IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-05-2002 3:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 mei 2002 2:43 schreef mislyd het volgende:
Als je over insekten droomt, staan je kleine, ergerlijke moeilijkheden te wachten (lees ik hier nu net - wat een oppervlakkige uitleg)


Stekeligheden...

Liever kleine dan grote moeilijkheden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 18-05-2002 10:16 by DimmuChild Profiel van DimmuChild

Weer een droom onthouden! Ik ben op dreef de laatste tijd. Allemaal losse fragmentjes dit keer. Een soort Jackass zeg maar.

1:
Ik loop in grote haast een supermarkt binnen. Hij staat op het punt te gaan sluiten en ik wil nog snel wat ijs kopen. Al rennende stuit ik op een klein zwervertje die vraagt of ik een gulden voor em heb zodat hij een ijsje kan kopen. Als antwoord loop ik door, ik had immers haast. Ik hoor uit hem een vragend 'nee?' komen en als reactie laat de beste jongen zich op de grond vallen en grijpt mijn linkervoet. Hier door val ik ook, wat ik zeer vervelend vind. Vervolgens begint hij mijn enkel te verdraaien, jezus wat kan een droom pijn doen. Afijn ik kruip verder naar de ijsafdeling met dat joch aan mijn been.

2:
Ik ben beland in een Jean Claude van Damme film of iets dergelijks. Ik zie de beste man in een jungle omgeving allerlei mensen in elkaar meppen. Na een tijdje toegekeken te hebben leg ik de camera, die ik in mijn hand blijk te hebben, neer en begin vrolijk mee te meppen.

3:
Ik lig te slapen met mijn vriendin en ik rol ongewild telkens tegen haar aan. Dat tolereert ze de eerste paar keer, maar na verloop van tijd raakt ze geirriteerd en begint ze me toch een potje te schoppen.

4:
Ik sta voor de spiegel om te kijken of ik me moet scheren. Ik verwacht stoppeltjes maar in plaatjes daarvan groeien er zwarte spaghettislierten uit mijn hoofd op de plaats waar normaal een snor zit. Dit vind ik wel interessant en begin ze te kammen.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 18-05-2002 14:42 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

hahahah jezus christus Dimmuchild, geweldige dromen heb jij

Ikzelf onthou mijn dromen heel weinig.. wat ik wel jammer vindt.


11.45: restate my assumptions


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-05-2002 17:50 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik had laatst gedroomd dat ik kon vliegen volgens mij was ik en powerpuff girl.. TOen valorian mij wakker maakte vroeg ik ook aan hem of ik verder mocht slapen zodat ik verder kon met het bestrijden van het kwaad..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 18-05-2002 21:48 by Rammoth Profiel van Rammoth

quote:
Op 18 mei 2002 17:50 schreef Cadaveria het volgende:
ik had laatst gedroomd dat ik kon vliegen volgens mij was ik en powerpuff girl.. TOen valorian mij wakker maakte vroeg ik ook aan hem of ik verder mocht slapen zodat ik verder kon met het bestrijden van het kwaad..


dus jij bent dat mens die me wakker schoot toen ik snachts heerlijk zat te dromen dat ik een achterlijke aap was met een helm vol hersenen op me kop


Don't touch me. I'm evil.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-05-2002 22:20 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik droomde laatst dat ik naast mijn bed stond waar ikzelf inlag. Ik bleef maar kijken en na een tijdje werd het duidelijk dat ik niet meer wakker zou worden.



[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-05-2002 22:29]


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 18-05-2002 22:26 by Rammoth Profiel van Rammoth

quote:
Op 18 mei 2002 22:20 schreef Slechtheid het volgende:
Ik droomde laatste dat ik naast mijn bed stond waarin ikzelf inlag. Ik bleef maar kijken en na een tijdje werd het duidelijk dat ik niet meer wakker zou worden.


dat zal je wel gedroomd hebben...


Don't touch me. I'm evil.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-05-2002 22:30 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 18 mei 2002 22:26 schreef Rammoth het volgende:
dat zal je wel gedroomd hebben...


Lijkt me logisch.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 0:25 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 mei 2002 21:48 schreef Rammoth het volgende:
dus jij bent dat mens die me wakker schoot toen ik snachts heerlijk zat te dromen dat ik een achterlijke aap was met een helm vol hersenen op me kop
jij was die achterlijke mojo jojo dus ik had je bijna dood tot helaas, valorian mij wakker maakte.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 19-05-2002 0:26]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 19-05-2002 14:19 by Rammoth Profiel van Rammoth

hail valorian, now I can get back to business with my evil plans trying to take over townsville muhahaha


Don't touch me. I'm evil.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 19-05-2002 20:02 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 18 mei 2002 2:07 schreef mislyd het volgende:
deel 1:
Ik wandel op blote voeten door de modder in een donker stinkend bos met kapotte bomen. Ik ben oud, heb lang wit haar en draag een vuil wit kleed. Een man houdt mijn hand vast. Zwijgzaam wandelen we verder in een rij van klagende/zuchtende mensen.
We worden binnengeleid in een burcht/ruïne.
In een grote zaal word ik vastgebonden aan een touw aan het hoge plafond, en word heen en weer geslingerd boven een balk met hele lange spijkers. Ik moet m'n benen optrekken om de spijkers te ontwijken. Een stem die van alle kanten lijkt te komen, fluistert mij dingen toe (ben vergeten wat). Ik hou het vol.

deel 2:
Plots ben ik alleen op een strand. Een woeste oceaan maakt grote golven. Dan is er plots een oorverdovend lawaai, ik ga schuilen achter een duin. Wanneer het lawaai stopt, staat alles stil en begin ik heel hard te huilen.



geen idee wat dit betekent, maar ik vindt het zeker impact hebben, het lijkt wel een soort visioen....het is net of het een ultiem 'iets' bevat wat niet echt te snappen is....(alleen in je onderbewuste misschien?) OK dit is wel lekker vaag commentaar, maar ja wat had je dan verwacht?

Dit zou trouwens een prachtig surrealistisch filmpje op kunnen leveren.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 21:45 by Cadaveria Profiel van Cadaveria



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-05-2002 22:53 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 mei 2002 20:02 schreef White Tree het volgende:

geen idee wat dit betekent, maar ik vindt het zeker impact hebben, het lijkt wel een soort visioen....het is net of het een ultiem 'iets' bevat wat niet echt te snappen is....(alleen in je onderbewuste misschien?) OK dit is wel lekker vaag commentaar, maar ja wat had je dan verwacht?

Dit zou trouwens een prachtig surrealistisch filmpje op kunnen leveren.

Filmpje.. goed idee!
Die deel 2 droom ik trouwens wel vaker..

nog een..

Ik wandel heen en weer op het dek van een schip. Ik duw vrolijk een lege buggie voor me uit. Ik ben zwanger. Er zijn alleen maar vrouwen op het schip, en ze hebben allemaal jonge kinderen.
Ik loop haastig naar de wc's, moet dringend plassen, maar mijn baby komt er mee uit.. Floeps.. weg baby. Ik ga terug naar het dek, en steel een baby van iemand anders.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2002 22:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Eh... Toekomst? Een lege toekomst, er content mee zijn, plots een toekomst hebben en dan ook weer niet (alleen een toekomst verwachten, er een glimp van mogen oppikken) en dan maar meedoen met die van iemand anders.
Next!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-05-2002 23:00 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik dacht eerder aan.. Ergens willen bijhoren, maar niet voldoen, en dan maar andere taktieken zoeken..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2002 23:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ook mooi.
Next!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 23-05-2002 9:58 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

ik droomde dat onze kat onze hond besprong... en dat ze zo vrolijk door het huis denderden......

uitleg!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 23-05-2002 20:42 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik droomde laatst, dat we in de auto zaten, onderweg naar familie (mn moeder reed) en dat ze ineens de stoep op reed en enkele Pygmeen plette.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-05-2002 20:47 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 23 mei 2002 20:42 schreef Rasputin het volgende:
Ik droomde laatst, dat we in de auto zaten, onderweg naar familie (mn moeder reed) en dat ze ineens de stoep op reed en enkele Pygmeen plette.

Beetje wantrouwen tegenover je moeder?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-05-2002 0:00 by Asherah Profiel van Asherah

Ik heb es meer dan tien nachten na elkaar gedroomd dat ik doodging, telkens op één of andere vreselijke, gruwelijke, gedetailleerde, bloederige en vooral angstaanjagende manier... Overdag zag ik er dus ook niet meer zo goed uit Wat betekent dit??

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-05-2002 1:16]


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-05-2002 11:02 by Infaustus Profiel van Infaustus

ik droomde vannacht dat ik mijn haar kort liet knippen....weet iemand wat dit betekent?


No meat is sweater


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-05-2002 11:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik droomde laatst over mijn vorige huisgenoot.
Ik droomde dat hij uitlegde dat hij vroeger altijd paarse rokjes droeg om zich duidelijk te indentificeren als homo (hij ik ook homo en houdt er van paars) en hij vertelde dat nu hij ouder werd dat hij daar geen behoefte meer aan had .. Erg vaag


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-05-2002 14:46 by Asherah Profiel van Asherah

Ik droomde deze nacht over een heel raar, maar toch wel heel mooi huis... en allemaal dingetjes in dat huis waren heel subtiel heel erg mis... of konden helemaal niet weetjewel, hoewel het niet zo opviel, en hoe langer ik daar rondliep hoe banger ik werd. Ook weer raar.


satanos
Usericon van satanos
Posted 26-05-2002 19:18 by satanos Profiel van satanoshttp://www.feestopmaat.nl

ik droomde dat ik midden in een grote tour zat met inguz.
Als dat nou de toekomst is zou het wel leuk zijn


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-05-2002 19:40 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 24 mei 2002 11:11 schreef Cadaveria het volgende:
ik droomde laatst over mijn vorige huisgenoot.
Ik droomde dat hij uitlegde dat hij vroeger altijd paarse rokjes droeg om zich duidelijk te indentificeren als homo (hij ik ook homo en houdt er van paars) en hij vertelde dat nu hij ouder werd dat hij daar geen behoefte meer aan had .. Erg vaag


Misschien is-ie een homo?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen