IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 26-05-2002 19:51 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

Ik droomde laatst dat ik kanker had. Iemand enig idee wat dat nou weer betekend?


11.45: restate my assumptions


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-05-2002 20:09 by Infaustus Profiel van Infaustus

dat je wat vaker onder de zonnebank moet ,en dat je meer moet gaan roken


No meat is sweater


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 26-05-2002 20:27 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 26 mei 2002 20:09 schreef Infaustus het volgende:
dat je wat vaker onder de zonnebank moet ,en dat je meer moet gaan roken


zeer juist


11.45: restate my assumptions


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 26-05-2002 20:55 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

vannacht, heb ik over een pakje kippebouten gedroomd en ik wilde ze uit huis hebben maar bas degene die hier wel eens is niet, dus heb ruzie gemaakt over de kippenbouten,

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 26-05-2002 20:56]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-05-2002 21:05 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 26 mei 2002 20:55 schreef Voice_of_thunder het volgende:
vannacht, heb ik over een pakje kippebouten gedroomd en ik wilde ze uit huis hebben maar bas degene die hier wel eens is niet, dus heb ruzie gemaakt over de kippenbouten,


Misschien ben jij tegen die nieuwgefokte kale kippen en Bas juist voor..??


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-05-2002 21:23 by Infaustus Profiel van Infaustus

of het is juist andersom...


No meat is sweater


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-05-2002 21:35 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 26 mei 2002 21:23 schreef Infaustus het volgende:
of het is juist andersom...


Neej, want zij wilde ze het huis uithebben.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-06-2002 21:29 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Ik heb laatst gedroomd dat mijn vader dood was. Ik ergerde me kapot aan al die mensen met condoleances. Het was op een woensdag.

Hmmz, ik vind dat ik NIET aan voorspellende dromen doe .


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 01-06-2002 21:37 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

jah ik droomde ook dat ik me eigen vader ging begraven, maar even later leefde die nog en we waren zand over hem aan het gooien, en ik pakte zijn hand en toe moeste we wachten tot die dood ging, dat was best wel een vreselijke kut droom..


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 02-06-2002 16:53 by Stultus Profiel van Stultus

Ik droomde vannacht dat ik in een vreemd huis was en dat de mensen daar iets van mij wilden zodat ik steeds moest vluchten. Er liep ook een klein jongetje rond dat mij wilde beschieten met een pistool dat mensen oploste. Ik sloeg m neer en pakte het pistool maar ik kan me niet herinneren dat ik er wat mee deed. op de een of andere manier werd de situatie opgelost en was het gevaar voorbij. Toen kwam er een groep homo's binnen en die gingen naar boven. Toen ik ook naar boven ging lag mijn vriend onder een hoop homo's


BROODJE POEP!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-06-2002 17:14 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

ik droomde dat m'n vriendin bij me was in m'n oude huis (lees: gigantische boerderij).
Ze zat beneden bij me op de bank, ik ging ff naar boven om m'n tanden te poetsen. Keek in de spiegel van de badkamer boven zag ik haar achter me staan, draaide me om, was ze weg.
Ik begon keihard haar naam te roepen en rende als een mongool naar beneden naar haar toe. Zij zat verbaasd naar me te kijken vanaf de bank...

wazig.


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 02-06-2002 18:13 by ENGL Profiel van ENGL

Ik droomde onlangs dat Oda mij gepijpt heeft, de betekenis is echter onduidelijk??!!




"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 02-06-2002 19:33 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

Ik droomde gister over eenden die uit eieren kwamen.


Trieste gast


SoM
Usericon van SoM
Posted 26-07-2002 17:15 by SoM Profiel van SoM

Ik herinner me nog n droom van gisternacht, heb hem elders ook al gepost.

Ik droomde dat ik -dit weet ik niet meer precies- of een dagje ging kijken op 'n kunstacademie OF ik studeerde er al en het was m'n eerste lesdag. Iig: het gebouw waar de kunstacademie was, was een oud, wankel krot dat ieder moment in elkaar kon storten en waar de muren allerlei vreemde kleuren hadden. We moesten langs allerlei half ingestorte muren en deuren en deurposten waar we ons met moeite door moesten wringen omdat ze zo vreemd weggezakt waren. Ik had 'n claustrofobisch gevoel. En we gingen steeds dieper en verder dat enge gebouw binnen. Tot we op een zeker moment in een grote ruimte stonden. Er waren allemaal mensen aan 't werk, het leek wel een soort fabriekshal/atelier, maar dan massaal: iedereen werkte in diezelfde grote, raamloze ruimte. Ik liep langs alelrlei bureautjes waar mensen in allerlei verschillende ambachten aan 't werk waren: de een werkte op de computer aan iets, de ander was textiel aan het vervaardigen, dat soort dingen. Tot ik bij 'n tafel kwam waar een oud-klasgenote van de middelbare school pruikjes aan het maken was, net als een hele groep andere kunstenaars om haar heen. Ze maakten alleen maar pruikjes en dachten elk haartje uit op de computer. Ik werd echt helemaal naar en bang van ze en dacht: naar deze kunstacademie ga ik dus ZEKER niet en ik liep snel de ruimte uit, me verontwaardigd afvragend waarom al die mensen toch die rare pruikjes in elkaar aan 't zetten waren.



"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 26-07-2002 18:05 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 2 juni 2002 17:14 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
ik droomde dat m'n vriendin bij me was in m'n oude huis (lees: gigantische boerderij).
Ze zat beneden bij me op de bank, ik ging ff naar boven om m'n tanden te poetsen. Keek in de spiegel van de badkamer boven zag ik haar achter me staan, draaide me om, was ze weg.
Ik begon keihard haar naam te roepen en rende als een mongool naar beneden naar haar toe. Zij zat verbaasd naar me te kijken vanaf de bank...

wazig.


Kun je illustreren voor me hoe een mongool rent ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 27-07-2002 0:19 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

Ik droom alleen maar over vampiers en dierenleed. Ik kan namelijk niet tegen dierenleed. Zo droomde ik een hele tijd terug over een snoezig klein wit poesje, echt zo'n dotje, en daar gebeurde dan allerlei vreselijke dingen mee, totdat 'ie verbitterd doodging van de honger, vies, koud, en moe. Werd ik huilend van wakker. Het moge duidelijk zijn dat ik dol ben op katten. Ook droomde ik dat er een andere manier was om slachtschapen te vervoeren, ze hadden een machine uitgevonden, een soort graafmachine, met allemaal scherpe pinnen om de schapen mee vast te pakken, dan schepten ze die beestjes zo in een vrachtwagen of weet-ik-wat. Daar raakten die schapen gewond van, natuurlijk, en ik zag allemaal bloed waar die pinnen zich vast hadden gegrepen. Een boer legde me uit dat dat het meest efficiente was, dat het anders te veel geld kostte, en ik zei:"Dat moet op een andere manier kunnen" en toen werd ik wakker.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-07-2002 0:20 by Asherah Profiel van Asherah

Ik heb vannacht gedroomd dat mn icq uitviel, op het moment dat ik net iets ging zeggen...


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 27-07-2002 0:22 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

Mijn computer die ineens nergens meer op reageert is een nachtmerrie die elke week wel een keer uitkomt.
En dan dat betweterige "Windows is niet goed afgesloten" berichtje is helemaal om van te schuimbekken.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-07-2002 0:33 by wladimir Profiel van wladimir

ik had gedroomt dat ik een trol was.
Ik zat mensen achterna met mijn bijl.
Ik had een bijl in een mannelijke rapper zijn rug gegooit. Daarna ging ik verder
en deed ik nog meer dingen..


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-07-2002 0:35 by McDoom Profiel van McDoom

Hmmm, ik droomde laatst dat ik een vriendin had. Gelukkig is die droom nog niet uitgekomen. Want ze bedroog me.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 27-07-2002 0:46 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

Ik droomde dat ik een vampier was uit de Silmarillion die samen met een trol op jacht was naar maagden...
Een tijd terug droomde ik dat ik ruzie kreeg met iemand van m'n toenmalige werk; het werd steeds erger en ik werd bang, toen trok hij een mes. Toen pakte ik dat van hem af en toen heb ik 'em helemaal aan repen gesneden. Een heerlijk vervullend gevoel; ik had in het echt een rothekel aan die gast.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 27-07-2002 1:07 by LordJohn_2 Profiel van LordJohn_2

Ik droomde dat mijn moeder dood ging


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-07-2002 1:09 by wladimir Profiel van wladimir

quote:
Op 27 juli 2002 0:46 schreef Paulien.broeren het volgende:
Ik droomde dat ik een vampier was uit de Silmarillion die samen met een trol op jacht was naar maagden...

leuke droom .
Ik droomde ook is dat ik een persoon vermoorde waar ik een hekel aan had.jaren geleden


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-07-2002 15:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

ik heb heel vaak dezelfde soort dromen, waarin er een aantal mensen die ik ken komen en dat ik dan een mes pak en op ze in begin te hakken, maar ik droom ook af en toe dat zij dat dan bij mij willen doen en dat ik moet vluchten :S of dat bekende opeens in moorddadige personen veranderen met gloeiende ogen of weggedraaide ogen... heel vaag, maar wel fijn om je agressies uit te leven


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 27-07-2002 16:32 by FolkWang Profiel van FolkWang

Zeg Basje, je droomt toch niet over mij he.

Ik droom meestal over dingen die in het echt ook voor kunnnen vallen, tenminste wat ik ervan onthoud. Verder niet speciaal geloof ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen