Zoiets ja
Hoe raar t ook klinkt, ik heb t gedroomd... misschien tóch tijd om te stoppen met drinken


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 0:34 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 3 februari 2004 20:37 schreef Morgil het volgende:
sure wel grappig he!
Heb je trouwens msn/icq?

Ik zal die schroothoop zo eens opstarten...

quote:

En NEE Jenje, dit is NIET het begin van een nieuwe zm relatie .

Niet?

Nee, liever niet inderdaad...dat zou kwelgeest me nooit vergeven...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 0:35 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 4 februari 2004 0:29 schreef Blackjack het volgende:
Zoiets ja
Hoe raar t ook klinkt, ik heb t gedroomd... misschien tóch tijd om te stoppen met drinken
Ik droom alleen als ik niet zuip...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 04-02-2004 0:37 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 4 februari 2004 0:35 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik droom alleen als ik niet zuip...



Hmmmmm.... biertje?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-02-2004 0:38 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ik droom vaak dat ik op wazige festivals rondloop en dat ik op de vlucht ben, en eens in de zoveel dromen dan kan ik vliegen, dat doe ik dan door een sprintje te trekken en dan een bepaalde stap de lucht in...het klinkt misschien vreemd maar het is wel te gek! Bijna elke dag kan ik mijn dromen van de vorige nacht nog wel voor de geest krijgen, maar dat komt denk ik omdat ik heel licht slaap

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 04-02-2004 0:39]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 04-02-2004 0:43 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ik hoop nu ook weer in een vette droom terecht te komen ...welterusten


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 04-02-2004 0:46 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 4 februari 2004 0:38 schreef BARABAS het volgende:
, en eens in de zoveel dromen dan kan ik vliegen, dat doe ik dan door een sprintje te trekken en dan een bepaalde stap de lucht in...het klinkt misschien vreemd maar het is wel te gek!



Die ken ik, dat zijn echt de mooiste.
Ga ook pitten.

Later, mensen


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 4:19 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 3 februari 2004 20:37 schreef Morgil het volgende:
sure wel grappig he!
Heb je trouwens msn/icq?
En NEE Jenje, dit is NIET het begin van een nieuwe zm relatie .
*ziet "Global-moderator" staan en begint te beseffen wat voor heksenjacht er gaande is*



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-02-2004 4:20 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 4 februari 2004 0:37 schreef Blackjack het volgende:
Hmmmmm.... biertje?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-03-2004 13:36 by Griffin Profiel van Griffin

Gister lucide gedroomd en toen ben ik wat gaan vliegen over een stad - heerschte wel


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-03-2004 13:37 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 4 februari 2004 4:20 schreef Voice Of Doom het volgende:



Welkom terug!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-03-2004 13:45 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Ik droomde vannacht dat ik ergens in de kroeg ofzo allemaal juicy nieuwtjes over bands enzo aan Ghoulliette aan het vertellen was en zij stond steeds op "om naar de wc te gaan" of "bier te bestellen" en belde ze DMTR om alles door te spelen...
Op een gegeven moment verscheen hij zelf om mij te ondervragen, stoot Ghoulliette van d'r plaats enzo...
...en ik heb 'm nog nooit IRL ontmoet

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 19-03-2004 13:47]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 19-03-2004 13:52 by Pandora Profiel van Pandora

Ik heb laatst gedroomd dat ik kersen aan het eten was. Er gebeurde nog van alles omheen, maar het enige dat ik nog weet is dat ik kilo's kersen heb gegeten.
Ik moet wel zeggen dat ik zelden een betere droom heb gehad.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-03-2004 13:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 maart 2004 13:45 schreef MBMarduk het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik ergens in de kroeg ofzo allemaal juicy nieuwtjes over bands enzo aan Ghoulliette aan het vertellen was en zij stond steeds op "om naar de wc te gaan" of "bier te bestellen" en belde ze DMTR om alles door te spelen...
Op een gegeven moment verscheen hij zelf om mij te ondervragen, stoot Ghoulliette van d'r plaats enzo...
...en ik heb 'm nog nooit IRL ontmoet

apart, hoe zag hij er uit dna in je droom?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-03-2004 14:04 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Iets langer en een stuk donkerder (haar enzo) dan in je foto's.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-03-2004 14:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

ik droomde laatst over sex... wat zou dat betekenen?


Bruce Banner


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-03-2004 14:40 by stigma Profiel van stigma

Dat je op zoek moet gaan naar je innerlijke ikje. Het contact tussen jou en een goede vriend is verwaterd en dat moet je rechtzetten. Op financieel gebied gaat alles zijn gangetje. Vergeet niet dat pak melk terug te brengen aan een familielid.


Zoiets...


Subtiel kamerolifantje


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-03-2004 14:46 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 maart 2004 14:40 schreef stigma het volgende:
Dat je op zoek moet gaan naar je innerlijke ikje. Het contact tussen jou en een goede vriend is verwaterd en dat moet je rechtzetten. Op financieel gebied gaat alles zijn gangetje. Vergeet niet dat pak melk terug te brengen aan een familielid.


Zoiets...


suuuuuuure


Bruce Banner


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 19-03-2004 14:55 by Grom Profiel van Grom

Toch verontrustend dat zoveel mensen hier over elkaar dromen terwijl ze elkaar alleen van het forum en een foto kennen

Of worden er soms geheime ZM gangbang meetings gehouden?

[Dit bericht is gewijzigd door Grom op 19-03-2004 14:55]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen