IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-07-2002 19:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

alleen maar
nee hoor, meestal als ik op moorden sla alleen maar over mensen die ik niet moet :p


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 31-07-2002 21:46 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

Ik ook, ik heb echter nog nooit gedroomd dat ik zelf dood ging, door moord of anderszins.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 21:47 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 31 juli 2002 21:46 schreef Paulien.broeren het volgende:
Ik ook, ik heb echter nog nooit gedroomd dat ik zelf dood ging, door moord of anderszins.


Wanneer komt hoofdstuk 93?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-07-2002 21:48 by Vampie Profiel van Vampie

iets over een blauw achtig buisje dat uit m'n lichaam kwam...brrr

En NEE ik kijk niet te veel S.F. films...Vampie does not like them!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 31-07-2002 21:50 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Ik droom de laatste tijd vaak over wervelstormen. Ik ben benieuwd wat dit zou kunnen betekenen.


the only pleasure is pain


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-07-2002 21:56 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 31 juli 2002 21:50 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik droom de laatste tijd vaak over wervelstormen. Ik ben benieuwd wat dit zou kunnen betekenen.

Veranderingen? (ok-niet erg specifiek)

Ik droom af en toe dat ik verdrink. Altijd weer net op tijd uit het water om weer lucht te happen, en dan direct weer onder water.. Niet aangenaam.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-07-2002 22:11 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Even een toepasselijke tekst:

KOHLLAPSE --- TELL ME YOUR FEARS -

(Whisper) Who can hear me?

It’s night-time and I find myself swimming in a sea of dreams
my conscious, subconscious move closer here, as I lie I feel that whisper in my ear
that still quiet voice draws near, that still quiet voice draws so near.

(growl voice) Where can I go, who can hear me, when I scream, with no voice

(growl voice) Where can I go, who can hear me, when I scream, with no voice

(spoken) No one knows what really happens in our dreams

My eyes close, my heart slows, awareness slips away
I leave that awful place and I run away from pain
this new dimension penetrates so deep
all walls broken down, expose my everything

Where can I go, who can hear me, when I scream, with no voice



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-07-2002 22:16 by wladimir Profiel van wladimir

ik had laatst een droom..
dat ik in een paarsachtig bos was..
Net zo een plaatje als de adhur numen site..
en dat ik aan het vrijen was met een meisje..

en dat betekent vast dat ik dat meisje leuk vind..



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-07-2002 22:19 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 juli 2002 22:16 schreef wladimir het volgende:
ik had laatst een droom..
dat ik in een paarsachtig bos was..
Net zo een plaatje als de adhur numen site..
en dat ik aan het vrijen was met een meisje..

en dat betekent vast dat ik dat meisje leuk vind..




He das tof


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 31-07-2002 22:20 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 31 juli 2002 21:56 schreef mislyd het volgende:
Veranderingen? (ok-niet erg specifiek)

Ik droom af en toe dat ik verdrink. Altijd weer net op tijd uit het water om weer lucht te happen, en dan direct weer onder water.. Niet aangenaam.


Dat heb ik ook regelmatig. Meestal maak ik mezelf wakker, omdat ik geen adem meer over heb.


the only pleasure is pain


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 31-07-2002 22:24 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ja, ik word dan ook altijd geschrokken wakker.
Misschien heb je op dat moment ook echt een ademhalingsstoornis, of een te lage bloeddruk ofzo Brr..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-07-2002 22:50 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik droomde tijdens de nacht van maandag op dinsdag dat ik met mijn vader in Groot Brittanië zat, met de wagen, we waren een grote autorit aan het maken, we waren van plan om de overzet naar Ierland te nemen, hadden we gedaan, dan naar de westkust gereden, het ging echt allemaal zeer snel, te rap om waar te zijn, maar ja, het was een droom . Toen we aan de westkust waren stond er veel volk, wat zag ik, er was een vliegtuig gecrashed, hij had tegen een kraan gevlogen die in het water stond, wat was dat effe raar om eraan terug te denken, en ik sprong op die kraan, die was rood, en plotseling begonnen ze die kraan uit het water te tillen, alles draaide rond, zag in een flits Dargull voorbij zoeven, toen stopte de kraan met draaien en stond ik op een eiland, dicht bij de trappen om naar boven te gaan, daar Dargull en een ongeïdentificeerde ZM'er tegen het lijf gelopen, Dargull zondr zonnebril wel te zeggen, dan naar boven gewandeld, kwam plots een paar maten tegen van Diksmuide, zei:"Jullie kom ik ook overal tegen!", dan met hun meegegaan, ophun kamer die ze daar huurden (o wee, het was onbeschrijfbaar raar), dan naar een megagrote, nog nooit zo een grote gezien in heel mijn leven tafelvoetbaltafel geweest, daar wat tegen elkaar getafelvoetbald en dan vroeg ie of ik bleef slapen, maar ik zei:"Ik zal niet kunnen, moet thuis zijn, ik moet werken morgen."

En toen gingen de oogjes open en merkte ik dat het 7:14 was en moest ik mij haasten om nog op tijd op mijn werk te komen. Maar het was een knotsgekke droom, zo wil ik er wel meerdere ¨


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 31-07-2002 22:51 by Paulien.broeren Profiel van Paulien.broeren

Een tijd geleden droomde ik dat mijn moeder dood was gegaan, en na een tijdje weer terug kwam, als geest, omdat ze nog iets wilde zeggen..


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 01-08-2002 17:26 by MetalSheep Profiel van MetalSheep

quote:
Op 16 maart 2002 20:27 schreef Sjaan het volgende:
Vertel hier je dromen en anderen zullen filosoferen over de betekenis van je droom:

Ik droomde gisteren over Callenish Circle (waar ik binnenkort heen ga). En ik droomde dat op het optreden allemaal top 40-achtige ventjes stonden. Dat de muziek opeens heel soft was en dat ik toch ging headbangen. Iedereen ging opeens in de pit en toen beukte ik iemand (edder ) het podium op en toen flikkerde iets van het podium af.

Wat betekent dit?


Deze droom betekent dat het concert niet zal zijn zoals jij verwacht. waarschijnlijk zal het tegenvallen, maar er toch een gezellig avond van zal maken


I laugh untill my head comes off


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 01-08-2002 17:44 by MetalSheep Profiel van MetalSheep

Ik droomde dat ik in een groene stationwagen zat met vier mensen een hond en een klein kind en terwijl de auto aan het rijden was ben ik uitgestapt met een kinderwagen en het kleine kind en ben ermee op de snelweg verder gelopen.

Terwijl ik aan het lopen was kwam er een spookrijder aan (zwart busje) en ik ben op de vluchtstrook gaan staan en een grote vrachtwagen probeerde het zwarte busje te ontwijken maar was te laat en de vrachtwagen kantelde en gleed over de weg en ik bleef stokstijf staan en een autoband vloog langs mee heen.

Toen de vrachtwagen stilstond ben ik naar de bestuurder gelopen en heb de deur open gedaan en daar zat een man met twee kleine kinderen en ik vroeg aan hem; waar is de moeder en die kwam uit de cabine met nog een kind. Toen keek ik naar de kinderwagen die ik bij me had en dat kind was verdwenen.

En ik werd wakker. Het is een lange droom maar misschien is er iemand die een goede verklaring heeft voor deze droom.

Ik heb dit 2x gedroomd


I laugh untill my head comes off


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-08-2002 17:45 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 juli 2002 22:50 schreef beli mawr het volgende:
zag in een flits Dargull voorbij zoeven,
Woah! Dat lijkt me eng!


I'm not being rude. You're just insignificant.


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 01-08-2002 17:52 by MetalSheep Profiel van MetalSheep

quote:
Op 27 juli 2002 0:35 schreef McDoom het volgende:
Hmmm, ik droomde laatst dat ik een vriendin had. Gelukkig is die droom nog niet uitgekomen. Want ze bedroog me.


Als je geen vaste relatie hebt dan betekent dit dat er een vrouwelijke persoon uit jouw omgeving je bedriegt.
Dus kijk maar uit


I laugh untill my head comes off


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 05-08-2002 10:39 by Headbanger Profiel van Headbanger

Laatst gedroomd dat ik Spiderman was en iemand moest redden, ik kreeg alleen de straat niet gevonden.....

Ging dus eigenlijk nergens over


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 11:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Dat ik bevriend was met Hans Klok, en hij ging dood. (vliegtuig op hem gestort tijdens optreden)
zijn haar is een pruik trouwens


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-08-2002 15:45 by Vampie Profiel van Vampie

Ik droom de laatste tijd vaak over mijn vroegere beste vriendin.Heb haar al jaren niet meer gezien.Heel raar


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 05-08-2002 20:29 by Nemesis Profiel van Nemesis

Ik droomde laatst over een luchtbalon die bij ons over het land kwam zweven. Opeens vliegt dat ding in de fik en valt er allemaal brandende vloeistof naar beneden. Dat kan toch eigenlijk niet want die dingen vliegen toch op gas?? Alles vliegt in ieder geval in de fik, gras, bomen, koeien ... Ik vlucht de sloot in en schuil onder water, dan hoor ik een enorme knal en schrik ik wakker.

Het was echt heel vaag...en eng.


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-08-2002 21:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik droom bovendien erg veel over sex en dan niet alleen bij lucide dromen (dat je al enigzins wakker bent en je er zelf iets van kunt maken)


nightshadow
Usericon van nightshadow
Posted 05-08-2002 21:43 by nightshadow Profiel van nightshadow

Ik droom vaak dat ik door mijn ouders wordt vermoord, of ze dwingen me om euthanasie te plegen. En er is nooit iemand die me helpt.
Of ik echt dood ga, weet ik niet want dan word ik ineens wakker.
Ook droom ik vaak over slangen (ben als de dood voor die beesten). De laatste keer werd ik gillend wakker. Toen zag ik mezelf in bed liggen met een slang op de grond. Echt heel eng.


dead greets me warm, now I will just say goodbye


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-08-2002 3:15 by Morgil Profiel van Morgil

aaaaaah nu ben ik bang Ik had net een raar ilusie achtig iets en durf niet meer te gaan slapen. Ik lag net in bed en was nog net niet in slaap gevallen (geloof ik)

ik lag in bed en ineens kneep iemand mijn keel dicht..en ik schrok ervan. En toenhield ie ineens op en ik wilde schreeuwen maar alles wat eruit kwam waren rare geluiden. Toen pakte hij een videorecorder en scheen ermee in mijn gezicht

weet iemand wat dit betekend??


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 10-08-2002 11:25 by pale enchantress Profiel van pale enchantress

De laatste tijd droom ik over kometen die op aarde vallen en nu staat in de krant dat we over een jaar of 10 er een op onze bol krijgen,...Errg vreemd was dat,...

Ik heb al vaker voorspellende dromen gehad dus,ik ben er niet gerust op


true disco chick


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen